Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7601 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 7 minutter siden, Uglesjel skrev: Boken er sant. Det ser man på screen som hun har valgt og ta med i boka. Og mange har reagert på det. Men at ÈN bestemt privat person får gjennomgå uten og bli informert eller gitt sitt samtykke blir fullstendig feil. AB er så opptatt av hva hun vil at hun glemmer at hun har med ekte mennesker og gjøre. Samt så tråkker hun alltid i den samme fella stadig vekk. Er du sikker på at det som står i boken er sant? Men, ja. Jeg har samme inntrykk som deg. Hun er så opptatt av det hun selv vil i øyeblikket at alt annet -og at det kanskje bør tas andre hensyn- går damen hus forbi. Endret 5. juni 2019 av Tøytigern 5
Gjest 2ney Skrevet 5. juni 2019 #7602 Skrevet 5. juni 2019 Det begynner å bli mye dokumentasjon nå. Asti er god på å skrive 👏👏❤️ https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/
MaleficentAurora Skrevet 5. juni 2019 #7603 Skrevet 5. juni 2019 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Er du sikker på at det som står i boken er sant? Men, ja. Jeg har samme inntrykk som deg. Hun er så opptatt av det hun selv vil i øyeblikket at alt annet -og at det kanskje bør tas andre hensyn- går damen hus forbi. Ja det er jeg sikker på. For jeg er nemlig medlem av de gruppene hun har screen fra. Hun har blitt kastet ut fra mange grupper pga den boka. 2
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7604 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Ja det er jeg sikker på. For jeg er nemlig medlem av de gruppene hun har screen fra. Hun har blitt kastet ut fra mange grupper pga den boka. Uff, da. Ja, men så er det vel en grunn til akkurat det. 7
Gjest 2ney Skrevet 5. juni 2019 #7605 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Ja det er jeg sikker på. For jeg er nemlig medlem av de gruppene hun har screen fra. Hun har blitt kastet ut fra mange grupper pga den boka. Har du lest dette? Da får du sett saken fra flere sider enn kun ABD sin. https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/ Endret 5. juni 2019 av 2ney
MaleficentAurora Skrevet 5. juni 2019 #7606 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Uff, da. Ja, men så er det vel en grunn til akkurat det. Hun er selv en evig netttroll. Selv innpå her har hun trollet. Hun har også noe fra KG i boken sin. 13
MaleficentAurora Skrevet 5. juni 2019 #7607 Skrevet 5. juni 2019 1 minutt siden, 2ney skrev: Har du lest dette? https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/ Trenger ikke og lese noe som helst av det du linker til. Jeg har sett hvordan hun har opptredd i face grupper etc. 1
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7608 Skrevet 5. juni 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Hun er selv en evig netttroll. Selv innpå her har hun trollet. Hun har også noe fra KG i boken sin. Ja, akkurat det tviler jeg ikke på. Hun har nok lest med lupe her inne for å holde seg oppdatert på kritikken mot henne, så hun har et motsvar, 3
Christina82 Skrevet 5. juni 2019 #7609 Skrevet 5. juni 2019 Ryddet for brukerdebatt og avsporing. Ninab82, mod 1
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7610 Skrevet 5. juni 2019 16 minutter siden, 2ney skrev: Har du lest dette? Da får du sett saken fra flere sider enn kun ABD sin. https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/ Jeg gikk inn her for å se, men jeg fant bare en masse linker?
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7611 Skrevet 5. juni 2019 46 minutter siden, 2ney skrev: Det begynner å bli mye dokumentasjon nå. Asti er god på å skrive 👏👏❤️ https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/ Det drøyeste synes jeg var det med at hun skrev hun var på bestselgerlisten med boken sin, mens hun i virkeligheten ikke var på noen sånn liste i det hele tatt. Skamløs løgn og feilaktig markedsføring. https://influencere.wordpress.com/2019/04/06/anne-brith-bok-og-toppliste/ 32
MaleficentAurora Skrevet 5. juni 2019 #7612 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Det drøyeste synes jeg var det med at hun skrev hun var på bestselgerlisten med boken sin, mens hun i virkeligheten ikke var på noen sånn liste i det hele tatt. Skamløs løgn og feilaktig markedsføring. https://influencere.wordpress.com/2019/04/06/anne-brith-bok-og-toppliste/ Dæææver🤣 Her i byen så var den "gjømt" bort og hun ble omtalt som bloggmobberen😅 Dem som jobbet på bokforhandlere spilte ofte dum og uvitende om at hun hadde gitt ut noe bok😂 At hun har hatt den tittelen som best selger er rent løgn. 12
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7613 Skrevet 5. juni 2019 (endret) På 1.6.2019 den 19.50, PetraPerlesukker skrev: Helt helt enig med deg👍🏻 Men la meg spørre: hvorfor i helvete følger dere henne på snap/sosiale medier??? det er jo sånne som deg som gir henne penger i kassa sånn at hun kan fortsette å utlevere ungene sine. Eneste motgift er jo å boikotte Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke følger henne på sosiale medier og har heller ikke gått inn der nå. Jeg gidder ikke generere klikk for denne damen.Men når det er sagt må man være blind for å ikke få med seg noe av det som blir sagt.Spesielt denne boken ble det jo slått opp om, og det tror jeg var fordi det hun sa hun skrev om er et politisk korrekt tema for tiden. Og da sier jeg "Det hun sa hun skrev om." For jeg oppfattet boken mere som et forsøk på en hevn og et motsvar i et kommentarfelt, enn som en samfunnskritisk bok om hets og kvinner som hater kvinner. Den burde vel strengt tatt heller hatt tittelen "Kvinner som hater meg." Men hos TV2 tok de det helt klart som en kritisk bok, med tanke på klimaet i sosiale medier. Kanskje de ikke hadde helt klart for seg det landskapet den beskrev? Eller tar jeg helt feil her? Endret 5. juni 2019 av Tøytigern 17
MaleficentAurora Skrevet 5. juni 2019 #7614 Skrevet 5. juni 2019 På 1.6.2019 den 19.50, PetraPerlesukker skrev: Helt helt enig med deg👍🏻 Men la meg spørre: hvorfor i helvete følger dere henne på snap/sosiale medier??? det er jo sånne som deg som gir henne penger i kassa sånn at hun kan fortsette å utlevere ungene sine. Eneste motgift er jo å boikotte Har aldri følgt verken bloggen eller insta hennes. Og heller ikke på snapchat for sakens skyld. Mine observasjoner er fra face grupper og andre screen som jeg hat fått tilsendt av folk som hun har vært skikkelig ufin mot. 6
Gjest 2ney Skrevet 5. juni 2019 #7615 Skrevet 5. juni 2019 59 minutter siden, Tøytigern skrev: Jeg gikk inn her for å se, men jeg fant bare en masse linker? Asti har lagt ut diverse linker til innleggene hun har skrevet om ABD. En dag du har tid kan du se der. Vanvittig mye grums har kommer frem.
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7616 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 22 minutter siden, Uglesjel skrev: Riktig.. Tittelen på boken er jo helt feil når "forfatteren" selv sitter faglig innpå nettforum og hetser andre. Hun trakk iallefall en navngitt person gjennom søla meed boken, og da er det merkelig at hun kaller det en kamp mot hets (og nettroll)... Uansett, hun ble saksøkt og har inngått forlik i Tingretten. I framtidige utgaver av boka (hvis det da blir nye opplag) skal den endres, slik at denne privatpersonen ikke får gjennomgå. Hun skal også betale 250K i erstatning. Jeg lurer på om de som framsnakket boken i det hele tatt hadde satt seg inn i den, eller analysert den? Tenker da på TV2 og Nrk. Endret 5. juni 2019 av Tøytigern 14
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7617 Skrevet 5. juni 2019 1 minutt siden, 2ney skrev: Asti har lagt ut diverse linker til innleggene hun har skrevet om ABD. En dag du har tid kan du se der. Vanvittig mye grums har kommer frem. Fant også noe Asti har omtalt som det står mere om her. Nemlig at AnneBrith endte med å måtte beklage, angående boken. https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale 12
MaleficentAurora Skrevet 5. juni 2019 #7618 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Hun trakk iallefall en navngitt person gjennom søla meed boken, og da er det merkelig at hun kaller det en kamp mot hets (og nettroll)... Uansett, hun ble saksøkt og har inngått forlig i Tingretten. I framtidige utgaver av boka skal den endres, slik at denne privatpersonen ikke får gjennomgå. Jeg lurer på om de som framsnakket boken i det hele tatt hadde satt seg inn i den, eller analysert den? Tenker da på TV2 og Nrk. Ingen hadde satt seg inn eller tatt i betraktning at ei uskyldig privatperson fikk gjennomgå i den boken. Dem var mer opphengt at AB hadde gitt ut en bok som skulle en del av kampen mot nettets og nettrollene. Derfor syns jeg at det var syk at programmet Debatt ikke finne AB til og stille opp slik at hele boken kom fram i lyset. For hun takket nemlig nei når NRK ringte. Flere bloggere stilte seg uforståelig om hvorfor hun ikke ville ha en debatt om boken eller temaet. 8
MaleficentAurora Skrevet 5. juni 2019 #7619 Skrevet 5. juni 2019 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Fant også noe Asti har omtalt som det står mere om her. Nemlig at AnneBrith endte med å måtte beklage, angående boken. https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale Hun har også måtte beklager for enkelte oppskrifter som hun betraktet som "sine" når dem var fra bake siden godt.no🤦♀️ 15
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #7620 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 5 minutter siden, Uglesjel skrev: Ingen hadde satt seg inn eller tatt i betraktning at ei uskyldig privatperson fikk gjennomgå i den boken. Dem var mer opphengt at AB hadde gitt ut en bok som skulle en del av kampen mot nettets og nettrollene. Derfor syns jeg at det var syk at programmet Debatt ikke finne AB til og stille opp slik at hele boken kom fram i lyset. For hun takket nemlig nei når NRK ringte. Flere bloggere stilte seg uforståelig om hvorfor hun ikke ville ha en debatt om boken eller temaet. Hun ville ikke ha en debatt? Men, hvorfor kom hun da i det hele tatt med boken?? (Noen ting er det litt vanskelig for en Tøytiger å forstå...) Endret 5. juni 2019 av Tøytigern 19
Fremhevede innlegg