Sh999 Skrevet 3. desember 2019 #9421 Del Skrevet 3. desember 2019 1 minutt siden, Felis skrev: Nei, her snakker faktisk Anne Brith sant. Hun går langt i å identifisere "sjelevennen" i boken, så det er ikke tvil om at hun kjenner navnet. At Barnevernet oppfordret til anmeldelse av avsender håper jeg er løgn. Ok. My bad. Er bare så mye med den dama som ikke helt henger på greip, at en vet jo aldri helt hva en skal tro. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. desember 2019 #9422 Del Skrevet 3. desember 2019 2 minutter siden, Sh999 skrev: Ok. My bad. Er bare så mye med den dama som ikke helt henger på greip, at en vet jo aldri helt hva en skal tro. Mistro er en helt naturlig reaksjon når det kommer til ting Anne Brith sier, så instinktene dine er det ingen ting i veien med 👍 Mange av historiene er så utrolige at de er vanskelig å fatte. Man tror jo at privatlivet blir ivaretatt hvis man skriver en henvendelse til en samarbeidspartner, for ikke å snakke om skolen, særlig etter at GDPR er implementert. Men navngitte personer står frem og vitner om at dette har sviktet mer enn en gang, så hvorfor ikke Barnevernet, det kommer frem langt mer kritikkverdige forhold enn dette når det kommer til dem... Det er ikke tvil om at det har skjedd, dessverre. Jeg tror derimot ikke at dette er vanlig, så hvordan har det seg at Anne Brith lykkes i å få slik informasjon utlevert igjen og igjen? Hva motiverer bedrifter, rektor og Barnevern til å bryte loven? Er hun så sjarmerende at hun smisker seg til det? Spiller hun på "comcmom ground" og henvender seg til legningen deres, livssituasjonen eller annet (slik som med henrikelfmortensen)? Drar hun offerkortet og spiller på medlidenhet (slik som med BOTB, Andersen og Jakobsen)? Bruker hun hacker, hun hevder å ha brukt både kusinen sin og Mia Landsem? Eller er det "den andre siden" av Anne Brith de får servert, trusler anmeldelser og uthenging, slik at de ikke tør annet? Uansett, hun har en unik evne til å få ut informasjon som skal være konfidensiell, og represaliene er forferdelige, så uansett hvilken relasjon man har til Anne Brith og/eller barna, så er det lett å stikke hodet i sanden, be en bønn og håpe at de tross alt lander på beina. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 3. desember 2019 #9423 Del Skrevet 3. desember 2019 Dersom man signerer skjemaet med fullt navn og ikke ber om å få være anonym, er BV i sin fulle rett til å fortelle de foresatte hvem som har levert bekymringsmeldingen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 3. desember 2019 Populært innlegg #9424 Del Skrevet 3. desember 2019 AB har kun den makten jeg tillater å gi henne. For min del fremstår hun som en gedigen bløffmaker uten folkeskikk og et vandrende konfliktområde, og kun dét. At Egmont-eide TV2 satser på slikt tull og kaller det underholdning er å undervurdere publikums intellekt. 95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. desember 2019 #9425 Del Skrevet 3. desember 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 3. desember 2019 #9426 Del Skrevet 3. desember 2019 8 timer siden, Sh999 skrev: Det har de, og hun juger nok så hun tror det selv.. Tror ikke et sekund på at de røpet hvem som sendte bekymringsmelding eller at de oppfordret henne til og anmelde personen . Nei, barnevernet har ikkje taushetsplikt når det gjeld kven som sender bekymringsmelding. Dersom ein ynskjer å vere snonym må ein faktisk melde anonymt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 3. desember 2019 #9427 Del Skrevet 3. desember 2019 9 timer siden, Felis skrev: Nei, her snakker faktisk Anne Brith sant. Hun går langt i å identifisere "sjelevennen" i boken, så det er ikke tvil om at hun kjenner navnet. At Barnevernet oppfordret til anmeldelse av avsender håper jeg er løgn. Hvorfor tror du på at barnevernet i det hele tatt tok kontakt eller fikk bekymringsmelding? Det kan jo være oppspinn 🤷♀️ (har ikke lest boka) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marloussie Skrevet 5. desember 2019 #9428 Del Skrevet 5. desember 2019 Takk, Felis👍 Nå nå jeg nesten pine meg gjennom podcasten for å høre på nederlandsken hennes🙄🙈 Men ingen i Nederland lager et julehus (hva er det??)før første advent. Satser hun på at ingen nederlenderne hører på eller? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 5. desember 2019 #9429 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) 7 minutter siden, Marloussie skrev: Takk, Felis👍 Nå nå jeg nesten pine meg gjennom podcasten for å høre på nederlandsken hennes🙄🙈 Men ingen i Nederland lager et julehus (hva er det??)før første advent. Satser hun på at ingen nederlenderne hører på eller? Jeg tror hun mener at huset er ferdig julepyntet til første advent. Det inkluderer juletre. Det er ikke alltid så greit å få tak i hva de egentlig mener, siden de aldri fullfører en setning, så dette er min tolkning. Og at hun satser på at vi har null kunnskap om Nederland kom veldig tydelig frem når hun utbroderte alle fødslene sine. Endret 5. desember 2019 av Felis 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 5. desember 2019 Populært innlegg #9430 Del Skrevet 5. desember 2019 Felis! 👏👏👏 Jeg er temmelig sikker på at referatet ditt er betydelig morsommere enn podcasten. Skal igjen spare ører, nerver og tid for dette mølet av noe pjattipjatt. At enkelte kan finne på å spille inn og tro at disse greiene er morsomme eller har noe å tilby publikum er hinsides fatteevne og utrolig langt bak ethvert mål. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halloiuken Skrevet 5. desember 2019 #9431 Del Skrevet 5. desember 2019 På 1.12.2019 den 11.47, FruJohansen skrev: Og ungene skulle skjermes, fordi de ble truet av ukjente. Ei jeg kjenner sendte henne en snap i retur med spørsmålet om ikke det var sånn at en av grunnene til at hun sluttet md bloggen var pga nettopp dette, svaret var: Det er media sin versjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 5. desember 2019 Populært innlegg #9432 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg har aldri opplevd en person som er så til de grader imponert og forelsket i seg selv som hun Anne Brith. Ser henne for meg på date, prøve å overbevise mannen om hvor vellykket buisnesswoman hun er, ha,ha! Problemet er vel at hun er så selvopptatt at hun ikke klarer å se hverken egne begrensninger, egen oppførsel og egne feil. Her er det tut og kjør på toget til suksess -selv om man overkjører andre på veien oppover. Hun ser på seg selv om en meget vellykket "influencer" som Norge ikke har sett makan til. Og alle som sier noe kritisk er nett-troll, hatere og de er bare veldig misunnelig på hennes perfekte jobb/hus/leaset bil/barn/katt etc etc. Det er egentlig helt utrolig fasinerende!! (Og takk Felis, morsom oppsummering av en totalt meningsløs podcast..) 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 5. desember 2019 #9433 Del Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, Halloiuken skrev: Ei jeg kjenner sendte henne en snap i retur med spørsmålet om ikke det var sånn at en av grunnene til at hun sluttet md bloggen var pga nettopp dette, svaret var: Det er media sin versjon Har hun glemt hatboken og hva hun selv har sagt i diverse sammenhenger? 🤔 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 5. desember 2019 #9434 Del Skrevet 5. desember 2019 Tusen takk @Felis Du er en helt! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. desember 2019 #9435 Del Skrevet 5. desember 2019 15 minutter siden, Pust skrev: Har hun glemt hatboken og hva hun selv har sagt i diverse sammenhenger? 🤔 Boken er en ting men hva intervjuet hos Dorthe skappel og på god morgen Norge 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 5. desember 2019 #9436 Del Skrevet 5. desember 2019 44 minutter siden, Aidensfield skrev: Boken er en ting men hva intervjuet hos Dorthe skappel og på god morgen Norge Hintet jo til intervjuer etc med «hva hun selv har sagt i diverse sammenhenger» 🙃 Hun har litt dårlig hukommelse. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 5. desember 2019 #9437 Del Skrevet 5. desember 2019 3 timer siden, Halloiuken skrev: Ei jeg kjenner sendte henne en snap i retur med spørsmålet om ikke det var sånn at en av grunnene til at hun sluttet md bloggen var pga nettopp dette, svaret var: Det er media sin versjon Hun fremstiller seg som om hun har tidlig alzheimer, men kanskje det bare er en svært selektiv hukommelse. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. desember 2019 #9438 Del Skrevet 5. desember 2019 Anne Brith Davidsen AS lider bare av vondt i viljen for å forstå at folk ikke glemmer hva hun lirer ut av seg i de ulike kanalene, selv om hun selv ikke klarer å holde styr på det. Det vanskeligste med lyvi...eh...å pynte bittelitt mikroskopisk på sannheten er nettopp å huske hva man har sagt og til hvem. Derfor pleier sannheten alltid å fungere like bra som Rema 1000 sier: Det enkle er ofte det beste🙌 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. desember 2019 #9439 Del Skrevet 5. desember 2019 Og tusen takk for resymé igjen, you made my day😁 @Felis 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. desember 2019 #9440 Del Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, Pust skrev: Hintet jo til intervjuer etc med «hva hun selv har sagt i diverse sammenhenger» 🙃 Hun har litt dårlig hukommelse. Beklager men leste svaret ditt litt fort😔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg