Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg takler ikke å høre AB snakke, hun smatter så innmari mye, annenhvert ord er ilagt smattepause. 

Hater smatting, så skrur ned lyden 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

Fikk litt Your Mind AS-vibber av den snapen hvor hun ligger på sofaen og prater.

Det var en veldig spesiell video, håper det går greit med henne.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig kommer hun med ett nytt prosjekt som kun handler om henne ifølge snapchat. Hun nevner også at dette prosjektet er sammen med  Norges beste turner gjennom tidene. 

Så beklager å måtte si det E. J at nå sank du mange hakk på skalaen over å være en bra idrettsmann. Synd du ikke ser hva vi andre gjør når det gjelder det å fremme barn på SoMe😔

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo fascinerende å høre henne snakke om at det siste året hadde alt fokuset hennes vært på barna og jobben- og nå skulle hun stå i fokus.  Altså, jeg kan ikke fatte at jeg noengang har likt denne dama!  Det er jo selvmotsigelser og løgn over hele linja, og hun produserer jo ingenting av verdi lenger. Hadde hun holdt seg til bakingen og den slags var det jo levelig, men nå er det bare patetisk... 

Og så skal vi få en house tour?  Ja, om man følger henne på sin egen instagram da, vel å merke.  Skeptisk til denne dama altså!

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den seansen på sofaen var foruroligende! Hun fremsto virkelig påvirket av ett eller annet. Det var ikke kjekt å se. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Den seansen på sofaen var foruroligende! Hun fremsto virkelig påvirket av ett eller annet. Det var ikke kjekt å se. 

Jeg tror heller det er ABs måte å fremstille seg som deilig. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Måneskinn skrev:

Ja det var jo fascinerende å høre henne snakke om at det siste året hadde alt fokuset hennes vært på barna og jobben- og nå skulle hun stå i fokus.  Altså, jeg kan ikke fatte at jeg noengang har likt denne dama!  Det er jo selvmotsigelser og løgn over hele linja, og hun produserer jo ingenting av verdi lenger. Hadde hun holdt seg til bakingen og den slags var det jo levelig, men nå er det bare patetisk... 

Og så skal vi få en house tour?  Ja, om man følger henne på sin egen instagram da, vel å merke.  Skeptisk til denne dama altså!

Hun SA ikke det???????

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Felis skrev:

Hun SA ikke det???????

Hun sa følgende '' det siste året har all fokuset mitt vært kun på jobb og barna. Så fra og med i morgen skal jeg starte ett prosjekt som kun har med meg og gjøre''

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, DianaV skrev:

Dette var i gode, gamle dager, hvor Anne Brith hadde glemt at skattelistene eksisterte. Tjente 2,5 millioner i året...😂

EDIT, ser at det var i år, rett etter at hun unngikk konkurs nr 4. Herregud som hun lyver!

Det er en god påminner om hvordan Anne Brith opererer. Hun har ingen sperrer.

Endret av Felis
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Stargaze skrev:

80-timers uken inneholder nå også: turning og styrke🙃 og endelig litt tid til å tenke på seg selv. 😅

Ja det var på tide og sette av litt tid til seg selv 🙄 Lurer på hvor mange timer ila en uke de barna må klare seg selv ? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Viking-girl skrev:

Ja det var på tide og sette av litt tid til seg selv 🙄 Lurer på hvor mange timer ila en uke de barna må klare seg selv ? 

Og ikke minst, imponerende å bare kunne kaste den krevende jobben til side for å .... trene. Litt av en jobb. De fleste normalt hardtarbeidende kunne ikke gjort det.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...