Crystallized Skrevet 29. juli 2019 #8181 Skrevet 29. juli 2019 24 minutter siden, Skrottefar said: Selv om det er et .no-domene også? Jeg mener i alle fall at jeg har hørt, men skal ikke være så bastant på det, at et .no-domene er dyrere. Ikke så mange ukene siden jeg kjøpte ett .no domene, gaaanske sikker på at det var rundt 125 kr 3
Rev. Revenge Skrevet 29. juli 2019 #8182 Skrevet 29. juli 2019 1 time siden, Emmelise skrev: 125 kr i året betaler jeg. Om du faktureres så høyt for bare et domene så er du hos en dyr registrar 😛 Mulig. Jeg brukte Fastname noen år, og domenenavnet var såkalt "eksklusivt". 2
Blubird Skrevet 30. juli 2019 #8184 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, nirvania skrev: Er AB svømmetrener? Ref. snap Hun er utdannet som det og jobbet med det før hun ifølge henne selv ble presset ut av miljøet. Det samme skjedde visstnok med håndballmiljøet (ref gamle blogginnlegg). 28
Populært innlegg Kattetigeren Skrevet 30. juli 2019 Populært innlegg #8185 Skrevet 30. juli 2019 Det er litt rart altså. Dama havner i trøbbel uansett hvor hun er. Kanskje hun bør se seg selv i speilet og vurdere om det er henne det er noe gærnt med? 66
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 30. juli 2019 Populært innlegg #8186 Skrevet 30. juli 2019 I følge nyeste innlegg på Instagram har hun store planer for huset hun har kjøpt. Bl.a. skal hun bytte kjøkken og basseng skal planlegges. Skal bli interessant å se om det blir noe av. Begge deler er dyrt og ettersom huskjøpet kom på plass med hjelp fra foreldrene hennes virker det for meg merkelig at hun har økonomi til luksusprosjekter av den typen...? 54
Månespeil Skrevet 30. juli 2019 #8187 Skrevet 30. juli 2019 44 minutter siden, Christiane_W skrev: I følge nyeste innlegg på Instagram har hun store planer for huset hun har kjøpt. Bl.a. skal hun bytte kjøkken og basseng skal planlegges. Skal bli interessant å se om det blir noe av. Begge deler er dyrt og ettersom huskjøpet kom på plass med hjelp fra foreldrene hennes virker det for meg merkelig at hun har økonomi til luksusprosjekter av den typen...? Hun ønsker seg nok spons. Nå håper hun noen biter på. 47
Regine. Skrevet 30. juli 2019 #8188 Skrevet 30. juli 2019 Har noen link eller imgur til huset hennes? 1
Gjest Hummel34 Skrevet 30. juli 2019 #8190 Skrevet 30. juli 2019 Sett innlegget i Oppland arbeiderblad hvor hun forteller om dramaet på Glomma? Blir overrasket over bildet, hvor ulike selvvalgt og selvtatte bilder er opp mot de en fotograf i ei lita lokalavis er...
Rosalie Skrevet 30. juli 2019 #8191 Skrevet 30. juli 2019 20 minutter siden, Hummel34 skrev: Sett innlegget i Oppland arbeiderblad hvor hun forteller om dramaet på Glomma? Blir overrasket over bildet, hvor ulike selvvalgt og selvtatte bilder er opp mot de en fotograf i ei lita lokalavis er... Lite filterbruk hos avisfotografen, antagelig https://images.app.goo.gl/R6ozcMJXfhSGfwKx9 36
Blubird Skrevet 30. juli 2019 #8192 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, Christiane_W skrev: I følge nyeste innlegg på Instagram har hun store planer for huset hun har kjøpt. Bl.a. skal hun bytte kjøkken og basseng skal planlegges. Skal bli interessant å se om det blir noe av. Begge deler er dyrt og ettersom huskjøpet kom på plass med hjelp fra foreldrene hennes virker det for meg merkelig at hun har økonomi til luksusprosjekter av den typen...? Basseng trenger ikke å være dyrt. Se feks bloggen til småbarnsforeldre.no. Ifølge de kostet det ca 20 K å sette opp den type basseng de har med alt tilbehør. Jeg har familie med basseng i en annen prisklasse, men man trenger ikke å gjøre det dyrt. 2
Jobbermedbarn Skrevet 30. juli 2019 #8193 Skrevet 30. juli 2019 43 minutter siden, Rosalie skrev: Lite filterbruk hos avisfotografen, antagelig https://images.app.goo.gl/R6ozcMJXfhSGfwKx9 Ser den, men akkurat når det gjelder denne saken så er jeg her enig med ABD! De burde i det minste hatt på seg vester! Å falle ut i iskaldt stritt vann er ikke lett å håndtere, spesielt ikke for et barn! 20
Nobile Skrevet 30. juli 2019 #8194 Skrevet 30. juli 2019 Er det AB som tipset avisen og så sitt snitt til litt PR, eller var hun der tilfeldig når avisen var innom ? 22
pøbelsara Skrevet 30. juli 2019 #8195 Skrevet 30. juli 2019 Veldig bra at hun tar opp dette - det er jo livsfarlig oppførsel som det er viktig at settes fokus på. Jeg antar at hun har tipset avisen - hun er svømmetrener og vet vel litt om hvordan man oppfører seg i og på vann. 41
Lkk Skrevet 30. juli 2019 #8196 Skrevet 30. juli 2019 4 timer siden, Hummel34 skrev: Sett innlegget i Oppland arbeiderblad hvor hun forteller om dramaet på Glomma? Blir overrasket over bildet, hvor ulike selvvalgt og selvtatte bilder er opp mot de en fotograf i ei lita lokalavis er... Het enig , her ser du en middelaldrende dame , som er akkurat det hun er . 41
Leselusa Skrevet 31. juli 2019 #8197 Skrevet 31. juli 2019 9 timer siden, pøbelsara skrev: Veldig bra at hun tar opp dette - det er jo livsfarlig oppførsel som det er viktig at settes fokus på. Jeg antar at hun har tipset avisen - hun er svømmetrener og vet vel litt om hvordan man oppfører seg i og på vann. Helt enig! Applaus til AB for å sette fokus på dette!! 19
Isild Skrevet 31. juli 2019 #8198 Skrevet 31. juli 2019 Har ikke lest artikkelen (bak betalingsmur) Men er enig i at det er flott hvis hun setter fokus på badevett. Det har vært tragiske drukningsulykker i år. Bildet blir sekundært. Et helt fint bilde forøvrig. Det er vel mer bruken av filter på snapchat som tidvis kan bli litt... mye. Men akkurat det gjelder veldig mange influencere ser jeg. 34
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 31. juli 2019 Populært innlegg #8199 Skrevet 31. juli 2019 19 minutter siden, Isild skrev: Har ikke lest artikkelen (bak betalingsmur) Men er enig i at det er flott hvis hun setter fokus på badevett. Det har vært tragiske drukningsulykker i år. Bildet blir sekundært. Et helt fint bilde forøvrig. Det er vel mer bruken av filter på snapchat som tidvis kan bli litt... mye. Men akkurat det gjelder veldig mange influencere ser jeg. Ja, det er jo litt rart når man blir overrasket over at noen IKKE har kaninører i RL. 62
Isild Skrevet 31. juli 2019 #8200 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, pøbelsara skrev: Ja, det er jo litt rart når man blir overrasket over at noen IKKE har kaninører i RL. Exactly! 😁 12
Fremhevede innlegg