Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Kollontaj skrev:

Kanskje det skorter litt på mattekunnskapene, noe som også kan forklare skattesmell på nærmere 700 000. 

Å herregud, har hun virkelig en skattesmell på så mye? Hvordan i alle dager skal hun klare å betale det, i tillegg til at hun akkurat har tatt huslån???

Hva lever hun egentlig av om dagen, etter at bloggen ble nedlagt? Det har jeg enda ikke fått med meg. Hvor kommer inntekten hennes fra? Det boksalget kan vel ikke være all verdens?

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Sh999 skrev:

Har aldri AB fått oppmerksomhet ? Det er da voldsomt til skryting på snap om dagen.. om evnerike barn osv.. Tenker at når en voksen dame må fremheve seg selv og sine i den grad, er det nok for å kompensere for et eller annet. 

Hun ønsker nok sterkt å være en vakker fremadstormende forretningskvinne , som hun selv sier kan alle få til hva de vil , så jeg venter på gjennombruddet hennes , foreløpig er det ingenting som tyder på ar det er nært forestående .

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, Lkk skrev:

Hun ønsker nok sterkt å være en vakker fremadstormende forretningskvinne , som hun selv sier kan alle få til hva de vil , så jeg venter på gjennombruddet hennes , foreløpig er det ingenting som tyder på ar det er nært forestående .

Ja, det er lov og drømme.. men synes det er litt ugreit at hun fører det over på barna også..

• Liker 16
Gjest Emmy_H
Skrevet
29 minutter siden, Sh999 skrev:

Ja, det er lov og drømme.. men synes det er litt ugreit at hun fører det over på barna også..

Hun påstår at det åpner dører hvis man gjør det på hennes måte, litt usikker på om det riktige dører. 

Skrevet

Noen som har link til huset? Så en link lenger opp her men det kan ikke stemme at hun flytter til Blaker. Såå, noen som har riktig?

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, Fiorella skrev:

Noen som har link til huset? Så en link lenger opp her men det kan ikke stemme at hun flytter til Blaker. Såå, noen som har riktig?

Tror ikke det er blitt lagt ut link til huset, og det synes jeg heller ikke at vi skal gjøre før hun selv offentliggjør det. 

• Liker 14
Gjest Keikolina
Skrevet
1 time siden, Blubird skrev:

Tror ikke det er blitt lagt ut link til huset, og det synes jeg heller ikke at vi skal gjøre før hun selv offentliggjør det. 

Vært flere linker.

Skrevet (endret)

Det er bare å gå inn på Jodel og Bloggergossip, der blir det meste outet. Bare vær obs på at det er mye jug der inne. 😎

Endret av Pust
  • Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet
8 timer siden, Malum skrev:

Jeg registrerer at det er noen som forsøker å dra igang brukerdebatt her igjen. Vedkommende er rapportert. I mellomtiden: vær så snill, ikke bit på agnet og argumentér imot. Da ender det som det pleier: brukeren får det som h*n vil, og tråden blir stengt.

Regner med det er lov og forsvare AB også på denne tråden. La oss unne henne og barna et hus da 😊

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, Fiorella skrev:

Om en er imot eksponering av barna, bør en ikke legge ut link til huset da adresse er oppgitt 😊

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Nor skrev:

Regner med det er lov og forsvare AB også på denne tråden. La oss unne henne og barna et hus da 😊

Det er lov, og det er ikke dét det reageres på. Det reageres på at det legges opp til brukerdebatt. :)

Selvsagt skal familien unnes et hus, og det har da flere her også gitt uttrykk for, gjennom gratulasjoner. :)

• Liker 39
Skrevet
3 timer siden, Keikolina skrev:

Vært flere linker.

Tror ikke det har vært lagt ut link til rett hus.

Skrevet
41 minutter siden, Nor skrev:

Det er superflott at hun har fått en trygg base for seg og barna.

Jeg synes det hadde vært  superflottere om hun også hadde skjermet barna slik at de ikke ble eksponert på some hele tiden.

• Liker 48
Skrevet
5 timer siden, Keikolina skrev:

Vært flere linker.

Ikke til det huset hun faktisk har kjøpt. 

Gjest Keikolina
Skrevet
5 timer siden, Blubird skrev:

Ikke til det huset hun faktisk har kjøpt. 

Okey 😊

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...