Elefantenirommet Skrevet 12. oktober 2019 #8901 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg så også den snappen, og siden hun også nevnte leppene sine antar jeg det var for å få igang en diskusjon/sette fokus på at hun har tatt Restylane. For meg blir det rart å sitte å formane folk om at de ikke skal være så opptatt av utseende, når du selv sitter der med Restylane-lepper, hairextensions, falske vipper og spray tan. 😂 Men, men, folk er forskjellige. Rar oppførsel av dame i femtiårene. 🤷♀️ 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheTeen Skrevet 12. oktober 2019 #8902 Del Skrevet 12. oktober 2019 Hele kjærestegreia må da ha vært et pr-stunt? Når Anne Brith forteller om forholdet deres så ringer det ikke bare varselklokker, men flyalarmen uler. Igjen er hu den som fremstilles normal, mens mannfolket er "gale". Jeg tenker at man kan ha uflaks, men når man stadig er i forhold med ustabile/psyke mennesker så bør man ta en titt på fellesnevneren, nemlig seg selv. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 12. oktober 2019 #8903 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) 4 timer siden, Vipser skrev: Anne Brith har en rant på snap om at folk kommenterer utseendet hennes, og denne gangen er det folk som maser og maser om at det ene øyet hennes er mindre enn det andre. Er dette i samme gate som føflekken, dvs at det ikke ble nevnt på Kvinneguiden før Anne Brith selv påsto det ble snakket om her? Mulig jeg er sløv, men akkurat øyestørrelsen har jeg ikke sett nevnt, verken her eller på Jodel 🤷♀️ Hvor prater folk om det?? Dersom Anne Brith er bekymret for dette og leser her, så kan jeg trøste henne med at både dyr og mennesker, har ett øye som er mindre enn det andre/ litt forskjellig fra det andre. Vi damer har også en pupp som er mindre enn den andre, selv om det er større og mindre forskjeller og vanligvis ikke særlig merkbart. Endret 12. oktober 2019 av absinthia 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. oktober 2019 #8904 Del Skrevet 12. oktober 2019 10 minutter siden, absinthia skrev: Dersom Anne Brith er bekymret for dette og leser her, så kan jeg trøste henne med at både dyr og mennesker, har ett øye som er mindre enn det andre/ litt forskjellig fra det andre. Vi damer har også en pupp som er mindre enn den andre, selv om det er større og mindre forskjeller og vanligvis ikke særlig merkbart. Og jeg lærte nettopp fra «symesterskapet» at skuldrene våre ikke er like høye. Så vet dere (AB) det også. 😇 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visnhna Skrevet 12. oktober 2019 #8905 Del Skrevet 12. oktober 2019 11 timer siden, Felis skrev: Det er ingenting i veien med å lease bil. Men dette er en firmabil, og da blir det innmari sært å skryte av at HUN har kjøpt seg bil. Hvor mange kjenner du som fremstiller firmabilen som sin egen, som de har jobbet hardt for og skaffet selv? Bilen er i tillegg en bruktbil. Da blir det litt rart å skrive FET bil. Volvo er fine biler, men hvis man skal opp i "FET" klassen SUV, så må hun nok opp et par mill i pris. Og bilen bør i det minste være ny. (Hvis noen lurer på hvordan jeg vet dette: Anne Brith passer alltid på å skjule skiltnummeret når hun filmer bilen, venninna hennes er ikke like nøye...) Det er veldig typisk Anne Brith, ingenting av det hun har er bra nok, så hun må snakke det opp, skryte det til noe bedre. Selv om det er en enorm oppgradering fra leid leilighet (med utkastelse hengende over hodet) til eget hus, så fabler hun allerede om nytt hus i 10-millioners klassen neste år. Jeg skjønner at det blir litt trangt og usentralt der de bor nå, fra noen av Snap'ene kan det se ut som om hun fremdeles sover i stua, men de eldste skal ikke bo hjemme mange årene til, hva med å nyte litt? Det samme med bilen, tusenvis av mennesker har firmabil, hva er galt med det? Hvorfor må hun fremstille den som noe mer enn hva den er? Er det oss eller seg selv hun prøver å lure? Jeg er enig med deg i alt du skriver og fullstendig klar over faktum, men det å lease i seg selv er ikke negativt slik det var kraftig hintet om i kommentaren jeg siterte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visnhna Skrevet 12. oktober 2019 #8906 Del Skrevet 12. oktober 2019 13 timer siden, korallrev skrev: Ingen sier leasing er galt? Det jeg tror er ment er hvordan AB framstiller det, typ «hard work pays off» etc "Er vel bare hun og VP som er sååå stolt over leasingbil 😂", var kommentaren jeg siterte. Forøvrig helt enig med deg i hvordan hun fremstiller "arbeid". Søstera er visst på besøk i helga for å avlaste AB som må jobbe så mye kveld. Når kveld pr definisjon er fylla så likner ikke akkurat det på min jobb. I mitt hode er det fritid. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visnhna Skrevet 12. oktober 2019 #8907 Del Skrevet 12. oktober 2019 2 timer siden, TheTeen skrev: Hele kjærestegreia må da ha vært et pr-stunt? Når Anne Brith forteller om forholdet deres så ringer det ikke bare varselklokker, men flyalarmen uler. Igjen er hu den som fremstilles normal, mens mannfolket er "gale". Jeg tenker at man kan ha uflaks, men når man stadig er i forhold med ustabile/psyke mennesker så bør man ta en titt på fellesnevneren, nemlig seg selv. Jeg får flaahbacks til 7.klasse på ungdomsskolen. Største forskjellen var at man ikke presenterte kjæresteforholdet som varte maks 2 uker for familie og takk gud så hadde man ikke barn. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. oktober 2019 #8908 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg tror størrelsen på øynene hennes er like ofte diskutert som den berømmelige føflekken, dvs ALDRI! Denne gangen tror jeg det er et påskudd for å fortelle den tåredryppende historien bak (hun ble visst slik etter at noen slo henne). Hvem av alle de voldelige eksene hun sikter til aner jeg ikke, men jeg har en følelse av at vi skal høre mer om det i neste podcast 😉 Skjer det virkelig så lite i livet hennes at hun må dikte opp kjæresteforhold og dra fram 100 år gamle beskyldninger for å fylle kanalene sine? Hun som er så smart burde foresten vite at alkohol ikke er løsningen når man føler seg sliten. Og å drikke alene er et faretegn (siste snap) 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 13. oktober 2019 Populært innlegg #8909 Del Skrevet 13. oktober 2019 Fra snappen hennes i går; datteren og to venninner på samme alder står på kjøkkenet og baker og synger julesanger, har en koselig venninnekveld. Mor sjøl står på lur i gangen og filmer de intetanende jentene og legger ut for flere tusen følgere å se. En ting er sin egen datter, men hva med de to andre jentene? Har tenåringsjente selv, og hun hadde blitt dritforbanna hadde jeg brutt privatsfæren hennes hadde jeg gjort det samme. Og jeg har under 100 følgere på snap.. sånn gjør man bare ikke! Hadde forsåvidt heller ikke som mor likt at ungen min ble eksponert på den måten der, aner jo ikke hvem som ser snapstoryen til en offentlig person, mange tullinger der ute. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 13. oktober 2019 #8910 Del Skrevet 13. oktober 2019 6 timer siden, Felis skrev: Jeg tror størrelsen på øynene hennes er like ofte diskutert som den berømmelige føflekken, dvs ALDRI! Denne gangen tror jeg det er et påskudd for å fortelle den tåredryppende historien bak (hun ble visst slik etter at noen slo henne). Hvem av alle de voldelige eksene hun sikter til aner jeg ikke, men jeg har en følelse av at vi skal høre mer om det i neste podcast 😉 Skjer det virkelig så lite i livet hennes at hun må dikte opp kjæresteforhold og dra fram 100 år gamle beskyldninger for å fylle kanalene sine? Hun som er så smart burde foresten vite at alkohol ikke er løsningen når man føler seg sliten. Og å drikke alene er et faretegn (siste snap) Sa hun ikke i gårsdagens snappstory at det ene øyet er mindre grunnet hun var lam på ene siden en periode? Øyet er mindre pga en skade etter lammelsen, iflg AB. Vi skulle få høre mer om dette senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 13. oktober 2019 #8911 Del Skrevet 13. oktober 2019 De lærer av hverandre, influenserne. Hvor ofte har vi ikke sett SE presentere et «kjempeproblem» i et blogginnlegg, for så å komme med «løsningen» i det neste. Gjerne i form av et sponset produkt eller som en annonse for noe «livreddende». AB fyrer opp til podkasten, naturlig nok, men hun og kompanjongen burde heller sitte stille og jobbe seriøst med hva de bør og kan forbedre. I følge kommentarer her i tråden og i appen, er det mye som bør arbeides med. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 13. oktober 2019 #8912 Del Skrevet 13. oktober 2019 (endret) 3 timer siden, Sjokka skrev: Sa hun ikke i gårsdagens snappstory at det ene øyet er mindre grunnet hun var lam på ene siden en periode? Øyet er mindre pga en skade etter lammelsen, iflg AB. Vi skulle få høre mer om dette senere. Haha, lam? Jeg hørte ordet "slag" og tenkte automatisk på alle de psykopatiske eksene hennes. Men da skjønner jeg, selvfølgelig har Anne Brith hatt slag! Hva er det den dama ikke har opplevd? Blir det en episode om kreft også? – Jeg skal poste et innlegg om brystkreft med tittelen «Tre brødskiver fra døden», sier Anne Brith fra stolen. – Jeg har alltid rundt 30–40 innlegg liggende klare, og de er kategorisert som A, B og C-innlegg. A-innleggene drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokka halv sju. https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 Endret 13. oktober 2019 av Felis 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 14. oktober 2019 #8913 Del Skrevet 14. oktober 2019 På 13.10.2019 den 11.10, Felis skrev: Haha, lam? Jeg hørte ordet "slag" og tenkte automatisk på alle de psykopatiske eksene hennes. Men da skjønner jeg, selvfølgelig har Anne Brith hatt slag! Hva er det den dama ikke har opplevd? Blir det en episode om kreft også? – Jeg skal poste et innlegg om brystkreft med tittelen «Tre brødskiver fra døden», sier Anne Brith fra stolen. – Jeg har alltid rundt 30–40 innlegg liggende klare, og de er kategorisert som A, B og C-innlegg. A-innleggene drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokka halv sju. https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 Jeg blir flau på bloggerens vegne. Det er fryktelig kalkulerende og manipulativt, og treffer rett i hjertet på den som er svak i utgangspunktet, som har opplevd kreft selv eller kanskje mistet nær familie på grunn av kreft. Jeg håper VVP snart kommer til å omfatte alle som lever av å legge ut tekst og bilder på nett. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. oktober 2019 #8914 Del Skrevet 14. oktober 2019 (endret) På 13.10.2019 den 11.10, Felis skrev: Haha, lam? Jeg hørte ordet "slag" og tenkte automatisk på alle de psykopatiske eksene hennes. Men da skjønner jeg, selvfølgelig har Anne Brith hatt slag! Hva er det den dama ikke har opplevd? Blir det en episode om kreft også? – Jeg skal poste et innlegg om brystkreft med tittelen «Tre brødskiver fra døden», sier Anne Brith fra stolen. – Jeg har alltid rundt 30–40 innlegg liggende klare, og de er kategorisert som A, B og C-innlegg. A-innleggene drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokka halv sju. https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 Jeg dauer 😂 « 3 brødskiver fra døden», det er dramalamansin det 👍🏼 Endret 14. oktober 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. oktober 2019 #8915 Del Skrevet 15. oktober 2019 Er det denne helgen ABIP-helgen i Tromsø er? Må være forsmedelig for AB å ikke være en del av denne kake&bake-helgen som averteres i headingen her inne på KG https://kakeogbake.no/ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. oktober 2019 Populært innlegg #8916 Del Skrevet 15. oktober 2019 7 minutter siden, Fjugur skrev: Er det denne helgen ABIP-helgen i Tromsø er? Må være forsmedelig for AB å ikke være en del av denne kake&bake-helgen som averteres i headingen her inne på KG https://kakeogbake.no/ I følge deltakerne er det til helgen og de gleder seg stort. Anne Brith nevner ikke arrangementet med et ord, ingen kjoleprøving, negler, spraytan eller løshår, slik som hun vanligvis forbereder store arrangementer. Kun klaging over at hun er tom, sliten, dårlig form og har vanskelige dager foran seg. La oss si hun hadde langt mer engasjement for innflytningsfesten sin, enn dette viktige arrangementet for elevene. Og så hun som elsker at andre skinner... Jeg blir overrasket hvis hun dukker opp. Gjennomføringsevne er ikke Anne Briths sterke side. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. oktober 2019 #8917 Del Skrevet 15. oktober 2019 15 minutter siden, Fjugur skrev: Er det denne helgen ABIP-helgen i Tromsø er? Må være forsmedelig for AB å ikke være en del av denne kake&bake-helgen som averteres i headingen her inne på KG https://kakeogbake.no/ Anne Brith har ikke noe å stille opp med sammen med de der. De der er proffe bakere/konditoree, folk som virkelig kan faget. Anne Brith kan lang fra måle seg med disse, å hadde bare gjort seg selv til latter sammen med dem. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. oktober 2019 #8918 Del Skrevet 15. oktober 2019 2 minutter siden, Flettfrid skrev: Anne Brith har ikke noe å stille opp med sammen med de der. De der er proffe bakere/konditoree, folk som virkelig kan faget. Anne Brith kan lang fra måle seg med disse, å hadde bare gjort seg selv til latter sammen med dem. Anne Brith skal også ha bakeevent, hjemme hos seg selv. Det begrenser seg til å bake makroner og prisen er 600 kr. Det er fremdeles ledige plasser 😉 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blubird Skrevet 15. oktober 2019 Populært innlegg #8919 Del Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, Felis skrev: Anne Brith skal også ha bakeevent, hjemme hos seg selv. Det begrenser seg til å bake makroner og prisen er 600 kr. Det er fremdeles ledige plasser 😉 Jeg så det i stad og tenkte i mitt stille sinn at det er jaggu bra at trusselnivået til barna som var så himmelhøyt for mindre enn et år siden at hun måtte legge ned bloggen, har avtatt så til de grader at hun føler det trygt nok å invitere fremmede hjem til sitt nye hjem hvor hun kunne skjermet privatlivet og livet til barna fullstendig 😏 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbreeze Skrevet 15. oktober 2019 #8920 Del Skrevet 15. oktober 2019 5 minutter siden, Felis skrev: Anne Brith skal også ha bakeevent, hjemme hos seg selv. Det begrenser seg til å bake makroner og prisen er 600 kr. Det er fremdeles ledige plasser 😉 Så det tidligere i dag. Vil si det er en ganske stiv pris for å bare lære og lage makroner, og særlig med tanke på hvilken bakgrunn hun har innenfor det..... antar at man betaler for å ha henne som lærer🙄 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg