Luca_ Skrevet 11. oktober 2019 #8881 Del Skrevet 11. oktober 2019 58 minutter siden, Pust skrev: @luca Hva finner du om du klikker på person-ikonet nederst til høyre? Det er personinstillinger osv, men ingen ting som får frem kanaler noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear50 Skrevet 11. oktober 2019 #8882 Del Skrevet 11. oktober 2019 2 timer siden, Luca_ skrev: Det er personinstillinger osv, men ingen ting som får frem kanaler noe sted. Jeg får heller ikke opp kanaler, eller søke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. oktober 2019 #8883 Del Skrevet 11. oktober 2019 AB er jo en selvskreven kandidat til en av rollene i «Parterapi» med Kevin Vågenes. 🤣🤣 Det hadde vært morsomt- bortsett fra at hun hadde tatt det som tidenes kompliment...🙄 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 11. oktober 2019 #8884 Del Skrevet 11. oktober 2019 Er vel bare hun og vp som er sååå stolt av en leasingbil... 🤣🤣 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isabella82 Skrevet 11. oktober 2019 Populært innlegg #8885 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg har faktisk hørt igjennom alle episodene av denne podcasten og AB det er tydelig at AB søker og trenger Isabell sin bekreftelse hele tiden. Hun er som en liten unge på jakt etter en vennn, utrolig intenst. Jeg synes Isabell kommer mye bedre ut av disse podcastene, hun er mye flinkere å prate for seg og har mye mer roligere tone. Mens AB stresser fælt og det høres bare falskt ut. Igjen så forstår jeg ikke at mediene kaster seg på dette sirkuset og gir denne dama oppmerksomhet. Hun blir jo helt ødelagt av det og tror hun er mer enn hva hun er. Hadde hun faktisk utført noe, noe av ren og skjær omtenksomhet og utmerket seg på ett spesielt vis så kunne kanskje ting vært mer korrekt, men her er det bare en som lengter etter det ekte kjendislivet som hun tror er så glamorøst. Ingen normale oppgående mennesker har behov for å flashe med tingene slik hun gjør, det forteller meg bare at hun er enormt usikker og må ha bekreftelser fra alle kanter om at hun er best. Det nytter ikke med coach, tavle eller mål hvis du har en dårlig personlighet og ikke kan ta imot konstruktiv kritikk. Det nytter heller ikke å prøve å menge seg med andre i håp om at de skal gi deg status. Jeg tenker at det er bare spørsmål om tid før korthuset faller og da skal man nok se at det er "haterne" sin feil. Jeg skjems. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 11. oktober 2019 #8886 Del Skrevet 11. oktober 2019 Godt sagt @Isabella82 👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visnhna Skrevet 11. oktober 2019 #8887 Del Skrevet 11. oktober 2019 8 timer siden, Ranunkelen skrev: Er vel bare hun og vp som er sååå stolt av en leasingbil... 🤣🤣 Jeg er ikke akkurat imponert over AB sin økonomiske sans, men hva i alle dager er galt med å lease bil?(leaser ikke selv men forrige bil var leasing og sannsynligvis neste og, er noen fordeler og ulemper uansett). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. oktober 2019 #8888 Del Skrevet 11. oktober 2019 Isabell virker som en veldig hyggelig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 12. oktober 2019 #8889 Del Skrevet 12. oktober 2019 9 timer siden, Visnhna skrev: Jeg er ikke akkurat imponert over AB sin økonomiske sans, men hva i alle dager er galt med å lease bil?(leaser ikke selv men forrige bil var leasing og sannsynligvis neste og, er noen fordeler og ulemper uansett). Ingen sier leasing er galt? Det jeg tror er ment er hvordan AB framstiller det, typ «hard work pays off» etc 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. oktober 2019 #8890 Del Skrevet 12. oktober 2019 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 12. oktober 2019 #8891 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) https://jodel.zendesk.com/hc/en-us/articles/360001022053-How-can-I-change-my-Hometown- Har prøvd før, men fikk det endelig til nå. + godt jeg ikke hadde store planer for dagen, dette er ekstremt underholdene... Endret 12. oktober 2019 av DianaV + 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. oktober 2019 #8892 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har hørt et par episoder av podcasten - med et åpent sinn. Hørte episoden der de snakker om at det ikke ble noe av med den nye kjæresten til AB. AB skal ha for at hun er åpen om det, hun sier til og med at det hele er flaut. Jeg har venninner på samme alder som ganske så ofte faktisk "går på trynet" i nye forhold. Enten så blir de ghostet, eller så holder mannen på med flere samtidig, eller så har han store problemer av noe slag som han bevisst skjuler og heller bruker store ord og skryter seg selv opp i skyene. En annen ting som går igjen er at de vil for mye for fort - både de og mennene. Jeg tror det må være tøft å date i godt voksen alder faktisk. Mye løgn, "desperasjon" og folk med "issues". Når det er sagt, så syns jeg det er slitsomt å høre AB`s overdrevne bruk av "liksom". Tulllete av meg å kommentere kanskje, men på en podcast så blir valg av ord og vendinger fremtredende når det brukes repetetivt faktisk. Hun Isabel syns jeg var behagelig å høre på. Kommer nok ikke til å høre mer på podcasten. Gründer, Tinder, dating, festing og kjærlighetssorg er ikke aktuelle temaer for meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 12. oktober 2019 #8893 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) 22 minutter siden, Isild skrev: Når det er sagt, så syns jeg det er slitsomt å høre AB`s overdrevne bruk av "liksom". Tulllete av meg å kommentere kanskje, men på en podcast så blir valg av ord og vendinger fremtredende når det brukes repetetivt faktisk. Hun Isabel syns jeg var behagelig å høre på. Kommer nok ikke til å høre mer på podcasten. Gründer, Tinder, dating, festing og kjærlighetssorg er ikke aktuelle temaer for meg. Er så enig med deg, hvor lenge kan man tvære på disse fjortisproblemene liksom..... Ellers liker jeg at folk snakker rent når det handler om radio, podcast, osv. og Isabell snakker som en tenåring For ikke å snakke om den evinnelige fnisingen til mor sjøl Endret 12. oktober 2019 av Chrisssi 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 12. oktober 2019 Populært innlegg #8894 Del Skrevet 12. oktober 2019 10 timer siden, Visnhna skrev: Jeg er ikke akkurat imponert over AB sin økonomiske sans, men hva i alle dager er galt med å lease bil?(leaser ikke selv men forrige bil var leasing og sannsynligvis neste og, er noen fordeler og ulemper uansett). Det er ingenting i veien med å lease bil. Men dette er en firmabil, og da blir det innmari sært å skryte av at HUN har kjøpt seg bil. Hvor mange kjenner du som fremstiller firmabilen som sin egen, som de har jobbet hardt for og skaffet selv? Bilen er i tillegg en bruktbil. Da blir det litt rart å skrive FET bil. Volvo er fine biler, men hvis man skal opp i "FET" klassen SUV, så må hun nok opp et par mill i pris. Og bilen bør i det minste være ny. (Hvis noen lurer på hvordan jeg vet dette: Anne Brith passer alltid på å skjule skiltnummeret når hun filmer bilen, venninna hennes er ikke like nøye...) Det er veldig typisk Anne Brith, ingenting av det hun har er bra nok, så hun må snakke det opp, skryte det til noe bedre. Selv om det er en enorm oppgradering fra leid leilighet (med utkastelse hengende over hodet) til eget hus, så fabler hun allerede om nytt hus i 10-millioners klassen neste år. Jeg skjønner at det blir litt trangt og usentralt der de bor nå, fra noen av Snap'ene kan det se ut som om hun fremdeles sover i stua, men de eldste skal ikke bo hjemme mange årene til, hva med å nyte litt? Det samme med bilen, tusenvis av mennesker har firmabil, hva er galt med det? Hvorfor må hun fremstille den som noe mer enn hva den er? Er det oss eller seg selv hun prøver å lure? 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. oktober 2019 #8895 Del Skrevet 12. oktober 2019 17 minutter siden, Chrisssi skrev: Er så enig med deg, hvor lenge kan man tvære på disse fjortisproblemene liksom..... Ellers liker jeg at folk snakker rent når det handler om radio, podcast, osv. og Isabell snakker som en tenåring For ikke å snakke om den evinnelige fnisingen til mor sjøl Det er fint hvis de snakker rent, ja! Og jeg foretrekker at man holder seg til ett språk også. Anne Brith, særlig, har en tendens til å bruke engelske ord og uttrykk som hun har plukket opp, og ofte bruker hun dem feil. Hva er for eksempel meningen med å si "Nå må jeg bare lære meg lyricsen l"? Er det teksten hun mener? Siden hun er en av Norges største TV-profiler, så sammenligner hun seg kanskje med Lindmo og Almås? Da burde hun legge merke til at de mestrer det norske språket såpass at de ikke må ty til engelsk. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skomakerjenta Skrevet 12. oktober 2019 #8896 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) l Endret 12. oktober 2019 av skomakerjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 12. oktober 2019 #8897 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Etter noen seriøse forsøk på å høre på en av podcast-episodene, måtte jeg bare innse at dette er helt umulig å høre på. Hvorfor? Konstant hysterisk fnising og hyling Irriterende dårlig språk med repeterende "liksom" og "åo mai gåååååd" fra Anne Brith og aaaaa fra Isabell Stotrende rot og vas blandet med stiv manusopplesning Hemningsløs storskryting av hverandre pluss juging Helt uinteressante (for meg) tema som sjekking av mannfolk, ekser, sååå talentfulle avkom og tøvete "råd" om "gründer"virksomhet Anbefales ikke, da vondt i ørene (etter 5 minutter eller mindre) er det eneste man får ut av lyttingen. Endret 12. oktober 2019 av Villroses hage justering 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GetALife Skrevet 12. oktober 2019 #8898 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) 9 timer siden, Felis skrev: Det er ingenting i veien med å lease bil. Men dette er en firmabil, og da blir det innmari sært å skryte av at HUN har kjøpt seg bil. Hvor mange kjenner du som fremstiller firmabilen som sin egen, som de har jobbet hardt for og skaffet selv? Bilen er i tillegg en bruktbil. Da blir det litt rart å skrive FET bil. Volvo er fine biler, men hvis man skal opp i "FET" klassen SUV, så må hun nok opp et par mill i pris. Og bilen bør i det minste være ny. (Hvis noen lurer på hvordan jeg vet dette: Anne Brith passer alltid på å skjule skiltnummeret når hun filmer bilen, venninna hennes er ikke like nøye...) Det er veldig typisk Anne Brith, ingenting av det hun har er bra nok, så hun må snakke det opp, skryte det til noe bedre. Selv om det er en enorm oppgradering fra leid leilighet (med utkastelse hengende over hodet) til eget hus, så fabler hun allerede om nytt hus i 10-millioners klassen neste år. Jeg skjønner at det blir litt trangt og usentralt der de bor nå, fra noen av Snap'ene kan det se ut som om hun fremdeles sover i stua, men de eldste skal ikke bo hjemme mange årene til, hva med å nyte litt? Det samme med bilen, tusenvis av mennesker har firmabil, hva er galt med det? Hvorfor må hun fremstille den som noe mer enn hva den er? Er det oss eller seg selv hun prøver å lure? Nå ER Anne Brith sitt firma da, så om den står som firmabil eller ei - den betales av henne. Det hadde vært noe annet hvis hun var ansatt og hadde firmabil, men i hennes situasjon blir det ikke feil å ordlegge seg slik hun gjør. Forsåvidt ikke spesielt smart å ha firmabil når man er sitt eget firma. Koster deg mer i kroner og øre enn hvis du hadde leaset / kjøpt den privat og heller skrevet av kjøring! Synes hun har en kjempefin bil - leaset eller ei. Brukt eller ny. Den passer til dem som familie! Hva du definerer som «fet» er ikke nødvendigvis det samme som hub definerer som «fet». Det handler kanskje litt om bakgrunn, hvor man kommer fra og hva man er vant til. Innlegget er ryddet for brukerdebatt. Endret 12. oktober 2019 av Måne Rampelyset 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 12. oktober 2019 Populært innlegg #8899 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Anne Brith har en rant på snap om at folk kommenterer utseendet hennes, og denne gangen er det folk som maser og maser om at det ene øyet hennes er mindre enn det andre. Er dette i samme gate som føflekken, dvs at det ikke ble nevnt på Kvinneguiden før Anne Brith selv påsto det ble snakket om her? Mulig jeg er sløv, men akkurat øyestørrelsen har jeg ikke sett nevnt, verken her eller på Jodel 🤷♀️ Hvor prater folk om det?? Endret 12. oktober 2019 av Vipser 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 12. oktober 2019 #8900 Del Skrevet 12. oktober 2019 3 timer siden, Vipser skrev: Anne Brith har en rant på snap om at folk kommenterer utseendet hennes, og denne gangen er det folk som maser og maser om at det ene øyet hennes er mindre enn det andre. Er dette i samme gate som føflekken, dvs at det ikke ble nevnt på Kvinneguiden før Anne Brith selv påsto det ble snakket om her? Mulig jeg er sløv, men akkurat øyestørrelsen har jeg ikke sett nevnt, verken her eller på Jodel 🤷♀️ Hvor prater folk om det?? Tenker det er i nøyaktig samme gate og at vi ikke nevner noe mer om dette tullet. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg