Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_Krokodille
14 minutter siden, Silja McQueen skrev:

Trodde ikke det var mulig, for jeg vet jo at media gir bæng i bloggerbarna, men fy søren så skuffet jeg er over Tv2!!! 😕 Hva tenker de med?! Argh!! 

De tenker bare penger. Av en eller annen grunn så er denne typen medieprofiler tydeligvis verdt å gi skjermtid. 

Jeg forstår det ikke. Barna blir vel overeksponert her også. Det er en skam at man ikke har kommet lenger med retningslinjer og lover angående barn i SoMe. 

Det er tydeligvis ingen i media som har baller til å klistre denne dama så ettertrykkelig til veggs heller, det er så mange beviser nå for de løgnene hun har fremsatt både i aviser og tv. 

Det er rett og slett en skam!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

De tenker bare penger. Av en eller annen grunn så er denne typen medieprofiler tydeligvis verdt å gi skjermtid. 

Jeg forstår det ikke. Barna blir vel overeksponert her også. Det er en skam at man ikke har kommet lenger med retningslinjer og lover angående barn i SoMe. 

Det er tydeligvis ingen i media som har baller til å klistre denne dama så ettertrykkelig til veggs heller, det er så mange beviser nå for de løgnene hun har fremsatt både i aviser og tv. 

Det er rett og slett en skam!!!

DN burde skrive en ny artikkel om henne!! Hun burde ikke få lov til å komme mer på TV. Stakkars unger!

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Mette A la ut Instagram story fra denne work-shopen og da var det en kameramann med steadycam der. Men jeg la ikke dette samme til at det var til Bloggerne. Tenkte det var et AB prosjekt i sammenheng med kurset hennes.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
44 minutter siden, Minipilla skrev:

Er det ikke litt spesielt å være med i bloggerne når man ikke er en blogger?

Jeg tror man er kvalifisert så lenge man er villig til å selge sjela si, lage drama og utlevere barna på det groveste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
18 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg tror man er kvalifisert så lenge man er villig til å selge sjela si, lage drama og utlevere barna på det groveste.

Høres ut som tv2 go morgen Norge og Bloggerne det :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
13 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Høres ut som tv2 go morgen Norge og Bloggerne det :opplyser:

Etter det intervjuet på GMN kan jeg ikke fatte at de ikke har klint dama virkelig opp etter veggen? Det lille intervjuet med Dorthe avslørte jo endel, men kanalen fortsetter med å invitere dama til å være med i en serie. Der hun kan utlevere barna enda mer... 

HVOR er Barneombudet for tiden? På jordomseiling..??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Lille_Krokodille skrev:

Etter det intervjuet på GMN kan jeg ikke fatte at de ikke har klint dama virkelig opp etter veggen? Det lille intervjuet med Dorthe avslørte jo endel, men kanalen fortsetter med å invitere dama til å være med i en serie. Der hun kan utlevere barna enda mer... 

HVOR er Barneombudet for tiden? På jordomseiling..??? 

Det skjer ting utenfor KG når det gjelder barn og personvern, det går bare litt tregt kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! 

Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset..

https://queendthatsme.blogg.no

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Cessa74 skrev:

Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! 

Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset..

https://queendthatsme.blogg.no

Selv om jeg er enig må det være den dårligste bloggen jeg gang har vært innom. Dersom det stemmer at hun er kontaktet viser det bare null filter for Anne Brith i forhold til hvem hun vil ha med. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Minipilla skrev:

Selv om jeg er enig må det være den dårligste bloggen jeg gang har vært innom. Dersom det stemmer at hun er kontaktet viser det bare null filter for Anne Brith i forhold til hvem hun vil ha med. 

Ja DET er jeg helt enig i  -bloggen var absolutt ikke en god blogg -og i hvertfall ikke noe for meg. Bare kom tilfeldig over den når jeg var på blogg.no. Var det hun skrev om presset med influencerkurset og hvordan hun (og forhåpentligvis flere) gjorde sin research før hun takket nei til å gjøre AB rikere..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Cessa74 skrev:

Ja DET er jeg helt enig i  -bloggen var absolutt ikke en god blogg -og i hvertfall ikke noe for meg. Bare kom tilfeldig over den når jeg var på blogg.no. Var det hun skrev om presset med influencerkurset og hvordan hun (og forhåpentligvis flere) gjorde sin research før hun takket nei til å gjøre AB rikere..

Så ung og så smart, i motsetning til disse voksne damene som har slukt snøre og søkke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom over et annet innlegg av en som har deltatt på noe workshop hjemme hos Anne Brith. Jeg vil ikke nevne hvem der er, men det er så åpenbart at sårbare mennesker blir utnyttet her.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
26 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg kom over et annet innlegg av en som har deltatt på noe workshop hjemme hos Anne Brith. Jeg vil ikke nevne hvem der er, men det er så åpenbart at sårbare mennesker blir utnyttet her.

Ja jeg er enig. Men det er helt i tråd med hva slags verdier ABD fronter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minipilla skrev:

Nja, ikke dårligere enn MA-bloggen, men skal litt til for å være det da :p

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Minipilla skrev:

Jeg tror ikke det har handlet om kvalitet når de har rekruttert deltakere på ABIP, men kvantitet. Jo fler deltakere, jo mer penger i kassa for Anne Brith.💵💵💵

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir regelrett sjøsyk av videosnappene hennes. Hun burde sjekket seg for parkinson eller lignende, det kan ikke være normalt å skjelve sånn?!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...