Gjest Lille_Krokodille Skrevet 18. september 2019 #8681 Del Skrevet 18. september 2019 14 minutter siden, Silja McQueen skrev: Trodde ikke det var mulig, for jeg vet jo at media gir bæng i bloggerbarna, men fy søren så skuffet jeg er over Tv2!!! 😕 Hva tenker de med?! Argh!! De tenker bare penger. Av en eller annen grunn så er denne typen medieprofiler tydeligvis verdt å gi skjermtid. Jeg forstår det ikke. Barna blir vel overeksponert her også. Det er en skam at man ikke har kommet lenger med retningslinjer og lover angående barn i SoMe. Det er tydeligvis ingen i media som har baller til å klistre denne dama så ettertrykkelig til veggs heller, det er så mange beviser nå for de løgnene hun har fremsatt både i aviser og tv. Det er rett og slett en skam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 18. september 2019 #8682 Del Skrevet 18. september 2019 16 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: De tenker bare penger. Av en eller annen grunn så er denne typen medieprofiler tydeligvis verdt å gi skjermtid. Jeg forstår det ikke. Barna blir vel overeksponert her også. Det er en skam at man ikke har kommet lenger med retningslinjer og lover angående barn i SoMe. Det er tydeligvis ingen i media som har baller til å klistre denne dama så ettertrykkelig til veggs heller, det er så mange beviser nå for de løgnene hun har fremsatt både i aviser og tv. Det er rett og slett en skam!!! DN burde skrive en ny artikkel om henne!! Hun burde ikke få lov til å komme mer på TV. Stakkars unger! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 18. september 2019 Populært innlegg #8683 Del Skrevet 18. september 2019 Jeg er skuffet, men overhode ikke overrasket, Anne Brith har bevist at hun gjør HVA SOM HELST for å være i rampelyset, og det er akkurat slike mennesker TV2 trenger. Jeg tror at pausen fra Bloggerne skyldtes at hun etterhvert ble kjedelig, men det siste året har hun virkelig lagt seg i selen for å lage drama! Hun er ikke redd for å dra en løgn eller tre, konfliktene står i kø, ungenes liv brettes ut mer enn noen gang, og tallene på whiteboard tavla er nesten ikke til å tro. Litt glad-tv blir det også, Anne Brith har fått ordentlig bil og kjøpt egen bolig for første gang. Og jammen har hun funnet en ny "mannen i sitt liv" også. Gratulerer og velkommen tilbake til TV2! Jeg håper, men tror ikke, at TV2 skjermer ungene mer denne gangen. I går snappet hun fra møtet mellom ungene og den nye flammen, og jeg håper at de slapp å gjøre det foran kamera denne gangen. Jeg håper inderlig at TV2 ikke var i konfirmasjonen heller, selv om det hadde vært utmerket TV med alle "kjendisene". Jeg håper også at skjermer de mest sårbare deltakerne på kurset hennes, selv om jeg så at MA sin store drøm var å komme på TV. Dokumentasjon på løgner: Anne Brith lyver om hvorfor hun sluttet å blogge: https://www.tv2.no/v/1425174/ Anne Brith beklager løgn om kvinne i boka: https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 18. september 2019 #8684 Del Skrevet 18. september 2019 Jeg så Mette A la ut Instagram story fra denne work-shopen og da var det en kameramann med steadycam der. Men jeg la ikke dette samme til at det var til Bloggerne. Tenkte det var et AB prosjekt i sammenheng med kurset hennes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. september 2019 #8685 Del Skrevet 18. september 2019 Er det ikke litt spesielt å være med i bloggerne når man ikke er en blogger? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 18. september 2019 #8686 Del Skrevet 18. september 2019 44 minutter siden, Minipilla skrev: Er det ikke litt spesielt å være med i bloggerne når man ikke er en blogger? Jeg tror man er kvalifisert så lenge man er villig til å selge sjela si, lage drama og utlevere barna på det groveste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 18. september 2019 #8687 Del Skrevet 18. september 2019 18 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Jeg tror man er kvalifisert så lenge man er villig til å selge sjela si, lage drama og utlevere barna på det groveste. Høres ut som tv2 go morgen Norge og Bloggerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 18. september 2019 #8688 Del Skrevet 18. september 2019 13 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Høres ut som tv2 go morgen Norge og Bloggerne det Etter det intervjuet på GMN kan jeg ikke fatte at de ikke har klint dama virkelig opp etter veggen? Det lille intervjuet med Dorthe avslørte jo endel, men kanalen fortsetter med å invitere dama til å være med i en serie. Der hun kan utlevere barna enda mer... HVOR er Barneombudet for tiden? På jordomseiling..??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 18. september 2019 #8689 Del Skrevet 18. september 2019 Akkurat nå, Lille_Krokodille skrev: Etter det intervjuet på GMN kan jeg ikke fatte at de ikke har klint dama virkelig opp etter veggen? Det lille intervjuet med Dorthe avslørte jo endel, men kanalen fortsetter med å invitere dama til å være med i en serie. Der hun kan utlevere barna enda mer... HVOR er Barneombudet for tiden? På jordomseiling..??? Det skjer ting utenfor KG når det gjelder barn og personvern, det går bare litt tregt kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 20. september 2019 #8690 Del Skrevet 20. september 2019 Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset.. https://queendthatsme.blogg.no 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 20. september 2019 #8691 Del Skrevet 20. september 2019 34 minutter siden, Cessa74 skrev: Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset.. https://queendthatsme.blogg.no Selv om jeg er enig må det være den dårligste bloggen jeg gang har vært innom. Dersom det stemmer at hun er kontaktet viser det bare null filter for Anne Brith i forhold til hvem hun vil ha med. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 20. september 2019 #8692 Del Skrevet 20. september 2019 19 minutter siden, Minipilla skrev: Selv om jeg er enig må det være den dårligste bloggen jeg gang har vært innom. Dersom det stemmer at hun er kontaktet viser det bare null filter for Anne Brith i forhold til hvem hun vil ha med. Ja DET er jeg helt enig i -bloggen var absolutt ikke en god blogg -og i hvertfall ikke noe for meg. Bare kom tilfeldig over den når jeg var på blogg.no. Var det hun skrev om presset med influencerkurset og hvordan hun (og forhåpentligvis flere) gjorde sin research før hun takket nei til å gjøre AB rikere.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. september 2019 #8693 Del Skrevet 20. september 2019 Akkurat nå, Cessa74 skrev: Ja DET er jeg helt enig i -bloggen var absolutt ikke en god blogg -og i hvertfall ikke noe for meg. Bare kom tilfeldig over den når jeg var på blogg.no. Var det hun skrev om presset med influencerkurset og hvordan hun (og forhåpentligvis flere) gjorde sin research før hun takket nei til å gjøre AB rikere.. Så ung og så smart, i motsetning til disse voksne damene som har slukt snøre og søkke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 20. september 2019 #8694 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg kom over et annet innlegg av en som har deltatt på noe workshop hjemme hos Anne Brith. Jeg vil ikke nevne hvem der er, men det er så åpenbart at sårbare mennesker blir utnyttet her. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. september 2019 #8695 Del Skrevet 20. september 2019 26 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg kom over et annet innlegg av en som har deltatt på noe workshop hjemme hos Anne Brith. Jeg vil ikke nevne hvem der er, men det er så åpenbart at sårbare mennesker blir utnyttet her. Ja jeg er enig. Men det er helt i tråd med hva slags verdier ABD fronter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. september 2019 #8696 Del Skrevet 20. september 2019 2 timer siden, Minipilla skrev: Selv om jeg er enig må det være den dårligste bloggen jeg gang har vært innom. Dersom det stemmer at hun er kontaktet viser det bare null filter for Anne Brith i forhold til hvem hun vil ha med. Nja, ikke dårligere enn MA-bloggen, men skal litt til for å være det da :p 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 21. september 2019 #8697 Del Skrevet 21. september 2019 4 timer siden, Minipilla skrev: Selv om jeg er enig må det være den dårligste bloggen jeg gang har vært innom. Dersom det stemmer at hun er kontaktet viser det bare null filter for Anne Brith i forhold til hvem hun vil ha med. Jeg tror ikke det har handlet om kvalitet når de har rekruttert deltakere på ABIP, men kvantitet. Jo fler deltakere, jo mer penger i kassa for Anne Brith.💵💵💵 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 21. september 2019 #8698 Del Skrevet 21. september 2019 Jeg blir regelrett sjøsyk av videosnappene hennes. Hun burde sjekket seg for parkinson eller lignende, det kan ikke være normalt å skjelve sånn?! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 21. september 2019 #8699 Del Skrevet 21. september 2019 Anne Brith prøver kjoler til "innflytterfesten" i kveld. Har hun klippet av den lange kjolen? 🤔 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 21. september 2019 #8700 Del Skrevet 21. september 2019 Hva er opplegget med å ta seg til pannen hele tiden? Det ser jo bare helt fjollete ut! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg