Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk! Da slipper jeg å lese og høre noe mer fra den kanten! ☺️

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Christiane_W skrev:

Siden @BeverTramp tok jobben med å referere fra podcasten kan jeg ta magasininnlegget.

Tittelen er "Hva har skjedd?".

AB innleder med at hun aldri hadde trodd hun skulle skrive "på denne måten" igjen, men at det føles veldig riktig.

2019 går inn i historieboken hennes som året med flest forandringer. "For et år det har vært. På godt og vondt dere ❤︎"

Så legger hun ut om at folk er forskjellige og forskjeller, annerledesheter og rariteter burde vært fremsnakket og hyllet, men folk tenker snevert og kortsiktig og bruker for mye tid på å snakke folk som er annerledes ned. Hun gjøre noe med det.

Så er det et avsnitt om at hun vet at reisen hennes har vært befriende for mange, men at det også har vært folk som har vært negative. Hvem leseren er vet hun ikke. Hun vet bare at "du er du og jeg er meg. Anne Brith ❤︎" 

Om leseren kjenner seg igjen i dette oppfordrer hun til å følge reisen videre. Hun vet ikke hvor den ender. Det er en reise inn i det ukjente der veien blir til mens man går. Og nettopp det er visstnok spennende. "Om du er åpen for forandringen, blir du med oss på veien."

Siste avsnitt handler om hva som har skjedd i år. Kjapt oppsummert:

• Hun har kjøpt seg hus og bil.
  • Vært med på å etablere 3 nye firmaer.
  • Filmet nye prosjekter.
  • Skrevet på bøker som kanskje ikke blir utgitt.
  • Har jobbet seg gjennom mye vondt fra 2018.
  • Har ikke hatt sommerferie.
  • Spilt inn podcast med Isabel.
  • Møtt mange spennende mennesker.
  • Har begynt å date igjen.

Hun gleder seg til fortsettelsen.

Hun glemte å ta med at hun ble saksøkt på grunn av boken, og tapte. https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale

• Liker 48
Skrevet
8 minutter siden, Felis skrev:

I følge podcasten var hun også saksøkt av eksen (eller eksens familie?) på grunn av brudd retten til privatlivets fred. Derfor skulle de ikke prate om han. Og så hintet de veldig negativt om han 😏 

Fnisete 4 barnsmor på 44 sammen med bestevenninne på 28, og alt mor sjøl tydeligvis er opptatt av er dating. Med historikken til denne dama på mannfolk og konfliktfronten hadde jeg skygget banen. Forundrer meg i det hele tatt ikke at hun ble saksøkt. Lurer på hvor lenge dette venninne forholdet varer, men de er kanskje ganske like

• Liker 42
Skrevet

Har hun kronisk hodepine eller noe siden hun på 95% av alle selfier (spesielt helfigur-i-speilet-selfier) holder den ene hånda foran panna? Eller prøver hun å skjule noe?

• Liker 33
Skrevet
58 minutter siden, Rubella skrev:

Har hun kronisk hodepine eller noe siden hun på 95% av alle selfier (spesielt helfigur-i-speilet-selfier) holder den ene hånda foran panna? Eller prøver hun å skjule noe?

Der var vel en grunn til at hun tok botox på Bloggerne. 

https://www.viivilla.no/kjokken/kjokkenmaskiner/matbloggernes-favorittredskaper/

Bevis for botox, i tilfelle noen trenger det: https://www.tv2.no/v/1235363/

• Liker 15
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet

Nå bidrar dere til nye innlegg i magasinet. Overskriften «Kvinner som hater kvinner med rynker» kommer rett rundt hjørnet. Kan vi ikke drite i å gi henne noe å klage over? 

• Liker 35
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Nå bidrar dere til nye innlegg i magasinet. Overskriften «Kvinner som hater kvinner med rynker» kommer rett rundt hjørnet. Kan vi ikke drite i å gi henne noe å klage over? 

Så enig! La denne #nofilter bloggeren ikke få noe omtale. 

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
56 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg skjønner ikke hva disse "kjendisene" gjør i datterens konfirmasjon? De er ganske få til bords, og da er nesten halvparten paradise hotel-bloggere og realitykjendiser? De er vel ikke konfirmantens venner, selv om de er mye nærmere i alder en AB på 44? Så vidt jeg kan se er alle "kjendis"-vennene til AB LANGT yngre en henne. Hvorfor finner hun seg ikke blogg-venner på sin egen alder? 

Det er vel ingen voksne folk som opplever at måten denne dama eksponerer unger og tjener penger på er innafor? Hennes siste opptreden på tv2 var god kveld Norge, hun har virkelig klart å brenne så mange bruer at det er vel ingen igjen? 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
9 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg skjønner ikke hva disse "kjendisene" gjør i datterens konfirmasjon? De er ganske få til bords, og da er nesten halvparten paradise hotel-bloggere og realitykjendiser? De er vel ikke konfirmantens venner, selv om de er mye nærmere i alder en AB på 44? Så vidt jeg kan se er alle "kjendis"-vennene til AB LANGT yngre en henne. Hvorfor finner hun seg ikke blogg-venner på sin egen alder? 

Hvilke "kjendis" gjester var det utover isabell? Jeg har konf for min datter neste uke og her kommer kun oldeforeldre, besteforeldre, onkler og tanter og barn + samboere av disse. Venner jeg har hatt i 30 år og som er faddere til min konfirmant og deres barn. Vi blir 32 stk. Hadde ikke hatt plass eller ønske om en kjendis eller nye venner/kollegaer jeg hadde kjent kun de siste 5 årene.

Jeg hadde heller ikke filmet hele konf festen til min datter og lagt ut på sosiale medier, hvis jeg følte så mye trussel mot min datter at jeg hadde gått offentlig ut på tv med det + skrevet bok om sosiale mediers hat.

• Liker 40
Skrevet
5 minutter siden, Regine. skrev:

Hvilke "kjendis" gjester var det utover isabell? Jeg har konf for min datter neste uke og her kommer kun oldeforeldre, besteforeldre, onkler og tanter og barn + samboere av disse. Venner jeg har hatt i 30 år og som er faddere til min konfirmant og deres barn. Vi blir 32 stk. Hadde ikke hatt plass eller ønske om en kjendis eller nye venner/kollegaer jeg hadde kjent kun de siste 5 årene.

Jeg hadde heller ikke filmet hele konf festen til min datter og lagt ut på sosiale medier, hvis jeg følte så mye trussel mot min datter at jeg hadde gått offentlig ut på tv med det + skrevet bok om sosiale mediers hat.

Lene Alexandra, PH-Isabel ig kjæresten Erik ( PH og Kjendis-Farmen.)  Veldig viktig å få de med på snappen... 

Forresten, er bilen til AB kjøpt el leaset? 

• Liker 16
Skrevet

Helt tragisk å snappe så mye fra en dag som er for en som er såpass truet ifølge AB.... jeg trodde liksom ikke hun kunne bli dummere jeg! Men penger foran sikkerhet.... 

• Liker 38
Skrevet

Hun får nok med seg kommentarene som går på aldersforskjellen mellom henne og vennene hennes, for hun har skrevet flere ganger at hun har venner på egen alder også. Til og med eldre. Men at disse ikke vil eksponeres. Så kanskje det var derfor ingen av dem dukket opp i konfirmasjonen, siden hele greia ble streamet live? Eller kanskje Anne Brith skrøt på seg disse vennene på samme måte som hun skryter på seg at hun har skaffet hus helt alene, eller kjøpt seg FET bil? @Zenhouse bilen er leaset, ja.

• Liker 29
Skrevet (endret)

AB har sikkert ikke noe i mot at vi sladrer litt, det gir jo oppmerksomhet, og nå har hele lørdagen blitt lagt ut på diverse sosiale medier, så ikke er det spekuleringer heller. Men, man kunne se at bordet var dekket til ca tjue gjester, hvis man teller opp Blogghuset-/bloggvenner*, henne selv og barna*; er det plass til rundt ti stykker til, som man må gå ut fra er familie og nære venner. Syns det høres greit ut, med ti familiemedlemmer i en konfirmasjon, så hvorfor dra inn disse utenforstående som bare er forstyrrende elementer og sannsynligvis ikke kjenner hovedpersonen i det hele tatt (hilst på, men ikke kjenner)? 

*Medeiere i Blogghuset, sammen med Anne Brith, er de to «Isabellene». På lørdag deltok de sammen med kjærestene. Til stede var også Lene Alexandra. Anne Brith og barna teller fem til sammen. Fem og fem er ti.

Endret av Pust
Lagt til *etc
  • Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...