Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Christiane_W skrev (På 23.7.2019 den 20.33):

Jeg er klar over at små, lokale banker gjerne er lettere å forhandle med og at de i større grad utviser skjønn enn de store bankene. Lånepapirene ABD har snappet bilder av er fra Nordea. Det er ikke akkurat en liten, lokal bank. 

Ekspander  

De har fortsatt lokale avdelinger. Vi fikk lån i en liten, lokal avdeling av en stor bankkjede og der gikk det an å forhandle. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset har tydeligvis ikke vært så lett å få solgt i og med at det er så mange vinterbilder. Ser at det er snø ute på de fleste bildene som er tatt inne. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Showmustgoon skrev (På 24.7.2019 den 6.14):

Der er det jo god plass til svømmebasseng, både inne og ute! 😜

Ekspander  

Hun har bestilt en airtrack (ref snap), det er jo nesten det samme 😜

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men linken som er delt her har 4soverom; Hun snapper at alle barna får eget rom..

Dette huset har totalt 4soverom, skal hun ligge i stua? 😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (På 24.7.2019 den 6.44):

Men linken som er delt her har 4soverom; Hun snapper at alle barna får eget rom..

Dette huset har totalt 4soverom, skal hun ligge i stua? 😅

Ekspander  

Går fint å lage til et soverom til oppe, der det nå er oppholdsrom ref tegningen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om hun mener vi er «haters» fordi vi kommenterer bolig.

Hun glemmer tydeligvis at det er hun selv som har gått skyhøyt ut med visjoner om drømmehus med basseng og gud vet hva.

Hun må forvente kommentarer når hun deler alt så offentlig.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (På 24.7.2019 den 7.21):

Ser dessuten ut som om det er for små vinduer og for skrått tak til å kunne lage et rom der, i hvert fall om man skal sette opp vegger og lage litt privatliv

https://imgur.com/a/VHdAtR9

Ekspander  

I alle dager 😳 Ser ut som halve vinduet er i 1. etg jo,eller er det kjellervinduer? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun fikk hjelp til å kjøpe hus, ekstra flott for barna! 

Men så utrolig trist at hun bruker snap til å gi «hatere»oppmerksomhet i denne stunden! Man er ikke hater selvom man undrer seg på om det hun presenterer stemmer overens med virkeligheten, og hittil er det svært lite som har gjort nettopp det! Den whiteboarden hun har skrevet inntekt på millioner og hus til 13 mill virker jo helt fjern når realiteten er her! Det er alle disse små løgnene og uredelighetene som gjør at jeg reagerer! Hun har null troverdighet i mine øyne, men er glad på barnas vegne! 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også glad på hennes og familiens vegne. Dette har de ønsket seg lenge. Å eie sitt eget gir en trygghet. Jeg syns huset er helt ok. Nøkternt, pent og det ligger vel sikkert i det området de ønsket. Jeg blåser i om det er små vinduer, eller det har vært til salgs lenge (iom at det er snø utenfor på noen av bildene osv) Hvis hun har funnet noe hun liker... good for her! 

Men hvorfor i hele tatt dele alt dette uoppnåelige "surret" på whiteboardet in the first place lurer jeg på - når realiteten ble at til og med selveste superkjendisen AB endte med å kjøpe noe helt ordinært - med hjelp av familien (noe som er HELT greit, og helt vanlig når man skal inn på boligmarkedet) 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Jodel er det ikke dette huset. Det stemmer ikke helt med beskrivelsen hennes heller. Huset har ikke to bad og ikke to stuer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var da voldsomt til skryt over å ha fått lån og kjøpt bolig! Måten hun beskriver det på skulle tilsi at hun hadde fått en Nobelpris eller noe. Hun er faktisk godt voksen og med flere barn - er det ikke normalt å kjøpe bolig da? 

Kjøpte selv bolig som singel for flere år siden flere år før jeg ble 30. Har vokst opp i fattigdom og har ingen foreldre til å hjelpe meg økonomisk. Kjøpte rekkehus med samboer i år og proklamerte det ikke på Facebook, sa knapt fra til venner engang 😛

Endret av Rubella
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (På 24.7.2019 den 10.12):

I følge Jodel er det ikke dette huset. Det stemmer ikke helt med beskrivelsen hennes heller. Huset har ikke to bad og ikke to stuer.

Ekspander  

Stue og loftstue, bad nede og toalett oppe.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...