absinthia Skrevet 24. september 2019 #8741 Del Skrevet 24. september 2019 28 minutter siden, Grennellik skrev: Helt enig. Jeg synes hun burde få psykologhjelp. Klart! Hun sliter med noe, jeg synes at denne historien etterhvert har tatt en retning fra å være litt patetisk, til å bli en trist historie om en dame som går nedenomog hjem når det gjelder selvrespekt og selvinnsikt, i jakten på beundring og penger. - Litt sånn « Vanity fair» med bloggervri og en middelaldrende hovedperson. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 24. september 2019 #8742 Del Skrevet 24. september 2019 Det er jo så åpenbart at her er ikke alt som det skal være! Snapping av drinker, ellevill sofahopping og nattbad med purung venninne bekrefter vel det. Alt med kamerateam på plass. Utrolig kynisk av TV2 å lage underholdning av dette. Ikke sikkert alle familiemedlemmer synes det er så festlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 24. september 2019 #8743 Del Skrevet 24. september 2019 48 minutter siden, Adrielle skrev: Det er jo så åpenbart at her er ikke alt som det skal være! Snapping av drinker, ellevill sofahopping og nattbad med purung venninne bekrefter vel det. Alt med kamerateam på plass. Utrolig kynisk av TV2 å lage underholdning av dette. Ikke sikkert alle familiemedlemmer synes det er så festlig. Ja, jeg synes absolutt at tv 2 burde begynne å tenke seg om og vurdere etikken bak å utnytte henne i underholdningsøyemed, selv om hun gjerne vil selv. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 24. september 2019 Populært innlegg #8744 Del Skrevet 24. september 2019 Tror aldri jeg har hørt , lest eller sett noen som til de grader ønsker å være ung , rik og vakker . Hun er ikke i nærheten av noe av dette , men skjønner det ikke selv . Helt enig i at hun trenger hjelp til å skjønne at dette er uoppnåelig for hennes del , men at det går an å ha et bra liv likevel . 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 24. september 2019 #8745 Del Skrevet 24. september 2019 3 timer siden, Lkk skrev: Tror aldri jeg har hørt , lest eller sett noen som til de grader ønsker å være ung , rik og vakker . Hun er ikke i nærheten av noe av dette , men skjønner det ikke selv . Helt enig i at hun trenger hjelp til å skjønne at dette er uoppnåelig for hennes del , men at det går an å ha et bra liv likevel . Jeg synes det er helt greit å slå seg helt løs på fest. Men da helst i en privat setting, sammen med mennesker på noenlunde sin egen alder. Ikke når festen dokumenteres av både gjester, hovedpersonen selv og Tv2. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 24. september 2019 Populært innlegg #8746 Del Skrevet 24. september 2019 22 timer siden, absinthia skrev: Nå synes jeg faktisk at det har gått så langt at denne dama trenger hjelp til å beskyttes fra seg selv. Hun trenger ikke kontakt med en kvinnelig grunder, hun trenger å slutte i bloggerne og få kontakt med en standard arbeidsgiver, før dette går enda lengre. ( Og noen må fortelle henne at det faktisk går utmerket, å leve uten en mann en stund. ) Hun må innse at hun er en middelaldrende dame , med et middels utseende , men med en økonomi som er under middels . Noen må få henne skjønne at det lykke ikke er å ha en ung kjæreste , de smarteste barna , det beste utseende , det flotteste huset , den feteste bilen , og flest mulig firmaer . Håper virkelig hun kan få et godt liv snart uten å stadig måtte jakte på status . 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 24. september 2019 #8747 Del Skrevet 24. september 2019 Tenker AB lider av "flink pike" syndromet og at hun må "bevise" hvor flink hun er og sin suksee for å dekke opp for alle konkursene, truslene, løgnene, utleveringene av ekser, naboer, andre foreldre, undertøysbilder, forsøk på å hacke bloggomtoppbloggere, lyve i sin egen bok, skattesmellene og at hun frem til nå bodde i en leid 3 -roms med en evig trussel om utkastelse, et stygt brudd som hun skrev 35 innlegg om og utallige clickbaits for å lure til seg lesere/klikk. Hun burde definitivt ta en liten pause, få oversikt og lage prioriteringer. Det vil ikke gå i lengden å leke 20 år gammel influencer kombinert med buisnesswoman, kombinert med 4 barn og mammarollen, kombinert med manager rollen, kombinert med jakten på penger kombinert med tv opptreden osv osv. Da vil toget "til suksee fort bli et realt togkræsj" Og oppi det hele står 4 barn/ungdommer. Men .jeg følger henne ikke på snap (nekter å gi henne et eneste klikk) -men altså; hatt en kjæreste, forholdet ble lynraskt seriøst, nå slutt? (og noe med rosekasting på festen??) Hva skjer egentlig? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. september 2019 #8748 Del Skrevet 24. september 2019 6 minutter siden, Cessa74 skrev: Tenker AB lider av "flink pike" syndromet og at hun må "bevise" hvor flink hun er og sin suksee for å dekke opp for alle konkursene, truslene, løgnene, utleveringene av ekser, naboer, andre foreldre, undertøysbilder, forsøk på å hacke bloggomtoppbloggere, lyve i sin egen bok, skattesmellene og at hun frem til nå bodde i en leid 3 -roms med en evig trussel om utkastelse, et stygt brudd som hun skrev 35 innlegg om og utallige clickbaits for å lure til seg lesere/klikk. Hun burde definitivt ta en liten pause, få oversikt og lage prioriteringer. Det vil ikke gå i lengden å leke 20 år gammel influencer kombinert med buisnesswoman, kombinert med 4 barn og mammarollen, kombinert med manager rollen, kombinert med jakten på penger kombinert med tv opptreden osv osv. Da vil toget "til suksee fort bli et realt togkræsj" Og oppi det hele står 4 barn/ungdommer. Men .jeg følger henne ikke på snap (nekter å gi henne et eneste klikk) -men altså; hatt en kjæreste, forholdet ble lynraskt seriøst, nå slutt? (og noe med rosekasting på festen??) Hva skjer egentlig? Er det «Tårnfrid» som er forbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. september 2019 #8749 Del Skrevet 25. september 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 25. september 2019 #8750 Del Skrevet 25. september 2019 12 timer siden, Cessa74 skrev: Tenker AB lider av "flink pike" syndromet og at hun må "bevise" hvor flink hun er og sin suksee for å dekke opp for alle konkursene, truslene, løgnene, utleveringene av ekser, naboer, andre foreldre, undertøysbilder, forsøk på å hacke bloggomtoppbloggere, lyve i sin egen bok, skattesmellene og at hun frem til nå bodde i en leid 3 -roms med en evig trussel om utkastelse, et stygt brudd som hun skrev 35 innlegg om og utallige clickbaits for å lure til seg lesere/klikk. Hun burde definitivt ta en liten pause, få oversikt og lage prioriteringer. Det vil ikke gå i lengden å leke 20 år gammel influencer kombinert med buisnesswoman, kombinert med 4 barn og mammarollen, kombinert med manager rollen, kombinert med jakten på penger kombinert med tv opptreden osv osv. Da vil toget "til suksee fort bli et realt togkræsj" Og oppi det hele står 4 barn/ungdommer. Men .jeg følger henne ikke på snap (nekter å gi henne et eneste klikk) -men altså; hatt en kjæreste, forholdet ble lynraskt seriøst, nå slutt? (og noe med rosekasting på festen??) Hva skjer egentlig? Ja, det var en drømmemann/mannen i hennes liv eller noe sånt. Søndag la hun ut en takkevideo på IG for de fine blomstene. Neste video var at hun, antar det er hun treningsbloggdamen og så var det Isabell som gikk i tog til søppelkassen med hendene på hverandre sine skuldre. Det var viktig med et rituale der man kastet blomsten og relasjonen bak. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 25. september 2019 #8751 Del Skrevet 25. september 2019 Spesiell fyr, denne store kjærligheten nummer gud hver hva. I det ene øyeblikket var han like vant til rampelys og rød løper, som hun er. I det neste er han ikke engang på sosiale medier. Det er nesten så man skulle tro han var oppdiktet og hun snublet litt i detaljene. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtefløte Skrevet 25. september 2019 #8752 Del Skrevet 25. september 2019 ehhh hvilken kjæreste snakker dere om?? Jeg så en hun var på date med en og de holdt hender og det ble dobbeltdate med det unge paret(bestevenninnen) Og så lagde de noe mat sammen. Rakk de og bli kjærester? Vet vi hvem han var? Og om de var sammen: Er det allerede slutt??? Jeg ler meg ihjel. Hun er verre enn de på barneskolen som leker kjærester hele tiden. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 25. september 2019 #8753 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Må vel ha aktuelt stoff til podcasten, og hva fenger vel mer enn kjærlighetssorg? Hun har jo levd godt på det tidligere, både i Bloggerne og på egen blogg. Selv uten å ha på lyd la jeg faktisk merke til at hun hadde på seg kjærlighetssorg-fjeset under den lille snutten fra rosekastsermonien - liten, stram munn og triste øyne - der hun toget av gårde med de to andre. Endret 25. september 2019 av Adrielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 25. september 2019 #8754 Del Skrevet 25. september 2019 4 minutter siden, Adrielle skrev: Må vel ha aktuelt stoff til podcasten, og hva fenger vel mer enn kjærlighetssorg? Hun har jo levd godt på det tidligere, både i Bloggerne og på egen blogg. Selv uten å ha på lyd la jeg faktisk merke til at hun hadde på seg kjærlighetssorg-fjeset under den lille snutten fra rosekastsermonien - liten, stram munn og triste øyne - der hun toget av gårde med de to andre. Så fjortis og barnslig 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 25. september 2019 Populært innlegg #8755 Del Skrevet 25. september 2019 Gunilla i Hollywood har fått konkurranse. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. september 2019 #8756 Del Skrevet 25. september 2019 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 30. september 2019 #8757 Del Skrevet 30. september 2019 Da har hun begynt å blogge igjen på by Anne Brith Magazine, sammen med noen andre damer. Står at hun skal bidra med blant annet baking og noen dryss fra eget liv. Håper eksponeringen som var grunnen til at hun sluttet å blogge sist uteblir. Bakingen hennes har jo potensiale til å være inspirerende. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 30. september 2019 #8758 Del Skrevet 30. september 2019 Hvordan gikk det med salget av boka som ville lage jordskjelv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nordlys89 Skrevet 2. oktober 2019 Populært innlegg #8759 Del Skrevet 2. oktober 2019 Blir så satt ut av denne damen. Var en annonse/reklame på facebook for et nytt innlegg. At hun skulle begynne å blogge om kaker (hvis jeg forsto det riktig, trykket selvfølgelig ikke innpå). Uansett, i kommentarfeltet var det en som hadde skrevet at hun synes det var positivt, og håpet på noe ala slik hun drev med før. (Villaperlesukker). Da hun syntes det hadde blitt vell mye "glamour" den siste tiden. Dette var jo i bunn å grunn en hyggelig kommentar, da det virket som personen hadde følgt og satt pris på AB tidligere. AB gikk rett i forsvar, hadde en hånlig tone mot vedkommende, og begrunnet vell "glamouren" med stygge kommentarer og kritikk mot eget utseende. Å svare en tidligere "fan" på en så nedlatende måte, i et kommentarfelt der hun faktisk står fram med eget navn er så utrolig barnslig. Da vedkommende rett å slett ønsket henne velkommen tilbake som "bakeblogger". Og å skylde de siste årenes "glamour" på stygge kommentarer blir også meget tynt. Skjønner at det kan skape usikkerhet rundt eget utseende, men tror helt ærlig ikke det var dette så lå i begrepet glamour. Heller livstilen, dramaet, den ukritiske eksponeringen og den totale mangelen på selvinnsikt. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 3. oktober 2019 Populært innlegg #8760 Del Skrevet 3. oktober 2019 Sitat I går kveld satt jeg en time i telefonen med to kvinnelige grundere som begge trengte råd angående budsjetter, skatt og moms. Klippet fra Anne Briths nyeste innlegg i "magasinet". Hun er vel ikke den rette til å gi folk råd når det gjelder skatt, med tanke på at hun så sent som i fjor skyldte 660.000 kr i skatt (ref. boken hennes)...🤦♀️ 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg