Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Gnellen skrev:

Men...hva er greia med å streame hele konfirmasjonen - men ikke innflyttingsfesten?🙈 

Den blir vel en episode på bloggerne 🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gnellen skrev:

Men...hva er greia med å streame hele konfirmasjonen - men ikke innflyttingsfesten?🙈 

Har du sett på snapp eller? 

Der dokumenteres det meste

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hyachint31 skrev:

Den blir vel en episode på bloggerne 🙈

Det blir den nok, for hun snappet om at hun ble "mygget" tidligere i kveld. Hun har snappet mye fra festen i kveld, inkludert reklame for både glamping, ballonger og catering. Kjenner jeg er glad jeg ikke er naboen hennes i kveld, for det virker ikke som det går stille for seg. 

2 minutter siden, Chrisssi skrev:

Synd å prøve så utrolig hardt å passe inn blant de unge bloggerne, selv med spraytan, extensions, hard sminke og superkort kjole er og blir AB en middelaldrende 4-barnsmor. Men hun vil så gjerne og blir bare rar. Er det en ting jeg velger å styre unna et det den grusomme spratangreia, de går jo Trump en høy gang i forhold til å fremstå kunstig orange 🍊

Enig, det blir bare kleint og påtatt. Og jeg synes hele festen er veldig over-the-top som innfyttingsfest et helt vanlig hus i et helt vanlig boligfelt på Sørumsand. Men det blir vel bra TV av det.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Christiane_W skrev:

Det blir den nok, for hun snappet om at hun ble "mygget" tidligere i kveld. Hun har snappet mye fra festen i kveld, inkludert reklame for både glamping, ballonger og catering. Kjenner jeg er glad jeg ikke er naboen hennes i kveld, for det virker ikke som det går stille for seg. 

Enig, det blir bare kleint og påtatt. Og jeg synes hele festen er veldig over-the-top som innfyttingsfest et helt vanlig hus i et helt vanlig boligfelt på Sørumsand. Men det blir vel bra TV av det.

Er putetv bra tv? 🙄😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Hesya skrev:

Er putetv bra tv? 🙄😂

Og sikkert veldig stas for de andre som bor der å se mor hoppe i sofaen etter x antall glass champagne, og i tillegg vite at en haug andre har sett det...🙈

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snappene i kveld har vært PUTEFLAUE🤐 Jeg DØDE nesten av å se henne hoppe i sofaen....😫

Med godt og blandet av gjester.. Mange unge oransje og noen gæmliser på Anne Briths alder🤭

Endret av Twinkle~
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løshåret .. hva skal man si.. den stilen gjør henne så mye eldre! 

Mye finere med hennes naturlige hår. Hun kan for all del ha løs hår men klippet og stylet mye bedre. Når hun blir filmet bakfra ser man et godt skille mellom det naturlige og fake 😳 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så topper man hele nachspielet med å hoppe i badekaret... 

nå ble jeg også flau! 

Tipper mange snapper blir slettet i morgen. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å eldes med stil. Sofistikert og kvinnelig, med en fin touch av eleganse. Og fremstår som meget trygg på seg selv.

Not.

Gud, så patetisk.

Endret av SjokoLine
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg ikke visst noe, og tilfeldigvis sett snappene, hadde jeg trodd det var noen mammaer som hadde drukket litt mye, og som hang seg på vorspielet til datteren og vennene hennes...

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 22.10, Cessa74 skrev:

Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! 

Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset..

https://queendthatsme.blogg.no

Jeg må innrømme at det fryder meg litt at enkelte bare lo, og gjennomskuet lureriet med en gang. Man kan si hva man vil om kvaliteten på den bloggen, men hun skal ha for at hun var smart nok til å styre unna, og velger å skriver om det slik at flere får vite om det. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Chrisssi skrev:

Synd å prøve så utrolig hardt å passe inn blant de unge bloggerne, selv med spraytan, extensions, hard sminke og superkort kjole er og blir AB en middelaldrende 4-barnsmor. Men hun vil så gjerne og blir bare rar. Er det en ting jeg velger å styre unna et det den grusomme spratangreia, de går jo Trump en høy gang i forhold til å fremstå kunstig orange 🍊

Det er så trist, og så flaut 😔 Serriøst? Hvem er de folka hun kaller «friends»? Alle, bortsett fra Tina, er under 30 😔 En av festdeltagerne, som også var i konfirmasjonen, skal inn og sone en dom for vold. Jeg er stum av «beundring» på hvor langt den dama er villig til å gå 😳

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insta for fire timer siden: «Takk til den som sendte meg hvite roser. Jeg elsker hvite roser»

Insta for to timer siden: Blomster-kaste-seremoni ledet av gulrot-venninna; «man må jo ha det litt gøy med kjærlighetssorg»

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...