Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er rett og slett veldig trist at TV2 bruker penger på at AB skal bake med en kjendis? 

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Gjest Adrielle
Skrevet
1 time siden, Vipser skrev:

Fast lønn frykter jeg er fra tv2 og hennes nye tv-serie som er under innspilling. AB som baker med kjendiser. Som gjør det enda mer forkastelig å selge privatliv som hun gjør nå. 

Fast lønn fra TV2 er sikkert greit, men fast over flere år er den vel neppe. Og går ut fra at bil og hus skal nedbetales over litt tid.

Men det kan jo som nevnt over her, bli en braksuksess med mange sesonger.

Det er jo enormt mange "kjendiser" i Norge, det er "Skal vi danse" et godt bevis på, så hvis konseptet fenger, er det kanskje duket for flere år med  AB på skjermen:biggrin:

Skrevet
37 minutter siden, Felis skrev:

Anne Brith baker med kjendiser er ikke et program jeg orker å se, men jeg håper det blir en braksuksess som fornyes sesong etter sesong. Jeg håper det blir noe av de 5 bakebøkene, og at alle selger som hakket møkk. Anne Brith har ikke opplevd mye suksess økonomisk hittill i livet, og jeg unner henne å endelig kjenne litt på hvordan det er å leve uten å ha nok en konkurs rett rundt hjørnet. Jeg håper hun prioriterer sunn mat, treningsutstyr og hodetelefoner, nå som pengene er der. Dama lyver, kjefter, truer og bruker opp alt for mye av politiets ressurser, og jeg skulle ønske hun måtte stå til rette for dette. Men jeg håper hun tjener massevis av penger på baking, og forvalter dem fornuftig. 

Men jeg hadde trodd at en trygg inntektskilde utenfra ville ført til mindre eksponering. Hvis det ikke er pengene som motiverer henne, hvorfor brette ut livene deres som hun gjør? Tror hun det holder henne aktuell? Er hun avhengig av likes? Trenger hun bekreftelse utenfra på at hun er en god mor? Hvorfor?

Hun kommer aldri til å slutte å eksponere kidsa. Hun sier jo selv at det er hennes valg å eksponere dem, og at hun gjør det fordi hun er stolt av dem, ikke for å tjene penger. Om man skal tro på henne, er ikke pengene motivasjonen for eksponering, ergo vil ikke fast lønn endre på eksponeringen. Hun lever av å være kjent, så eksponere må hun uansett for å holde seg aktuell, enten hun innrømmer det eller ikke.

• Liker 15
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
30 minutter siden, Navigasjon skrev:

Det er rett og slett veldig trist at TV2 bruker penger på at AB skal bake med en kjendis? 

Veldig. Kjenner jeg får veldig lite lyst til å se på tv2 i det hele tatt. Hensyn til at barn ikke bør eksponeres er jo noe den kanalen driter så fundamentalt i. 

Skrevet
3 timer siden, Navigasjon skrev:

2 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Veldig. Kjenner jeg får veldig lite lyst til å se på tv2 i det hele tatt. Hensyn til at barn ikke bør eksponeres er jo noe den kanalen driter så fundamentalt i. 

Jeg har bestemt meg for å ha et åpent sinn. Jeg unner jo selvfølgelig dama suksess og et ærlig levebrød...så gjenstår det å se hva de gjør ut av konseptet, og om dette blir god, lærerik og underholdende tv, og ikke bare brød og sirkus, som før.

Kunne hun bare i tillegg drite i å brette ut de unevnelige sitt privatliv...

Venter i spenning! :popcorn:

• Liker 7
Skrevet

"Skal vi bake" 🤪

Hun gjør seg absolutt ikke på skjermen!😳

• Liker 24
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
4 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Hun kommer aldri til å slutte å eksponere kidsa. Hun sier jo selv at det er hennes valg å eksponere dem, og at hun gjør det fordi hun er stolt av dem, ikke for å tjene penger. Om man skal tro på henne, er ikke pengene motivasjonen for eksponering, ergo vil ikke fast lønn endre på eksponeringen. Hun lever av å være kjent, så eksponere må hun uansett for å holde seg aktuell, enten hun innrømmer det eller ikke.

Og desverre har jo ikke barna noe de skulle sagt om å eksponeres på en slik måte. Tenk å STREAME konfirmasjonen til datteren sin og invitere «kjendiser» som trekkplaster... En konfirmasjon skal være en privat familiefeiring, for søren!!!! 

Skrevet

Forstår VIRKELIG ikke Tv2. Den frekke, dramabesatte dama som utleverer ene og alene for oppmerksomhet på bekostning av alle rundt henne.. Det der intervjuet på GKN burde skremme hvem som helst fra å jobbe med henne, eller ha noe som helst med henne å gjøre. Lavmål. 

• Liker 48
Skrevet
26 minutter siden, Moongirl skrev:

"Skal vi bake" 🤪

Hun gjør seg absolutt ikke på skjermen!😳

TV2 bruker ikke filter, så kan ikke skjønne annet enn at dette IKKE går i AB sin favør. 

• Liker 17
Skrevet

Kan det være hun streamet fordi halve familien bor i Nederland?

Skrevet
Akkurat nå, kahaki skrev:

Kan det være hun streamet fordi halve familien bor i Nederland?

Da kunne hun streamet til dem, det forklarer ikke hvorfor det ble streamet på norsk til alle som vil se.

• Liker 47
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal jeg si dette? Når noen gjør det bra på TV , er det som regel for at de tar seg bra ut gjennom skjermen ( tenker på utstråling og trygghet da), de har gjerne en bra «TV-stemme» osv. Når da bloggere ( som har slått gjennom pga tekst og (retusjerte) bilder skal få egne programmer på TV, så gjør de det ikke bra i mine øyne. Det er 2-3 stk jeg konkret tenker på som gjør seg dårlig på TV.  Fordi i mine øyne ( og spes ører) så er de enten irriterende eller kjedelige å høre på.  De hadde aldri fått jobben i egenskap av «kun seg selv». Derfor synes jeg ikke meningen min er stygg på noen måte. «

• Liker 34
Skrevet
8 timer siden, Felis skrev:

Anne Brith baker med kjendiser er ikke et program jeg orker å se, men jeg håper det blir en braksuksess som fornyes sesong etter sesong. Jeg håper det blir noe av de 5 bakebøkene, og at alle selger som hakket møkk. Anne Brith har ikke opplevd mye suksess økonomisk hittill i livet, og jeg unner henne å endelig kjenne litt på hvordan det er å leve uten å ha nok en konkurs rett rundt hjørnet. Jeg håper hun prioriterer sunn mat, treningsutstyr og hodetelefoner, nå som pengene er der. Dama lyver, kjefter, truer og bruker opp alt for mye av politiets ressurser, og jeg skulle ønske hun måtte stå til rette for dette. Men jeg håper hun tjener massevis av penger på baking, og forvalter dem fornuftig. 

Men jeg hadde trodd at en trygg inntektskilde utenfra ville ført til mindre eksponering. Hvis det ikke er pengene som motiverer henne, hvorfor brette ut livene deres som hun gjør? Tror hun det holder henne aktuell? Er hun avhengig av likes? Trenger hun bekreftelse utenfra på at hun er en god mor? Hvorfor?

Hun er tidenes narsissist! Derfor!😅

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, Zenhouse skrev:

Hvordan skal jeg si dette? Når noen gjør det bra på TV , er det som regel for at de tar seg bra ut gjennom skjermen ( tenker på utstråling og trygghet da), de har gjerne en bra «TV-stemme» osv. Når da bloggere ( som har slått gjennom pga tekst og (retusjerte) bilder skal få egne programmer på TV, så gjør de det ikke bra i mine øyne. Det er 2-3 stk jeg konkret tenker på som gjør seg dårlig på TV.  Fordi i mine øyne ( og spes ører) så er de enten irriterende eller kjedelige å høre på.  De hadde aldri fått jobben i egenskap av «kun seg selv». Derfor synes jeg ikke meningen min er stygg på noen måte. «

Husk at TV2 er gode på å bruke kjendiser. De kan denne sjangeren.

Dessuten er programmer der folk lager mat populære. AB var vel en brukbar bakeblogger i sin tid, og hun kan lage fine kaker.

Hun er vant til å stå foran kamera, denne gangen er hun programleder og vet nok å tone seg ned. Om ikke, er det et team rundt som gir regi, og det hele skal klippes. Så dette trenger absolutt ikke bli ille.

Når det gjelder eksponering av barn, så tar vel ikke TV2 direkte avstand fra det, snarere tvert i mot. Dessverre.

Om du som blogger er tatt i en løgn eller to spiller heller ingen rolle, så lenge du har en viss underholdningsverdi.

Så gjenstår å se om programmet blir en suksess eller ikke.

Skrevet

Hva skjedde med å la denne tråden dø ut? :(

• Liker 13
Skrevet
48 minutter siden, Kelso skrev:

Hva skjedde med å la denne tråden dø ut? :(

Ikke alle som var enig i det vel ?

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...