Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, kahaki skrev:

Hvorfor er ansiktene deres på Finn?

Snakker vi om www.finn.no eller hva her?

Hun selger diverse fordi hun skal flytte

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Hvorfor skal hun sladde fjesene deres på Finn, når hun eksponerer de vilt overalt i alle kanaler til enhver tid uansett? 

Så sant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hatet hun har fått nå er vel kritikk på at igjen eksponerer datteren og utsetter henne for nye trusler, hvis vi skal tro på mor.

Det er ikke en menneskerett å få lov til å følge henne...... hvor grandiost kan det bli ?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet hun snappen med den unge mannen, som viste fingeren? Hvorfor velger hun å filme det i det hele tatt . Det er jo spørsmålet.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Regine. skrev:

Hvor finner man henne på finn? Fant ikke jeg...

Hun selger bl.a en bunad, en køyeseng, en trampoline og noen stoler

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Hva blir det neste, flytte inn til eksen ? 

Ser ikke verre ut, ref snap 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har barna fått beskjed om at de står på venteliste til valp, som mest sannsynlig kommer i november. Fatter ikke hvordan hun skal få tid til en hund, når hun bruker så mye tid på å skryte av heftig timeplan til både seg og barna.. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålsrunde på Instastory. 

Spørsmål: Har du kjøpt hus?

Svar: Barna og jeg skal nyte noen uker sammen i denne travle prosessen før vi forteller hva som skjer / har skjedd!❤️

Kryptisk som alltid...🙄🙄🙄

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmy_H
1 minutt siden, Christiane_W skrev:

Spørsmålsrunde på Instastory. 

Spørsmål: Har du kjøpt hus?

Svar: Barna og jeg skal nyte noen uker sammen i denne travle prosessen før vi forteller hva som skjer / har skjedd!❤️

Kryptisk som alltid...🙄🙄🙄

Så nei altså..hun som alltid flagger alt med en gang hadde ikke klart å holde dette inne hvis det var tilfelle. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk en liten tur innom igjen for å se om det hadde blitt hus jeg da: 

Flott gjort av exen å la de flytte inn der hvis ikke dette nye de skal flytte til er klart innen 5. August da (hvorvidt hun har bygget, kjøpt eller skal leie vil hun tydeligvis ikke fortelle. Jeg venter fortsatt ikke i spenning på om hun har kjøpt  egentlig. Selv om "teaserne" med lånepapirer og bud tilsier det. Håper bare hun og barna har funnet et sted de vil trives jeg. Det er vel begrenset hvor allmennt interessant det er om hun kjøper eller leier... ) 

Denne snappen ang "rasshøl" (igjen) ble forøvrig en påminnelse om hvorfor jeg ikke følger henne på snap (eller andre steder) - Det er harry å skrive sånt. Kan ikke skjønne at det slår an på noen som helst måte hvis man også ønsker å fremstå som en profesjonell og sofistikert forretningskvinne. 

Endret av Isild
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
54 minutter siden, minister-mio skrev:

Hun svarer på spørsmålsrunden at hun og eksen er gode venner. 

Romslig gjort etter hun offentlig beskylder ham for å ha banket henne så hun måtte flytte på krisesenter. 

Hun har vel flere ekser? Har hun konkret sagt at det var akkurat denne som gjorde at de måtte rømme til krisesenter?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Malum skrev:

Hun har vel flere ekser? Har hun konkret sagt at det var akkurat denne som gjorde at de måtte rømme til krisesenter?

Ja, jeg mener å huske hun var utsatt for vold da hun var med på hele Norge baker. Så sammenlign det med når hun var med de forskjellige så er det vel ikke vanskelig å se hvem det var

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...