Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Christiane_W skrev:

Klippet fra Anne Briths nyeste innlegg i "magasinet". 

Hun er vel ikke den rette til å gi folk råd når det gjelder skatt, med tanke på at hun så sent som i fjor skyldte 660.000 kr i skatt (ref. boken hennes)...🤦‍♀️

Tenker at de grunderne ikke kan være av de smarteste.

Budsjett, skatt og moms får de fleste seriøse grundere hjelp til fra utdannede fagfolk.

Uansett, et raskt googlesøk og de ville visst hvem de ikke trenger hjelp fra.

Endret av Stargaze
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Nordlys89 skrev:

Blir så satt ut av denne damen. Var en annonse/reklame på facebook for et nytt innlegg. At hun skulle begynne å blogge om kaker (hvis jeg forsto det riktig, trykket selvfølgelig ikke innpå). Uansett, i kommentarfeltet var det en som hadde skrevet at hun synes det var positivt, og håpet på noe ala slik hun drev med før. (Villaperlesukker). Da hun syntes det hadde blitt vell mye "glamour" den siste tiden. Dette var jo i bunn å grunn en hyggelig kommentar, da det virket som personen hadde følgt og satt pris på AB tidligere. AB gikk rett i forsvar, hadde en hånlig tone mot vedkommende, og begrunnet vell "glamouren" med stygge kommentarer og kritikk mot eget utseende. Å svare en tidligere "fan" på en så nedlatende måte, i et kommentarfelt der hun faktisk står fram med eget navn er så utrolig barnslig. Da vedkommende rett å slett ønsket henne velkommen tilbake som "bakeblogger". Og å skylde de siste årenes "glamour" på stygge kommentarer blir også meget tynt. Skjønner at det kan skape usikkerhet rundt eget utseende, men tror helt ærlig ikke det var dette så lå i begrepet glamour. Heller livstilen, dramaet, den ukritiske eksponeringen og den totale mangelen på selvinnsikt. 

Jeg så og den kommentaren og reagerte på AB, for den damen tror jeg ikke mente noe vondt i det hele tatt! Hun var bare intr i baking rett og slett og AB slenger «dritt» tilbake, men hun viser nå sitt sanne ansikt da og kanskje fler «fans» får med seg det. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

Jeg så og den kommentaren og reagerte på AB, for den damen tror jeg ikke mente noe vondt i det hele tatt! Hun var bare intr i baking rett og slett og AB slenger «dritt» tilbake, men hun viser nå sitt sanne ansikt da og kanskje fler «fans» får med seg det. 

Enig. Var en ubehagelig og nærmest hånlig undertone i AB sitt svar. Og å svare "fans" som står med fullt navn i et kommentarfelt på en slik måte er pinlig. Hvertfall når det faktisk var en fin kommentar ang baking. Nei, hun der eier ikke skam rett og slett. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart man kan skryte på seg 16-timers arbeidsdager hvis neglesalong, spraytanning og festing er en del av jobben. 

Høy og stadig champagneføring ihvertfall.

Hard work..

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Poyse said:

😩 Serisøt, hva prøver dama å oppnå?

Omtale og oppmerksomhet.

Noe hun også oppnår :vetikke:.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, skruf skrev:

Jeg har hørt om mannfolk som treffer 40-årskrisa hardt, som plutselig begynner å trene, tar solarium, kjøper moteklær, rød sportsbil og får seg ei elskerinne på 20 år. 

Dette må være den kvinnelige varianten av fenomenet 40-årskrisa 

Spot on!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørtene blir kortere, brunfargen dypere, håret lengre og festene flere. Tragisk snapping på en torsdag. Anne Brith og bestevenninna som er sånn ca 15-20 år yngre er et merkelig par, rart hun kan føle seg vel i den settingen. Fnising og gutteprat var vel mer enn fjortisgreie og ikke for en på 45.  Men de elsker jo hverandre og er begge høye på seg selv i sin lille boble 🙄.  

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Poyse skrev:

Å fyttigrisen 😱 Må alt på snap? En gjeng med dritings ungdommer, og så ABD da, i en karaoketaxi, på en torsdag??? Nå ble jeg så flau på barna hennes sine vegne 😩 Serisøt, hva prøver dama å oppnå?

(nei ABD, de lange extention fjonene gjør deg ikke yngre, bare mer desperat) 

Det er så blodharry!
-og dette fra en som fremstår som en influencer-guru og snart også gründer-guru? 

Hjelp!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chrisssi skrev:

Skjørtene blir kortere, brunfargen dypere, håret lengre og festene flere. Tragisk snapping på en torsdag. Anne Brith og bestevenninna som er sånn ca 15-20 år yngre er et merkelig par, rart hun kan føle seg vel i den settingen. Fnising og gutteprat var vel mer enn fjortisgreie og ikke for en på 45.  Men de elsker jo hverandre og er begge høye på seg selv i sin lille boble 🙄.  

Dama nekter å innse at ungdomstiden er over , hun er 45 år med 4 barn . Hun tror ungdomskilden kan kjøpes med tenåringsklær , løshår , tannbleking , gelenegler , fester hun skulle ha vokst fra for 20 år siden , på tide å se seg selv i speilet og kanskje søke hjelp for midtlivskrisa hun tydeligvis sliter med . 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg

Så «luftslott/jeg lyver så jeg tror det selv  dronningen» er tilbake i blogger bransjen? Hva skjedde med å beskytte å skjerme barna sine?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Steinhjerte skrev:

Podkasten deres har fått mistenkelig mange gode reviews på kort stund i går kveld; en av dem fra brukeren Villa Perlesukker (det er vel fort gjort å glemme at man har registrert user name i iTunes for mange år siden): "Jeg følger dere heretter ❤️ Fantastisk! Dårlig start men nå rocker dere!" Og dette var ikke lenge etter at AB på Snap hadde en tirade om at alle som ga dårlige reviews bare var hatere og ute etter å ødelegge for henne. 

Påfallende. 

Har du screenshot? Og alle som ikke applauderer er hatere ifølge denne dama. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Har du screenshot?

Ja, men jeg er helt ny her, og har skjønt det er mye regler på bilder. Må jeg laste det opp på Imgur? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...