Gjest tranedatter Skrevet 11. november 2019 #9241 Del Skrevet 11. november 2019 Var det ikke ABD som selv sa at hun kunne ha merkevesker i fleng, sponset, men ikke faktiske penger for å betale regningene med? Det er jo ett av problemet med influencer-bransjen, de selv har lagt opp til å få betalt gjennom ting, og ikke faktiske penger som behøves for regninger. Så utad kan de se rike ut med skjønnhetsbehandlinger, merkeklær, dyre vesker, mens de ikke har penger for de vanlige regningene. Nå har vel de største fått til andre deals, med både en sum penger samt varen de promoterer. Og i visse fall sender de tilbake varen, sånn at det er bare til låns. Mer profesjonelt og mer ryddig. Varen de får skal jo nemlig også skattes av - der av de store skatteskyldene som en del bloggere har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 11. november 2019 #9242 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Stemmer det, @tranedatter. Hun skrev om det i boka si. Mener å huske at hun skrev om hun kunne sitte å plukke ut klær for tusenvis av kroner til seg og barna mens hun lurte på hvordan hun skulle få betalt regningene og finne penger til å handle mat. Sponsen var vel også årsaken til skattesmellen på 660K såvidt jeg husker. Sånn sett kan det sikkert stemme at familien hadde 1000 kr i uka disponibelt til mat og husholdningsartikler, samtidig som mor flakset fra sponset neglesalong til sponset frisørsalong, gikk på tulleprisutdeling i sponset(?) spesialdesignet kjole, bodde i sponset suite på Grand i forbindelse med tidligere nevnte tulleprisutdeling og hadde sponset klesvaskservice og ungene fikk sponset leksehjelp fra profesjonelle. Men når begge sider deler deles samtidig blir jo ingenting troverdig Endret 11. november 2019 av Christiane_W La til noe som manglet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 13. november 2019 #9243 Del Skrevet 13. november 2019 Ja da fikk hun sammenlignet seg m blondinbella 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. november 2019 #9244 Del Skrevet 14. november 2019 På 10.11.2019 den 19.29, fotballjenta skrev: For ikke snakke om at når hun først tilbringer tid med dem så er det med mobilkameraet fremme hele tiden. Sånn som nå når den yngste sønnen synger, og istedenfor å nyte det privat som vanlige mennesker så sender hun det på snapchat. Greit å sende til besteforeldre og nære venner, men hvem andre får noe ut av å se på det. Innmari søt gutt da, misforstå meg rett. Så enig med deg! Og i går gjorde hun det igjen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. november 2019 #9245 Del Skrevet 14. november 2019 2 timer siden, FruRosa skrev: Så enig med deg! Og i går gjorde hun det igjen. Det sier mye om hva hun faktisk har å komme med..og det er, dessverre for henne, lite matnyttig. På snap i går; bilde av bilde/hus, kos med katten og syngende barn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 14. november 2019 #9246 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) I vanlig orden ingen kontroll på hva som sier. Så mye motsigelser er jo bare fantastisk. I 2011 var 33% hjemmefødsler i Nederland. Tallet synker da dødeligheten er høyere hjemme... https://tidsskriftet.no/2011/01/nyheter/hoyere-dodelighet-ved-jordmorstyrte-lavrisikofodsler-i-nederland Om det å ta vannet - om alle barn var født 3 uker for tidlig, så ser jeg ikke helt poenget med å ta vannet.. Eller hvorfor besøke sykehuset hver dag. Liiit redd for fødselen...? Men rett skal være rett. Belgia er naboland til Nederland, motorveiene er fine og begge land små, så tar ikke lange kjøreturen. Been there done that. Så kjøpe sjokolade i Belgia er ikke så vanskelig. Endret 14. november 2019 av tranedatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 14. november 2019 #9247 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) 1 time siden, tranedatter skrev: I vanlig orden ingen kontroll på hva som sier. Så mye motsigelser er jo bare fantastisk. I 2011 var 33% hjemmefødsler i Nederland. Tallet synker da dødeligheten er høyere hjemme... https://tidsskriftet.no/2011/01/nyheter/hoyere-dodelighet-ved-jordmorstyrte-lavrisikofodsler-i-nederland Om det å ta vannet - om alle barn var født 3 uker for tidlig, så ser jeg ikke helt poenget med å ta vannet.. Eller hvorfor besøke sykehuset hver dag. Liiit redd for fødselen...? Men rett skal være rett. Belgia er naboland til Nederland, motorveiene er fine og begge land små, så tar ikke lange kjøreturen. Been there done that. Så kjøpe sjokolade i Belgia er ikke så vanskelig. Siden hun (og Isabel de få gangene hun slipper til) kun fullfører setningene 20% av gangene, må man gjette seg til hva de mener ganske ofte. De virrer også mellom datid og nåtid, førsteperson og tredjeperson osv, språket er så ille at den gamle norsklæreren min sikkert vrir seg i graven. Men når det kommer til sjokoladen var hun klar på at den var i Belgia og hun kjøpte den hver dag PÅ jobb, så antar jeg at hun fikk KLM til å mellomlande der hele tiden. Det er nesten så jeg tror på det, for hvis hun truet en jordmor til å sette igang fødselen tre uker før tiden, så er hun ganske fryktinngytende. Endret 14. november 2019 av Felis 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marloussie Skrevet 14. november 2019 #9248 Del Skrevet 14. november 2019 Kanskje hun var innom sjokoladebutikken på Schiphol hver dag🙄 Kvinner i Nederland får forresten hjelp hjemme etter fødsel, men det er kun 5 dager. Så her overdriver hun nok igjen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 14. november 2019 #9249 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) Å kjære vene, @Felis ! Hvis du har spart oss for detaljene, så tør jeg ikke engang å vurdere og forestille meg hva disse kan dreie seg om 😱 😱😱 Endret 14. november 2019 av Villroses hage 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 14. november 2019 #9250 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) Så flott at du tar en for laget, @Felis Og så skriver du så morsomt at jeg gapskratter! Endret 14. november 2019 av Hedy Lamarr 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 15. november 2019 #9251 Del Skrevet 15. november 2019 Hvor har det blitt av ABIP-tråden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 15. november 2019 #9252 Del Skrevet 15. november 2019 17 minutter siden, Centimeteren skrev: Hvor har det blitt av ABIP-tråden? Ligger til moderering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 15. november 2019 Populært innlegg #9253 Del Skrevet 15. november 2019 Det jeg ikke helt forstår er at det går an å være så egoistisk som mor. Jeg vet hun mener at hun kan gjøre hva hun vil og at barna bare må leve med det. Vi vet at hun synes hun må få leve som hun vil. Men som mor har man et ansvar. Da er det en del ting man kanskje har lyst til å gjøre, som man lar være å gjøre av hensyn til de man bor med. "Alle" tenåringer er på sosiale medier om dagen. De får med seg mye og snakker om det de ser der. Det kan umulig være særlig ok å ha en mor som oppfører seg så fjortisflaut som hun gjør i de podcastene. Mine barn følger en i huset der, og får dermed også med seg mye av det som skjer hos moren. Og jeg kan love at det snakkes om. Og de utrykker helt tydelig at de er glad for at jeg ikke oppfører meg sånn, og gjør det dem flaue overfor vennene sine/offentlig. Det er ikke til å komme bort fra at i den alderen er selv vanlige ting foreldrene gjør ofte flaut og pinlig, hvordan må det da ikke være for dem som har foreldre som så tydelig bare tenker på seg selv. Når man stifter familie og får barn følger det med et ansvar, og et av de ansvarene er å sørge for at barna føler seg bra. Jeg nekter å tro at den familien synes alt det moren driver med er særlig ok. Men det er nok ikke lett når de vet det er det som betaler hus og bil. Hun legger et alt for stort ansvar på barna ved å si at de synes det er ok. Det gjør de garantert ikke. Jeg har sett de blikkene den moren får i cheerhallen, så de får med seg mye- bloggerne blant annet er noe veldig mange unge jenter ser på. Mammavettregel: tenk på tenåringene - ta hensyn - ikke vær egoistisk 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheTeen Skrevet 15. november 2019 #9254 Del Skrevet 15. november 2019 HenrikElfMortensen tar opp måten AB har drevet business på. Anbefales å sjekke ut, ligger i highligtes på Instagram. Spent på hva hun har tenkt til å svare! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 15. november 2019 #9255 Del Skrevet 15. november 2019 18 minutter siden, TheTeen skrev: HenrikElfMortensen tar opp måten AB har drevet business på. Anbefales å sjekke ut, ligger i highligtes på Instagram. Spent på hva hun har tenkt til å svare! Hun har invitert han på kaffe.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. november 2019 #9256 Del Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, Ellenn skrev: Hun har invitert han på kaffe.. Og utviklet en voldsom toleranse for homofile det siste døgnet, i følge kanalene hennes. Tror hun virkelig at hun skårer noen poeng fordi hun henvender seg til legningen hans? Han virker såpass trygg på seg selv at legning ikke er et tema engang. Men jeg skjønner jo at hun prøver, for det han formidler er ikke bra for businessen. Anbefaler alle så se siste post hos Henrik. Det er innsideinformasjon fra tidligere kursdeltaker. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 15. november 2019 #9257 Del Skrevet 15. november 2019 2 timer siden, Felis skrev: Og utviklet en voldsom toleranse for homofile det siste døgnet, i følge kanalene hennes. Tror hun virkelig at hun skårer noen poeng fordi hun henvender seg til legningen hans? Han virker såpass trygg på seg selv at legning ikke er et tema engang. Men jeg skjønner jo at hun prøver, for det han formidler er ikke bra for businessen. Anbefaler alle så se siste post hos Henrik. Det er innsideinformasjon fra tidligere kursdeltaker. Se der, ja... Man blir jo ikke akkurat overrasket. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 15. november 2019 #9258 Del Skrevet 15. november 2019 32 minutter siden, Malum skrev: Se der, ja... Man blir jo ikke akkurat overrasket. Nei, man gjør ikke det. !!.. Håper bare vedkommende som sto frem ikke blir utsatt for hennes raseri.🤔😐 Men det gjør hen nok.. Håper hen har baller nok til å stå i stormen.. Og, du får hvertfall støtte her i KG.🤗👍 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 15. november 2019 #9259 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) Det er så mye selvskryt fra henne. Som insta nå. Lav selvtillit når man hele tiden må dra frem sånn «skryt»? Folk flest holder jo ikke på sånn... Endret 15. november 2019 av Stargaze 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. november 2019 #9260 Del Skrevet 15. november 2019 5 timer siden, TheTeen skrev: HenrikElfMortensen tar opp måten AB har drevet business på. Anbefales å sjekke ut, ligger i highligtes på Instagram. Spent på hva hun har tenkt til å svare! Det er så utrolig bra at noen stepper opp og forteller hvordan ABD driver. Ingen overraskelser overhodet! Hun eier jo virkelig ikke skam den dama! Jeg forstår heller ikke hvordan noen tror man kan lære noe som helst nyttig av henne, har de ikke fulgt med? Hun er absolutt den siste jeg ville spurt om råd om noe som helst! At hun får holde på med dette lureriet sitt om og om igjen er meg en gåte! Håper flere står frem! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg