Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyeste snappen kan tolkes som hun har kjøpt hus, men.. Jeg tror jeg venter i spenning heller 🤭 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Crystallized skrev:

Nyeste snappen kan tolkes som hun har kjøpt hus, men.. Jeg tror jeg venter i spenning heller 🤭 

Hvis hun har fått lån på et hus til flere millioner vil jeg gjerne vite hvilken bank og saksbehandler hun brukte for å få til det 😂

• Liker 32
Skrevet

Det går fint an å være på husjakt når en skal leie bolig også. Håper AB og fammen finner et fint sted å bo. Men noe huskjøp er det ingen som tror på. Ingen skam å leie! Men, det er mye flashing av restaurantbesøk og innkjøp av diverse klær/annet ræl så det er tydelig at hun vil fremstå som pengesterk. Noe som er lurt for hennes del da hun lever av å være mentor for andre, dette gjør at flere vil leve "bloggdrømmen", noe som genererer mer penger i kassa til AB. 

• Liker 23
Gjest Ispahan
Skrevet
28 minutter siden, Oline12 skrev:

Det går fint an å være på husjakt når en skal leie bolig også. Håper AB og fammen finner et fint sted å bo. Men noe huskjøp er det ingen som tror på. Ingen skam å leie! Men, det er mye flashing av restaurantbesøk og innkjøp av diverse klær/annet ræl så det er tydelig at hun vil fremstå som pengesterk. Noe som er lurt for hennes del da hun lever av å være mentor for andre, dette gjør at flere vil leve "bloggdrømmen", noe som genererer mer penger i kassa til AB. 

Jeg håper deltagerne i ABIP i det minste har hørt om Proff.no

https://www.proff.no/selskap/anne-brith-as/sørumsand/-/IF82YS70000/

Anne Brith er millimeters unna konkurs nummer 4, men det går helt sikkert bedre med dem! Eller??

Skrevet
1 hour ago, DianaV said:

Hvis hun har fått lån på et hus til flere millioner vil jeg gjerne vite hvilken bank og saksbehandler hun brukte for å få til det 😂

Jeg også!! Høres jo fantastisk ut 😃🤦🏼‍♀️

• Liker 13
Skrevet

Noen som så på snap om at hun hadde fått ny klokke?? Vi snakker klokke til 100 000!! (IWC klokke)  Ser snappen er borte nå,lurer på hvorfor?? 

• Liker 15
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
2 timer siden, Ispahan skrev:

Jeg håper deltagerne i ABIP i det minste har hørt om Proff.no

https://www.proff.no/selskap/anne-brith-as/sørumsand/-/IF82YS70000/

Anne Brith er millimeters unna konkurs nummer 4, men det går helt sikkert bedre med dem! Eller??

Jeg et bombesikker på at deltagerne ikke har hørt om proff. Hvis de hadde den kunnskapen hadde de ikke meldt seg på kurs.

Endret av Emmy_H
Skrevet (endret)
41 minutter siden, Easypeasy skrev:

Noen som så på snap om at hun hadde fått ny klokke?? Vi snakker klokke til 100 000!! (IWC klokke)  Ser snappen er borte nå,lurer på hvorfor?? 

Snapper på story forsvinner etter 24 timer, så det er nok forklaringen.

Har (tror jeg) funnet huset hun har vært på visning i hos PROA og det koster langt mindre og har en langt mer nøktern standard enn 13-millioners villaen med basseng i Bærum som var målet for et års tid siden. ABD har nok fått seg en realitetsorientering.

Endret av Christiane_W
  • Liker 22
Skrevet
44 minutter siden, Easypeasy skrev:

Jeg så også den på snap. Umerket. 

Jeg tviler sterkt på at hun har kjøpt en slik klokke selv. I så fall burde hun vel hatt råd til å bli med til Russland? Jeg kjenner tilfeldigvis flere med barn som deltok i St. Petersburg, og gjengs for alle var at både mor, far og søsken var med på turen. 

• Liker 22
Skrevet
15 minutter siden, Christiane_W skrev:

Snapper på story forsvinner etter 24 timer, så det er nok forklaringen.

Ja, vet de forsvinner etter 24t, men denne har ikke ligget der så lenge..så den er nok fjernet selv🧐

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Easypeasy skrev:

Jeg så den, men er ganske sikker på at den var på en annen sin hånd? 

• Liker 12
Skrevet
8 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg så den, men er ganske sikker på at den var på en annen sin hånd? 

Sånn er AB låner litt her og låner litt der , plutselig ser hun på det som sitt 😊 hennes virkelighet er annerledes enn flertallet sin . Det var ikke mange turer hun hadde til landstedet som eksen Eide heller før AB ga inntrykk av å ha vært medeier i mange år , gjorde om båthus og møblerte uteområder etter sin stil , flaut å være vitne til 🙈

• Liker 39
Skrevet
5 timer siden, Lkk skrev:

Sånn er AB låner litt her og låner litt der , plutselig ser hun på det som sitt 😊 hennes virkelighet er annerledes enn flertallet sin . Det var ikke mange turer hun hadde til landstedet som eksen Eide heller før AB ga inntrykk av å ha vært medeier i mange år , gjorde om båthus og møblerte uteområder etter sin stil , flaut å være vitne til 🙈

Hadde vært gøy å se om eks svigerfamilien har fjernet alt det pastellfargete hun ordnet der 😎

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, Flettfrid skrev:

Hadde vært gøy å se om eks svigerfamilien har fjernet alt det pastellfargete hun ordnet der 😎

Det er jeg ganske sikker på , passer ikke inn på sjøhytte i det hele tatt , eksen har fått seg en ny flott kjæreste , de virker kjempeforelsket , så mye som er forandra fra i fjor 😊

• Liker 26
Skrevet

Hvor lenge kan et AS har negativ egenkapital før det får «smekk på lanken» fra det offentlige? 

• Liker 23
Skrevet
På 12.7.2019 den 10.40, Lkk skrev:

Eller den chanel-veska hun lånte og ødela (eller mista?)..

• Liker 21
Skrevet
3 timer siden, Maskopi skrev:

Eller den chanel-veska hun lånte og ødela (eller mista?)..

Whaaat??? Når skjedde det ? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Nobile skrev:

Gullruten 2016, nå er jo bloggen borte, men det var noe om at den «forsvant fra hotellrommet»

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, Nobile skrev:

34 minutter siden, Maskopi skrev:

Gullruten 2016, nå er jo bloggen borte, men det var noe om at den «forsvant fra hotellrommet»

Fant litt om det i en gammel tråd:

• Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...