Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Ellenn skrev:

Insta for fire timer siden: «Takk til den som sendte meg hvite roser. Jeg elsker hvite roser»

Insta for to timer siden: Blomster-kaste-seremoni ledet av gulrot-venninna; «man må jo ha det litt gøy med kjærlighetssorg»

🙈🙈🙈 Er hun 14?🤦‍♀️

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Minipilla skrev:

Hvor mye festen får man med seg når man opplever hele festen igjennom kameralinsen på mobilen? Trist trist trist. 

Og når man er snart 50 og hopper i sofaen med åletrang mikrokort kjole mens man tror man er 22 er bare flaut. 

Enig med deg, det er så trist.

Jeg ble så flau på hennes vegne da jeg så noen av klippene på en av vennene hennes sin insta. Jeg viste ikke om festen, kom bare tilfeldigvis inn på profilen til ei venninne av henne (du vet når man "instasurfer") som hadde klipp i historien sin. Utifra de festdeltakerne jeg kunne se så var hun den desidert eldste, ikke noe galt i det, men det ser litt dumt ut når hun skal prøve å være like ung som dem, det ser veldig desperat ut. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Poyse skrev:

Det er så trist, og så flaut 😔 Serriøst? Hvem er de folka hun kaller «friends»? Alle, bortsett fra Tina, er under 30 😔 En av festdeltagerne, som også var i konfirmasjonen, skal inn og sone en dom for vold. Jeg er stum av «beundring» på hvor langt den dama er villig til å gå 😳

Hæ? De aller aller fleste der var godt over 30? Dette her må du begrunne, for dette stemmer ikke med de jeg så var tilstede iallefall

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen av snappene -og kommer aldri til å sjekke ut heller. Men jeg håper AB er flink til å rapportere inn all sponsingen da -hun skal jo skatte av både ballonger, gulfargen og annen spons!..

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, anno1 skrev:

Og så topper man hele nachspielet med å hoppe i badekaret... 

nå ble jeg også flau! 

Tipper mange snapper blir slettet i morgen. 

Badekarbildet er slettet ja.. Jeg fikk ikke sett det. Anne Brith burde skjønne at det aldri er noen god idè å snappe i fylla. Slette dagen etter, joda det går an det, men internett glemmer aldri og jeg er ganske sikker på at noen har screenshota de sletta bildene.

Jeg synes forøvrig festen minnet mer om en ungdomsfest enn en innflytningsfest.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så ut som et kostymeparty - og AB hadde kledd seg ut som rosablogger...

Er dette for målrettet, hardt arbeid å regne? Hvor vil hun egentlig med dette - hun som alltid er "på"?

Det er jo pinlig nok å publisere snaps i fylla - og hun velger å gjøre det på sin offentlige firmakonto?!

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spesielt å snakke om sååå mye jobb det er med grundervirksomhet i podcast. Snap: løshår, sminking,fest.(Forsøkte å telle antall snap lagt ut i går men gav meg på et sted mellom 30-40).

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref IG-story ønsker hun kontakt med kvinnelige gründere nå, det er ikke bare "influensere" som skal melkes, nå også gründere altså... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fjugur skrev:

Ref IG-story ønsker hun kontakt med kvinnelige gründere nå, det er ikke bare "influensere" som skal melkes, nå også gründere altså... 

Kanskje hun prøver å sparke liv i magasinet sitt igjen? Hun har jo lenge forsøkt å få tak i gründere som skal bidra der. Hittil er det bare Forbrukerfrue som har  levert, men både hun og innleggene hennes forsvant for lenge siden.

For noen uker siden presenterte hun en ny gjeng som skulle sparke liv i magasinet. I tillegg skulle Anne Brith selv gjøre et ikke overraskende comeback. Men etter hva jeg kan se resulterte det i kun to innlegg (fra mat-dama og Anne Brith selv) og begge er tre uker gamle. Anne Brith la også ut en reklame for Ellos i etterkant, men ingen leser et magasin kun bestående av reklame!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
12 timer siden, Fjugur skrev:

Hun har søkt etter kvinnlige gründere som vil jobbe med henne tidligere også. Jeg skjønner ikke helt hva hun mener eventuelle gründere skal få ut av å jobbe med henne. Hun er jo ikke akkurat en vellykket gründer selv.🙄 Er jo bare å sjekke regnskapstallene firmaene hun er involvert i på Proff, så ser man jo at det ikke akkurat går strålende. Men det finnes kanskje "gründere" der ute som er like naive som "influenserne" på ABIP...?🤔

Endret av Christiane_W
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg faktisk at det har gått så langt at denne dama trenger hjelp til å beskyttes fra seg selv.  

Hun trenger ikke kontakt med en kvinnelig grunder, hun trenger å slutte i bloggerne og få kontakt med en standard arbeidsgiver, før dette går enda lengre. 

( Og noen må fortelle henne at det faktisk går utmerket, å leve uten en mann en stund. ) 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Purple Basil skrev:

Hvorfor, Gladkokken? Hvorfor? Du er jo en jævlig ålreit kar!

Er det han hun har blitt Sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, absinthia skrev:

Nå synes jeg faktisk at det har gått så langt at denne dama trenger hjelp til å beskyttes fra seg selv.  

Hun trenger ikke kontakt med en kvinnelig grunder, hun trenger å slutte i bloggerne og få kontakt med en standard arbeidsgiver, før dette går enda lengre. 

( Og noen må fortelle henne at det faktisk går utmerket, å leve uten en mann en stund. ) 

Helt enig. Jeg synes hun burde få psykologhjelp. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...