Nor Skrevet 16. august 2019 #8461 Del Skrevet 16. august 2019 På 15.8.2019 den 7.14, Isild skrev: Behovet for at hun viser huset er at hun har så mange som følger henne, inkl. Mesteparten som deltar i denne tråden. Det er jo det hun lever av, at folk følger henne. Og mer skriverier det blir her, jo mer nysjerig blir folk på henne.... og følger. Hun burde takke dere, istedet for å terge dere slik at dere skaffer henne enda flere følgere😉 Jeg begynte selv og følge henne etter jeg hørte snakke om et forum dere noen damer drev og baksnakket en medsøster. Nå er det skolestart ... håper det er mange gode rollemodeller for barna sine på denne tråden. Mobbing er ikke ok!! AB blomstrer etter mange nedturer , har fått fikset på utseende og endelig fått inntekt og hus. Heia henne 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. august 2019 #8462 Del Skrevet 16. august 2019 21 minutter siden, Nor skrev: Behovet for at hun viser huset er at hun har så mange som følger henne, inkl. Mesteparten som deltar i denne tråden. Det er jo det hun lever av, at folk følger henne. Og mer skriverier det blir her, jo mer nysjerig blir folk på henne.... og følger. Hun burde takke dere, istedet for å terge dere slik at dere skaffer henne enda flere følgere😉 Jeg begynte selv og følge henne etter jeg hørte snakke om et forum dere noen damer drev og baksnakket en medsøster. Nå er det skolestart ... håper det er mange gode rollemodeller for barna sine på denne tråden. Mobbing er ikke ok!! AB blomstrer etter mange nedturer , har fått fikset på utseende og endelig fått inntekt og hus. Heia henne 👍 🙄 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 16. august 2019 #8463 Del Skrevet 16. august 2019 Hun var hjernevasket den periode hun var sammen med pizzaboy'en i fjor sier hun på snapp... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. august 2019 #8464 Del Skrevet 16. august 2019 1 time siden, Nor skrev: Og mer skriverier det blir her, jo mer nysjerig blir folk på henne.... og følger. Hun burde takke dere, istedet for å terge dere slik at dere skaffer henne enda flere følgere😉 Jeg begynte selv og følge henne etter jeg hørte snakke om et forum dere noen damer drev og baksnakket en medsøster. Nå er det skolestart ... håper det er mange gode rollemodeller for barna sine på denne tråden. Mobbing er ikke ok!! AB blomstrer etter mange nedturer , har fått fikset på utseende og endelig fått inntekt og hus. Heia henne 👍 At du begynner å følge henne etter å lest om hennes shady fremgangsmåte her inne, sier sitt om deg. Og her er det mange gode rollemodeller for barna sine, at man ikke skal lyve eller utnytte andre for å tjene penger. Jeg tror dette "korthuset" kommer til å falle sammen før eller siden, skjønner ikke at hun ikke kan være en ansvarlig voksen og skaffe seg en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 16. august 2019 #8465 Del Skrevet 16. august 2019 1 time siden, Nor skrev: har fått fikset på utseende og endelig fått inntekt Hvorfor mener du hun har fikset på utseende? Og fra hvor/hva har hun "endelig fått inntekt"? Går ut fra at du kan informere og dokumentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rossici Skrevet 16. august 2019 Populært innlegg #8466 Del Skrevet 16. august 2019 43 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun var hjernevasket den periode hun var sammen med pizzaboy'en i fjor sier hun på snapp... Ja dette sier hun om forholdet til en person som aldri har sagt eller skrevet noe stygt om henne. Hun var så hjernevasket at hun håpet på både bryllup og huskjøp😂🤔. Hun er det man kan kalle et stort nettroll. Hun er kvinnen som hater kvinner. 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellenn Skrevet 16. august 2019 Populært innlegg #8467 Del Skrevet 16. august 2019 1 minutt siden, Rossici skrev: Ja dette sier hun om forholdet til en person som aldri har sagt eller skrevet noe stygt om henne. Hun var så hjernevasket at hun håpet på både bryllup og huskjøp😂🤔. Hun er det man kan kalle et stort nettroll. Hun er kvinnen som hater kvinner. Hun er vel egentlig kvinnen som hater alle..bortsett fra seg selv og de som jatter med henne... 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 16. august 2019 #8468 Del Skrevet 16. august 2019 56 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun var hjernevasket den periode hun var sammen med pizzaboy'en i fjor sier hun på snapp... Hun var vel snarere ruset av tanken på å komme seg til hus i Bærum med ham, enn hjernevasket. Den gikk ikke gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. august 2019 Populært innlegg #8469 Del Skrevet 16. august 2019 1 time siden, Flettfrid skrev: Hun var hjernevasket den periode hun var sammen med pizzaboy'en i fjor sier hun på snapp... Atte hæ? Hvordan ble hun hjernevasket? Pizzabakeren slår meg liksom ikke som noen mester-manipulator 😂 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. august 2019 #8470 Del Skrevet 16. august 2019 4 timer siden, Nor skrev: Behovet for at hun viser huset er at hun har så mange som følger henne, inkl. Mesteparten som deltar i denne tråden. Det er jo det hun lever av, at folk følger henne. Og mer skriverier det blir her, jo mer nysjerig blir folk på henne.... og følger. Hun burde takke dere, istedet for å terge dere slik at dere skaffer henne enda flere følgere😉 Jeg begynte selv og følge henne etter jeg hørte snakke om et forum dere noen damer drev og baksnakket en medsøster. Nå er det skolestart ... håper det er mange gode rollemodeller for barna sine på denne tråden. Mobbing er ikke ok!! AB blomstrer etter mange nedturer , har fått fikset på utseende og endelig fått inntekt og hus. Heia henne 👍 Nei, mobbing er IKKE ok! Vet at flere har diskutert med deg og flere tidligere om hva som evt ER mobbing derimot. Det vil det nok være uenigheter om her for alltid. Som du skriver: Det er flere som følger henne, det er det hun lever av,. Det jo litt sånn at noen elsker det man deler/lever av, andre er kritiske. Det er de i den jobben jeg har også. Hvis en kvinnelig kunde er særs misfornøyd med det min jobb leverer og kritiserer det, så svarer ikke vi at det er mobbing (noen som kritiserer min jobb er til og med ufine) Jeg kan ikke svare "haters" til kritikere eller "kjære fininger" til de som er fornøyd. Aldri. Dette er jobben hennes. Og vi kritiserer ikke privatpersonen. For "ørnte gang" 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 16. august 2019 Populært innlegg #8471 Del Skrevet 16. august 2019 Fisking etter spons på Snap igjen. AB trenger vaskemaskin og tørketrommel og lurer på om noen vet om noen gode tilbud. Og hvilket merke som er bra. Det er så åpenbart. Og så utrolig pinlig. 91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 16. august 2019 Populært innlegg #8472 Del Skrevet 16. august 2019 47 minutter siden, Christiane_W skrev: Fisking etter spons på Snap igjen. AB trenger vaskemaskin og tørketrommel og lurer på om noen vet om noen gode tilbud. Og hvilket merke som er bra. Det er så åpenbart. Og så utrolig pinlig. Et raskt søk på hvitevarer så får man opp feks prisjakt el som viser både beste pris og omtale av produkter. Rart å være så hjelpeløs på alt mulig som skal handles inn, når man lever av å være på nett. Helt opplagt «tigging» - pinlige greier 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. august 2019 #8473 Del Skrevet 16. august 2019 (endret) ABD hele Norges mor godhjerta, som skulle løfte opp mobbing og hets på nett med egen bok. Som fikk sine 15 min of fame, på tv2 og NRK. Som kunne ha skapt seg en ny karriere basert på noe annet en klikkhoreri og ekstrem eksponering av mindreårige. Har nå redusert bedriften sin til en tiggerkanal, og hun skjems ikke heller. Hvis noen hadde vært interessert i sponse henne så vet de hvordan de kunne fått tak i henne, så hvor de millionene hun skryter av skal komme ifra er en gåte. Endret 16. august 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 16. august 2019 Populært innlegg #8474 Del Skrevet 16. august 2019 Tenk å være så i ekstase over å få kjøpt seg bolig med hjelp av foreldre som 4 barnsmor midt i 40 åra . Jeg og mange av mine venner var i begynnelsen av 20 årene og studenter da vi fikk litt hjelp til bolig av foreldre . Hun er også overbegeistret over å kunne kjøre en helt normal bil ( spesielt det også med tanke på hennes alder ) nå må tydeligvis tiggerferden begynne for boligen trenger omfattende oppussing av kjøkken , bad , gulv , ikke en gang hvitevarer har hun , men like stormannsgal som alltid . Tydeligvis har hun ikke glemt pizzaboy og drømmen om husfrue i Bærum . 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 16. august 2019 #8475 Del Skrevet 16. august 2019 1 time siden, Lkk skrev: Tenk å være så i ekstase over å få kjøpt seg bolig med hjelp av foreldre som 4 barnsmor midt i 40 åra . Jeg og mange av mine venner var i begynnelsen av 20 årene og studenter da vi fikk litt hjelp til bolig av foreldre . Hun er også overbegeistret over å kunne kjøre en helt normal bil ( spesielt det også med tanke på hennes alder ) nå må tydeligvis tiggerferden begynne for boligen trenger omfattende oppussing av kjøkken , bad , gulv , ikke en gang hvitevarer har hun , men like stormannsgal som alltid . Tydeligvis har hun ikke glemt pizzaboy og drømmen om husfrue i Bærum . Kjøkkenet trenger ikke omfattende oppussing, om hun velger å gjøre noe med det er det snakk om forfengelighet, ikke et reelt behov. Stilen er (i mine øyne) i tråd med ABs og løsningen er fin (men for AB er kanskje åpen løsning mot stue veldig viktig?). 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 16. august 2019 #8476 Del Skrevet 16. august 2019 7 timer siden, Felis skrev: Atte hæ? Hvordan ble hun hjernevasket? Pizzabakeren slår meg liksom ikke som noen mester-manipulator 😂 Så et par episoder av bloggerne da de var med, og det var bra putepinlig hvor mor-sønn de oppførte seg. Og det var utelukkende oppførselen, jeg så det lenge etter det egentlig gikk på tv så hadde sett bilder av dem sammen og var fullstendig klar over at hun var eldre. Men hadde ikke sett for meg at de skulle oppføre seg som om hun hadde adoptert et ekstra barn. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 17. august 2019 Populært innlegg #8477 Del Skrevet 17. august 2019 Jeg er så skuffet over TreningsTina og har avfølget henne. Hun hadde ikke trengt å henge seg på noe ABIP kurs, for hun står støtt som fjell alene og har sine sponsorer. Når jeg nå ser at AB også får sugerør nedi sponsorene til Tina blir jeg helt oppgitt! Tydelig at Haust ikke har bakgrunnsjekket AB! Sorry Tina, du var morsom og kjekk å følge, men når du henger med den verste av de verste, må jeg la deg gli forbi i glemselen. AB tigger an mass på Snap om trefelling, vaskemaskin, tørketrommel, og det hun har lyst på og «det hun trenger». Kan få et gratisråd av meg; kjøp Whirlpool så har du veldig gode maskiner i mange år! Har du råd til leasingbil så har du råd til resten også. Slutt å tigge, det er pinlig å se på!! 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 17. august 2019 #8478 Del Skrevet 17. august 2019 1 time siden, Viking-girl skrev: Jeg er så skuffet over TreningsTina og har avfølget henne. Hun hadde ikke trengt å henge seg på noe ABIP kurs, for hun står støtt som fjell alene og har sine sponsorer. Når jeg nå ser at AB også får sugerør nedi sponsorene til Tina blir jeg helt oppgitt! Tydelig at Haust ikke har bakgrunnsjekket AB! Sorry Tina, du var morsom og kjekk å følge, men når du henger med den verste av de verste, må jeg la deg gli forbi i glemselen. AB tigger an mass på Snap om trefelling, vaskemaskin, tørketrommel, og det hun har lyst på og «det hun trenger». Kan få et gratisråd av meg; kjøp Whirlpool så har du veldig gode maskiner i mange år! Har du råd til leasingbil så har du råd til resten også. Slutt å tigge, det er pinlig å se på!! Helt enig , jeg har også sluttet å følge Tina . 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 17. august 2019 #8479 Del Skrevet 17. august 2019 Er det Tinas treningsblogg du mener? Som har en insta som tilsynelatende består av snakking til kamera iført filter/maske? Instafeeden ser fryktelig ut, men hun formidler altså trening? Eller? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. august 2019 #8480 Del Skrevet 17. august 2019 57 minutter siden, Vipser skrev: Er det Tinas treningsblogg du mener? Som har en insta som tilsynelatende består av snakking til kamera iført filter/maske? Instafeeden ser fryktelig ut, men hun formidler altså trening? Eller? Stemmer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg