Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne dukket opp i newsfeeden min her om dagen 

"Endelig kan jeg fortelle dere om denne fine nyheten 😄 Jeg er så stolt av å være en del av By AnneBrith Magazine, med de dyktigste kvinnene"

Dette lå ute på Facebooksiden til Alt Asiatisk, en matblogg jeg dumpet over i sommer som jeg fikk så utrolig godt inntrykk av! Håper virkelig Alt Asiatisk har gjort forundersøkelser og vet hvem hun samarbeider med, og at hun ikke blir trukket ned i gjørma! 

På den andre siden, en samling av gode matblogginnlegg, litt bake innlegg i Anne-Brith stil (de var hun jo god på) litt forfriskende interiør og litt diverse annet som passer for oss på 30+ er kanskje et magasin jeg kunne fulgt, men da kan det ikke være noe utlevering av verken svevende festing eller barn. Veldig synd at mange forbinder navnet Anne-Brith med nettopp dette. Kanskje hun burde vurdert et annet navn på magasinet? 

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
26 minutter siden, Twinkle~ skrev:

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

81B53864-FA9C-4F9C-87F7-67B747A6D3C2.jpeg

Å hjelpes, en gang shady alltid shady.

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
57 minutter siden, Steinhjerte skrev:

Ja, men jeg er helt ny her, og har skjønt det er mye regler på bilder. Må jeg laste det opp på Imgur? 

Jeg er usikker på det selv 🙂

Skrevet

Same shit, new wrapping heter det jo.

• Liker 22
Skrevet

Sakset fra den berømmelige podcast introen: gründerskap, tinderflauser og mange morsomme live-utfordringer. Vi snakker åpent og ærlig om ekser, kjærlighetssorg, dating og forhold, og om fremtidsdrømmen vår som er nabohus på Snarøya og mye, mye mer.

Neste skritt er tydeligvis staket ut sammen med spraytan-dronninga 😂

Men hvordan klarer man å fylle episode etter episode med disse temaene lurer jeg på

• Liker 28
Skrevet (endret)

Har hun virkelig anmeldt seg selv og skrytt seg selv opp i skyene? Herregud så pinlig!!

Endret av Minipilla
Staveleif
  • Liker 44
Skrevet
7 minutter siden, Minipilla skrev:

Har hun virkelig anmeldt seg selv og skytt seg selv opp i skyene? Herregud så pinlig!!

🤦‍♀️ Veldig dumt.

• Liker 20
Skrevet
6 timer siden, Twinkle~ skrev:

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

81B53864-FA9C-4F9C-87F7-67B747A6D3C2.jpeg

Snakk om å tråkke i salaten...

• Liker 47
Skrevet

Hun blir nok ikke flau av noe sånt.  :hakeslepp:

• Liker 41
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Spørsmål : 1) det kan umulig stemme at ABD har en halv million følgere i uka på sine sosiale medier? 2) Blogghuset har 449 følgere, hvordan har hun tenkt å brødfø en familie og alle i blogghuset med så lite engasjement? 3) Stemmer det at Isabell er stor på YouTube? Er bygging av nytt luftslott igang? I tillegg har hun slettet alt det gamle som lå på denne IG kontoen, inkludert det som handlet om den «jordskjelvrammede» boka som var full av løgner. Ble den ikke så stor som forventet?

4AA04273-CC62-4C88-9D71-A73A9E816108.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Hun blokkerer jo stort sett alle som følger henne, så dette høres jo pussig ut. :PDet er vel hun selv som må steppe inn som følger da? 

Jeg er en av de blokkerte, og det skal sies.. jeg savner ikke å følge henne akkurat. Deilig å slippe å se datter på trening, selfie i speilet og fyllefester.

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Spørsmål : 1) det kan umulig stemme at ABD har en halv million følgere i uka på sine sosiale medier? 2) Blogghuset har 449 følgere, hvordan har hun tenkt å brødfø en familie og alle i blogghuset med så lite engasjement? 3) Stemmer det at Isabell er stor på YouTube? Er bygging av nytt luftslott igang? I tillegg har hun slettet alt det gamle som lå på denne IG kontoen, inkludert det som handlet om den «jordskjelvrammede» boka som var full av løgner. Ble den ikke så stor som forventet?

4AA04273-CC62-4C88-9D71-A73A9E816108.jpeg

Problemet er st hun plusser sammen seertallene fra hver dag sammen, og ikke skjønner at det er de samme som ser på hver dag. Så 500/7= Ca 71 000 følgere 

• Liker 34
Skrevet
5 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Problemet er st hun plusser sammen seertallene fra hver dag sammen, og ikke skjønner at det er de samme som ser på hver dag. Så 500/7= Ca 71 000 følgere 

Enkel matte..😬

Tror jeg hadde stått over henne som økonomisk rådgiver hvis jeg var grunder ja.

• Liker 30
Skrevet

Jeg bryr meg ikke lenger om eller med hva AB "styrer" med. Men å påstå at hun har 500 000 følgere i uken må da være direkte misvisende? Jeg syns å huske at hun lå ganske jevnt på ca 5 - 10 000 lesere da hun blogget for blogg.no. Og hun har rundt 60 000 følgere på Instagram? 

Ellers får hun ha lykke til med ny sesong av Bloggerne, podcast og med blogghus. Jeg kommer aldri til å se eller høre noe av det, eller handle fra noen som har med det "huset" å gjøre. 

Lårkort, påfallende mye festing, unge bestevenninner og økt utseendefokus mener jeg ingenting om, men sammen med baking kan det kanskje fort bli litt smørje (forsto det sånn at det blir mer fokus på baking igjen nå når hun har gjort comeback som blogger #hørtdetfør) .Vi får se, hun har jo TV2 i ryggen hele veien i alt hun gjør - så det blir sikkert bra. 

Treningstina har også kastet seg på "toget mot suksess" har jeg registrert, så da slapp jeg å følge henne mer og. 

• Liker 33
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
9 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Så hun driver med villedende markedsføring? Hun pynter tallene. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Klarer overhodet ikke å ta den damen alvorlig.

Snapper om garasjesalg iført pysj, samtidig som hun snapper ser vi bare halve ansiktet og at hun hele tiden retter på en lue og drar seg i håret.

Det er så lite forretningsmessig, og ikke særlig seriøst i det hele tatt. 

At hun får barna til å gjøre husarbeid er greit. Men å overlate all klesvask for 5 personer til en ungdom? Jeg har en datter på samme alder, hun hjelper også svært gjerne til. Men hele ansvaret, samtidig som man trener på et elitelag og har skolearbeid? Speechless...

• Liker 33
Skrevet
19 timer siden, Chrisssi skrev:

Sakset fra den berømmelige podcast introen: gründerskap, tinderflauser og mange morsomme live-utfordringer. Vi snakker åpent og ærlig om ekser, kjærlighetssorg, dating og forhold, og om fremtidsdrømmen vår som er nabohus på Snarøya og mye, mye mer.

Neste skritt er tydeligvis staket ut sammen med spraytan-dronninga 😂

Men hvordan klarer man å fylle episode etter episode med disse temaene lurer jeg på

Jeg klarte to minutter av denne podkasten. Det er to minutter jeg aldr får tilbake. 

• Liker 22
Skrevet
30 minutter siden, Stargaze skrev:

Klarer overhodet ikke å ta den damen alvorlig.

Snapper om garasjesalg iført pysj, samtidig som hun snapper ser vi bare halve ansiktet og at hun hele tiden retter på en lue og drar seg i håret.

Det er så lite forretningsmessig, og ikke særlig seriøst i det hele tatt. 

At hun får barna til å gjøre husarbeid er greit. Men å overlate all klesvask for 5 personer til en ungdom? Jeg har en datter på samme alder, hun hjelper også svært gjerne til. Men hele ansvaret, samtidig som man trener på et elitelag og har skolearbeid? Speechless...

Den halve ansikt og hendene i håret/panna filmingen hun holder på med, er vel rett og slett for å kamuflere litt når hun ikke bruker filter og er stylet opp til det ugjenkjennelige.  Det er nemlig stor forskjell på den naturlige AB, og den hun lar oss se på kanalene sine... 

(Se for eks bilde på tinastreningsblogg’s Instagram - og andre uredigerte bilder som dukker opp hos andre bloggere/artikler o.l.)

• Liker 27
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
7 minutter siden, Illusen skrev:

Den halve ansikt og hendene i håret/panna filmingen hun holder på med, er vel rett og slett for å kamuflere litt når hun ikke bruker filter og er stylet opp til det ugjenkjennelige.  Det er nemlig stor forskjell på den naturlige AB, og den hun lar oss se på kanalene sine... 

(Se for eks bilde på tinastreningsblogg’s Instagram - og andre uredigerte bilder som dukker opp hos andre bloggere/artikler o.l.)

Skjønner hva du mener med redigert, hvem er denne damen til høyre? 

731B8CE9-9B70-45C1-8DED-5208728C26E8.jpeg

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...