Populært innlegg Marthe75 Skrevet 20. juli 2019 Populært innlegg #8001 Del Skrevet 20. juli 2019 Var innom snappen hennes nå. Hun filmer en ung mann, som lufter hunden i regnværet. Det ser ut som at han viser henne fingeren? Hun avslutter med å reklamere for datterens instagram, hun som ble så truet at bloggen måtte legges ned.... 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 20. juli 2019 #8002 Del Skrevet 20. juli 2019 Har dere link til Finn? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 20. juli 2019 #8003 Del Skrevet 20. juli 2019 Hvorfor er ansiktene deres på Finn? Snakker vi om www.finn.no eller hva her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 20. juli 2019 #8004 Del Skrevet 20. juli 2019 16 minutter siden, kahaki skrev: Hvorfor er ansiktene deres på Finn? Snakker vi om www.finn.no eller hva her? Hun selger diverse fordi hun skal flytte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 20. juli 2019 #8005 Del Skrevet 20. juli 2019 5 timer siden, Veslefrikk skrev: Hvorfor skal hun sladde fjesene deres på Finn, når hun eksponerer de vilt overalt i alle kanaler til enhver tid uansett? Så sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 20. juli 2019 #8006 Del Skrevet 20. juli 2019 Alt hatet hun har fått nå er vel kritikk på at igjen eksponerer datteren og utsetter henne for nye trusler, hvis vi skal tro på mor. Det er ikke en menneskerett å få lov til å følge henne...... hvor grandiost kan det bli ? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 20. juli 2019 #8007 Del Skrevet 20. juli 2019 Slettet hun snappen med den unge mannen, som viste fingeren? Hvorfor velger hun å filme det i det hele tatt . Det er jo spørsmålet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 20. juli 2019 #8008 Del Skrevet 20. juli 2019 Hvor finner man henne på finn? Fant ikke jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 20. juli 2019 #8009 Del Skrevet 20. juli 2019 30 minutter siden, Regine. skrev: Hvor finner man henne på finn? Fant ikke jeg... Hun selger bl.a en bunad, en køyeseng, en trampoline og noen stoler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 20. juli 2019 #8010 Del Skrevet 20. juli 2019 Hva blir det neste, flytte inn til eksen ? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panfobi Skrevet 20. juli 2019 #8011 Del Skrevet 20. juli 2019 59 minutter siden, Hyachint31 skrev: Hva blir det neste, flytte inn til eksen ? Ser ikke verre ut, ref snap 🤷🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 20. juli 2019 #8012 Del Skrevet 20. juli 2019 Så har barna fått beskjed om at de står på venteliste til valp, som mest sannsynlig kommer i november. Fatter ikke hvordan hun skal få tid til en hund, når hun bruker så mye tid på å skryte av heftig timeplan til både seg og barna.. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 20. juli 2019 #8013 Del Skrevet 20. juli 2019 Spørsmålsrunde på Instastory. Spørsmål: Har du kjøpt hus? Svar: Barna og jeg skal nyte noen uker sammen i denne travle prosessen før vi forteller hva som skjer / har skjedd!❤️ Kryptisk som alltid...🙄🙄🙄 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 20. juli 2019 #8014 Del Skrevet 20. juli 2019 (endret) 1 minutt siden, Christiane_W skrev: Spørsmålsrunde på Instastory. Spørsmål: Har du kjøpt hus? Svar: Barna og jeg skal nyte noen uker sammen i denne travle prosessen før vi forteller hva som skjer / har skjedd!❤️ Kryptisk som alltid...🙄🙄🙄 Så nei altså..hun som alltid flagger alt med en gang hadde ikke klart å holde dette inne hvis det var tilfelle. Endret 20. juli 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 20. juli 2019 #8015 Del Skrevet 20. juli 2019 Akkurat nå, Emmy_H skrev: Så nei altså.. «Mer om det senere..» 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. juli 2019 #8016 Del Skrevet 21. juli 2019 (endret) Stakk en liten tur innom igjen for å se om det hadde blitt hus jeg da: Flott gjort av exen å la de flytte inn der hvis ikke dette nye de skal flytte til er klart innen 5. August da (hvorvidt hun har bygget, kjøpt eller skal leie vil hun tydeligvis ikke fortelle. Jeg venter fortsatt ikke i spenning på om hun har kjøpt egentlig. Selv om "teaserne" med lånepapirer og bud tilsier det. Håper bare hun og barna har funnet et sted de vil trives jeg. Det er vel begrenset hvor allmennt interessant det er om hun kjøper eller leier... ) Denne snappen ang "rasshøl" (igjen) ble forøvrig en påminnelse om hvorfor jeg ikke følger henne på snap (eller andre steder) - Det er harry å skrive sånt. Kan ikke skjønne at det slår an på noen som helst måte hvis man også ønsker å fremstå som en profesjonell og sofistikert forretningskvinne. Endret 21. juli 2019 av Isild 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellenn Skrevet 21. juli 2019 Populært innlegg #8017 Del Skrevet 21. juli 2019 57 minutter siden, Isild skrev: Stakk en liten tur innom igjen for å se om det hadde blitt hus jeg da: Flott gjort av exen å la de flytte inn der hvis ikke dette nye de skal flytte til er klart innen 5. August da (hvorvidt hun har bygget, kjøpt eller skal leie vil hun tydeligvis ikke fortelle. Jeg venter fortsatt ikke i spenning på om hun har kjøpt egentlig. Selv om "teaserne" med lånepapirer og bud tilsier det. Håper bare hun og barna har funnet et sted de vil trives jeg. Det er vel begrenset hvor allmennt interessant det er om hun kjøper eller leier... ) Denne snappen ang "rasshøl" (igjen) ble forøvrig en påminnelse om hvorfor jeg ikke følger henne på snap (eller andre steder) - Det er harry å skrive sånt. Kan ikke skjønne at det slår an på noen som helst måte hvis man også ønsker å fremstå som en profesjonell og sofistikert forretningskvinne. Hun la ut snap om at hun skulle legge inn bud..og hun hadde garantert lagt ut snap om hun hadde vunnet budrunden, sammen med screenshot av samtaler mellom venner hvor de hadde gratulert og skrevet at hun er rå, hvordan hun når alle mål hun setter seg, og at den som gir seg er en dritt..osv.. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 21. juli 2019 #8018 Del Skrevet 21. juli 2019 Boken hennes er dokumentasjon på alle løgnene hun serverte på bloggen som nå er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 21. juli 2019 #8019 Del Skrevet 21. juli 2019 54 minutter siden, minister-mio skrev: Hun svarer på spørsmålsrunden at hun og eksen er gode venner. Romslig gjort etter hun offentlig beskylder ham for å ha banket henne så hun måtte flytte på krisesenter. Hun har vel flere ekser? Har hun konkret sagt at det var akkurat denne som gjorde at de måtte rømme til krisesenter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. juli 2019 #8020 Del Skrevet 21. juli 2019 13 minutter siden, Malum skrev: Hun har vel flere ekser? Har hun konkret sagt at det var akkurat denne som gjorde at de måtte rømme til krisesenter? Ja, jeg mener å huske hun var utsatt for vold da hun var med på hele Norge baker. Så sammenlign det med når hun var med de forskjellige så er det vel ikke vanskelig å se hvem det var 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg