Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Tenk om noen kunne satt sammen en video med utsagn av AB som hun har glemt at hun har sagt? 

Og Felis: og jeg lo - og jeg lo 😄 Sjempegøye sjammendrag, det er nesten så jeg håper de fortsetter leeeeenge slik at jeg kan få lese ditt resymé 😄

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AB har virkelig kjørt på med spray tan før innslaget med tv2 hjelper deg. Så jo helt skitten ut. 

Minstemann måtte synge litt på tv også, ikke bare snap.. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

AB har virkelig kjørt på med spray tan før innslaget med tv2 hjelper deg. Så jo helt skitten ut. 

Minstemann måtte synge litt på tv også, ikke bare snap.. 

Hvorfor var hun på tv2 hjelper deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ellenn skrev:

Hvorfor var hun på tv2 hjelper deg?

De blindtesta julebrus. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at en forty-something, på nesten alle bilder sammen med de yngre kommenterer «I love you» «I like you» etc.

Virker små-desperat etter å bli likt tilbake.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ihvertfall jammen bra hun endelig har fått satt botox, slik at hun slipper hun å holde hånden for pannen for hver bilde. :duskedame:

Haha, herregud.  😅

Endret av Perle
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så fint at hun latterliggjør (bokstavelig talt) sønnen sin på snapchat fordi han fortalte om et problem til mammaen sin. Selvfølgelig med navn sånn at alle er helt sikre på hvem de ler sånn av. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufiltrert, men godt hjulpet av botox og falske øyevipper (hvorfor velger alltid bloggere vipper som skriker uekte lang vei? Er det ikke meningen at det bare skal se ut som om man har lengre vipper?) 

Og "endelig egen instagram", ja. Privatlivet som er bretta ut på bedriftskontoen, hva var det, liksom? 

Endret av Vipser
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...