Gnellen Skrevet 21. september 2019 #8701 Del Skrevet 21. september 2019 Men...hva er greia med å streame hele konfirmasjonen - men ikke innflyttingsfesten?🙈 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 21. september 2019 #8702 Del Skrevet 21. september 2019 6 minutter siden, Gnellen skrev: Men...hva er greia med å streame hele konfirmasjonen - men ikke innflyttingsfesten?🙈 Den blir vel en episode på bloggerne 🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. september 2019 #8703 Del Skrevet 21. september 2019 19 minutter siden, Gnellen skrev: Men...hva er greia med å streame hele konfirmasjonen - men ikke innflyttingsfesten?🙈 Har du sett på snapp eller? Der dokumenteres det meste 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnellen Skrevet 21. september 2019 #8704 Del Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, Flettfrid skrev: Har du sett på snapp eller? Der dokumenteres det meste Har ikke sett godt nok etter jeg da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 21. september 2019 Populært innlegg #8705 Del Skrevet 21. september 2019 Synd å prøve så utrolig hardt å passe inn blant de unge bloggerne, selv med spraytan, extensions, hard sminke og superkort kjole er og blir AB en middelaldrende 4-barnsmor. Men hun vil så gjerne og blir bare rar. Er det en ting jeg velger å styre unna et det den grusomme spratangreia, de går jo Trump en høy gang i forhold til å fremstå kunstig orange 🍊 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 21. september 2019 #8706 Del Skrevet 21. september 2019 1 time siden, Hyachint31 skrev: Den blir vel en episode på bloggerne 🙈 Det blir den nok, for hun snappet om at hun ble "mygget" tidligere i kveld. Hun har snappet mye fra festen i kveld, inkludert reklame for både glamping, ballonger og catering. Kjenner jeg er glad jeg ikke er naboen hennes i kveld, for det virker ikke som det går stille for seg. 2 minutter siden, Chrisssi skrev: Synd å prøve så utrolig hardt å passe inn blant de unge bloggerne, selv med spraytan, extensions, hard sminke og superkort kjole er og blir AB en middelaldrende 4-barnsmor. Men hun vil så gjerne og blir bare rar. Er det en ting jeg velger å styre unna et det den grusomme spratangreia, de går jo Trump en høy gang i forhold til å fremstå kunstig orange 🍊 Enig, det blir bare kleint og påtatt. Og jeg synes hele festen er veldig over-the-top som innfyttingsfest et helt vanlig hus i et helt vanlig boligfelt på Sørumsand. Men det blir vel bra TV av det. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 21. september 2019 #8707 Del Skrevet 21. september 2019 11 minutter siden, Christiane_W skrev: Det blir den nok, for hun snappet om at hun ble "mygget" tidligere i kveld. Hun har snappet mye fra festen i kveld, inkludert reklame for både glamping, ballonger og catering. Kjenner jeg er glad jeg ikke er naboen hennes i kveld, for det virker ikke som det går stille for seg. Enig, det blir bare kleint og påtatt. Og jeg synes hele festen er veldig over-the-top som innfyttingsfest et helt vanlig hus i et helt vanlig boligfelt på Sørumsand. Men det blir vel bra TV av det. Er putetv bra tv? 🙄😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. september 2019 #8708 Del Skrevet 21. september 2019 54 minutter siden, Hesya skrev: Er putetv bra tv? 🙄😂 Og sikkert veldig stas for de andre som bor der å se mor hoppe i sofaen etter x antall glass champagne, og i tillegg vite at en haug andre har sett det...🙈 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 21. september 2019 Populært innlegg #8709 Del Skrevet 21. september 2019 Hvor mye festen får man med seg når man opplever hele festen igjennom kameralinsen på mobilen? Trist trist trist. Og når man er snart 50 og hopper i sofaen med åletrang mikrokort kjole mens man tror man er 22 er bare flaut. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 21. september 2019 #8710 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Snappene i kveld har vært PUTEFLAUE🤐 Jeg DØDE nesten av å se henne hoppe i sofaen....😫 Med godt og blandet av gjester.. Mange unge oransje og noen gæmliser på Anne Briths alder🤭 Endret 21. september 2019 av Twinkle~ 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 21. september 2019 #8711 Del Skrevet 21. september 2019 Sinnsykt kleint på snap idag. Det er sånt man legger ut i russetiden, ikke som førtiåring... 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 21. september 2019 #8712 Del Skrevet 21. september 2019 Det løshåret .. hva skal man si.. den stilen gjør henne så mye eldre! Mye finere med hennes naturlige hår. Hun kan for all del ha løs hår men klippet og stylet mye bedre. Når hun blir filmet bakfra ser man et godt skille mellom det naturlige og fake 😳 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 22. september 2019 #8713 Del Skrevet 22. september 2019 Og så topper man hele nachspielet med å hoppe i badekaret... nå ble jeg også flau! Tipper mange snapper blir slettet i morgen. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 22. september 2019 #8714 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Snakk om å eldes med stil. Sofistikert og kvinnelig, med en fin touch av eleganse. Og fremstår som meget trygg på seg selv. Not. Gud, så patetisk. Endret 22. september 2019 av SjokoLine 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 22. september 2019 #8715 Del Skrevet 22. september 2019 «My friends».... og den badiga ... Trist og hjelp, hjelp, hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 22. september 2019 #8716 Del Skrevet 22. september 2019 Noen er visst slettet allerede. Kanskje lurt å kunne stå for det når man først legger ut så masse idiotisk? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 22. september 2019 #8717 Del Skrevet 22. september 2019 Hadde jeg ikke visst noe, og tilfeldigvis sett snappene, hadde jeg trodd det var noen mammaer som hadde drukket litt mye, og som hang seg på vorspielet til datteren og vennene hennes... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 22. september 2019 #8718 Del Skrevet 22. september 2019 På 20.9.2019 den 22.10, Cessa74 skrev: Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset.. https://queendthatsme.blogg.no Jeg må innrømme at det fryder meg litt at enkelte bare lo, og gjennomskuet lureriet med en gang. Man kan si hva man vil om kvaliteten på den bloggen, men hun skal ha for at hun var smart nok til å styre unna, og velger å skriver om det slik at flere får vite om det. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 22. september 2019 #8719 Del Skrevet 22. september 2019 14 timer siden, Chrisssi skrev: Synd å prøve så utrolig hardt å passe inn blant de unge bloggerne, selv med spraytan, extensions, hard sminke og superkort kjole er og blir AB en middelaldrende 4-barnsmor. Men hun vil så gjerne og blir bare rar. Er det en ting jeg velger å styre unna et det den grusomme spratangreia, de går jo Trump en høy gang i forhold til å fremstå kunstig orange 🍊 Det er så trist, og så flaut 😔 Serriøst? Hvem er de folka hun kaller «friends»? Alle, bortsett fra Tina, er under 30 😔 En av festdeltagerne, som også var i konfirmasjonen, skal inn og sone en dom for vold. Jeg er stum av «beundring» på hvor langt den dama er villig til å gå 😳 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 22. september 2019 #8720 Del Skrevet 22. september 2019 Insta for fire timer siden: «Takk til den som sendte meg hvite roser. Jeg elsker hvite roser» Insta for to timer siden: Blomster-kaste-seremoni ledet av gulrot-venninna; «man må jo ha det litt gøy med kjærlighetssorg» 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg