AnAngel Skrevet 5. desember 2019 #9441 Del Skrevet 5. desember 2019 Tenk om noen kunne satt sammen en video med utsagn av AB som hun har glemt at hun har sagt? Og Felis: og jeg lo - og jeg lo 😄 Sjempegøye sjammendrag, det er nesten så jeg håper de fortsetter leeeeenge slik at jeg kan få lese ditt resymé 😄 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 6. desember 2019 #9442 Del Skrevet 6. desember 2019 AB har virkelig kjørt på med spray tan før innslaget med tv2 hjelper deg. Så jo helt skitten ut. Minstemann måtte synge litt på tv også, ikke bare snap.. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 6. desember 2019 #9443 Del Skrevet 6. desember 2019 2 timer siden, Rørleggerfrue skrev: AB har virkelig kjørt på med spray tan før innslaget med tv2 hjelper deg. Så jo helt skitten ut. Minstemann måtte synge litt på tv også, ikke bare snap.. Hvorfor var hun på tv2 hjelper deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 6. desember 2019 #9444 Del Skrevet 6. desember 2019 11 minutter siden, Ellenn skrev: Hvorfor var hun på tv2 hjelper deg? De blindtesta julebrus. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 6. desember 2019 #9445 Del Skrevet 6. desember 2019 Fascinerende at en forty-something, på nesten alle bilder sammen med de yngre kommenterer «I love you» «I like you» etc. Virker små-desperat etter å bli likt tilbake. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. desember 2019 #9446 Del Skrevet 6. desember 2019 Fascinerende de #halfie hun tar.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 7. desember 2019 #9447 Del Skrevet 7. desember 2019 Oi. De krøllene. Bare oi. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 7. desember 2019 #9448 Del Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, Minipilla skrev: Oi. De krøllene. Bare oi. Imgur?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 7. desember 2019 #9449 Del Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, Consita skrev: Imgur?? https://shared.jodel.com/LC1Ug5USd2?channel=copy Jodel 👍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 7. desember 2019 #9450 Del Skrevet 7. desember 2019 45 minutter siden, DianaV skrev: https://shared.jodel.com/LC1Ug5USd2?channel=copy Jodel 👍 Tusen takk!🌲😁 og fy for noen krøller...😐 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. desember 2019 #9451 Del Skrevet 7. desember 2019 10 timer siden, DianaV skrev: https://shared.jodel.com/LC1Ug5USd2?channel=copy Jodel 👍 Oi. Litt for mye av det gode der 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 8. desember 2019 Populært innlegg #9452 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) På 6.12.2019 den 15.48, Rørleggerfrue skrev: De blindtesta julebrus. Det er først når man ser henne live/på film andre har filmet at man ser hvor utrolig redigert alt hun selv legger ut er. Hun ser langt eldre ut en sin alder, selv med løsnegler, løsvipper, løshår og fake farge. Kjempeflaut at denne dama farter rundt på byen med jenter i 20-åra, hun ser ut som om hun er minst en generasjon eldre. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 8. desember 2019 av Måne Rampelyset 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 8. desember 2019 #9453 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) Det er ihvertfall jammen bra hun endelig har fått satt botox, slik at hun slipper hun å holde hånden for pannen for hver bilde. Haha, herregud. 😅 Endret 8. desember 2019 av Perle 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. desember 2019 #9454 Del Skrevet 8. desember 2019 Hun har fått følsom hud etter mange fotoshoots. Vel. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 8. desember 2019 Populært innlegg #9455 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg syns det er så rart at noen vil redigere alle bilder de selv legger ut slik at man får bakoversveis når man ser dem IRL. Hun ser jo bra ut på snap, slank og med pen hud og hår. Og så kommer hun på TV skjermen og ser egentlig bare ut som det hun er, en litt sliten middelaldrende dame som har sett seg litt for blind på hvor oransje man faktisk blir av for mye spraytan. Så slitsomt å jage etter evig ungdom. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 8. desember 2019 Populært innlegg #9456 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg er overrasket over at hun fremdeles bruker så mye filter, etter at hun i episode 12 (?) på podcasten gikk veldig hardt ut mot menn som bruker filter på Snap, FB og Tinder. Ett av 10 bilder var greit, mente Anne Brith, mens hun pøser på med filter i 10 av 10 selv. Bilder tatt på badet og lettkledd-bilder var heller ikke greit. Ohhh no no no you don't do that, sa dronninga av filter og undertøysbilder tatt på badet. Bilder av fyll er heller ikke greit, men det er lett å glemme med alkohol innabords, noe Anne Brith har bevist hver helg de siste 10 (?) ukene. Hadde influencere hatt mulighet til å kreve filter på Bloggerne, hadde produksjonen hatt mye å henge fingrene i. Det gjelder ikke bare Anne Brith. Jeg lurer på om de får et forvrengt bilde av seg selv, og til slutt tror at det er sånn de ser ut. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 8. desember 2019 #9457 Del Skrevet 8. desember 2019 Så fint at hun latterliggjør (bokstavelig talt) sønnen sin på snapchat fordi han fortalte om et problem til mammaen sin. Selvfølgelig med navn sånn at alle er helt sikre på hvem de ler sånn av. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Infinity Skrevet 8. desember 2019 Populært innlegg #9458 Del Skrevet 8. desember 2019 Hun reklamerer for en hudpleieserie og viser da frem så lite av kinnet som det vel kan være mulig når hun skal demonstrere produktet. Hun blir visst da konfrontert av mange på snap at hun ikke tør å vise seg frem uten filter.. Hun svarer da med #nullfilter på snap om at hun overhode ikke er redd for det . Hun velger altså da at når hun da skal vise seg frem uten filter, så er det liggende og i dunkelt lys. Jeg tror ikke at hun klarte å overbevise noen med det stuntet. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 9. desember 2019 #9459 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Ufiltrert, men godt hjulpet av botox og falske øyevipper (hvorfor velger alltid bloggere vipper som skriker uekte lang vei? Er det ikke meningen at det bare skal se ut som om man har lengre vipper?) Og "endelig egen instagram", ja. Privatlivet som er bretta ut på bedriftskontoen, hva var det, liksom? Endret 9. desember 2019 av Vipser 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. desember 2019 Populært innlegg #9460 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg så på den videoen hvor hun ligger på rygg på sofaen og jeg spør meg selv om hun er dopet? Hun snakker veldig sakte og slørete og midt inni der glemmer hun navnet på Instagram, så hun ligger bare og blunker tungt med mårpels-vippene sine, til noen fra sidelinjen redder henne og hvisker navnet. Hvorfor slettet hun den ikke bare og spilte inn en ny? Hadde det ikke vært for den massive eksponeringen av barna, kunne slike spørsmålsrunder vært underholdende, der beviser hun virkelig hvor flyktig sannheten er i Blogglandia. På torsdag tegnet hun et bilde av tenårings-Anne Brith som midtpunktet i en vennegjeng hvor hun var "crazy" og dro igang ting. Søndag er den versjonen glemt og i følge henne selv var hun kun opptatt av skole og håndball og hun ble behandlet dårlig av klassekamerater. Hun hadde bare noen få, gode venner. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg