Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #9481 Del Skrevet 10. desember 2019 Det blir mer og mer tydelig at ABIP var et stort luftslott der intensjonen var en cash-innsprøyting i noens bankkonto 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. desember 2019 #9482 Del Skrevet 10. desember 2019 36 minutter siden, Felis skrev: Jeg tviler på om "jobben" hennes kommer til å lide av at Mor Sjøl skal gå i spagaten. Ut over å dra på julebord, er det ikke mye hun gjør, ser det ut til. By Anne Brith Magazine: Anne Brith har levert 3 innlegg om grunderlivet, ett om katta og to oppskrifter. Forøvrig ser det ut til at halvparten av de andre bloggerne som skal bidra har gitt opp, det er nok ikke så lett å holde piffen oppe når "The Boss" helst ligger på sofaen og skryter av bilen sin. Franskemakroner har enda ikke åpnet og Dronninga av markedsføring har enda ikke klart å forklare hva de skal drive med. Bake AS er heller ikke i drift ABIP har mistet gullkalven og ingen av de andre er i nærheten av å nå målene Anne Brith forespeilet dem. Til og med den hardest arbeidende ser ut til å ha gitt opp og skal ikke lenger bli kjendis, men utvikle seg selv. Blogghuset har én profil som er ganske stor, men hun skal på ferie på statens regning. MA kjemper for å komme seg unna kontrakten og jeg vet ikke om de har flere i stallen? Dronninga av markedsføring har glippet litt i markedsføringen her også. Så hva har hun egentlig fylt disse 80 timene med, bortsett fra å filme med Bloggerne? Jeg har så lyst til å spørre henne om hva hun legger i begrepet "jobb (work work work), for det jeg ser på SoMe ligner på det alle andre gjør ETTER jobb. Spot on👏👏 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #9483 Del Skrevet 10. desember 2019 7 minutter siden, Kollontaj skrev: Det blir mer og mer tydelig at ABIP var et stort luftslott der intensjonen var en cash-innsprøyting i noens bankkonto Tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #9484 Del Skrevet 10. desember 2019 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Det blir mer og mer tydelig at ABIP var et stort luftslott der intensjonen var en cash-innsprøyting i noens bankkonto Skammelig. Og like skammelig er det at TV2 snart er de eneste som holder liv i dette! Eier de ingen moral i kanalen? De må se det alle andre ser, jeg nekter å tro noe annet! 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. desember 2019 #9485 Del Skrevet 12. desember 2019 Fantastisk @Felis ! Som vanlig! TAKK 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 12. desember 2019 #9486 Del Skrevet 12. desember 2019 (endret) Takk @Felis Jeg ser fram til del 2 med skrekkblandet fryd og tenker det er på tide at det kommer en slags kontroll med hva man kan legge ut i podkaster, at man kan få litt talenekt etter x antall løgner, for eksempel. Stakkars Isabel. Sender henne en god tanke. «Komersiell suksess» ... 🤦♀️ Endret 12. desember 2019 av Pust Lagt til en setning 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 12. desember 2019 #9487 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg dør innvendig bare av å lese om denne podcasten.. men tusen takk for oppsummeringene altså 🙂 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. desember 2019 #9488 Del Skrevet 12. desember 2019 @Felis 👏 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 12. desember 2019 #9489 Del Skrevet 12. desember 2019 Hva er greia med denne Isabell egentlig? Begriper ikke at et normalt menneske klarer å sitte å snakke med AB og høre på alt dette utrolige tullet! Jeg hadde IKKE klart å ta AB seriøst på noen som helst måte, sitter her og rister på hodet av det som kommer ut av kjeften på den dama. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 12. desember 2019 #9490 Del Skrevet 12. desember 2019 Du er fantastisk som gidd, Felis, all ære til deg. Eg trur jammen AB har valgt feil boksjanger, ho burde jo skrive ein roman med den fantasien og forestillingsevnen ho har! (Er det berre meg som syns ho har litt likhetstrekk med ein viss amerikansk president?) 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. desember 2019 #9491 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg har kun hørt en og en halv episode (da de begynte) - og lurer også litt på hva som er rollen til hun Isabell. De episodene jeg hørte virket hun litt som en som "intervjuet" AB ? Det handlet iallefall ingenting om "Bellaen". Jeg syns hun var ganske behagelig å høre på da. og virker hyggelig. Hvis podcasten gjenspeiler dynamikken de har ellers i vennskapet, så er AB heldig som har henne som venn. Jeg har nesten ikke hørt maken til å skryte av og å støtte. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 12. desember 2019 #9492 Del Skrevet 12. desember 2019 Noen som vet på hvilken plass denne podcaster ligger? Er det noen steder man kan se hvor mange lyttere de har eller går ikke dette? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 12. desember 2019 #9493 Del Skrevet 12. desember 2019 @Felis 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 12. desember 2019 #9494 Del Skrevet 12. desember 2019 @Felis: du er hysterisk morsom! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 12. desember 2019 #9495 Del Skrevet 12. desember 2019 2 timer siden, Aidensfield skrev: Noen som vet på hvilken plass denne podcaster ligger? Er det noen steder man kan se hvor mange lyttere de har eller går ikke dette? Podcastappen har topp 200 med programmer og episoder, de ligger ikke på noen av plassene. Lyttere har jeg aldri sett noen oversikt over noen plass, men skulle gjerne ha sett det. Lurer alltid på hvor mye de aller største har 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. desember 2019 #9496 Del Skrevet 12. desember 2019 19 minutter siden, Ast skrev: Podcastappen har topp 200 med programmer og episoder, de ligger ikke på noen av plassene. Lyttere har jeg aldri sett noen oversikt over noen plass, men skulle gjerne ha sett det. Lurer alltid på hvor mye de aller største har Så de er ikke blant topp 200, men er likevel i ferd med å bli en kommersiell suksess? Du verden... 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 12. desember 2019 Populært innlegg #9497 Del Skrevet 12. desember 2019 5 timer siden, Felis skrev: Anne Brith drar den lenger og sier at det er 25 000 i måneden som sitter og koser seg og skriver til dem og sier at de elsker podcasten. Ja, hun sier faktisk det, ingen kunstneriske friheter Jeg skjønner jo hvorfor AnneBrith har gått konkurs 3 ganger (nesten 4) og sliter ifht økonomi osv -hun kan ikke seriøst mene dette? Som du skriver -hvis 25 000 har hørt på den driten podcasten -så sier det seg selv at de ikke er 25 000 UNIKE lyttere i mnd.. Trolig heller ca 5-6000 pr mnd -de samme som da følger og hører på hver episode. Det samme gjør hun med snapchat også: sier hun har 500 000 UNIKE seere -som selvsagt er kraftig oppjustert -da det selvsagt er de samme som ser og følger daglig. Hvis dette er tall hun /blogghuset legger frem for potensielle annonsører -så er det faktisk svindel. Og jeg håper virkelig at firma som vil sponse den dritten dama ber om dokumentasjon på antall lyttere/klikktall på snap. Det er drøyt falsk opplegg!!! 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 12. desember 2019 #9498 Del Skrevet 12. desember 2019 8 minutter siden, Cessa74 skrev: Jeg skjønner jo hvorfor AnneBrith har gått konkurs 3 ganger (nesten 4) og sliter ifht økonomi osv -hun kan ikke seriøst mene dette? Som du skriver -hvis 25 000 har hørt på den driten podcasten -så sier det seg selv at de ikke er 25 000 UNIKE lyttere i mnd.. Trolig heller ca 5-6000 pr mnd -de samme som da følger og hører på hver episode. Det samme gjør hun med snapchat også: sier hun har 500 000 UNIKE seere -som selvsagt er kraftig oppjustert -da det selvsagt er de samme som ser og følger daglig. Hvis dette er tall hun /blogghuset legger frem for potensielle annonsører -så er det faktisk svindel. Og jeg håper virkelig at firma som vil sponse den dritten dama ber om dokumentasjon på antall lyttere/klikktall på snap. Det er drøyt falsk opplegg!!! Det tror jeg og, det plusses sammen! Jeg driver en snapkonto med flere, vil tro snittet er 350 seere per dag, det blir ikke 10 500 i mnd av det. Det er jo de samme 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 12. desember 2019 #9499 Del Skrevet 12. desember 2019 Felis dette er bare så gøy! Lo meg skakk i hjel, helt til jeg ble kraftig bekymret for spådama. For en har lett for å ville dra til noen når man har så stor kommersiell suksess 🤣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 12. desember 2019 #9500 Del Skrevet 12. desember 2019 Det jeg egentlig lurer på mest når det gjelder AB, er når det vil gå opp for henne at hun lever på en løgn og når mediene ikke vil benytte seg av henne når det gjelder det å være med i programmer, bli intervjuet og alt som hører til når man liksom er "kjendis"? På en måte så hadde det vært så utrolig interessant å kunne oppleve at AB hadde blitt satt til veggs av en skikkelig grave-journalist som hadde dissekert hele hennes liv og virke med alt av løgner og utleveringer, tror nok dama hadde fått en annen lyd da😜 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg