Million Skrevet 1. august 2019 #8221 Skrevet 1. august 2019 5 timer siden, Kollontaj skrev: Kanskje det skorter litt på mattekunnskapene, noe som også kan forklare skattesmell på nærmere 700 000. Å herregud, har hun virkelig en skattesmell på så mye? Hvordan i alle dager skal hun klare å betale det, i tillegg til at hun akkurat har tatt huslån??? Hva lever hun egentlig av om dagen, etter at bloggen ble nedlagt? Det har jeg enda ikke fått med meg. Hvor kommer inntekten hennes fra? Det boksalget kan vel ikke være all verdens? 19
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8222 Skrevet 1. august 2019 Hun vil ikke vise frem hele huset sitt, hun vil ikke selge det ut. Men sjela si OG barna sine er helt greit å eksponere helt ukritisk? Hun er virkelig noe for seg selv - heldigvis. 74
Populært innlegg Malum Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8223 Skrevet 1. august 2019 Jeg registrerer at det er noen som forsøker å dra igang brukerdebatt her igjen. Vedkommende er rapportert. I mellomtiden: vær så snill, ikke bit på agnet og argumentér imot. Da ender det som det pleier: brukeren får det som h*n vil, og tråden blir stengt. 51
Lkk Skrevet 1. august 2019 #8224 Skrevet 1. august 2019 3 timer siden, Sh999 skrev: Har aldri AB fått oppmerksomhet ? Det er da voldsomt til skryting på snap om dagen.. om evnerike barn osv.. Tenker at når en voksen dame må fremheve seg selv og sine i den grad, er det nok for å kompensere for et eller annet. Hun ønsker nok sterkt å være en vakker fremadstormende forretningskvinne , som hun selv sier kan alle få til hva de vil , så jeg venter på gjennombruddet hennes , foreløpig er det ingenting som tyder på ar det er nært forestående . 33
Sh999 Skrevet 1. august 2019 #8225 Skrevet 1. august 2019 1 time siden, Lkk skrev: Hun ønsker nok sterkt å være en vakker fremadstormende forretningskvinne , som hun selv sier kan alle få til hva de vil , så jeg venter på gjennombruddet hennes , foreløpig er det ingenting som tyder på ar det er nært forestående . Ja, det er lov og drømme.. men synes det er litt ugreit at hun fører det over på barna også.. 16
Gjest Emmy_H Skrevet 1. august 2019 #8226 Skrevet 1. august 2019 29 minutter siden, Sh999 skrev: Ja, det er lov og drømme.. men synes det er litt ugreit at hun fører det over på barna også.. Hun påstår at det åpner dører hvis man gjør det på hennes måte, litt usikker på om det riktige dører.
Fiorella Skrevet 1. august 2019 #8227 Skrevet 1. august 2019 Noen som har link til huset? Så en link lenger opp her men det kan ikke stemme at hun flytter til Blaker. Såå, noen som har riktig? 1
Blubird Skrevet 1. august 2019 #8228 Skrevet 1. august 2019 40 minutter siden, Fiorella skrev: Noen som har link til huset? Så en link lenger opp her men det kan ikke stemme at hun flytter til Blaker. Såå, noen som har riktig? Tror ikke det er blitt lagt ut link til huset, og det synes jeg heller ikke at vi skal gjøre før hun selv offentliggjør det. 14
Gjest Keikolina Skrevet 1. august 2019 #8229 Skrevet 1. august 2019 1 time siden, Blubird skrev: Tror ikke det er blitt lagt ut link til huset, og det synes jeg heller ikke at vi skal gjøre før hun selv offentliggjør det. Vært flere linker.
Pust Skrevet 1. august 2019 #8230 Skrevet 1. august 2019 (endret) Det er bare å gå inn på Jodel og Bloggergossip, der blir det meste outet. Bare vær obs på at det er mye jug der inne. 😎 Endret 2. august 2019 av Pust 9
Måne Rampelyset Skrevet 1. august 2019 #8231 Skrevet 1. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Populært innlegg Diamant Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8232 Skrevet 1. august 2019 Et lite livstegn fra Bloggomtoppbloggere på deres Instastory idag.. Det står følgende "Gratulerer med hus, annebrith.no" Deretter siteres det fra AB's (nedlagte) blogg: "Fy f**n, jeg lover dere at den dagen jeg kjøper meg hus så skal jeg løpe naken gjennom gata!" Noen som vet om hun har holdt det hun lovet enda..? 🤣 61
Populært innlegg Felis Skrevet 1. august 2019 Populært innlegg #8233 Skrevet 1. august 2019 8 timer siden, Halle-Palle skrev: Hun vil ikke vise frem hele huset sitt, hun vil ikke selge det ut. Men sjela si OG barna sine er helt greit å eksponere helt ukritisk? Hun er virkelig noe for seg selv - heldigvis. Så det er noe som er hellig for henne også 🙄 Jeg skjønner at hun ikke vil vise fram huset. Etter å ha skrytt av 13 millioners-villaer, svømmebasseng, digre skreddersydde kjøkken, adresse Bærum osv, er det sikkert litt nedtur og vise fram et hus på Sørumsand som knapt er større enn leiligheten hun leide. 51
Nor Skrevet 1. august 2019 #8234 Skrevet 1. august 2019 8 timer siden, Malum skrev: Jeg registrerer at det er noen som forsøker å dra igang brukerdebatt her igjen. Vedkommende er rapportert. I mellomtiden: vær så snill, ikke bit på agnet og argumentér imot. Da ender det som det pleier: brukeren får det som h*n vil, og tråden blir stengt. Regner med det er lov og forsvare AB også på denne tråden. La oss unne henne og barna et hus da 😊 5
Nor Skrevet 1. august 2019 #8235 Skrevet 1. august 2019 5 timer siden, Fiorella skrev: Noen som har link til huset? Så en link lenger opp her men det kan ikke stemme at hun flytter til Blaker. Såå, noen som har riktig? Om en er imot eksponering av barna, bør en ikke legge ut link til huset da adresse er oppgitt 😊 3
Malum Skrevet 1. august 2019 #8236 Skrevet 1. august 2019 2 minutter siden, Nor skrev: Regner med det er lov og forsvare AB også på denne tråden. La oss unne henne og barna et hus da 😊 Det er lov, og det er ikke dét det reageres på. Det reageres på at det legges opp til brukerdebatt. Selvsagt skal familien unnes et hus, og det har da flere her også gitt uttrykk for, gjennom gratulasjoner. 39
Flettfrid Skrevet 1. august 2019 #8237 Skrevet 1. august 2019 3 timer siden, Keikolina skrev: Vært flere linker. Tror ikke det har vært lagt ut link til rett hus.
pøbelsara Skrevet 1. august 2019 #8238 Skrevet 1. august 2019 41 minutter siden, Nor skrev: Regner med det er lov og forsvare AB også på denne tråden. La oss unne henne og barna et hus da 😊 Det er superflott at hun har fått en trygg base for seg og barna. Jeg synes det hadde vært superflottere om hun også hadde skjermet barna slik at de ikke ble eksponert på some hele tiden. 48
Blubird Skrevet 2. august 2019 #8239 Skrevet 2. august 2019 5 timer siden, Keikolina skrev: Vært flere linker. Ikke til det huset hun faktisk har kjøpt.
Gjest Keikolina Skrevet 2. august 2019 #8240 Skrevet 2. august 2019 5 timer siden, Blubird skrev: Ikke til det huset hun faktisk har kjøpt. Okey 😊
Fremhevede innlegg