Gjest inox Skrevet 14. november 2018 #741 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) "Å, Anne Brith, hvorfor gjør du dette mot deg selv....?" - er i grunn tanken jeg sitter med her Dette fremstår jo så selvdestruktivt, at nesten kvier meg for å kommentere saken i det hele tatt. Tenk det, at denne tråden er ikke mer enn ca fjorten dager, men gikk jaggu kjapt fra at AB var i lukvarmt trøbbel til å havne i kokvarmen - kun pga egen håndtering. Når en "driver butikk" så er ikke lengre angrep det beste forsvar, selv ikke om kritikken måtte være totalt uberettiga. Hvordan ser vel ikke dette, eller disse to, oppslagene i Dagens Næringsliv ut, for potensielle samarbeidspartnere eller arbeidsgivere for den saks skyld? Sånn siden AB også brukte dagen idag til å hinte om kanskje slutte å blogge. Det er en enkelt ting absolutt alle vil bite seg i merke med en eneste gang - at Dagens Næringsliv har valgt å trykke en sak med en anonym kilde. Det i seg selv er så oppsiktsvekkende, at det vil fortelle alle DN-lesere at her er AB ute og kjører. Leserne vet selvfølgelig at journalisten både har snakket med og verifisert hvem Adina er, og undersøkt fakta i saken nøye, før en risikerer å trykke en slik sak. Det er høyst uvanlig at aviser bruker anonyme kilder, og da skal det ligge særskilte vurderinger bak. Det er vanligvis et premiss i det offentlige ordskiftet at en skal vite hvem som fremlegger en sak. Når en så seriøs avis som Dagens Næringsliv, med all sin faglige tyngde velger å ikke bare bruke en anonym kilde - men også henvise til en anonym blogg, så sender det kraftige signaler. Signaler som heller ikke lar seg slette, om AB ønsker å starte med blanke ark siden - avisartikler forblir i offentligheten, sånn i motsetning til egen blogg. Dernest, et kakebilde som raskt ble sletta når påpekt ikke var ok, står vel ikke for noen som grove overtramp en trenger å bry politiet med. Skal vi så gjette på, hvor mange som leste artikkelen gikk rett til 1881 og googla for å sjekke om nummeret var offentlig? Greit nok at antakelig ikke helt god skikk, men neppe straffbart. Dette vs to soleklare uttalelser på at hva AB selv har gjort er ulovlig. Hvordan trodde hun det ville se ut...? Antakelig leser både AB og ML bloggomtoppbloggere med litt andre øyne enn folk flest - det er jo ikke gøy å få hengt ut skittentøyet sitt. Men er stygt redd at det ikke er sympati for egen sak som vil oppnås, om DN-saken gjør at flere sjekker ut hva dette egentlig dreier seg om. AB hadde egentlig alt å tape på å få knytta eget navn til bloggomtoppbloggere i den "mainstream" avisartikkel - for alt som ligger der er jo faktisk dokumentert via offentlige kilder. Og nå har hun sørga for at dette vil være lett å finne for enhver som googler henne, for all fremtid - alt det "lite heldige" som er sletta fra egen blogg. Hvorfor gjøre dette mot seg selv....? Når alt som hadde trengtes, sånn for en fjorten dagers tid siden, var å legge seg flat og si "beklager" til de som fortjente ei unnskyldning? Så hadde hele denne saken kunnet forsvinne, og merkevaren "Anne Brith" ville hatt muligheten til å starte på ny fresh, legge dette bak seg og tenke på hva livsveien skal være i fremtiden. Men nå? Nå tør jeg ikke helt tenke på hvor dette kan ende - det er egentlig ikke noe gøy mer, bare trist hele greia Endret 14. november 2018 av inox manglende mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 14. november 2018 #742 Del Skrevet 14. november 2018 ( OI..!! til å føle meg ganske tom for ord - så hadde jeg visst ganske mange....! 😛 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 14. november 2018 #743 Del Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, inox skrev: "Å, Anne Brith, hvorfor gjør du dette mot deg selv....?" - er i grunn tanken jeg sitter med her Dette fremstår jo så selvdestruktivt, at nesten kvier meg for å kommentere saken i det hele tatt. Tenk det, at denne tråden er ikke mer enn ca fjorten dager, men gikk jaggu kjapt fra at AB var i lukvarmt trøbbel til å havne i kokvarmen - kun pga egen håndtering. Når en "driver butikk" så er ikke lengre angrep det beste forsvar, selv ikke om kritikken måtte være totalt uberettiga. Hvordan ser vel ikke dette, eller disse to, oppslagene i Dagens Næringsliv ut, for potensielle samarbeidspartnere eller arbeidsgivere for den saks skyld? Sånn siden AB også brukte dagen idag til å hinte om kanskje slutte å blogge. Det er en enkelt ting absolutt alle vil bite seg i merke med en eneste gang - at Dagens Næringsliv har valgt å trykke en sak med en anonym kilde. Det i seg selv er så oppsiktsvekkende, at det vil fortelle alle DN-lesere at her er AB ute og kjører. Leserne vet selvfølgelig at journalisten både har snakket med og verifisert hvem Adina er, og undersøkt fakta i saken nøye, før en risikerer å trykke en slik sak. Det er høyst uvanlig at aviser bruker anonyme kilder, og da skal det ligge særskilte vurderinger bak. Det er vanligvis et premiss i det offentlige ordskiftet at en skal vite hvem som fremlegger en sak. Når en så seriøs avis som Dagens Næringsliv, med all sin faglige tyngde velger å ikke bare bruke en anonym kilde - men også henvise til en anonym blogg, så sender det kraftige signaler. Signaler som heller ikke lar seg slette, om AB ønsker å starte med blanke ark siden - avisartikler forblir i offentligheten, sånn i motsetning til egen blogg. Dernest, et kakebilde som raskt ble sletta når påpekt ikke var ok, står vel ikke for noen som grove overtramp en trenger å bry politiet med. Skal vi så gjette på, hvor mange som leste artikkelen gikk rett til 1881 og googla for å sjekke om nummeret var offentlig? Greit nok at antakelig ikke helt god skikk, men neppe straffbart. Dette vs to soleklare uttalelser på at hva AB selv har gjort er ulovlig. Hvordan trodde hun det ville se ut...? Antakelig leser både AB og ML bloggomtoppbloggere med litt andre øyne enn folk flest - det er jo ikke gøy å få hengt ut skittentøyet sitt. Men er stygt redd at det ikke er sympati for egen sak som vil oppnås, om DN-saken gjør at flere sjekker ut hva dette egentlig dreier seg om. AB hadde egentlig alt å tape på å få knytta eget navn til bloggomtoppbloggere i den "mainstream" avisartikkel - for alt som ligger der er jo faktisk dokumentert via offentlige kilder. Og nå har hun sørga for at dette vil være lett å finne for enhver som googler henne, for all fremtid - alt det "lite heldige" som er sletta fra egen blogg. Hvorfor gjøre dette mot seg selv....? Når alt som hadde trengtes, sånn for en fjorten dagers tid siden, var å legge seg flat og si "beklager" til de som fortjente ei unnskyldning? Så hadde hele denne saken kunnet forsvinne, og merkevaren "Anne Brith" ville hatt muligheten til å starte på ny fresh, legge dette bak seg og tenke på hva livsveien skal være i fremtiden. Men nå? Nå tør jeg ikke helt tenke på hvor dette kan ende - det er egentlig ikke noe gøy mer, bare trist hele greia 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 14. november 2018 #744 Del Skrevet 14. november 2018 11 minutter siden, inox skrev: "Å, Anne Brith, hvorfor gjør du dette mot deg selv....?" - er i grunn tanken jeg sitter med her Dette fremstår jo så selvdestruktivt, at nesten kvier meg for å kommentere saken i det hele tatt. Tenk det, at denne tråden er ikke mer enn ca fjorten dager, men gikk jaggu kjapt fra at AB var i lukvarmt trøbbel til å havne i kokvarmen - kun pga egen håndtering. Når en "driver butikk" så er ikke lengre angrep det beste forsvar, selv ikke om kritikken måtte være totalt uberettiga. Hvordan ser vel ikke dette, eller disse to, oppslagene i Dagens Næringsliv ut, for potensielle samarbeidspartnere eller arbeidsgivere for den saks skyld? Sånn siden AB også brukte dagen idag til å hinte om kanskje slutte å blogge. Det er en enkelt ting absolutt alle vil bite seg i merke med en eneste gang - at Dagens Næringsliv har valgt å trykke en sak med en anonym kilde. Det i seg selv er så oppsiktsvekkende, at det vil fortelle alle DN-lesere at her er AB ute og kjører. Leserne vet selvfølgelig at journalisten både har snakket med og verifisert hvem Adina er, og undersøkt fakta i saken nøye, før en risikerer å trykke en slik sak. Det er høyst uvanlig at aviser bruker anonyme kilder, og da skal det ligge særskilte vurderinger bak. Det er vanligvis et premiss i det offentlige ordskiftet at en skal vite hvem som fremlegger en sak. Når en så seriøs avis som Dagens Næringsliv, med all sin faglige tyngde velger å ikke bare bruke en anonym kilde - men også henvise til en anonym blogg, så sender det kraftige signaler. Signaler som heller ikke lar seg slette, om AB ønsker å starte med blanke ark siden - avisartikler forblir i offentligheten, sånn i motsetning til egen blogg. Dernest, et kakebilde som raskt ble sletta når påpekt ikke var ok, står vel ikke for noen som grove overtramp en trenger å bry politiet med. Skal vi så gjette på, hvor mange som leste artikkelen gikk rett til 1881 og googla for å sjekke om nummeret var offentlig? Greit nok at antakelig ikke helt god skikk, men neppe straffbart. Dette vs to soleklare uttalelser på at hva AB selv har gjort er ulovlig. Hvordan trodde hun det ville se ut...? Antakelig leser både AB og ML bloggomtoppbloggere med litt andre øyne enn folk flest - det er jo ikke gøy å få hengt ut skittentøyet sitt. Men er stygt redd at det ikke er sympati for egen sak som vil oppnås, om DN-saken gjør at flere sjekker ut hva dette egentlig dreier seg om. AB hadde egentlig alt å tape på å få knytta eget navn til bloggomtoppbloggere i den "mainstream" avisartikkel - for alt som ligger der er jo faktisk dokumentert via offentlige kilder. Og nå har hun sørga for at dette vil være lett å finne for enhver som googler henne, for all fremtid - alt det "lite heldige" som er sletta fra egen blogg. Hvorfor gjøre dette mot seg selv....? Når alt som hadde trengtes, sånn for en fjorten dagers tid siden, var å legge seg flat og si "beklager" til de som fortjente ei unnskyldning? Så hadde hele denne saken kunnet forsvinne, og merkevaren "Anne Brith" ville hatt muligheten til å starte på ny fresh, legge dette bak seg og tenke på hva livsveien skal være i fremtiden. Men nå? Nå tør jeg ikke helt tenke på hvor dette kan ende - det er egentlig ikke noe gøy mer, bare trist hele greia Et meget godt innlegg fra deg 😊👏👏👏👏 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 14. november 2018 #745 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg sier det igjen, kaninkoker.. Forstår det veldig godt hvorfor AB ikke klarer å etablere et sosialt nettverk der hun bor, og at hun stadig vekk ser relasjoner renner vekk som sand mellom fingrene. Ingen tør å være nær noen som henger dem ut i all offentlighet hvis man skulle bry seg så mye om vedkommende at man kommer med noen gode, velmenende råd. Jeg er helt sikker på at det er det som har skjedd hver gang hun skriver om nære som sviktet. Jeg fikk så vidt med meg en episode av bloggerene, der AB er i bursdagsselskap hos bloggerkollega Stina. Her var alle de andre gjestene venninner av Stina, i starten av 20 årene, også var det gamlemor selv. Jeg leser også at denne "etiske hackeren" uttaler til DN at hun og AB er bekjenge, hun er venninne med mange bloggere. Dette er også ei ung jente.. Er det bare jeg som reagerer på at ei dame i snart midten av førtiårene har flere (bare?) venninner som er 20 år yngre enn seg selv? Det er noe med det at når man blir eldre og mer erfaren så gjennomskuer man også folk lettere. Jeg vil tro at AB har problemer med å holde på venner på sin egen alder, nettopp fordi de gjennomskuer henne. Desverre så er altså situasjonen slik nå at hun har avsluttet alle relasjoner der noen kunne korrigere og komme med fornuftige innspill. AB er den som har brutt loven, forfulgt og kommet med grove beskyldninger og krenket flere mennesker. Hadde hun har bare litt evne til å reflektere over egen oppførsel, hadde hun forstått at om hun ikke vil be om unnskyldning, så bør hun i det minste ligge lavt en god stund. I stedet slår hun rundt seg i blinde og anmelder noen som ikke har gjort noen ting ulovlig, men som AB selv faktisk er skyldig i å ha begått lovbrudd mot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg miss summers Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #746 Del Skrevet 14. november 2018 De to artiklene diskuteres i alle fall på some-gruppa på Facebook. De ler litt av vedkommende som outet seg selv i nevnte gruppe FØR botb nevnte henne 😆 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 14. november 2018 #747 Del Skrevet 14. november 2018 41 minutter siden, Puffin skrev: Syns det er påfallende at Dagens Næringsliv nå har to saker om dette, mens andre riksmedia holder pent kjeft. Andre "småsaker" fra blogglandia kan de skrive om, men dette tar de ikke i? Det er nærleggende å tenke at mens DNs journalister er opptatt av å belyse influencernes næringsvirksomhet, er andre medier stort sett opptatt av kjappe klikksaker som er ment å underholde. Da kreves ikke så mye jobbing med kildekritikk og fremstilling. Det er uvant for influencerbedriftene å få typen oppmerksomhet som Anne-Brith AS får nå. AB sliter nok også litt med å forstå at det er bedriften hennes og måten hun driver den på som er gjenstand for oppmerksomhet. Å bli kjent som en bedriftseier som anmelder og forfølger privatpersoner som er kritiske til virksomheten er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 14. november 2018 #748 Del Skrevet 14. november 2018 9 minutter siden, marie_82 said: Jeg sier det igjen, kaninkoker.. Forstår det veldig godt hvorfor AB ikke klarer å etablere et sosialt nettverk der hun bor, og at hun stadig vekk ser relasjoner renner vekk som sand mellom fingrene. Ingen tør å være nær noen som henger dem ut i all offentlighet hvis man skulle bry seg så mye om vedkommende at man kommer med noen gode, velmenende råd. Jeg er helt sikker på at det er det som har skjedd hver gang hun skriver om nære som sviktet. Jeg fikk så vidt med meg en episode av bloggerene, der AB er i bursdagsselskap hos bloggerkollega Stina. Her var alle de andre gjestene venninner av Stina, i starten av 20 årene, også var det gamlemor selv. Jeg leser også at denne "etiske hackeren" uttaler til DN at hun og AB er bekjenge, hun er venninne med mange bloggere. Dette er også ei ung jente.. Er det bare jeg som reagerer på at ei dame i snart midten av førtiårene har flere (bare?) venninner som er 20 år yngre enn seg selv? Det er noe med det at når man blir eldre og mer erfaren så gjennomskuer man også folk lettere. Jeg vil tro at AB har problemer med å holde på venner på sin egen alder, nettopp fordi de gjennomskuer henne. Desverre så er altså situasjonen slik nå at hun har avsluttet alle relasjoner der noen kunne korrigere og komme med fornuftige innspill. AB er den som har brutt loven, forfulgt og kommet med grove beskyldninger og krenket flere mennesker. Hadde hun har bare litt evne til å reflektere over egen oppførsel, hadde hun forstått at om hun ikke vil be om unnskyldning, så bør hun i det minste ligge lavt en god stund. I stedet slår hun rundt seg i blinde og anmelder noen som ikke har gjort noen ting ulovlig, men som AB selv faktisk er skyldig i å ha begått lovbrudd mot.. Jeg mener å huske en tidligere bloggerne-episode der hun sammen med noen jevnaldrende venninner drakk champagne og ødela bryllupskjolen da det ikke ble noe av? (Selv om eks-forlovede ikke hadde gjort noe galt, vel og merke) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 14. november 2018 #749 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg så en kommentar som handlet om ML under det første innlegget om denne saken på BOTB. (Det var rykter/gikk på person, og ble raskt slettet av bloggeier). Det er sjelden jeg er innom bloggen, så jeg vet ikke om dette var et engangstilfelle, men siden det er Adina som har ansvaret for det som skrives i kommentarfeltet sitt og det kun tar et halvt sekund å screenshotte injurier o.l. (spesielt hvis du vet det kommer...) - kan ikke jeg hjelpe å lure på hvem som skrev den (og eventuelle andre) og hvilken agenda personen egentlig hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2018 #750 Del Skrevet 14. november 2018 Dette er bare pinlig av AB 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 14. november 2018 #751 Del Skrevet 14. november 2018 Just now, Fvonk said: Jeg så en kommentar som handlet om ML under det første innlegget om denne saken på BOTB. (Det var rykter/gikk på person, og ble raskt slettet av bloggeier). Det er sjelden jeg er innom bloggen, så jeg vet ikke om dette var et engangstilfelle, men siden det er Adina som har ansvaret for det som skrives i kommentarfeltet sitt og det kun tar et halvt sekund å screenshotte injurier o.l. (spesielt hvis du vet det kommer...) - kan ikke jeg hjelpe å lure på hvem som skrev den (og eventuelle andre) og hvilken agenda personen egentlig hadde. Interessant problemstilling. Hvilken tidsramme opererer man i, i såfall? Har jo store mediehus på Facebook som bruker timesvis på å moderere ekstremt støtende kommentarer og grov uthengig av mer eller mindre offentlige mennesker. Da skylder de på pågangen, altså antallet kommentarer. Hvordan stiller dette seg på en blogg? Man er ansvarlig, men hvor raskt må man forventes å rydde? Man sover jo av og til også, for eksempel. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. november 2018 #752 Del Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Du har helt rett, jeg har tenkt samme tanken mange ganger, men har egentlig Anne Brith noe spesielt å komme med på bakefronten som holder henne noe lunde på topp 10? Jeg spør oppriktig for jeg er ikke oppdatert på bakebloggere, men jeg vet at de som lykkes, de jobber veldig hardt og fokusert, er innovative og oppdaterte på alt, de lager bakst og pynt som fenger og interesserer, Anne Brith gjorde kanskje det en gang i tiden, men kan hun fortsatt overleve på en ren bakeblogg uten å jobbe seg i hel bare for å komme a jour med resten? Hvis svaret er Nei, og at det eneste Anne Brith har som selger, er drama, intriger, negativitet, krangling og galskap, så har hun helt rett når hun var inne på tanken på å slutte å blogge, det burde hun. Det er ikke plass til flere bakebloggere i toppskiktet. Dersom hun hadde fortsatt villaperlesukker.no, kunne hun i dag ha vært helt der oppe, men det hadde, som du skriver, krevd hardt arbeid for å nå dit. Det er f.eks. ikke direkte uvanlig at de som satser som mat- eller bakeblogger har et eget kjøkken kun til dette formålet, noe som krever store investeringer. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #753 Del Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, Marimba skrev: Det ligger jo til og med klart og tydelig på Facebooksiden annebrith.no. Må jo ikke søke det opp en gang. Men nå har hun plutselig slettet nummeret på Facebook og spiller dumt. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 14. november 2018 #754 Del Skrevet 14. november 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 14. november 2018 #755 Del Skrevet 14. november 2018 6 minutter siden, Viking-girl skrev: Men nå har hun plutselig slettet nummeret på Facebook og spiller dumt. Ah, det bakdelen med at tråden her er offentlig - det er nok greit å huske på, og evt ta skjermbilder før kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mme Blavatsky Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #756 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) At Anne Brith fikk kjæreste ble førstesideoppslag i VG, men denne viktige saken vil de ikke ta i? Ganske avslørende og ganske flaut. Endret 14. november 2018 av Ovnsbakt Paprika 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 14. november 2018 #757 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) 51 minutter siden, xx girl xx skrev: 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 45 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Et meget godt innlegg fra deg 😊👏👏👏👏 Takk Også tenker jeg det er greit å minne på, sånn om det skulle være noen nye lesere som snubler over tråden, at det er faktisk ikke mer enn en to-tre uker siden alle disse "fæle KG-hurpene" mana til ro og oppfordra til å la AB få litt pusterom til å ordne opp - i bekymring. Det er AB selv som har valgt å eskalere dette. Edit: Og jeg sitter her med litt samme følelsen som for noen uker siden selv om håpet kanskje ikke er så stort på rev i seilene fra den kanten - så håper jeg tråden her inne klarer å fortsatt holde seg så saklig som nå i hvert fall. Endret 14. november 2018 av inox edit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #758 Del Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, Hummingbird2 skrev: Nå håper jeg Adina, Engen og ALLE de som ble hengt ut etter LOVLIG søk på skattelistene går til politiet og anmelder AB i morgen! Håper det ramler inn 10-15 anmeldelser på ABs lovbrudd. Samme tenker jeg. Nå MÅ noen stille AB ansvarlig for sine handlinger. Nå MÅ de som har blitt truet av AB anmelde henne. Dette er galskap. Og hva f.. mener Mia om at BOTB har skrevet om henne som ikke hun selv la ut på en ÅPEN FB gruppe? really? Fy søren så lavmål! Nå må dette sirkuset ta slutt. Jeg har ikke ord.. Seriøst -hvor langt kan en person gå uten at det skal få konsekvenser????? Og at hun skal slutte å skrive om barn/bruke barn på bloggen.. Altså -det stuntet tenker jeg egentlig var et håp om en gjentagelse av positiv oppmerksomhet i media og at folk liksom " å så bra, du er flink AB".. Hun fisker etter skryt og positiv oppmerksomhet.. Faktum er at hun fortsatt utleverer barna sine så til de grader når hun utleverer seg selv og alt som foregår privat. Så -skal hun seriøst ta hensyn til barna (selv om det utvilsomt er gjort mye som er forsent å trekke tilbake) -så må bloggen legges ned og slettes. men hva betyr mest -inntekt eller barnas privatliv?? 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 14. november 2018 #759 Del Skrevet 14. november 2018 1 time siden, CecilieX skrev: https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466 Fra artikkelen Eksperter uttaler at IP- grabbing er ulovlig. Mia Landsem vil ikke kommentere om det var hun som rådet AB til å sende linken med graveren. Jeg lurer på hvorfor.... Anne Brith har ikke besvart DN sine spørsmål om hvordan hun mener BOTB har skadet henne. Jeg lurer på hvorfor.... Forøvig minner jeg om at det finnes muligheter til å støtte BOTB økonomisk via Patreon.. Så ML bekrefter at hun hjelper ABD med å gjøre noe ulovlig? Det står svart på hvitt at å prøve å grabbe IP-adresser er å bryte personvernloven? Ærlig talt, det er null sympati til den voksne dama på sørumsand som ikke kan oppføre seg.Men de andre rundt derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marimba Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #760 Del Skrevet 14. november 2018 22 minutter siden, inox skrev: Ah, det bakdelen med at tråden her er offentlig - det er nok greit å huske på, og evt ta skjermbilder før kommentar. Tok selvfølgelig skjermbilde 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg