Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fornøyelig lesing på influencerprogram.no

"Den første millionen er den vanskeligste" 

Sitat AB. 

Hvilken million? Denne nettsiden er jo full av falsk og villedende informasjon. Er ikke det ulovlig? 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sjokka skrev:

Når en mor, her AB,  går ut og sier barna tar så og si alt av husarbeidet, fordi hun selv jobber 7 dager i uka, så lurer jeg på : Når får de hjemme pause og tid til å gå ut og spise og pleie seg selv. Dette er hardkjør uten like ! 

Jeg sp et program på tv engang om ei datter som måtte ta alt husarbeid og pass av søsken. Jenta svimte av til slutt av press. AB mener de ikke har vondt av dette. 

Det programmet så jeg også, husker det godt selv om det er en stund siden. AB burde sett det programmet, og hvordan det kan gå når du gir barnet ditt alt for mye ansvar.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Diamant skrev:

Det programmet så jeg også, husker det godt selv om det er en stund siden. AB burde sett det programmet, og hvordan det kan gå når du gir barnet ditt alt for mye ansvar.

Ja AB burde virkelig se det programmet. Glemmer aldri den jenta som besvimte stakar av foreldrene forlangende hardkjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DianaV skrev:

Fornøyelig lesing på influencerprogram.no

"Den første millionen er den vanskeligste" 

Sitat AB. 

Hvilken million? Denne nettsiden er jo full av falsk og villedende informasjon. Er ikke det ulovlig? 

Men hvis du legger sammen inntekten hvert år siden hun startet, så blir det vel over en million. Kanskje det er dét hun mener? 😂 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med en her oppe.. nå prøver Mor Godhjerta å: 

fjerne fokus fra skattelisten

ved å: flytte fokus over på et annet tema som hun VET de blir debatt rundt. Det skaper igjen diskusjon om makronene som igjen gir henne oppmerksomhet og litt sympati. Ikke bit på!!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Flettfrid skrev:

Dette med husarbeid osv er bare noe hun legger ut for å provosere og skape liv f.eks i denne debatten. Å det kom jo veldig beleilig nå med at fjorårets skatteoppgjør ble sluppet. 

Dere må ikke bite på å la dere provosere gang etter gang, hun oppnår jo akkurat det hun vil.

Du har rett! La oss ta en oppsummering, slik at de som vurderer å kaste bort penger på ABIP kan se hvor "suksessfull" hun der:

Kilde: https://www.proff.no/selskap/anne-brith-as/sørumsand/-/IF82YS70000/

Skjermbilde 2019-11-05 kl. 13.42.45.pngSkjermbilde 2019-11-05 kl. 13.43.39.pngSkjermbilde 2019-11-05 kl. 13.44.14.png

Endret av Felis
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 20.40, Chrisssi skrev:

Anne Brith på billigsalg på Snap, 😂 tyder på laber interesse.

"Lær å bak me Anne Brith" før kr 1.790,-, nå kr 490,- 🙄

Hvorfor i alle dager vil noen bruke penger på noe sånn? For det første bidrar man da til at denne galskapen kan fortsette (eksponering av barn, løgn og bedrag, party med småjenter, drama omkring mannfolk, og en katt?!), når man kan følge andre bloggere/influensere, som faktisk er flinke og jobber hardt.

Kan tipse om følgende:

@idagranjansen
@camillahamid
@brinkenbakar
@bakamedfrida
@fredriksfika

De fire siste er svenske, og er kjempeflinke!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fjugur skrev:

Når arbeidsdagen hennes består av spraytan, frisørbesøk, neglefixing, vippestyling og lunsj så skjønner man jo at det er harde og lange dager for a' mor. 

Nettopp. Derfor jeg skrev når får de hjemme tid til å nyte livets goder. Aldri iflg arbeidspresset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Dette med husarbeid osv er bare noe hun legger ut for å provosere og skape liv f.eks i denne debatten. Å det kom jo veldig beleilig nå med at fjorårets skatteoppgjør ble sluppet. 

Dere må ikke bite på å la dere provosere gang etter gang, hun oppnår jo akkurat det hun vil.

Greit nok hun provoserer med dette. Men hvor mye tror du AB gjør selv av husarbeid når hun er ute på vift fra morgen til kveld, mandag til søndag? Det kan ikke være mye.  Så jeg tror det er en sannhet i arbeidsfordelingen der hjemme. Vi ser jo snapper når de hjemme lager middag, vasker klær og støvsuger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sjokka skrev:

Greit nok hun provoserer med dette. Men hvor mye tror du AB gjør selv av husarbeid når hun er ute på vift fra morgen til kveld, mandag til søndag? Det kan ikke være mye.  Så jeg tror det er en sannhet i arbeidsfordelingen der hjemme. Vi ser jo snapper når de hjemme lager middag, vasker klær og støvsuger.

Har sett en del av det ja. Husker spesielt godt en Snap med bilde av datteren, der hun sitter på gulvet på vaskerommet med en stor haug med klær som skulle sorteres og vaskes.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Diamant skrev:

Har sett en del av det ja. Husker spesielt godt en Snap med bilde av datteren, der hun sitter på gulvet på vaskerommet med en stor haug med klær som skulle sorteres og vaskes.

Den så jeg og. Og det var ikke lite klær heller. Merkelig og, AB er hjemme og har tid til å snappe dette, men ikke gjøre noe selv?? Noe er spinnhakka galt. Kunne tro hun nyter å hardkjøre de hjemme. For med skole, lekser og hard trening, pluss mest sannsynlig barnevakt om kveldene når AB er ute og spiser på restaurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Cessa74 skrev:

Det kan umulig være interesant i lengden bortsett fra for familien..???

For å være helt ærlig, så tror jeg ikke familien syns det er så veldig interessant heller, for hadde jeg vært i familie med et menneske som hadde bedrevet på den måten der så hadde jeg heller skammet meg

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntekten er halvparten av gjennomsnittslønnen i Norge.. Hun kunne nesten tatt en hvilken som helst jobb og tjent mer ...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justlooking skrev:

Inntekten er halvparten av gjennomsnittslønnen i Norge.. Hun kunne nesten tatt en hvilken som helst jobb og tjent mer ...

Hun hadde ikke holdt ut en dag!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...