Cessa74 Skrevet 1. juni 2019 #7541 Skrevet 1. juni 2019 13 timer siden, Crystallized skrev: https://www.proaktiv.no/kjope-eiendom/57180244 Ref siste snap Det huset har ligget ute veldig lenge -tror det kom ut på sensommeren i fjor -selger sliter veldig med å selge. Huset er helt opp i nabohuset som har fullt innsyn. Man kan knapt bruke plattingen/terassen -det er null privatliv. Noe å tenke på for en frøken som mener seg forfulgt, hetset og truet?? Men for all del -flott hus og nok plass for AB og hennes barn. Men hun skal tenke over følgende; Hvis hun på nytt går konkurs/får problemer økonomisk -så bør hun beregne lang tid for å få frigjort kapital/solgt huset. men tviler sterkt på at dette taes med i beregningen, hun kjører jo tross alt sitt ekspresstog mot suksess... Personlig lar jeg meg ikke akkurat imponere -heller mer bli sjokkert over at hun faktisk enda skal ha mulighet til å tjene penger på sine skitne/uredelige måter å drive "butikk" på. Jeg følger henne ikke i noen some kanaler, klikker aldri inn på hennes nedlagte blogg som ble magasin etc. Men til alle dere som ffølger henne: noe å tenke på -at det er jo nettopp antall følgere, klikk og interesse som holder henne flytende og gir henne penger i banken. Jo mer oppmerksomhet hun får = jo mer penger tjener hun. Media tenker hun er populær og gir henne muligheter til både tv-program og ny bok. Om alle kritikere hadde lagt hele dama død, så ville nok denne butikken gått ganske mye dårligere. Men du vet -all PR er god PR, og så lenge man følger og klikker inn -så kan hun forsåvidt le hele veien til banken. Personlig bryr jeg meg ikke, men ifht alle hun har vært så ufine mot, truet, hetset, hengt ut osv -så synes jeg det er ekstremt ufortjent. Å tjene penger på sleip og uærlig og ufin oppførsel burde ikke være innafor. Uansett. 45
Lopploella Skrevet 1. juni 2019 #7542 Skrevet 1. juni 2019 Jeg fatter ikke hvordan hun skal kunne kjøpe et hus til fjorten millioner, og tror det ikke før jeg ser det. 35
kahaki Skrevet 1. juni 2019 #7543 Skrevet 1. juni 2019 Jeg kjenner megler så dette kan jeg faktisk følge med på😂. Hevder hun at hun har kjøpt dette huset? 15
marthes Skrevet 1. juni 2019 #7544 Skrevet 1. juni 2019 Forstår ikke snap kontoen hennes... er den for firmaet eller for henne som private person? For det er en fryktelig blanding av lettkledde undertøys bilder i forbindelse med reklame for spraytan... for så å gå over til hverdagslige private stunder med mindreårige.. 41
Grennellik Skrevet 1. juni 2019 #7545 Skrevet 1. juni 2019 Lekkert hus! Men hun kommer aldri til å få råd til det... 9
Isild Skrevet 1. juni 2019 #7546 Skrevet 1. juni 2019 Har hun skrevet på snap at hun har kjøpt det huset? Eller skal kjøpe det? Hun må jo ha fått orden på økonomien på rekordtid, og spart opp en betydelig egenkapital. Gratulerer! Hvis det er tilfelle, så er det bra jobbet. Håper det denne gangen realiseres for hennes og barnas skyld, men vi har vel hørt at "nå blir det hus" så lenge nå at det er vanskelig å tro på før hun faktisk flytter inn. Trodde hun hadde kjøpt tomt jeg? Hun søkte etter entrepenør som kunne grave ut ? (Jeg trodde kanskje egentlig ikke det) 35
Lkk Skrevet 1. juni 2019 #7547 Skrevet 1. juni 2019 4 minutter siden, Isild skrev: Har hun skrevet på snap at hun har kjøpt det huset? Eller skal kjøpe det? Hun må jo ha fått orden på økonomien på rekordtid, og spart opp en betydelig egenkapital. Gratulerer! Hvis det er tilfelle, så er det bra jobbet. Håper det denne gangen realiseres for hennes og barnas skyld, men vi har vel hørt at "nå blir det hus" så lenge nå at det er vanskelig å tro på før hun faktisk flytter inn. Trodde hun hadde kjøpt tomt jeg? Hun søkte etter entrepenør som kunne grave ut ? (Jeg trodde kanskje egentlig ikke det) Hun skal helt sikkert bygge et luftslott og kjøpe et ferdig luftslott , greit å ha noe å velge i 😂 25
Walterwhite Skrevet 1. juni 2019 #7549 Skrevet 1. juni 2019 12 minutter siden, Isild skrev: Har hun skrevet på snap at hun har kjøpt det huset? Eller skal kjøpe det? Hun må jo ha fått orden på økonomien på rekordtid, og spart opp en betydelig egenkapital. Gratulerer! Hvis det er tilfelle, så er det bra jobbet. Håper det denne gangen realiseres for hennes og barnas skyld, men vi har vel hørt at "nå blir det hus" så lenge nå at det er vanskelig å tro på før hun faktisk flytter inn. Trodde hun hadde kjøpt tomt jeg? Hun søkte etter entrepenør som kunne grave ut ? (Jeg trodde kanskje egentlig ikke det) Det var snap av denne white board tavlen med "Juni 2019" hvor resten stod blankt. Nederst på den sto det en katalog med dette huset også hadde hun slengt på tekst hvor det sto noe som "My only goal" eller noe. Så samme suppa som før, whiteboard tavle samt noe vi sikkert aldri ser igjen 34
Rossici Skrevet 1. juni 2019 #7550 Skrevet 1. juni 2019 Noen skrev hun var 100% pen. Når man gjemmer seg bak hårbleking, tannbleking, peelinger, lymfedrenasjer, foundation, løsnegler, selvbruning, bilderedigering og fine klær da blir vel alle pene. Hvorfor være så besatt av å fremstå som supermodell isteden for å bare være 4 barns mor. 36
DianaV Skrevet 1. juni 2019 #7551 Skrevet 1. juni 2019 4 minutter siden, Rossici skrev: Noen skrev hun var 100% pen. Når man gjemmer seg bak hårbleking, tannbleking, peelinger, lymfedrenasjer, foundation, løsnegler, selvbruning, bilderedigering og fine klær da blir vel alle pene. Hvorfor være så besatt av å fremstå som supermodell isteden for å bare være 4 barns mor. Beauty is in the eye of the beholder... 15
Populært innlegg Ellenn Skrevet 1. juni 2019 Populært innlegg #7552 Skrevet 1. juni 2019 Jeg fatter ikke hva en privat lekestund, med en unge som leker med tog, har på en firmakonto å gjøre??? Og å høre den samme ungen svare på noen regnestykker er relevant fordi...??? 🧐 66
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 1. juni 2019 Populært innlegg #7553 Skrevet 1. juni 2019 8 minutter siden, Ellenn skrev: Jeg fatter ikke hva en privat lekestund, med en unge som leker med tog, har på en firmakonto å gjøre??? Og å høre den samme ungen svare på noen regnestykker er relevant fordi...??? 🧐 Det er viktig å få frem hvor intelligent avkom hun har. En venn har sagt at hun burde reprodusere seg mer av den grunn. Mor skal sole seg i glansen av fremtidig hjernekirurg, advokat og syklist, hva den fjerde skulle bli husket jeg ikke, sikkert noe grandiost. 52
Rosalie Skrevet 1. juni 2019 #7554 Skrevet 1. juni 2019 (endret) Tviler litt på at hun har 2.1 mill i egenkapital pluss 350 000 til dokumentavgift liggende kort tid etter at hun nesten gikk konkurs (igjen) pga skattegjeld på 660 000... Men det er jo mange fine luftslott rundt omkring... Endret 1. juni 2019 av Rosalie 47
Isild Skrevet 1. juni 2019 #7555 Skrevet 1. juni 2019 34 minutter siden, Rossici skrev: Noen skrev hun var 100% pen. Når man gjemmer seg bak hårbleking, tannbleking, peelinger, lymfedrenasjer, foundation, løsnegler, selvbruning, bilderedigering og fine klær da blir vel alle pene. Hvorfor være så besatt av å fremstå som supermodell isteden for å bare være 4 barns mor. Jeg er langt i fra AB`s største fan når det gjelder mange ting. Jeg syns en del av det hun "selger" som influencer er "på trynet". MEN, jeg syns hun ser veldig godt ut for tiden. Det syns jeg faktisk. Stilig på håret, flott kropp, brynene hun har tatovert er svært kledelige, og jeg syns hun sminker seg delikat. Det er nok endel behandlinger og "staffasje", men hun har så vidt jeg vet styrt unna kirurgi og operasjoner, det syns jeg er bra. Jeg syns alle skal la være å kommentere utseendet. Både hennes og andres. 16
Elaine Marley Skrevet 1. juni 2019 #7556 Skrevet 1. juni 2019 (endret) Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 1. juni 2019 av Elaine Marley
Gulleplutt Skrevet 1. juni 2019 #7557 Skrevet 1. juni 2019 43 minutter siden, Isild skrev: Jeg er langt i fra AB`s største fan når det gjelder mange ting. Jeg syns en del av det hun "selger" som influencer er "på trynet". MEN, jeg syns hun ser veldig godt ut for tiden. Det syns jeg faktisk. Stilig på håret, flott kropp, brynene hun har tatovert er svært kledelige, og jeg syns hun sminker seg delikat. Det er nok endel behandlinger og "staffasje", men hun har så vidt jeg vet styrt unna kirurgi og operasjoner, det syns jeg er bra. Jeg syns alle skal la være å kommentere utseendet. Både hennes og andres. Men det er jo det du gjør? 46
Halle-Palle Skrevet 1. juni 2019 #7558 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Isild skrev: Jeg er langt i fra AB`s største fan når det gjelder mange ting. Jeg syns en del av det hun "selger" som influencer er "på trynet". MEN, jeg syns hun ser veldig godt ut for tiden. Det syns jeg faktisk. Stilig på håret, flott kropp, brynene hun har tatovert er svært kledelige, og jeg syns hun sminker seg delikat. Det er nok endel behandlinger og "staffasje", men hun har så vidt jeg vet styrt unna kirurgi og operasjoner, det syns jeg er bra. Jeg syns alle skal la være å kommentere utseendet. Både hennes og andres. Men. Du kommenterer jo ganske kraftig her selv? 15
Isild Skrevet 1. juni 2019 #7559 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Gulleplutt skrev: Men det er jo det du gjør? Ja, jeg ga henne komplimenter for utseendet og gikk vel i "kommentere utseende"-fellen selv kanskje. Beklager det. Jeg gjorde det vel muligens fordi jeg oppfattet det jeg leste som negativ kritikk ang AB`s utseende - uten at det var i kontekst til noe annet vi disktuerer her i tråden. Kanskje jeg misforsto innlegget. Kommentarer på utseendet til noen (positivt eller negativt) er ikke noe man vil se mye av fra meg. Hverken HER eller andre steder. 9
Gjest Sjokka Skrevet 1. juni 2019 #7560 Skrevet 1. juni 2019 2 minutter siden, Isild skrev: Ja, jeg ga henne komplimenter for utseendet og gikk vel i "kommentere utseende"-fellen selv kanskje. Beklager det. Jeg gjorde det vel muligens fordi jeg oppfattet det jeg leste som negativ kritikk ang AB`s utseende - uten at det var i kontekst til noe annet vi disktuerer her i tråden. Kanskje jeg misforsto innlegget. Kommentarer på utseendet til noen (positivt eller negativt) er ikke noe man vil se mye av fra meg. Hverken HER eller andre steder. Synes det var fint innlegg du skrev jeg. Du ga komplimenter til AB. Det som.blir helt feil er når de kritiserer utseendet, noe du ikke gjorde.
Fremhevede innlegg