UnniB Skrevet 24. juli 2019 #8101 Skrevet 24. juli 2019 7 minutter siden, Felis skrev: Jeg er enig med deg, men må bare presisere at hun ikke er selvstendig næringsdrivende, hun er ansatt i eget AS. Som er insolvent. https://www.proff.no/selskap/anne-brith-as/sørumsand/-/IF82YS70000/ Det tenkte jeg ikke på 😊 Da er det enda merkeligere, om hun da ikke har fått en ny inntektskilde som ikke er offentlig enda. 12
maipai Skrevet 24. juli 2019 #8102 Skrevet 24. juli 2019 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=140967435 Er det dette som er huset hun har kjøpt? Enebolig, to bad, fem soverom, hage, loftstue... 1
Felis Skrevet 24. juli 2019 #8103 Skrevet 24. juli 2019 (endret) 17 minutter siden, maipai skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=140967435 Er det dette som er huset hun har kjøpt? Enebolig, to bad, fem soverom, hage, loftstue... Hun sier i dette intervjuet at hun har kjøpt hus på Sørumsand. i samme intervju sier hun at hun har hatt 18 (!) timers arbeidsdager i ett år. Det er nesten utrolig at hun har hatt tid til å sove, være sammen med barna, gjøre husarbeid, fly i møter med banker og skåle med Spraytandronninga! Men alt er større og bedre på Sørumsand, til og med døgnene har ekstra mange timer! https://www.seher.no/kjendis/kapret-drommehuset-etter-fem-ar/71428004 Sitat fra artikkelen: «Det er litt uvirkelig. Jeg har jobbet døgnet rundt for å få til dette huskjøpet. Det har vært 18 timer lange arbeidsdager i nesten ett år, sier den tidligere bloggeren.» Endret 24. juli 2019 av Felis 37
decker Skrevet 24. juli 2019 #8104 Skrevet 24. juli 2019 (endret) Gratulera med hus, AB! Endret 24. juli 2019 av decker Skifta ord 6
Populært innlegg Minipilla Skrevet 24. juli 2019 Populært innlegg #8105 Skrevet 24. juli 2019 Hvis vi vanlig dødelige regner med all fritiden vår som feks en tur til frisøren, lunch med venner, middager osv som jobb så jobber de fleste av oss vel 18 timers dager? Jeg blir helt oppgitt av den evinnelige snappingen fra luncher og spraytan og diverse neglebesøk og så kaller man det jobb???!? Det er et HÅN mot oss andre som har vanlige jobber. Altså de aller aller fleste av oss. Latterlig! 71
Tecka Skrevet 24. juli 2019 #8106 Skrevet 24. juli 2019 1 time siden, maipai skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=140967435 Er det dette som er huset hun har kjøpt? Enebolig, to bad, fem soverom, hage, loftstue... Nei, det ligger jo i Nittedal som er et stykke unna (ca 40 min med bil) 9
Kinder Skrevet 24. juli 2019 #8107 Skrevet 24. juli 2019 3 timer siden, foreveralone skrev: I følge se og hør er dette drømmehuset.... https://www.seher.no/kjendis/kapret-drommehuset-etter-fem-ar/71428004 Jeg er overrasket over hvor mye hun endrer seg. Jeg syns det ser ut som om at det er ulike personer på mer eller mindre alle bildene i artikkelen som er tatt ved ulike anledninger. Det er trist om dette er gjort med vilje. Hun har aldri vært stygg. Men gratulerer med hus, uavhengig av hvilket det er. Det unner jeg henne og barna, for det er noe hun har drømt om (og spekulert i) å få råd til lenge. Det virker også som om at hun har jobbet hardt for å få det til jamfør artikkelen. Så godt det ordnet seg med drømmehuset. 14
Pust Skrevet 24. juli 2019 #8108 Skrevet 24. juli 2019 14 minutter siden, Nor skrev: Litt artig at dere som er så bekymret for eksponering av barna hennes, legger ut link med adresse til huset hun har kjøpt..... FØR hun gjør det sel 🤪 Det var bare lenke til en artikkel i Se og hør, ikke til huset. Just saying. 23
FruJohansen Skrevet 24. juli 2019 #8109 Skrevet 24. juli 2019 Gratulerer med eget hus, Anne Brith! Jeg er glad på vegne av alle involverte at dette ordnet seg. 35
Gjest Emmy_H Skrevet 24. juli 2019 #8110 Skrevet 24. juli 2019 ABD er overhodet ikke ferdig med å selge sjelen sin. Hvem har interesse av at hun har kjøpt en enebolig til 3,6 milioner? Ser ikke noe grunn til å hverken applaudere eller bry seg om noe de fleste nordmenn gjør i løpet av et liv. Forskjellen er at hun nå har gjeld opp til ørene og det alene.
Zenhouse Skrevet 24. juli 2019 #8111 Skrevet 24. juli 2019 Huskjøp= jordskjelv??? 😅det er hvertfall den eneste som har kommet fra den kanten som fikk meg ørlite ut av balanse 😅 gratulerer, AB 😊 23
Ellenn Skrevet 25. juli 2019 #8113 Skrevet 25. juli 2019 10 timer siden, Emmy_H skrev: ABD er overhodet ikke ferdig med å selge sjelen sin. Hvem har interesse av at hun har kjøpt en enebolig til 3,6 milioner? Ser ikke noe grunn til å hverken applaudere eller bry seg om noe de fleste nordmenn gjør i løpet av et liv. Forskjellen er at hun nå har gjeld opp til ørene og det alene. Skjønner ikke at det er noe å skrive om i Se og Hør..hun har jo ikke gjort noe sensasjonelt liksom..hun har kjøpt et lite hus med hjelp fra mammaen og pappaen sin.. 36
DianaV Skrevet 25. juli 2019 #8114 Skrevet 25. juli 2019 Jeg klarte å kjøpe bolig selv før jeg var 30, alene på markedet btw, så jeg vet ikke hva som skjer hvis noen andre har gått gode for lånet ditt og du ikke klarer å holde det? Bare et spørsmål pga ABs begrensede og varierende inntekt(som vi vet om) og eventuelle som blir ansvarlige for det hvis det ikke opprettholdes. 12
Isild Skrevet 25. juli 2019 #8115 Skrevet 25. juli 2019 (endret) Hun har vel ikke sagt direkte noe sted at foreldrene er kausjonister, men det er jo nærliggende å tro det i og med at hun takker de veldig for hjelpen osv. Klarer hun ikke å betjene lånet, så vil de bli ansvarlige for det. For å kausjonere skulle jeg hatt 100% tillit til den jeg var kausjonist for, så da har de nok det. At Se og Hør skriver om det overrasker meg egentlig ikke. De elsker jo "Hjemme hos" og "Kjøpt drømmevillaen" - reportasjer med A, B eller C kjendiser. Endret 25. juli 2019 av Isild Skrivefeil som vanlig.. 16
Gjest Forum-Moderator Skrevet 25. juli 2019 #8116 Skrevet 25. juli 2019 ryddemelding : nedsettende kommentarer
Pust Skrevet 25. juli 2019 #8117 Skrevet 25. juli 2019 (endret) 3 timer siden, Isild skrev: Hun har vel ikke sagt noe sted at foreldrene er kausjonister, men det er jo nærliggende å tro det i og med at hun takker de veldig for hjelpen osv. Klarer hun ikke å betjene lånet, så vil de bli ansvarlige for det. For å kausjonere skulle jeg hatt 100% tillit til den jeg var kausjonist for, så da har de nok det. At Se og Hør skriver om det overrasker meg egentlig ikke. De elsker jo "Hjemme hos" og "kKøpt drømmevillaen" - reportasjer med A, B eller C kjendiser. Den artikkelen i Se og hør er ikke bare snill. Der kommer det frem ting AB nok helst vil glemme. Endret 25. juli 2019 av Pust 27
Gjest Emmy_H Skrevet 25. juli 2019 #8118 Skrevet 25. juli 2019 3 timer siden, Forum-Moderator skrev: ryddemelding : Spekulasjoner ????
Isild Skrevet 25. juli 2019 #8119 Skrevet 25. juli 2019 19 minutter siden, Pust skrev: Den artikkelen Se og hør er ikke bare snill. Der kommer det frem ting AB nok helst vil glemme. Jeg så det. Var nok lenket til endel hun ikke satt pris på der.. 17
Felis Skrevet 25. juli 2019 #8120 Skrevet 25. juli 2019 24 minutter siden, Isild skrev: Hun har vel ikke sagt noe sted at foreldrene er kausjonister, men det er jo nærliggende å tro det i og med at hun takker de veldig for hjelpen osv. Klarer hun ikke å betjene lånet, så vil de bli ansvarlige for det. For å kausjonere skulle jeg hatt 100% tillit til den jeg var kausjonist for, så da har de nok det. At Se og Hør skriver om det overrasker meg egentlig ikke. De elsker jo "Hjemme hos" og "kKøpt drømmevillaen" - reportasjer med A, B eller C kjendiser. Det er veldig hyggelig å lese at foreldrene har hjulpet Anne Brith med å få seg egen bolig. Ble litt glad når jeg så den hjertelige takken de fikk på snap også. Jeg har tidligere skrevet at jeg synes det er rart at hun deler så mye privat på en firmakonto, men denne gangen synes jeg det er helt på sin plass. Hun har tidligere delt med hele verden at de aldri har hjulpet henne, at hun har måttet klare seg selv og måtte flytte da hun var 18. Hun har virket mye bitter. At forholdet nå har bedret seg betraktelig synes jeg er godt å se! Det var jo tvingende nødvendig med ny bolig, da de står uten tak over hodet om få dager. Flott at foreldrene hjelper barna sine i kriser, enten man er 24 eller 44. 34
Fremhevede innlegg