Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Felis 👏🌹

Jeg kan skrive under på at det IKKE er normal adferd blant folk fra nord å oppføre seg slik AB gjør. Jeg har halve slekta fra nord og det er ingen av dem som er så filterløse eller banner slik Anne Brith gjør. Slik adferd har jeg kun sett i sketsjer på TV og revy.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene for en pod, fantastisk gjengitt @Felis

Når man trodde personen ikke kunne bli mer usympatisk, men det går visst fortsatt an.....liksom.....

Imponert over at du orker å høre på og gjengi 👏😅

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ta en bachelor på to år i Nederland? Via kursing hos arbeidsgiver? I følge LinkedIn har hun to kurs, ett toårig kurs i økonomi og ledelse via firmaet Blokker https://en.wikipedia.org/wiki/Blokker_Holding og et toårig kurs i reiseliv via noe hun kaller Amsterdam Travel and Business sShool, noe som må være Amsterdam Business School? https://www.amsterdam.uibs.org/undergraduate_bachelor_business_studies_bbs.html Det er litt pussig dog, for så vidt jeg vet er det treårig program for undergraduate/bachelor. 
Det var noen som sukket over at AB har gjort så mye at hun må være kjempegammel, men hvis hun tar bachelor på to år - fikser hun sikkert andre ting i rekordfart også.

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I såfall burde hun ta økonomi på nytt. 

Ingenting henger på greip. 

Hun har 3 (!!), nesten 4 (!!) konkurser bak seg, og bilen låner hun for dyre penger hver mnd. Hun eier den IKKE! 

Noen som har hørt om au-pairen før? Hun har blogget i ca 10 år, og denne au-pairen er helt ny for mine øyne og ører. (Påvirket av Pilotparet??) 

Første gang jeg så henne og hørte om Villa Perlesukker var tidlig i Bloggerne da hun leverte en kake til Komikerfrue i den gamle leiligheten deres i Oslo. AB kom bringende med den. 

Endret av Viking-girl
rettelse i antall konkurser
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie
11 minutter siden, Viking-girl skrev:

I såfall burde hun ta økonomi på nytt. 

Ingenting henger på greip. 

Hun har 2, nesten 3 konkurser bak seg, og bilen låner hun for dyre penger hver mnd. Hun eier den IKKE! 

Noen som har hørt om au-pairen før? Hun har blogget i ca 10 år, og denne au-pairen er helt ny for mine øyne og ører. (Påvirket av Pilotparet??) 

Første gang jeg så henne og hørte om Villa Perlesukker var tidlig i Bloggerne da hun leverte en kake til Komikerfrue i den gamle leiligheten deres i Oslo. AB kom bringende med den. 

https://www.easyaupair.com/viewprofilefamily/2996/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pust skrev:

Kan man ta en bachelor på to år i Nederland? Via kursing hos arbeidsgiver? I følge LinkedIn har hun to kurs, ett toårig kurs i økonomi og ledelse via firmaet Blokker https://en.wikipedia.org/wiki/Blokker_Holding og et toårig kurs i reiseliv via noe hun kaller Amsterdam Travel and Business sShool, noe som må være Amsterdam Business School? https://www.amsterdam.uibs.org/undergraduate_bachelor_business_studies_bbs.html Det er litt pussig dog, for så vidt jeg vet er det treårig program for undergraduate/bachelor. 
Det var noen som sukket over at AB har gjort så mye at hun må være kjempegammel, men hvis hun tar bachelor på to år - fikser hun sikkert andre ting i rekordfart også.

Bachelor er 3 år i Nederland også. Før 2007 hadde de et annet system enn bachelor/master, men kan ikke tenke meg at det var kun 2 år. Har aldri hørt om Amsterdam Travel and Business school heller. Kanskje er det utdanning som flyvertinne hun mener? 

Blokker kan vel sammenlignes med Jernia her i Norge. Godt mulig at de hadde utdanningstilbud til ansatte. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Marloussie skrev:

Bachelor er 3 år i Nederland også. Før 2007 hadde de et annet system enn bachelor/master, men kan ikke tenke meg at det var kun 2 år. Har aldri hørt om Amsterdam Travel and Business school heller. Kanskje er det utdanning som flyvertinne hun mener? 

Blokker kan vel sammenlignes med Jernia her i Norge. Godt mulig at de hadde utdanningstilbud til ansatte. 

Takk for informasjon👌

Siden ingen bloggere eller eks-bloggere viser frem dokumentasjon på utdannelse, kan de jo hevde og pynte på hva de vil. Det kreves jo verken vitnemål, attester eller referanser for å skru på PC'n, logge inn på en bloggportal og peise på med storytelling når man lager seg et varemerke.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marloussie skrev:

Da hun bodde i Nederland var kanskje systemet litt likt som i Norge? (Grunnfag, mellomfag, storfag ( cand mag), hovedfag?) Uansett, noen «bachelor» kan hun i så fall umulig ha, ganske enkelt fordi det ikke fantes. Eller hva? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Felis skrev:

Enig, jeg vil bare påpeke at hun har gått konkurs 3 ganger, nesten 4 ganger. Villa Perlesukker gikk jo også konkurs, og det var nok grunnen til at hun begynte å blogge under sitt eget navn. Selv om hun påstår at hun tjente sin første million under Nettavisen var hun millimetere unna sin siste konkurs senest i år. Den utdannelsen tror jeg er like reell som suksessen hennes. Og berømmelsen. Og bakebøkene. Osv...

Nå lover Mette Ask at vi skal få høre hele historien i februar og personlig gleder jeg meg nesten mer til det enn til jul. Korthuset til Anne Brith er i ferd med å ramle sammen, men selvskrytet vil ingen ende ta.

Stemmer @Felis Jeg som gikk i surr med antall konkurser. 3 konkurser er rett, og nesten den fjerde. 

Jeg ser fram til når Mette Ask er fri fra kontrakten med ABIP. Virkelig! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...