Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Jeg pleier ikke å følge med på snappene hennes, men tok en titt nå. For meg ser det ekte ut da. Det er da et innvilget lån hun sitter med der, og det ser ut til at hun byr på et hus? Det ser også ut til at de paakker seg ut av nåværende bolig? 

Jeg vet ikke hvor langt hun har dratt spenningen i forbindelse med husjakt tidligere jeg ? Ingen lager vel "juksepapirer" for å få følgerne til å tro at hun har fått lån til hus? Eller? 

Akkurat dette med hus heier jeg på for henne. Selv om jeg ikke helt forstår hvordan økonomien har blomstret i en så stor grad på så kort tid- når det tilsynelatende er "dødt" i de forskjellige kanalene og selskapene hun startet opp (Franskemakroner, Bake AS, Magasin, Podcast, Blogghuset) 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Isild skrev:

Jeg pleier ikke å følge med på snappene hennes, men tok en titt nå. For meg ser det ekte ut da. Det er da et innvilget lån hun sitter med der, og det ser ut til at hun byr på et hus? Det ser også ut til at de paakker seg ut av nåværende bolig? 

Jeg vet ikke hvor langt hun har dratt spenningen i forbindelse med husjakt tidligere jeg ? Ingen lager vel "juksepapirer" for å få følgerne til å tro at hun har fått lån til hus? Eller? 

Akkurat dette med hus heier jeg på for henne. Selv om jeg ikke helt forstår hvordan økonomien har blomstret i en så stor grad på så kort tid- når det tilsynelatende er "dødt" i de forskjellige kanalene og selskapene hun startet opp (Franskemakroner, Bake AS, Magasin, Podcast, Blogghuset) 

Hun har vel aldri vist frem lånetilsagn før, men hun har snappet/blogget om uttalige møter med banken ang lån, flere visninger hun har vært på og alle mulige slags hint om både huskjøp og husbygging. Vet ikke hvor mange år huskjøp har vært «rett rundt hjørnet», men det begynner å bli lenge. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ellenn skrev:

Hun har vel aldri vist frem lånetilsagn før, men hun har snappet/blogget om uttalige møter med banken ang lån, flere visninger hun har vært på og alle mulige slags hint om både huskjøp og husbygging. Vet ikke hvor mange år huskjøp har vært «rett rundt hjørnet», men det begynner å bli lenge. 

Ja, nå husker jeg det. Det var en periode der det var flere spennende møter med banker, og egen megler som hadde i oppdrag å finne drømmehuset. 

Får håpe det blir noe av denne gangen da. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten utsagnet hennes med at det lønner seg og ikke gi seg, når det gjelder lånebeløp i banken? Kan vanskelig tro at du kan mase til deg akkurat det beløpet man ønsker??

Kanskje hun har fått eksen med som lånmedtaker? Håper i alle fall for hennes familie at boligdrømmen er reell :)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Pathological liar' is absolutely the toughest individual to deal with as a psychiatrist. Because you can't take anything they say at face value. And you can't, you know, fill in their personality. You don't know what's real and what's not.

Just sayin'

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Toiny skrev:

Dessuten utsagnet hennes med at det lønner seg og ikke gi seg, når det gjelder lånebeløp i banken? Kan vanskelig tro at du kan mase til deg akkurat det beløpet man ønsker??

Kanskje hun har fått eksen med som lånmedtaker? Håper i alle fall for hennes familie at boligdrømmen er reell :)

Ja, og om man hadde fått mast seg til et lån, så er vel det et lån man ikke egentlig har økonomi til å ta opp - blir jo det hun gir inntrykk av her..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut en imgur av snappen med lånepapirene? Jeg trodde ikke at banker betalte ut lån før en har kjøpt hus/leilighet da man må ha pant i en fast eiendom for å få et huslån. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Blubird skrev:

Kan noen legge ut en imgur av snappen med lånepapirene? Jeg trodde ikke at banker betalte ut lån før en har kjøpt hus/leilighet da man må ha pant i en fast eiendom for å få et huslån. 

Er vel bare snakk om finansieringsbevis

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, FruJohansen skrev:

For en tid tilbake la hun også ut et dokument som angivelig var en avtale verdt et sekssifret beløp, signert med "Anne Brith". 

Jeg pleier å bruke etternavn når jeg signerer avtaler, men det er mulig det er overflødig. 

Harald Rex og Anne Brith, vet du. De bruker ikke etternavn.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sh999 skrev:

Får så vondt inni meg av det AB la ut på snap i dag,  av et av barna 😢

Hva da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som er så glad i å vise frem seg selv og hennes prestasjoner, hvis hun virkelig har kjøpt hus... Burde hun ikke da ha vist det frem som bare det? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H

Klikket meg inn på Finn og der fikk jeg bilder av hele familien på forsiden av siden.. tenker mitt om at  hun ikke har sladdet fjeset til de minste og har seg selv med på et bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Crystallized skrev:

Hun som er så glad i å vise frem seg selv og hennes prestasjoner, hvis hun virkelig har kjøpt hus... Burde hun ikke da ha vist det frem som bare det? 

Tror ikke at hun har kjøpt noe ennå. Den dagen det skjer kommer vi nok til å få vite det på en eller annen måte (mulig på en kryptisk måte) Men det vil nok snappes i stor skala. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Isild said:

Tror ikke at hun har kjøpt noe ennå. Den dagen det skjer kommer vi nok til å få vite det på en eller annen måte (mulig på en kryptisk måte) Men det vil nok snappes i stor skala. 

Var det jeg også tenkte. Men hun liker nok å gi inntrykk av at hun har kjøpt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Crystallized skrev:

Var det jeg også tenkte. Men hun liker nok å gi inntrykk av at hun har kjøpt. 

Ja, ikke sant. Clickbait. 

Er lei det der for så lenge siden, så jeg venter IKKE i "spenning". Det har vært for mye trommevirvler for "no show" gjennom bloggkarrieren. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Emmy_H skrev:

Klikket meg inn på Finn og der fikk jeg bilder av hele familien på forsiden av siden.. tenker mitt om at  hun ikke har sladdet fjeset til de minste og har seg selv med på et bilde. 

Hvorfor skal hun sladde fjesene deres på Finn, når hun eksponerer de vilt overalt i alle kanaler til enhver tid uansett? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...