Pust Skrevet 8. september 2019 #8601 Skrevet 8. september 2019 Akkurat nå, Felis skrev: Hun får nok med seg kommentarene som går på aldersforskjellen mellom henne og vennene hennes, for hun har skrevet flere ganger at hun har venner på egen alder også. Til og med eldre. Men at disse ikke vil eksponeres. Så kanskje det var derfor ingen av dem dukket opp i konfirmasjonen, siden hele greia ble streamet live? Eller kanskje Anne Brith skrøt på seg disse vennene på samme måte som hun skryter på seg at hun har skaffet hus helt alene, eller kjøpt seg FET bil? @Zenhouse bilen er leaset, ja. Det finnes leasingregistere, så hvorfor lyver hun om bilkjøp? 15
Rossici Skrevet 8. september 2019 #8602 Skrevet 8. september 2019 11 timer siden, FotbaIlflua skrev: Jeg skjønner ikke hva disse "kjendisene" gjør i datterens konfirmasjon? De er ganske få til bords, og da er nesten halvparten paradise hotel-bloggere og realitykjendiser? De er vel ikke konfirmantens venner, selv om de er mye nærmere i alder en AB på 44? Så vidt jeg kan se er alle "kjendis"-vennene til AB LANGT yngre en henne. Hvorfor finner hun seg ikke blogg-venner på sin egen alder? Det er vel fordi (u)vennene hun har igjen oppfører seg som 44 åringer normalt gjør. Bare disse barnslige sefiene,festingen, drikkingen og besettelsen av utseendet blir nok for mye for etablerte mødre som heller prioriteter familieliv. 18
Populært innlegg MarianneE Skrevet 8. september 2019 Populært innlegg #8603 Skrevet 8. september 2019 Konfirmasjon man kunne følge live? Eier ikke hu der skam? Det er faktisk det verste jeg har hørt fra disse influencerene! 59
Zenhouse Skrevet 8. september 2019 #8604 Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, Pust skrev: Det finnes leasingregistere, så hvorfor lyver hun om bilkjøp? Grunnen til at jeg spurte, er at hun sier i podcasten at hun har kjøpt seg bil. 13
Halle-Palle Skrevet 8. september 2019 #8605 Skrevet 8. september 2019 Dere spiller jo rett i hendene på henne når dere biter på agnet og diskuterer den vannvittige oppførselen hennes her inne. Hun lever og ånder for oppmerksomhet og det gir dere henne med denne tråden. 40
Pust Skrevet 8. september 2019 #8606 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, Zenhouse skrev: Grunnen til at jeg spurte, er at hun sier i podcasten at hun har kjøpt seg bil. Det er bare et bevis på hvordan hun omgås sannhet og løgn. Svekket hukommelse, kanskje. 19
Sol Rampelyset Skrevet 8. september 2019 #8607 Skrevet 8. september 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Sol, admin.
Populært innlegg enkefru Skrevet 9. september 2019 Populært innlegg #8608 Skrevet 9. september 2019 På 8.9.2019 den 0.17, FotbaIlflua skrev: Jeg skjønner ikke hva disse "kjendisene" gjør i datterens konfirmasjon? De er ganske få til bords, og da er nesten halvparten paradise hotel-bloggere og realitykjendiser? De er vel ikke konfirmantens venner, selv om de er mye nærmere i alder en AB på 44? Så vidt jeg kan se er alle "kjendis"-vennene til AB LANGT yngre en henne. Hvorfor finner hun seg ikke blogg-venner på sin egen alder? Det ER spesielt å ha "bestevenner" som man har kjent "et kvarter" i en konfirmasjon... noe annet er det med barndomsvenner og familievenner som går langt tilbake. 56
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #8609 Skrevet 9. september 2019 (endret) 2 timer siden, Fjugur skrev: Det ER spesielt å ha "bestevenner" som man har kjent "et kvarter" i en konfirmasjon... noe annet er det med barndomsvenner og familievenner som går langt tilbake. Det er jo ingenting med denne dama som henger på greip. Vår Staude burde innkalt henne på teppe og bedt ABD forklare hvordan livestream av konfirmasjon adder opp med «truet». Endret 9. september 2019 av lillesnøfnugg
Gisse Skrevet 9. september 2019 #8610 Skrevet 9. september 2019 På 8.9.2019 den 12.30, Felis skrev: Hun får nok med seg kommentarene som går på aldersforskjellen mellom henne og vennene hennes, for hun har skrevet flere ganger at hun har venner på egen alder også. Til og med eldre. Men at disse ikke vil eksponeres. Så kanskje det var derfor ingen av dem dukket opp i konfirmasjonen, siden hele greia ble streamet live? Eller kanskje Anne Brith skrøt på seg disse vennene på samme måte som hun skryter på seg at hun har skaffet hus helt alene, eller kjøpt seg FET bil? @Zenhouse bilen er leaset, ja. Og du har tydelig full oversikt? Kan ikke du fortelle meg hvor mange gjester hun hadde, relasjon og alder på de?
Populært innlegg Felis Skrevet 9. september 2019 Populært innlegg #8611 Skrevet 9. september 2019 20 minutter siden, Gisse skrev: Og du har tydelig full oversikt? Kan ikke du fortelle meg hvor mange gjester hun hadde, relasjon og alder på de? Det skremmende her er at jeg, og resten av verden, kan det, for hun delte hele dagen med ukjente, slik at hun fikk trafikk på sine sosiale medier. Denne dagen skulle vært datteren sin. 82
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #8612 Skrevet 9. september 2019 (endret) 15 minutter siden, Felis skrev: Det skremmende her er at jeg, og resten av verden, kan det, for hun delte hele dagen med ukjente, slik at hun fikk trafikk på sine sosiale medier. Denne dagen skulle vært datteren sin. Så sant, det er jo konseptet live stream det. Endret 9. september 2019 av lillesnøfnugg
Gjest Adrielle Skrevet 9. september 2019 #8613 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Felis skrev: Det skremmende her er at jeg, og resten av verden, kan det, for hun delte hele dagen med ukjente, slik at hun fikk trafikk på sine sosiale medier. Denne dagen skulle vært datteren sin. Jeg synes det er noe desperat over dette. Barnets konfirmasjon STREAMES? Hvorfor?? Fordi mor vil holde seg relevant som "kjendis"? Fordi det er kjendiser blant gjestene? Gagner denne kringkastingen konfirmanten på noe vis? Eller var det talen som var så fantastisk at den måtte deles? Hørte den ikke, men fikk et glimt av at AB sto der med huskelapp i spraytanbrune hender. Har imidlertid fått høre at den stort sett dreide seg om at livet er en kamp. Hyggelig for 15-åringen å bli påminnet det, denne dagen. Patetisk hele greia. Men nå er jeg av dem som tenkte at selv Ingrid Alexandra burde få ha konfirmasjonsdagen sin i fred og ro, uten tv-sending da.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #8614 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, Adrielle skrev: Jeg synes det er noe desperat over dette. Barnets konfirmasjon STREAMES? Hvorfor?? Fordi mor vil holde seg relevant som "kjendis"? Fordi det er kjendiser blant gjestene? Gagner denne kringkastingen konfirmanten på noe vis? Eller var det talen som var så fantastisk at den måtte deles? Hørte den ikke, men fikk et glimt av at AB sto der med huskelapp i spraytanbrune hender. Har imidlertid fått høre at den stort sett dreide seg om at livet er en kamp. Hyggelig for 15-åringen å bli påminnet det, denne dagen. Patetisk hele greia. Men nå er jeg av dem som tenkte at selv Ingrid Alexandra burde få ha konfirmasjonsdagen sin i fred og ro, uten tv-sending da. Så trist.
Felis Skrevet 9. september 2019 #8615 Skrevet 9. september 2019 20 minutter siden, Adrielle skrev: Jeg synes det er noe desperat over dette. Barnets konfirmasjon STREAMES? Hvorfor?? Fordi mor vil holde seg relevant som "kjendis"? Fordi det er kjendiser blant gjestene? Gagner denne kringkastingen konfirmanten på noe vis? Eller var det talen som var så fantastisk at den måtte deles? Hørte den ikke, men fikk et glimt av at AB sto der med huskelapp i spraytanbrune hender. Har imidlertid fått høre at den stort sett dreide seg om at livet er en kamp. Hyggelig for 15-åringen å bli påminnet det, denne dagen. Patetisk hele greia. Men nå er jeg av dem som tenkte at selv Ingrid Alexandra burde få ha konfirmasjonsdagen sin i fred og ro, uten tv-sending da. Skal vi tro Anne Brith så trenger hun ikke engang å gjøre dette for penger. I følge podcasten får hun fast lønn hver måned, fra hvem er hemmelig og det er strengt tatt ikke så viktig. Poenget er at hun tjener pengene sine på andre måter, så hvorfor denne grenseløse eksponeringen av barna? Jeg syntes det var sørgelig med fjorårets konfirmasjon, hvor konfirmanten ble eksponert fordi både dress og gave var sponset. Men med årets konfirmasjon har hun vel nådd bunnen? 40
Vipser Skrevet 9. september 2019 #8616 Skrevet 9. september 2019 13 minutter siden, Felis skrev: Skal vi tro Anne Brith så trenger hun ikke engang å gjøre dette for penger. I følge podcasten får hun fast lønn hver måned, fra hvem er hemmelig og det er strengt tatt ikke så viktig. Poenget er at hun tjener pengene sine på andre måter, så hvorfor denne grenseløse eksponeringen av barna? Jeg syntes det var sørgelig med fjorårets konfirmasjon, hvor konfirmanten ble eksponert fordi både dress og gave var sponset. Men med årets konfirmasjon har hun vel nådd bunnen? Fast lønn frykter jeg er fra tv2 og hennes nye tv-serie som er under innspilling. AB som baker med kjendiser. Som gjør det enda mer forkastelig å selge privatliv som hun gjør nå. 25
Pust Skrevet 9. september 2019 #8617 Skrevet 9. september 2019 2 timer siden, Gisse skrev: Og du har tydelig full oversikt? Kan ikke du fortelle meg hvor mange gjester hun hadde, relasjon og alder på de? Det er trist, men sant; alle som har fulgt AB litt vet hvor mange og hvem som var til stede den dagen. 20
Nor Skrevet 9. september 2019 #8618 Skrevet 9. september 2019 2 timer siden, Gisse skrev: Og du har tydelig full oversikt? Kan ikke du fortelle meg hvor mange gjester hun hadde, relasjon og alder på de? Eller kanskje hun snakker sant....😱 Seriøst...hvorfor bryr du deg ?
Nor Skrevet 9. september 2019 #8619 Skrevet 9. september 2019 På 6.9.2019 den 14.51, Showmustgoon skrev: Takk! Da slipper jeg å lese og høre noe mer fra den kanten! ☺️ Men følg gjerne med videre i denne tråden 👍
Felis Skrevet 9. september 2019 #8620 Skrevet 9. september 2019 15 minutter siden, Vipser skrev: Fast lønn frykter jeg er fra tv2 og hennes nye tv-serie som er under innspilling. AB som baker med kjendiser. Som gjør det enda mer forkastelig å selge privatliv som hun gjør nå. Anne Brith baker med kjendiser er ikke et program jeg orker å se, men jeg håper det blir en braksuksess som fornyes sesong etter sesong. Jeg håper det blir noe av de 5 bakebøkene, og at alle selger som hakket møkk. Anne Brith har ikke opplevd mye suksess økonomisk hittill i livet, og jeg unner henne å endelig kjenne litt på hvordan det er å leve uten å ha nok en konkurs rett rundt hjørnet. Jeg håper hun prioriterer sunn mat, treningsutstyr og hodetelefoner, nå som pengene er der. Dama lyver, kjefter, truer og bruker opp alt for mye av politiets ressurser, og jeg skulle ønske hun måtte stå til rette for dette. Men jeg håper hun tjener massevis av penger på baking, og forvalter dem fornuftig. Men jeg hadde trodd at en trygg inntektskilde utenfra ville ført til mindre eksponering. Hvis det ikke er pengene som motiverer henne, hvorfor brette ut livene deres som hun gjør? Tror hun det holder henne aktuell? Er hun avhengig av likes? Trenger hun bekreftelse utenfra på at hun er en god mor? Hvorfor? 26
Fremhevede innlegg