Rubella Skrevet 9. desember 2019 #9461 Del Skrevet 9. desember 2019 Fikk litt Your Mind AS-vibber av den snapen hvor hun ligger på sofaen og prater. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. desember 2019 #9462 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg takler ikke å høre AB snakke, hun smatter så innmari mye, annenhvert ord er ilagt smattepause. Hater smatting, så skrur ned lyden 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. desember 2019 #9463 Del Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, Rubella skrev: Fikk litt Your Mind AS-vibber av den snapen hvor hun ligger på sofaen og prater. Det var en veldig spesiell video, håper det går greit med henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 9. desember 2019 #9464 Del Skrevet 9. desember 2019 18 timer siden, fotballjenta skrev: Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 9. desember 2019 #9465 Del Skrevet 9. desember 2019 I morgen tidlig kommer hun med ett nytt prosjekt som kun handler om henne ifølge snapchat. Hun nevner også at dette prosjektet er sammen med Norges beste turner gjennom tidene. Så beklager å måtte si det E. J at nå sank du mange hakk på skalaen over å være en bra idrettsmann. Synd du ikke ser hva vi andre gjør når det gjelder det å fremme barn på SoMe😔 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 9. desember 2019 #9466 Del Skrevet 9. desember 2019 Ja det var jo fascinerende å høre henne snakke om at det siste året hadde alt fokuset hennes vært på barna og jobben- og nå skulle hun stå i fokus. Altså, jeg kan ikke fatte at jeg noengang har likt denne dama! Det er jo selvmotsigelser og løgn over hele linja, og hun produserer jo ingenting av verdi lenger. Hadde hun holdt seg til bakingen og den slags var det jo levelig, men nå er det bare patetisk... Og så skal vi få en house tour? Ja, om man følger henne på sin egen instagram da, vel å merke. Skeptisk til denne dama altså! 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 9. desember 2019 #9467 Del Skrevet 9. desember 2019 Er ord slår meg: Narsissisme. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 9. desember 2019 #9468 Del Skrevet 9. desember 2019 Den seansen på sofaen var foruroligende! Hun fremsto virkelig påvirket av ett eller annet. Det var ikke kjekt å se. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. desember 2019 #9469 Del Skrevet 9. desember 2019 16 minutter siden, Halle-Palle skrev: Den seansen på sofaen var foruroligende! Hun fremsto virkelig påvirket av ett eller annet. Det var ikke kjekt å se. Jeg tror heller det er ABs måte å fremstille seg som deilig. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. desember 2019 #9470 Del Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, Måneskinn skrev: Ja det var jo fascinerende å høre henne snakke om at det siste året hadde alt fokuset hennes vært på barna og jobben- og nå skulle hun stå i fokus. Altså, jeg kan ikke fatte at jeg noengang har likt denne dama! Det er jo selvmotsigelser og løgn over hele linja, og hun produserer jo ingenting av verdi lenger. Hadde hun holdt seg til bakingen og den slags var det jo levelig, men nå er det bare patetisk... Og så skal vi få en house tour? Ja, om man følger henne på sin egen instagram da, vel å merke. Skeptisk til denne dama altså! Hun SA ikke det??????? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 9. desember 2019 #9471 Del Skrevet 9. desember 2019 11 minutter siden, Felis skrev: Hun SA ikke det??????? Hun sa følgende '' det siste året har all fokuset mitt vært kun på jobb og barna. Så fra og med i morgen skal jeg starte ett prosjekt som kun har med meg og gjøre'' 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. desember 2019 Populært innlegg #9472 Del Skrevet 9. desember 2019 28 minutter siden, Aidensfield skrev: Hun sa følgende '' det siste året har all fokuset mitt vært kun på jobb og barna. Så fra og med i morgen skal jeg starte ett prosjekt som kun har med meg og gjøre'' Jeg sier som Anne Brith: Ehhh.... (smatt) ...eeehhhh... Jeg er bombesikker på at barna setter pris på alt hun har gjort for dem det siste året, alle mammaer vet hvor hardt det er å fikse negler, hår, spraytan, botox, fillers osv. For ikke å snakke om alle gangene hun har ofret seg for dem, og spist på restaurant, vært på venninneturer og gått på byen så de skulle få huset for seg selv slik at de kunne ta husarbeidet i fred og ro. Selv om hun føler seg singel og barnløs, tenker hun på barna først, hun sier ifra før hun har mannfolkbesøk, hun oppdaterer dem om potensielle stefedre gjennom podcasten sin, hun finner dater som er gode kokker, slik at ungene får et skikkelig måltid når de møter mammas nyeste flamme. Seriøst? Hun er bare en liten rumpeoperasjon fra å være det mest egoistiske mennesket i verden! 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. desember 2019 #9473 Del Skrevet 9. desember 2019 Hva var jordskjelvet forrige torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 9. desember 2019 #9474 Del Skrevet 9. desember 2019 Never forget! https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 10. desember 2019 #9475 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 11 timer siden, DianaV skrev: Never forget! https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ Dette var i gode, gamle dager, hvor Anne Brith hadde glemt at skattelistene eksisterte. Tjente 2,5 millioner i året...😂 EDIT, ser at det var i år, rett etter at hun unngikk konkurs nr 4. Herregud som hun lyver! Det er en god påminner om hvordan Anne Brith opererer. Hun har ingen sperrer. Endret 10. desember 2019 av Felis 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #9476 Del Skrevet 10. desember 2019 Med utgangspunkt i skattelisten for 2018, ville AB trengt drøyt 12 år for å tjene 2,5 millioner. Jeg bare nevner det. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. desember 2019 #9477 Del Skrevet 10. desember 2019 80-timers uken inneholder nå også: turning og styrke🙃 og endelig litt tid til å tenke på seg selv. 😅 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. desember 2019 #9478 Del Skrevet 10. desember 2019 5 timer siden, Stargaze skrev: 80-timers uken inneholder nå også: turning og styrke🙃 og endelig litt tid til å tenke på seg selv. 😅 Ja det var på tide og sette av litt tid til seg selv 🙄 Lurer på hvor mange timer ila en uke de barna må klare seg selv ? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. desember 2019 #9479 Del Skrevet 10. desember 2019 29 minutter siden, Viking-girl skrev: Ja det var på tide og sette av litt tid til seg selv 🙄 Lurer på hvor mange timer ila en uke de barna må klare seg selv ? Og ikke minst, imponerende å bare kunne kaste den krevende jobben til side for å .... trene. Litt av en jobb. De fleste normalt hardtarbeidende kunne ikke gjort det. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 10. desember 2019 Populært innlegg #9480 Del Skrevet 10. desember 2019 6 minutter siden, Stargaze skrev: Og ikke minst, imponerende å bare kunne kaste den krevende jobben til side for å .... trene. Litt av en jobb. De fleste normalt hardtarbeidende kunne ikke gjort det. Jeg tviler på om "jobben" hennes kommer til å lide av at Mor Sjøl skal gå i spagaten. Ut over å dra på julebord, er det ikke mye hun gjør, ser det ut til. By Anne Brith Magazine: Anne Brith har levert 3 innlegg om grunderlivet, ett om katta og to oppskrifter. Forøvrig ser det ut til at halvparten av de andre bloggerne som skal bidra har gitt opp, det er nok ikke så lett å holde piffen oppe når "The Boss" helst ligger på sofaen og skryter av bilen sin. Franskemakroner har enda ikke åpnet og Dronninga av markedsføring har enda ikke klart å forklare hva de skal drive med. Bake AS er heller ikke i drift ABIP har mistet gullkalven og ingen av de andre er i nærheten av å nå målene Anne Brith forespeilet dem. Til og med den hardest arbeidende ser ut til å ha gitt opp og skal ikke lenger bli kjendis, men utvikle seg selv. Blogghuset har én profil som er ganske stor, men hun skal på ferie på statens regning. MA kjemper for å komme seg unna kontrakten og jeg vet ikke om de har flere i stallen? Dronninga av markedsføring har glippet litt i markedsføringen her også. Så hva har hun egentlig fylt disse 80 timene med, bortsett fra å filme med Bloggerne? Jeg har så lyst til å spørre henne om hva hun legger i begrepet "jobb (work work work), for det jeg ser på SoMe ligner på det alle andre gjør ETTER jobb. 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg