Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Noen burde vært beskyttet mot seg selv... makan til utlevering av barn skal du leite lenge etter... gi det noen år så kommer konsekvensene. Dessverre!

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Malum skrev:

@Felis: fantastisk oppsummering!

Når det gjelder AB, så er jeg dypt sjokkert over hvordan hun greier å vri og vrenge på fakta. Først velger hun å svare på kritikk mot seg selv med å utlevere mindreårig tredjeperson overfor en fyr på instagram som hun ikke kjenner. Når utleveringen kommer fram på hans instastory synes AB altså at den eneste riktige måten å håndtere dette på er å ta det opp i podcasten, hvor hun tramper over alle grenser for mindreårig tredjeperson sitt privatliv og utleverer enda mer grundig og detaljert..!? :hakeslepp: Hva i all verden er det hun tenker med? Det skulle ikke forundre meg om det hele var nøye planlagt, for økt oppmerksomhet og krydder til podden! Kan noen snart gripe inn og veilede dette kvinnemennesket?

Hun er jo bare stolt, må vite..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Malum skrev:

@Felis: fantastisk oppsummering!

Når det gjelder AB, så er jeg dypt sjokkert over hvordan hun greier å vri og vrenge på fakta. Først velger hun å svare på kritikk mot seg selv med å utlevere mindreårig tredjeperson overfor en fyr på instagram som hun ikke kjenner. Når utleveringen kommer fram på hans instastory synes AB altså at den eneste riktige måten å håndtere dette på er å ta det opp i podcasten, hvor hun tramper over alle grenser for mindreårig tredjeperson sitt privatliv og utleverer enda mer grundig og detaljert..!? :hakeslepp: Hva i all verden er det hun tenker med? Det skulle ikke forundre meg om det hele var nøye planlagt, for økt oppmerksomhet og krydder til podden! Kan noen snart gripe inn og veilede dette kvinnemennesket?

Tror ikke hun har evnen til å tenke verken fornuftig eller rasjonelt, hun burde holdt seg til baking 😜

Og det er nok umulig å veilede noen som tror de vet best, blir som å fortelle Donald Trump om hva han bør gjøre og mene :plystre:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg bare beklage at jeg kommer her som en bestemor som ikke har peiling på disse datagreiene... Men hvordan er det egentlig med podcast? Er det like enkelt å starte og utgi det som en YouTubekanal, eller er det mer som en radioproduksjon hvor man må ha produsent og skaffe seg sendetid osv? 

Med andre ord, kan hvem som helst starte å utgi en podcast, eller trengs det noen kontrakter og avtaler for å få i land noe sånt? 

Jeg lurer nemlig på hva det egentlig er av kvalitetssjekk på dette programmet, og om det er noen man kan varsle til om man synes det er for drøyt? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Marimba skrev:

Nå må jeg bare beklage at jeg kommer her som en bestemor som ikke har peiling på disse datagreiene... Men hvordan er det egentlig med podcast? Er det like enkelt å starte og utgi det som en YouTubekanal, eller er det mer som en radioproduksjon hvor man må ha produsent og skaffe seg sendetid osv? 

Med andre ord, kan hvem som helst starte å utgi en podcast, eller trengs det noen kontrakter og avtaler for å få i land noe sånt? 

Jeg lurer nemlig på hva det egentlig er av kvalitetssjekk på dette programmet, og om det er noen man kan varsle til om man synes det er for drøyt? 

Det er bare å kjøre på, ettersom jeg har forstått.

https://bloggbedre.no/starte-en-podcast/

https://www.google.com/amp/s/www.lekendelett.net/dette-bor-du-tenke-pa-dersom-du-skal-starte-en-podcast/amp/

Endret av Malum
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på ingen måte greit, men jeg tror at hun "outer" sønnen sin for å bli snakket om, helst i positiv forstand fordi hun er sånt et flott menneske som aksepterer sønnen sin slik han er osv. Å la tankene streife innom hva sønnen (barna generelt) føler og tenker om det nå og i fremtiden er visst ikke noe for henne, så lenge hun er aktuell her og nå.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet har egentlig AB å snakke om? Altså - det skjer jo faktisk INGENTING i livet hennes.
Men det er jo selvfølgelig veldig synd at hun da velger å bruke ungene slik for oppmerksomhet istedet. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Felis skrev:

Vi er ikke samme person, men resymeene våre bærer selvfølgelig preg av at vi hører på samme podcast. OJ sitt er et ypperlig resyme for dere som ikke orker å lese mine avhandlinger. Jeg sliter veldig med å begrense meg.

Det gjør Anne Brith også! Utleveringen hun kom med i går er den groveste jeg har sett siden jeg begynte å følge med på henne, og jeg har fått med meg blogginnlegget "En i familien er homo". Men kritikken i går la ingen demper på eksponeringsviljen, hun pøste på på Snap, av både (gamle) ut-av-dusjen bilder, utdanningsmesse og forventet karrierevalg for flere av barna.

Det hjelper ikke at hun hevder at hun er en god mor igjen og igjen, det blir ikke sant av den grunn. Det er nå en ting at hun drar fremmede menn inn på soverommet mens ungene er hjemme, dropper husarbeidet på dem, eller at hun føler seg så singel barnløs at hun fester flere ganger i uka. Men det hun gjorde i går er så grusomt at det er langt over min fatteevne! Og at hun prøver å sverte henrikelfmortensen for å lese opp hva HUN har skrevet...? Jeg har (nesten) ikke ord!

Jeg synes det du skriver er bekymringsfullt! Jeg har ikke hørt podcasten selv, men stoler på det du skriver. Utleveringen er så horribel at man nesten ikke finner ord. Og som en ekte mammablogger går hun helt i stå når noen utleverer henne en gang... Barna kan utleveres igjen og igjen på det groveste, men når det går utover dem selv da er det hat, sverting osv osv! Ser ikke disse mammabloggerne dobbeltmoralen de driver med? Og det er altså de selv som skal vernes mer enn deres egne barn? Jeg blir dårlig av dem alle sammen! Jeg håper virkelig Aune Sand og/eller andre kommer mer på banen her så man kan få et skikkelig opprør mot denne galskapen! 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg synes det du skriver er bekymringsfullt! Jeg har ikke hørt podcasten selv, men stoler på det du skriver. Utleveringen er så horribel at man nesten ikke finner ord. Og som en ekte mammablogger går hun helt i stå når noen utleverer henne en gang... Barna kan utleveres igjen og igjen på det groveste, men når det går utover dem selv da er det hat, sverting osv osv! Ser ikke disse mammabloggerne dobbeltmoralen de driver med? Og det er altså de selv som skal vernes mer enn deres egne barn? Jeg blir dårlig av dem alle sammen! Jeg håper virkelig Aune Sand og/eller andre kommer mer på banen her så man kan få et skikkelig opprør mot denne galskapen! 

Det er helt hinsides gjævelig og jeg håper barnefar er på banen for dette går f.. meg ikke an. Syns så ufattelig synd på barna hennes.😶

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri fulgt med på AB (vel, med et halvt øye nå og da...), men jeg måtte sjekke instastoryen til han Henrik (som jeg aldri hadde hørt om..) og høre på podkasten etter at jeg leste litt i denne tråden... og hjelp.

Jeg er sjokkert hvordan hun utleverer sønnen. Jeg skjønner ikke hvorfor hun reagerer på at han Henrik leste meldingen fra henne, der stod det jo ikke noe spesielt ille. Men hun bretter jo ut hele privatlivet til sønnen selv 😳😳

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et apropos til dette med å kjøpe likes og følgere. Jeg har ingen formening om Anne Brith gjør det og/eller om kursdeltakerne har gjort det.

Men... det går faktisk an å kjøpe følgere og likes til andre. Vet noen som har opplevd det som ble superfrustrert og begynte å grine og gikk manuelt inn og slettet en og en følger.. Hun klikket fordi hun visste at det kunne ødelegge hennes troverdighet (hun hadde 12k følgere som interiørinster, plutselig økte det til 18k over natten og det bare fortsatte, så hun måtte gjøre profilen privat..) Hun sa det ville svekke hennes sjangser til å få engasjement på siden sin, pga instragam-algoritmen. Så fort Instagram mistenker juks/spam (det gjelder også hvis du spammer din egen konto med bilder eller bruker de samme hashtaggene hele tiden), så prøver Instagram å skjule synligheten din. Så kan godt hende noen har kjøpt likes og følgere til de, for å ødelegge. Men jeg vet ikke. Vet bare at det går. 

Endret av Lady T
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...