lillevennen Skrevet 21. november 2019 #9301 Del Skrevet 21. november 2019 Noen burde vært beskyttet mot seg selv... makan til utlevering av barn skal du leite lenge etter... gi det noen år så kommer konsekvensene. Dessverre! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 21. november 2019 Populært innlegg #9302 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) @Felis: fantastisk oppsummering! Når det gjelder AB, så er jeg dypt sjokkert over hvordan hun greier å vri og vrenge på fakta. Først velger hun å svare på kritikk mot seg selv med å utlevere mindreårig tredjeperson overfor en fyr på instagram som hun ikke kjenner. Når utleveringen kommer fram på hans instastory synes AB altså at den eneste riktige måten å håndtere dette på er å ta det opp i podcasten, hvor hun tramper over alle grenser for mindreårig tredjeperson sitt privatliv og utleverer enda mer grundig og detaljert..!? Hva i all verden er det hun tenker med? Det skulle ikke forundre meg om det hele var nøye planlagt, for økt oppmerksomhet og krydder til podden! Kan noen snart gripe inn og veilede dette kvinnemennesket? Endret 21. november 2019 av Malum 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. november 2019 #9303 Del Skrevet 21. november 2019 21 minutter siden, Malum skrev: @Felis: fantastisk oppsummering! Når det gjelder AB, så er jeg dypt sjokkert over hvordan hun greier å vri og vrenge på fakta. Først velger hun å svare på kritikk mot seg selv med å utlevere mindreårig tredjeperson overfor en fyr på instagram som hun ikke kjenner. Når utleveringen kommer fram på hans instastory synes AB altså at den eneste riktige måten å håndtere dette på er å ta det opp i podcasten, hvor hun tramper over alle grenser for mindreårig tredjeperson sitt privatliv og utleverer enda mer grundig og detaljert..!? Hva i all verden er det hun tenker med? Det skulle ikke forundre meg om det hele var nøye planlagt, for økt oppmerksomhet og krydder til podden! Kan noen snart gripe inn og veilede dette kvinnemennesket? Hun er jo bare stolt, må vite.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 21. november 2019 #9304 Del Skrevet 21. november 2019 42 minutter siden, Malum skrev: @Felis: fantastisk oppsummering! Når det gjelder AB, så er jeg dypt sjokkert over hvordan hun greier å vri og vrenge på fakta. Først velger hun å svare på kritikk mot seg selv med å utlevere mindreårig tredjeperson overfor en fyr på instagram som hun ikke kjenner. Når utleveringen kommer fram på hans instastory synes AB altså at den eneste riktige måten å håndtere dette på er å ta det opp i podcasten, hvor hun tramper over alle grenser for mindreårig tredjeperson sitt privatliv og utleverer enda mer grundig og detaljert..!? Hva i all verden er det hun tenker med? Det skulle ikke forundre meg om det hele var nøye planlagt, for økt oppmerksomhet og krydder til podden! Kan noen snart gripe inn og veilede dette kvinnemennesket? Tror ikke hun har evnen til å tenke verken fornuftig eller rasjonelt, hun burde holdt seg til baking 😜 Og det er nok umulig å veilede noen som tror de vet best, blir som å fortelle Donald Trump om hva han bør gjøre og mene 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 22. november 2019 #9305 Del Skrevet 22. november 2019 Er @felis og OJ samme person eller er det bare klipp og lim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #9306 Del Skrevet 22. november 2019 1 time siden, kahaki skrev: Er @felis og OJ samme person eller er det bare klipp og lim? Vi er ikke samme person, men resymeene våre bærer selvfølgelig preg av at vi hører på samme podcast. OJ sitt er et ypperlig resyme for dere som ikke orker å lese mine avhandlinger. Jeg sliter veldig med å begrense meg. Det gjør Anne Brith også! Utleveringen hun kom med i går er den groveste jeg har sett siden jeg begynte å følge med på henne, og jeg har fått med meg blogginnlegget "En i familien er homo". Men kritikken i går la ingen demper på eksponeringsviljen, hun pøste på på Snap, av både (gamle) ut-av-dusjen bilder, utdanningsmesse og forventet karrierevalg for flere av barna. Det hjelper ikke at hun hevder at hun er en god mor igjen og igjen, det blir ikke sant av den grunn. Det er nå en ting at hun drar fremmede menn inn på soverommet mens ungene er hjemme, dropper husarbeidet på dem, eller at hun føler seg så singel barnløs at hun fester flere ganger i uka. Men det hun gjorde i går er så grusomt at det er langt over min fatteevne! Og at hun prøver å sverte henrikelfmortensen for å lese opp hva HUN har skrevet...? Jeg har (nesten) ikke ord! 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #9307 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Nå har jeg lest referatene på Jodel og her inne, og det er sjokkerende lesning. (Orker ikke høre på podkasten.) I tillegg eksponeres det massivt på snapchat. Det er virkelig grovt inngrep i andres privatliv! Jeg leste akkurat på Jodel at folk er så bekymret og sjokkerte at de overveier å sende bekymringsmelding, noe jeg kan forstå. Dette er seriøst noe helt annet enn Kristin G sin uttalelse om å ikke gi sitt barn kjøtt. Endret 22. november 2019 av Pust 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nikoletta Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #9308 Del Skrevet 22. november 2019 Altså dette mennesket... jeg har fulgt med en god stund. På blogg før den ble nedlagt, på bloggerne, på intervjuer, på snap, IG og her. Jeg er stum av hvordan dette mennesket får ture frem uten å klare å hoste frem et fnugg av selvinnsikt noensinne. Hun og jeg er på samme alder, har like mange barn og jeg eier heller ikke mitt eget hus men jeg er på ingen måte villig til å gjøre mot ungene mine hva hun gjør for å få det heller. Jeg og mine klarer oss helt fint i leid hus med gammel bil 🙂 Jeg vet at jeg ikke må følge henne og tro meg jeg prøver å la være. Og etter å ha fulgt henne igjen en stund på snap nå ( riktignok uten lyd for jeg klarer verken hennes eller den venninnen med den merkelige fargen når de prater) så undrer jeg meg fortsatt over hva denne kanalen selger? Det er oppklipte bukser med hele benene bare, det er cameltoe, det er unger, katt og filterbilder i en mølje.. Jeg forstår ikke hva dette mennesket lever av? Og hvorfor dette selger? Til noen som helst? 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 22. november 2019 #9309 Del Skrevet 22. november 2019 Nå må jeg bare beklage at jeg kommer her som en bestemor som ikke har peiling på disse datagreiene... Men hvordan er det egentlig med podcast? Er det like enkelt å starte og utgi det som en YouTubekanal, eller er det mer som en radioproduksjon hvor man må ha produsent og skaffe seg sendetid osv? Med andre ord, kan hvem som helst starte å utgi en podcast, eller trengs det noen kontrakter og avtaler for å få i land noe sånt? Jeg lurer nemlig på hva det egentlig er av kvalitetssjekk på dette programmet, og om det er noen man kan varsle til om man synes det er for drøyt? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 22. november 2019 #9310 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) 54 minutter siden, Marimba skrev: Nå må jeg bare beklage at jeg kommer her som en bestemor som ikke har peiling på disse datagreiene... Men hvordan er det egentlig med podcast? Er det like enkelt å starte og utgi det som en YouTubekanal, eller er det mer som en radioproduksjon hvor man må ha produsent og skaffe seg sendetid osv? Med andre ord, kan hvem som helst starte å utgi en podcast, eller trengs det noen kontrakter og avtaler for å få i land noe sånt? Jeg lurer nemlig på hva det egentlig er av kvalitetssjekk på dette programmet, og om det er noen man kan varsle til om man synes det er for drøyt? Det er bare å kjøre på, ettersom jeg har forstått. https://bloggbedre.no/starte-en-podcast/ https://www.google.com/amp/s/www.lekendelett.net/dette-bor-du-tenke-pa-dersom-du-skal-starte-en-podcast/amp/ Endret 22. november 2019 av Malum 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 22. november 2019 #9311 Del Skrevet 22. november 2019 Det er på ingen måte greit, men jeg tror at hun "outer" sønnen sin for å bli snakket om, helst i positiv forstand fordi hun er sånt et flott menneske som aksepterer sønnen sin slik han er osv. Å la tankene streife innom hva sønnen (barna generelt) føler og tenker om det nå og i fremtiden er visst ikke noe for henne, så lenge hun er aktuell her og nå. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 22. november 2019 #9312 Del Skrevet 22. november 2019 Hva annet har egentlig AB å snakke om? Altså - det skjer jo faktisk INGENTING i livet hennes. Men det er jo selvfølgelig veldig synd at hun da velger å bruke ungene slik for oppmerksomhet istedet. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. november 2019 #9313 Del Skrevet 22. november 2019 6 timer siden, Felis skrev: Vi er ikke samme person, men resymeene våre bærer selvfølgelig preg av at vi hører på samme podcast. OJ sitt er et ypperlig resyme for dere som ikke orker å lese mine avhandlinger. Jeg sliter veldig med å begrense meg. Det gjør Anne Brith også! Utleveringen hun kom med i går er den groveste jeg har sett siden jeg begynte å følge med på henne, og jeg har fått med meg blogginnlegget "En i familien er homo". Men kritikken i går la ingen demper på eksponeringsviljen, hun pøste på på Snap, av både (gamle) ut-av-dusjen bilder, utdanningsmesse og forventet karrierevalg for flere av barna. Det hjelper ikke at hun hevder at hun er en god mor igjen og igjen, det blir ikke sant av den grunn. Det er nå en ting at hun drar fremmede menn inn på soverommet mens ungene er hjemme, dropper husarbeidet på dem, eller at hun føler seg så singel barnløs at hun fester flere ganger i uka. Men det hun gjorde i går er så grusomt at det er langt over min fatteevne! Og at hun prøver å sverte henrikelfmortensen for å lese opp hva HUN har skrevet...? Jeg har (nesten) ikke ord! Jeg synes det du skriver er bekymringsfullt! Jeg har ikke hørt podcasten selv, men stoler på det du skriver. Utleveringen er så horribel at man nesten ikke finner ord. Og som en ekte mammablogger går hun helt i stå når noen utleverer henne en gang... Barna kan utleveres igjen og igjen på det groveste, men når det går utover dem selv da er det hat, sverting osv osv! Ser ikke disse mammabloggerne dobbeltmoralen de driver med? Og det er altså de selv som skal vernes mer enn deres egne barn? Jeg blir dårlig av dem alle sammen! Jeg håper virkelig Aune Sand og/eller andre kommer mer på banen her så man kan få et skikkelig opprør mot denne galskapen! 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #9314 Del Skrevet 22. november 2019 Hadde jeg vært den andre forelderen, hadde jeg klikka i vinkel. For en ufattelig ufyselig ting å gjøre mot egne barn! 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #9315 Del Skrevet 22. november 2019 Jeg ble helt dårlig bare av å lese på jodel og her. Hun burde aldri fått barn. Dette var så grotesk utlevering at jeg vet ikke hva som kunne vært verre. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 22. november 2019 #9316 Del Skrevet 22. november 2019 17 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg synes det du skriver er bekymringsfullt! Jeg har ikke hørt podcasten selv, men stoler på det du skriver. Utleveringen er så horribel at man nesten ikke finner ord. Og som en ekte mammablogger går hun helt i stå når noen utleverer henne en gang... Barna kan utleveres igjen og igjen på det groveste, men når det går utover dem selv da er det hat, sverting osv osv! Ser ikke disse mammabloggerne dobbeltmoralen de driver med? Og det er altså de selv som skal vernes mer enn deres egne barn? Jeg blir dårlig av dem alle sammen! Jeg håper virkelig Aune Sand og/eller andre kommer mer på banen her så man kan få et skikkelig opprør mot denne galskapen! Det er helt hinsides gjævelig og jeg håper barnefar er på banen for dette går f.. meg ikke an. Syns så ufattelig synd på barna hennes.😶 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 22. november 2019 #9317 Del Skrevet 22. november 2019 No stress @Felis lurte bare på om jeg kunne droppe Jodel, men da følger jeg med på begge. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 22. november 2019 #9318 Del Skrevet 22. november 2019 Jeg har aldri fulgt med på AB (vel, med et halvt øye nå og da...), men jeg måtte sjekke instastoryen til han Henrik (som jeg aldri hadde hørt om..) og høre på podkasten etter at jeg leste litt i denne tråden... og hjelp. Jeg er sjokkert hvordan hun utleverer sønnen. Jeg skjønner ikke hvorfor hun reagerer på at han Henrik leste meldingen fra henne, der stod det jo ikke noe spesielt ille. Men hun bretter jo ut hele privatlivet til sønnen selv 😳😳 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 22. november 2019 #9319 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Men et apropos til dette med å kjøpe likes og følgere. Jeg har ingen formening om Anne Brith gjør det og/eller om kursdeltakerne har gjort det. Men... det går faktisk an å kjøpe følgere og likes til andre. Vet noen som har opplevd det som ble superfrustrert og begynte å grine og gikk manuelt inn og slettet en og en følger.. Hun klikket fordi hun visste at det kunne ødelegge hennes troverdighet (hun hadde 12k følgere som interiørinster, plutselig økte det til 18k over natten og det bare fortsatte, så hun måtte gjøre profilen privat..) Hun sa det ville svekke hennes sjangser til å få engasjement på siden sin, pga instragam-algoritmen. Så fort Instagram mistenker juks/spam (det gjelder også hvis du spammer din egen konto med bilder eller bruker de samme hashtaggene hele tiden), så prøver Instagram å skjule synligheten din. Så kan godt hende noen har kjøpt likes og følgere til de, for å ødelegge. Men jeg vet ikke. Vet bare at det går. Endret 22. november 2019 av Lady T 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. november 2019 #9320 Del Skrevet 22. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg