Lerke987 Skrevet 24. oktober 2019 #9021 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, Regine. skrev: Hvor finner man podkast. Youtube? Hva søker jeg på? Spotify f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 24. oktober 2019 #9022 Del Skrevet 24. oktober 2019 @Felis Ohhhhhh myyyyyyyyyy goooooooooooodddd! 🤣 Og dette lever folk av. Er de selv oppriktig stolt av seg selv? Hva tenker de om folk som jobber med barn, ungdommer, eldre, syke? Som bygger, reparerer, hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 24. oktober 2019 #9023 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hahaha.... fantastisk recap! 👏👏😂 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 24. oktober 2019 #9024 Del Skrevet 24. oktober 2019 Veldig bra resymé, @Felis! Holder lenge å "høre" den ordrette gjengivelsen. Takk for at jeg slapp 👏👏👏 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. oktober 2019 #9025 Del Skrevet 24. oktober 2019 Takk @Felis ❤️ Og så får du et gult hjerte også 💛 Det skal visst være godhetens farge i blogglandia. (Ellers i verden har gult en litt annen og mer sammensatt symbolverdi. https://snl.no/gult ) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 24. oktober 2019 #9026 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, Felis skrev: Fjernet hele siteringer da den var så lang. Herregud, at du holdt ut alt det målet der, jeg ramlet av etter noen minutter med roboten som hadde opplesning. Men fantastisk gjengitt! Er også fascinert av at folk lever at det her og legger det ut i det offentlige rom. Jeg hadde skammet meg dypt og inderlig over lavmålet. Flaut for familien også. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. oktober 2019 #9027 Del Skrevet 24. oktober 2019 Blir flau bare av å lese recap! Takk! 🌷 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. oktober 2019 #9028 Del Skrevet 25. oktober 2019 @Felis 👏👏👏 Hvor lenge går det egentlig an å kverne på et to uker langt «forhold». Tidenes dårligste podcast, terningkast 0. Enig, pinlig å kalle dette jobb.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 25. oktober 2019 #9029 Del Skrevet 25. oktober 2019 «Menn er sånn» «vi kvinner» har nesten aldri relatert meg så lite til noe før som denne podcasten. Ja jeg hørte den. Ja jeg angrer. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 25. oktober 2019 #9030 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) Nysgjerrigheten tok overhånd. Dessverre. Gurimalla, altså. Ti minutter jeg aldri får tilbake. Ikke nok med at hun moren leser opp den lange introduksjonen sin, hun sitter jo og leser opp svarene sine på spørsmål de stiller henne fortløpende også! Wow, for en pinlig greie. Og AB, altså.. Å høre på henne er litt som å høre på han gærne Ingstad i Side om side. Endret 25. oktober 2019 av Malum 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 25. oktober 2019 #9031 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) 1 time siden, Malum skrev: Nysgjerrigheten tok overhånd. Dessverre. Gurimalla, altså. Ti minutter jeg aldri får tilbake. Ikke nok med at hun moren leser opp den lange introduksjonen sin, hun sitter jo og leser opp svarene sine på spørsmål de stiller henne fortløpende også! Wow, for en pinlig greie. Og AB, altså.. Å høre på henne er litt som å høre på han gærne Ingstad i Side om side. Takk @Malum for at du minnet om Ingstad. Den dialekten er for evig ødelagt av de to 🙈 Endret 25. oktober 2019 av Pust Rettet opp feil 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 25. oktober 2019 #9032 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) Ikke begynn med blogging om eget liv, folkens! Det er mange eksempler på hvor skadelig det kan være, at det spiser opp sjela og gjør deg til en som er avhengig av offentlig oppmerksomhet. At man blir en som ikke er til stede i sitt eget liv, men jager etter nye måter å skape sensasjon, få klikk og kommentarer. Til slutt blir det kanskje så ille at man takknemlig tar imot det man før anså som hets* fordi Hey! - man er ikke glemt! Jeg tenker slik fordi det er en del ting som får meg til å undre, som at AB endelig eier eget hus og hage, et idyllisk lite hus som i følge prospektet er både velholdt og har gode proporsjoner, et hus til å leve godt i, - men likevel er det lite eller ingen ting om huset i hennes kanaler ... Det burde jo vært masse om huset, eller hva? Tenk å eie sitt eget, endelig! Og den søte, lille hagen? Ikke et pip (heldigvis, det bor jo flere der), men hvorfor denne overfloden av manneprat (pod, instastory, snapstory) og halvkvedede viser om død og kjærlighet (Instagram)? Kanskje feilen ligger hos meg, at jeg er så enkel satt sammen at jeg syns det er uinteressant visvas. Kanskje passer dette bedre for målgruppen (hvem er de?), jeg blir bare lettere irritert over at noen som har tilgang til flere hundre tusen (hun sier 500.000) følgere, ikke bruker muligheten til å fremme sine ABIP-eres kontoer, skrive om samfunnsaktuelle saker eller fortelle litt mer konkret om hvordan man driver et AS fra scratch til suksess. For det er noe annet jeg lurer på: Hva produseres eller selges i alle disse AS-ene? Og hvor ble det av den seriøse praten om gründerlivet i podkasten? Så langt har jeg bare hørt at det er lurt å ha regnskapsfører og AS. Jeg savner noen ord om at det ikke alltid er lurt å ha AS, og argumenter for og mot. Og jeg savner intervju med seriøse gründere, de som har en knallgod idé og som lever og ånder for å få bedriften opp og gå ... For det er ikke slik at man «bare lager et AS», det er bare en formalitet, det som teller er jo innholdet / produktet! * Som f.eks. Sophie Elise og hennes rumpebilde i snappen til Daily Mail, hvor nesten alle kommentarer var frekke og nedlatende, men som SE ikke bryr seg om - fordi hun fikk bilde av bakparten sin i Daily Mail og ble intervjuet på telefon av BBC!!!!!! Endret 25. oktober 2019 av Pust Rettet feil 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 25. oktober 2019 #9033 Del Skrevet 25. oktober 2019 En ting er i hvert fall sikkert, og det er at tinder-datene gjorde det rett i å lure seg unna henne. Hun har jo så mange spesielle regler som hun forventer at folk skal kjenne til at det kan umulig være lett å forholde seg til henne. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 25. oktober 2019 #9034 Del Skrevet 25. oktober 2019 @Felis takk for dagens latter😂fantastisk resymé. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 25. oktober 2019 #9035 Del Skrevet 25. oktober 2019 Er det ikke litt rart at AB ikke var på Tv2 festen igår? Hun er da ikke typen til å takke nei til noe sånt... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 25. oktober 2019 #9036 Del Skrevet 25. oktober 2019 7 minutter siden, DianaV skrev: Er det ikke litt rart at AB ikke var på Tv2 festen igår? Hun er da ikke typen til å takke nei til noe sånt... I følge snap har hun vært «syk hele uka» 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 25. oktober 2019 #9037 Del Skrevet 25. oktober 2019 3 minutter siden, Glorious skrev: I følge snap har hun vært «syk hele uka» Oppmerksomhetssyk? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 25. oktober 2019 #9038 Del Skrevet 25. oktober 2019 1 hour ago, DianaV said: Er det ikke litt rart at AB ikke var på Tv2 festen igår? Hun er da ikke typen til å takke nei til noe sånt... Skal ikke se helt bort fra at denne bloggerprofilen ble veid og funnet for lett. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 25. oktober 2019 #9039 Del Skrevet 25. oktober 2019 Hun måtte vel holde seg hjemme og lade opp til forestående bakekurs i heimen. Eller? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. oktober 2019 #9040 Del Skrevet 26. oktober 2019 Bare jeg som merket meg at guleroten ikke var med på Tromsøturen forrige helg, er ikke hun hovedeier av Blogghuset som holder det bloggerkurset. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg