Felis Skrevet 29. november 2019 #9381 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) På 28.11.2019 den 23.53, Cessa74 skrev: Fantastisk bra oppsummering av en podcast jeg aldri kommer til å orke å høre på. men lurer på noe; Er det bare Anne Brith sin podkast? Trodde den var ment for begge to? Men ut i fra alle oppsummeringene så virker det som 90% er Anne Brith som skryter om seg selv og sine bragder, talenter, bestselgerbøker og suksee? Mens stakkars Bella som har fått en liten statistrolle som ryggsleikeren til AB?... Er forøvrig helt satt ut av hvor ekstremt selvopptatt AB er. Makan til behov for å skryte og påpeke alt hun "har fått til" -skulle tro hun hadde gjort en kjempebragd. Men alle vet at hun aldri ble kjent for sine talenter innen baking. Hun ble gradvis kjent pga uendelig mange clickbaits, utleveringer, løgner, drama og trussler. Det har aldri handlet om hverken "x-faktor" eller talent. Derimot drama-drama-drama. Kan jo bare forestille meg AB på date når hun skal imponere daten og selge seg selv inn som en mektig buisnesswoman med millioninntekt iblandet litt mor Theresa handlinger. Har aldri hørt om noen som er så til de grader imponert og forelsket i seg selv som den dama der.. Du har helt rett, dette er The Anne Brith Show, og Isabel er der for å tilrettelegge for Anne Briths selvskryt. Og det høres ut som om hun oppriktig tror på hva som ramler ut av munnen hennes. Hun virker som en snill jente, men ganske godtroende. Jeg tror ikke Isabel har noe å komme med heller, så uansett hvem som snakker av de to så forblir innholdet fullstendig uinteressant. Men bellaen har en behagelig stemme og så smatter hun ikke i hver pause. Og jeg kan overleve at hun tar feil av sj- og kj-lyd hver eneste gang. Vi snakker ikke bare om sjole og sjino, det går andre veie også, kjåfør, kjalu... Likevel er det synd at hun bare kommer til 10% av tiden. Angående bakingen til Anne Brith, så kan hun lage pene kaker, selv om hun stort sett nøyer seg med pastellfargede makroner. Og hun kom til finalen i Hele Norge Baker, selv om jeg tror, ut ifra hva hun sier i podcasten, kun var med for å skape drama. Men i følge kommentarfeltet på Facebook-siden til Villa Perlesukker så kunne smaken være svært variabel. Folk fikk ikke tak i henne når de skulle klage heller, så de la inn klagen der. Den Facebooksiden var gull for alle som liker å se togkrasj i sakte film😂 Det hjalp ikke at hun la seg på samme prisnivå som Pascal heller... Endret 2. desember 2019 av Felis 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. november 2019 #9382 Del Skrevet 29. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og ryktespredning med svar. Sol, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 30. november 2019 #9383 Del Skrevet 30. november 2019 På http://blogghuset.no/ skryter AB å være størst på snapchat, med over 600.000 visninger. Jeg er en av de som har sjekket storyen hennes av og til kun pga bl.a denne tråden. Kommer ikke til å gi henne flere klikk... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 30. november 2019 Populært innlegg #9384 Del Skrevet 30. november 2019 1 time siden, Lady T skrev: På http://blogghuset.no/ skryter AB å være størst på snapchat, med over 600.000 visninger. Jeg er en av de som har sjekket storyen hennes av og til kun pga bl.a denne tråden. Kommer ikke til å gi henne flere klikk... AB kan ikke regne. Hun legger sammen antall visninger pr Snap. Hun tenker ikke at én person følger hele snapstoryen. Ikke rart hun nesten gikk konk for 4.gang. Hun trenger mer opplæring i antall visninger. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 30. november 2019 #9385 Del Skrevet 30. november 2019 1 minutt siden, Viking-girl skrev: AB kan ikke regne. Hun legger sammen antall visninger pr Snap. Hun tenker ikke at én person følger hele snapstoryen. Ikke rart hun nesten gikk konk for 4.gang. Hun trenger mer opplæring i antall visninger. What? Det var jo særs «kreativt» av henne. Hvor har du den infoen fra? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 30. november 2019 #9386 Del Skrevet 30. november 2019 1 time siden, Lady T skrev: What? Det var jo særs «kreativt» av henne. Hvor har du den infoen fra? Det er det hun har gjort hele veien, både med blogg og snap. Insta ser man jo antall følgere på. Men på de andre plattformen, så har hun kun telt med totalt antall visninger iløpet av en dag,uke, mnd etc, ikke unike. Man så det veldig godt da hun fikk offentliggjort tall fra UI og blogg.no 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 30. november 2019 #9387 Del Skrevet 30. november 2019 Enda en dag der Anne Brith er så stolt over sin yngste. Tenk om hun kunne lagt fra seg kameraet og vært i øyeblikket i stedenfor å "spamme" følgerne med den ene intimkonserten etter de andre. Så hun skrev at det er 2 uker til solo, så vi får nok sannsynligvis se enda flere🙊 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 1. desember 2019 #9388 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Hvis man hele tiden tar bilder, snaps og filmer for publisering, så er man ikke tilstedeværende. Butikken er stengt, ingen er hjemme, daglig leder er på ferie og mottakerne av produksjonen forter seg å blindt klikke seg gjennom for å komme til slutt. Endret 1. desember 2019 av Revenge o'Cavatina 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #9389 Del Skrevet 1. desember 2019 Og ungene skulle skjermes, fordi de ble truet av ukjente. 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 1. desember 2019 #9390 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Voldsom til utlevering av avkom på snap. Under den «I give him my heart» hun la ut en rekke snaps av hører vi jo ikke den som blir filmet synge engang - hører bare vokalen som allerede er i sangen 😛 Endret 1. desember 2019 av Rubella 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 1. desember 2019 #9391 Del Skrevet 1. desember 2019 10 timer siden, Swell skrev: Hvordan vet du at hun ikke har vært det FØR hun filmer? Det er ikke poenget. Jeg snakker om hva hun faktisk gjør, ikke hva som har skjedd før, i fjor eller hva som skjer neste år. Dette er bare trist. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 1. desember 2019 #9392 Del Skrevet 1. desember 2019 Med tanke på hva Anne Brith Davidsen for tiden legger ut på Snapchat. i juni 2018 viste Tv2 til at Anne Brith fjernet barna fra bloggen med følgende begrunnelse - https://www.tv2.no/a/9900480/ "I blogginnlegget skriver Davidsen at en av årsakene er at hun ikke ønsker at barnas prestasjoner skal være noe som diskuteres blant mennesker som ikke kjenner dem." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #9393 Del Skrevet 1. desember 2019 35 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Med tanke på hva Anne Brith Davidsen for tiden legger ut på Snapchat. i juni 2018 viste Tv2 til at Anne Brith fjernet barna fra bloggen med følgende begrunnelse - https://www.tv2.no/a/9900480/ "I blogginnlegget skriver Davidsen at en av årsakene er at hun ikke ønsker at barnas prestasjoner skal være noe som diskuteres blant mennesker som ikke kjenner dem." Hukommelsen er en svikefull venn ... Eller kanskje det er greit at fremmede mennesker diskuterer familiemedlemmenes prestasjoner i 2019? Alt man legger ut på nettet - legger man ut fordi man vil ha oppmerksomhet. Og når man velger å legge ut endeløse videoer av familiemedlemmer, er det med et ønske om at disse skal få oppmerksomhet. Ellers ville man latt være. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1. desember 2019 #9394 Del Skrevet 1. desember 2019 2 timer siden, FruJohansen skrev: Og ungene skulle skjermes, fordi de ble truet av ukjente. Det er så kritikkverdig det hun holder på med! Er det ingen som kan stoppe det? 😔 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #9395 Del Skrevet 1. desember 2019 Vi har litt større hus og (mannen min har) mye finere bil enn Anne Brith. Lurer på hva vennene mine hadde tenkt om jeg la ut samme type snap som hun la ut idag. Sakte selvdiggende filming av huset før hun zoomer inn på Volvo-merket. Vennene mine hadde blitt flaue på mine vegne om jeg plutselig skulle begynt å skryte sånn av våre ganske middelmådige ting! 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. desember 2019 #9396 Del Skrevet 1. desember 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 1. desember 2019 #9397 Del Skrevet 1. desember 2019 "Å skjerme barn" har fått en ny betydning. I hine, hårde dager spurte min gamle bestemor hva som er på skjermen i kveld. Altså hva er det på TV i kveld? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #9398 Del Skrevet 1. desember 2019 Nå skriver hun på sin åpne offentlige snapchat at hun måtte velge mellom kake og kuk da hun hadde huset for seg selv. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men det er skoledag i morgen og jeg føler med hennes små som må møte klassekamerater som garantert har fått det med seg. 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 1. desember 2019 #9399 Del Skrevet 1. desember 2019 3 timer siden, fotballjenta skrev: Vi har litt større hus og (mannen min har) mye finere bil enn Anne Brith. Lurer på hva vennene mine hadde tenkt om jeg la ut samme type snap som hun la ut idag. Sakte selvdiggende filming av huset før hun zoomer inn på Volvo-merket. Vennene mine hadde blitt flaue på mine vegne om jeg plutselig skulle begynt å skryte sånn av våre ganske middelmådige ting! Hvis jeg snapzoomer inn på kjerre-merket er det i vel visshet om at mottakerne humrer med meg. Det er lov å vise stolthet, og jeg er mektig stolt av å straks kjøre en veteranbil bare på trass. Den er strøken, bare min, og helt uten gjeld. Tror faktisk jeg er hakket stoltere enn Anne Brith Davidsen med hennes leasede Volvo. Davidsens verdier og holdninger til livet er nok noe annerledes enn mine, og sannsynligheten er liten for at vi noensinne inviterer hverandre på kaffe. Og takk for det. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 1. desember 2019 #9400 Del Skrevet 1. desember 2019 1 minutt siden, Revenge o'Cavatina skrev: Hvis jeg snapzoomer inn på kjerre-merket er det i vel visshet om at mottakerne humrer med meg. Det er lov å vise stolthet, og jeg er mektig stolt av å straks kjøre en veteranbil bare på trass. Den er strøken, bare min, og helt uten gjeld. Tror faktisk jeg er hakket stoltere enn Anne Brith Davidsen med hennes leasede Volvo. Davidsens verdier og holdninger til livet er nok noe annerledes enn mine, og sannsynligheten er liten for at vi noensinne inviterer hverandre på kaffe. Og takk for det. Joa, man SKAL være stolt av hva man har fått til! Men det er noe med måten hun gjør det på, når vi vet at det meste er et stort og luftig luftslott! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg