Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Lerke987 skrev:

Har dere lest recap av podcasten på jodel? Helt fantastisk:fnise:

Ja! Utrolig bra 😆♥️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ble sammen med en type etter to dater. Han var veldig «på» og brukte «store ord» men han tok aldri telefonen når hun ringte ham - han ringte alltid tilbake og da var han veldig opptatt. La mange planer som aldri ble gjennomført. Hun visste heller ikke hvor han bodde. Før innflytningsfesten hennes sa han at han var syk og kunne ikke komme, mens etterpå sa han at han hadde vært med en kompis. Etter en stund trakk han seg unna fordi han var usikker på følelsene sine

Har ikke hørt mer av podcasten men regner med han allerede var gift/hadde samboer. Virker ikke som hun har kommet til den konklusjonen (enda)

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nana skrev:

Hun ble sammen med en type etter to dater. Han var veldig «på» og brukte «store ord» men han tok aldri telefonen når hun ringte ham - han ringte alltid tilbake og da var han veldig opptatt. La mange planer som aldri ble gjennomført. Hun visste heller ikke hvor han bodde. Før innflytningsfesten hennes sa han at han var syk og kunne ikke komme, mens etterpå sa han at han hadde vært med en kompis. Etter en stund trakk han seg unna fordi han var usikker på følelsene sine

Har ikke hørt mer av podcasten men regner med han allerede var gift/hadde samboer. Virker ikke som hun har kommet til den konklusjonen (enda)

Var det ikke han som var og møtte ungene også? De lagde mat eller noe?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, FjellFrua skrev:

Var det ikke han som var og møtte ungene også? De lagde mat eller noe?

Aner ikke, jeg følger ikke henne, men tror ikke hun sa noe om det på podcasten. Det gikk mest i at han/de hadde lagt mange planer men at det hadde vært vanskelig å få til å treffes i praksis fordi han avlyste eller ikke ville avtale konkret tidspunkt + det jeg skrev over. 

AB mente hun hadde ghostet ham, så leste hun andre i podcasten opp en liste over kjennetegn på ghosting og da kom de vel sånn ca frem til at det muligens var han som hadde ghostet. «Forholdet» hadde var 2 mnd (hvis jeg husker riktig, men det er ikke sikkert jeg gjør) så det er vel for tidlig å introdusere barna etter så kort tid - håper jeg. Og hun hadde hatt dårlig magefølelse hele tiden og nå hadde hun lært å stole på den..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Nana skrev:

Aner ikke, jeg følger ikke henne, men tror ikke hun sa noe om det på podcasten. Det gikk mest i at han/de hadde lagt mange planer men at det hadde vært vanskelig å få til å treffes i praksis fordi han avlyste eller ikke ville avtale konkret tidspunkt + det jeg skrev over. 

AB mente hun hadde ghostet ham, så leste hun andre i podcasten opp en liste over kjennetegn på ghosting og da kom de vel sånn ca frem til at det muligens var han som hadde ghostet. «Forholdet» hadde var 2 mnd (hvis jeg husker riktig, men det er ikke sikkert jeg gjør) så det er vel for tidlig å introdusere barna etter så kort tid - håper jeg. Og hun hadde hatt dårlig magefølelse hele tiden og nå hadde hun lært å stole på den..

Jeg synes å huske at det var ett eller annet på snap med unger og møte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det er en kanal på Jodel. Tror kanskje du må være logget på Oslo-jodel for å lese den, men er ikke helt sikker. 

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg søker på jodel 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Stargaze skrev:

4F769696-9D65-4FF1-B4C6-2BDFCECDDC53.thumb.jpeg.6b6c657b9f9c93fd7daf860474abe233.jpeg

Hmmm... jeg har ikke den rundingen der nede. Ikke står det kanaler noe sted heller 🧐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble altså kjærest med en fyr etter to dater, uten å vite hvor vedkommende bor..

Altså.. hvor desperat er det mulig å bli?

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Mistyen skrev:

Hmmm... jeg har ikke den rundingen der nede. Ikke står det kanaler noe sted heller 🧐

Ikke jeg heller 😢 Lastet ned Jodel i dag bare for å følge med på AB og andre bloggere 🤤

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mistyen skrev:

På min mobil er det tegnet helt øverst til venstre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Monky skrev:

Tror det er fordi dere ikke har oslo-jodel . Dere kan endre homeyown til oslo, så skal dere få det opp!

7 timer siden, Pust skrev:

Merkelig @Hedy Lamarr @Mistyen Prøv å lukke appen/installere på nytt.

Takk! Men det hjelper ikke. Sånn ser det ut (beklager avsporing!) 

1829D51F-D8D4-4AD3-8B15-1CD4F6156B10.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor tungt inn i et forhold kan man egentlig være etter et par uker. 

I podcasten: «Hadde Anne Brith Norges korteste forhold?» kommenterer hun at kortet på rosene bare sa « hurra for innflytting el»

Hun ble veldig skuffet over at det ikke sto andre  ting ....»eller sånn som han til daglig sa: jeg elsker deg»

Du går ikke ned for telling etter å ha datet i 2 uker.

Gjøre SÅ mye ut av en så kort datingprosess.

Virker helt desperat, det kan vel skremme de fleste...

Endret av Stargaze
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...