Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

På whiteboardet er nytt hus et mål for neste år. Hun har nettopp fått kjøpt drømmehuset (ref. artikkelen på seher.no) som hun har kjempet for i årevis (og drømmen ble virkelighet takket være at foreldrene henne stilte som kausjonister). Neste år skal altså nytt hus kjøpes. Jeg blir så oppgitt. Hvorfor kan hun ikke bare glede seg over det faktum at hun endelig har fått kjøpt noe eget, i stedet for å begynne å mase om nytt hus før hun i det hele tatt har overtatt drømmehuset? 

Angående disse 100 millionene så skjønner jeg ikke hvor de skal komme fra. Anne Brith AS omsatte for 1,1 mill i fjor. Bake AS hadde 0,- i omsetning. Begge firmaene gikk i minus. Veien til 100 mill i omsetning er lang... 

• Liker 49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være sånn at de tallene på whiteboarden er klikk og ikke kroner🤔

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Marleah skrev:

Eller antall luftslott?

• Liker 36
Skrevet
38 minutter siden, Marleah skrev:

Eller doodles?

Uansett er skribleriene fri fantasi..

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Christiane_W skrev:

På whiteboardet er nytt hus et mål for neste år. Hun har nettopp fått kjøpt drømmehuset (ref. artikkelen på seher.no) som hun har kjempet for i årevis (og drømmen ble virkelighet takket være at foreldrene henne stilte som kausjonister). Neste år skal altså nytt hus kjøpes. Jeg blir så oppgitt. Hvorfor kan hun ikke bare glede seg over det faktum at hun endelig har fått kjøpt noe eget, i stedet for å begynne å mase om nytt hus før hun i det hele tatt har overtatt drømmehuset? 

Angående disse 100 millionene så skjønner jeg ikke hvor de skal komme fra. Anne Brith AS omsatte for 1,1 mill i fjor. Bake AS hadde 0,- i omsetning. Begge firmaene gikk i minus. Veien til 100 mill i omsetning er lang... 

Jeg tviler også på, med forbehold at jeg ikke vet om alle som er med, at disse nye «influencerne» som er med på kurset, kan tjene inn så mye for AB, heller ikke bakebøkene hennes. Det er ren utopi. Greit å ha drømmer og visjoner, pluss i boka for det, men noe realitetsbasert må det være. Hjelper ikke å nærme seg 50 og tro at man skal påvirke det segmentet som AB-tilhengerne virker å tilhøre, det blir ikke penger av det. Heller ikke blir det penger av å hevde at microinfluencere er det nye (det leste hun sikkert her) hvis man skal satse på bloggere som skaper seg negative omdømmer og mister troverdigheten før AB rekker å si saldo. 

• Liker 42
Skrevet

Hvor er Blogghuset AS i denne framtidsvisjonen?

• Liker 19
Skrevet

Det er jo en annen Isabelle som er buddybuddy med a' mor, er det ikke?

vet ikke hele navnet, men IG er bella1bell

• Liker 4
Skrevet

Det er to ulike personer, ja. Begge er i Blogghuset. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Hva er blogghuset?

Endret av minister-mio
Skrevet
13 timer siden, minister-mio skrev:

Hva er bloggliste?

Blogglisten er bare en oversikt over bloggere knyttet til Blogg.no

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Pust skrev:

Blogglisten er bare en oversikt over bloggere knyttet til Blogg.no

Autokorrekt lar meg ikke skrive blogghuset. Hva er det?

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, minister-mio skrev:

Er du seriøs? Bruk Google. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 timer siden, minister-mio skrev:

Blogghuset: http://blogghuset.no/

(Siden fungerer helt rævva på mobil, vet ikke hvordan den er på pc')

Endret av Malum
  • Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Pust skrev:

Er du seriøs? Bruk Google. 

Ja, jeg lurte på hva blogghuset var i sammenheng med anne Brith. Er det noe å være nebbete for?

• Liker 6
Skrevet
57 minutter siden, minister-mio skrev:

Ja, jeg lurte på hva blogghuset var i sammenheng med anne Brith. Er det noe å være nebbete for?

Beklager. Jeg reagerte bare på spørsmålsformen, ikke vondt ment, men dersom man ikke vet hva noe er - lønner det seg å Google, for eksempel Ann Brith + blogghuset. 

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, marthes skrev:

Heia anne brith! Kjør på i den stilen du kjører nå, Max eksponering av truet person. Vil se mer mer mer mer! Perfekt med lite klær og! 

(Håper folk skjønner at dette er «ironi», men nå fikk jeg så nok av alle snappene (følger henne ikke), hvis det hun sa på TV var sant om trusler så burde hun ikke snappet sånn, men det er sikkert bare jug..for ingen mor er vel så dum.... eller? .) 

Hvorfor media ikke følger opp her, det forstår jeg ikke. 

• Liker 30
Skrevet
1 time siden, Pust skrev:

dersom man ikke vet hva noe er - lønner det seg å Google, for eksempel Ann Brith + blogghuset. 

Selvsagt, det skjønner alle, men jeg kan også snakke om det her for dette er et diskusjonsforum. Her kan nå  også snakke med folk som vet.

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...