Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, absinthia skrev:

Jeg tenkte akkurat på hvordan det går med saken om den politjenestemannen. 

Jeg er rimelig sikker på det hadde blitt slått stort opp av AB om hun hadde fått medhold i at politimannen hadde kommet med trusler mot henne .

• Liker 44
Skrevet

Meeeen.. sånn seriøst. Dama blogger ikke mer, så kan vi ikke bare la tråden dø ut, og overse provokasjonsførsøkene hennes på snap/insta?

Innbiller meg at det ikke er så mange flere enn trådleserne herfra som følger med på henne mer.

• Liker 15
Gjest Ispahan
Skrevet
3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Meeeen.. sånn seriøst. Dama blogger ikke mer, så kan vi ikke bare la tråden dø ut, og overse provokasjonsførsøkene hennes på snap/insta?

Innbiller meg at det ikke er så mange flere enn trådleserne herfra som følger med på henne mer.

Hun er fremdeles høyst aktuell i Blogglandia med sitt influenser program, ABIP.  Hun skal hjelpe bloggere til å bli "Norges neste store influencere", og da synes jeg det er på sin plass og følge med på hvordan hun driver business.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå er det jo heller ikke det som har vært tema de siste sidene her, så kanskje greit å lese seg opp?

Endret av Aricia
  • Liker 21
Skrevet
6 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nei, hun blogger ikke selv, men driver med opplæring av andre bloggere, har et nettmagasin som bærer hennes navn, og er medeier i annonsebyrået Blogghuset. Så lenge hun er i bransjen og har den historikken hun har, syns jeg det er greit at hun blir omtalt i et diskusjonsforum.

• Liker 27
Skrevet
16 minutter siden, Aricia skrev:

Nå er det jo heller ikke det som har vært tema de siste sidene her, så kanskje greit å lese seg opp?

Takk for rådet! Skal selvsagt følge ditt råd og lese meg opp! Hadde jeg aldri tenkt på selv.

• Liker 3
Skrevet

For en tøff dame ! - Hun som har stått i dette. Først uthengt i en bok (og sikkert en ugrei forløper til det) - så hånlig avvist av forlaget da hun krevde at de skulle rydde opp i dette. 

Det finnes fortsatt rettferdighet, og godt er det. Nå har Panta fått "dure på" lenge, håper de skjerper opp rutinene litt fra nå - hvis de skal gi ut flere bloggeres "fakta"-bøker. 

Ble ikke denne boken gjennomgått med lys og lykter juridisk før utgivelse? Merkelig (og veldig trist) at dette overhodet kunne skje. 

• Liker 41
Skrevet
1 minutt siden, Isild skrev:

For en tøff dame ! - Hun som har stått i dette. Først uthengt i en bok (og sikkert en ugrei forløper til det) - så hånlig avvist av forlaget da hun krevde at de skulle rydde opp i dette. 

Det finnes fortsatt rettferdighet, og godt er det. Nå har Panta fått "dure på" lenge, håper de skjerper opp rutinene litt fra nå - hvis de skal gi ut flere bloggeres "fakta"-bøker. 

Ble ikke denne boken gjennomgått med lys og lykter juridisk før utgivelse? Merkelig (og veldig trist) at dette overhodet kunne skje. 

Er det ikke Elden som er advokaten til AB ? Trodde han kunne faget sitt bedre ...

• Liker 18
Skrevet

Den dama er råtøff og sterk! Stolt av beundring. 💕

• Liker 13
Skrevet (endret)
14 minutter siden, xinnia skrev:

Er det ikke Elden som er advokaten til AB ? Trodde han kunne faget sitt bedre ...

En annen advokat, som jobber hos Elden. Er ikke selveste Elden selv om. Elden har mange ansatte/medarbeidere. Advokatfirma Elden & Co. 

Advokaten til AB sto jo og snappet riksvåpenet i bukseseler og kvit skjorte på AB sin Snap. Tror han heter Elgøren eller noe sånt. Og AB tok en selfie med sammenbitt munn og skreiv «møte, møte, møte» mens hun i realiteten var med Elgrøren? Advokatmøte da, siden det plutselig ble lagt ut en beklagelse fra sjølvaste AB. Det er det første gangen jeg kan huske, at hun har beklaget til noen. Sikkert under tvang denne gangen, og det satt nok jækli langt inne. AB er jo den som aldri gjør feil. Alt er jo alle andre sin feil. Den lista er lang, over folk som har gjort AB urett... 

Endret av Viking-girl
skrivefeil
  • Liker 39
Skrevet
5 minutter siden, Viking-girl skrev:

En annen advokat, som jobber hos Elden. Er ikke selveste Elden selv om. Elden har mange ansatte/medarbeidere. Advokatfirma Elden & Co. 

Advokaten til AB sto jo og snappet riksvåpenet i bukseseler og kvit skjorte på AB sin Snap. Tror han heter Elgøren eller noe sånt. 

Tror Elguren er forlagssjefen hos Panta. Lurer på om advokaten fra Eldens advokatbyrå heter Vangen.

:) 

• Liker 9
Skrevet

Hvilken advokat gjør noe sånt :klo:

• Liker 9
Skrevet (endret)

Googlet han: Alexander Elgurén – Forlegger/PR – [email protected]

Endret av Viking-girl
  • Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Isild skrev:

Tror Elguren er forlagssjefen hos Panta. Lurer på om advokaten fra Eldens advokatbyrå heter Vangen.

:) 

Ja du har rett :) 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Viking-girl skrev:

Advokaten til AB sto jo og snappet riksvåpenet i bukseseler og kvit skjorte på AB sin Snap. Tror han heter Elgøren eller noe sånt. Og AB tok en selfie med sammenbitt munn og skreiv «møte, møte, møte» mens hun i realiteten var med Elgrøren? Advokatmøte da, siden det plutselig ble lagt ut en beklagelse fra sjølvaste AB. Det er det første gangen jeg kan huske, at hun har beklaget til noen. Sikkert under tvang denne gangen, og det satt nok jækli langt inne. AB er jo den som aldri gjør feil. Alt er jo alle andre sin feil. Den lista er lang, over folk som har gjort AB urett... 

Har AB beklaget seg? Hvor og når? 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Tran09 skrev:

Har AB beklaget seg? Hvor og når? 

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale?utm_source=vgfront&utm_content=row-4

«Advokatene skriver også at kvinnen «ikke har foretatt seg noe som skulle tilsi at hun skulle bli en del av temaet i Davidsen sin bok, som omfatter nettrolling og nettmobbing.»

«Forlaget og Davidsen beklager dette», skriver advokatene i pressemeldingen.»

• Liker 23
Skrevet

Det har jo vært helt tyst fra ABD om dette, hun håper vel at færrest mulig får det med seg, for noe så flaut skal man lete lenge etter. Å bløffe for å selge bøker, er ikke akkurat noe å være stolt av. 

• Liker 47
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...