Populært innlegg Pust Skrevet 30. mai 2019 Populært innlegg #7501 Skrevet 30. mai 2019 (endret) https://influencere.wordpress.com/2019/05/30/anne-brith-ma-beklage-innhold-i-boken-kvinner-som-hater-kvinner/ Og forlaget! "(...) det er en skummel samfunnsutvikling at vi stadig oftere ser at bøker blir forsøkt stoppet av enkeltpersoner som ikke liker det som står i bøkene (...)" "Ikke liker"! Selvsagt blir man forbannet når noen putter løgner om en i en bok! Skulle bare mangle. Lurer på hvor forlaget hadde hodet sitt da de ga ut hat-boken. Nå håper jeg at også Egmont kommer på banen og tar tak i det faktum at enkeltsitater fra debatter som foregår i Rampelysforumet, har blitt trukket ut av kontekst og plassert i boken som "bevis" på hets og sjikane. Endret 30. mai 2019 av Pust rettet skrivefeil 58
Lkk Skrevet 30. mai 2019 #7502 Skrevet 30. mai 2019 3 timer siden, absinthia skrev: Jeg tenkte akkurat på hvordan det går med saken om den politjenestemannen. Jeg er rimelig sikker på det hadde blitt slått stort opp av AB om hun hadde fått medhold i at politimannen hadde kommet med trusler mot henne . 44
LilleSnupp Skrevet 30. mai 2019 #7503 Skrevet 30. mai 2019 Meeeen.. sånn seriøst. Dama blogger ikke mer, så kan vi ikke bare la tråden dø ut, og overse provokasjonsførsøkene hennes på snap/insta? Innbiller meg at det ikke er så mange flere enn trådleserne herfra som følger med på henne mer. 15
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 30. mai 2019 Populært innlegg #7504 Skrevet 30. mai 2019 Tråden har da vært rimelig dau lenge, men akkurat DETTE må det være lov å skrive litt om, synes jeg. 55
Gjest Ispahan Skrevet 30. mai 2019 #7505 Skrevet 30. mai 2019 3 minutter siden, LilleSnupp skrev: Meeeen.. sånn seriøst. Dama blogger ikke mer, så kan vi ikke bare la tråden dø ut, og overse provokasjonsførsøkene hennes på snap/insta? Innbiller meg at det ikke er så mange flere enn trådleserne herfra som følger med på henne mer. Hun er fremdeles høyst aktuell i Blogglandia med sitt influenser program, ABIP. Hun skal hjelpe bloggere til å bli "Norges neste store influencere", og da synes jeg det er på sin plass og følge med på hvordan hun driver business.
Aricia Skrevet 30. mai 2019 #7506 Skrevet 30. mai 2019 (endret) 10 minutter siden, LilleSnupp skrev: Meeeen.. sånn seriøst. Dama blogger ikke mer, så kan vi ikke bare la tråden dø ut, og overse provokasjonsførsøkene hennes på snap/insta? Innbiller meg at det ikke er så mange flere enn trådleserne herfra som følger med på henne mer. Nå er det jo heller ikke det som har vært tema de siste sidene her, så kanskje greit å lese seg opp? Endret 30. mai 2019 av Aricia 21
Pust Skrevet 30. mai 2019 #7507 Skrevet 30. mai 2019 6 minutter siden, LilleSnupp skrev: Meeeen.. sånn seriøst. Dama blogger ikke mer, så kan vi ikke bare la tråden dø ut, og overse provokasjonsførsøkene hennes på snap/insta? Innbiller meg at det ikke er så mange flere enn trådleserne herfra som følger med på henne mer. Nei, hun blogger ikke selv, men driver med opplæring av andre bloggere, har et nettmagasin som bærer hennes navn, og er medeier i annonsebyrået Blogghuset. Så lenge hun er i bransjen og har den historikken hun har, syns jeg det er greit at hun blir omtalt i et diskusjonsforum. 27
LilleSnupp Skrevet 30. mai 2019 #7508 Skrevet 30. mai 2019 16 minutter siden, Aricia skrev: Nå er det jo heller ikke det som har vært tema de siste sidene her, så kanskje greit å lese seg opp? Takk for rådet! Skal selvsagt følge ditt råd og lese meg opp! Hadde jeg aldri tenkt på selv. 3
Isild Skrevet 31. mai 2019 #7509 Skrevet 31. mai 2019 For en tøff dame ! - Hun som har stått i dette. Først uthengt i en bok (og sikkert en ugrei forløper til det) - så hånlig avvist av forlaget da hun krevde at de skulle rydde opp i dette. Det finnes fortsatt rettferdighet, og godt er det. Nå har Panta fått "dure på" lenge, håper de skjerper opp rutinene litt fra nå - hvis de skal gi ut flere bloggeres "fakta"-bøker. Ble ikke denne boken gjennomgått med lys og lykter juridisk før utgivelse? Merkelig (og veldig trist) at dette overhodet kunne skje. 41
xinnia Skrevet 31. mai 2019 #7510 Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, Isild skrev: For en tøff dame ! - Hun som har stått i dette. Først uthengt i en bok (og sikkert en ugrei forløper til det) - så hånlig avvist av forlaget da hun krevde at de skulle rydde opp i dette. Det finnes fortsatt rettferdighet, og godt er det. Nå har Panta fått "dure på" lenge, håper de skjerper opp rutinene litt fra nå - hvis de skal gi ut flere bloggeres "fakta"-bøker. Ble ikke denne boken gjennomgått med lys og lykter juridisk før utgivelse? Merkelig (og veldig trist) at dette overhodet kunne skje. Er det ikke Elden som er advokaten til AB ? Trodde han kunne faget sitt bedre ... 18
Viking-girl Skrevet 31. mai 2019 #7511 Skrevet 31. mai 2019 Den dama er råtøff og sterk! Stolt av beundring. 💕 13
Viking-girl Skrevet 31. mai 2019 #7512 Skrevet 31. mai 2019 (endret) 14 minutter siden, xinnia skrev: Er det ikke Elden som er advokaten til AB ? Trodde han kunne faget sitt bedre ... En annen advokat, som jobber hos Elden. Er ikke selveste Elden selv om. Elden har mange ansatte/medarbeidere. Advokatfirma Elden & Co. Advokaten til AB sto jo og snappet riksvåpenet i bukseseler og kvit skjorte på AB sin Snap. Tror han heter Elgøren eller noe sånt. Og AB tok en selfie med sammenbitt munn og skreiv «møte, møte, møte» mens hun i realiteten var med Elgrøren? Advokatmøte da, siden det plutselig ble lagt ut en beklagelse fra sjølvaste AB. Det er det første gangen jeg kan huske, at hun har beklaget til noen. Sikkert under tvang denne gangen, og det satt nok jækli langt inne. AB er jo den som aldri gjør feil. Alt er jo alle andre sin feil. Den lista er lang, over folk som har gjort AB urett... Endret 31. mai 2019 av Viking-girl skrivefeil 39
Isild Skrevet 31. mai 2019 #7513 Skrevet 31. mai 2019 5 minutter siden, Viking-girl skrev: En annen advokat, som jobber hos Elden. Er ikke selveste Elden selv om. Elden har mange ansatte/medarbeidere. Advokatfirma Elden & Co. Advokaten til AB sto jo og snappet riksvåpenet i bukseseler og kvit skjorte på AB sin Snap. Tror han heter Elgøren eller noe sånt. Tror Elguren er forlagssjefen hos Panta. Lurer på om advokaten fra Eldens advokatbyrå heter Vangen. 9
Viking-girl Skrevet 31. mai 2019 #7515 Skrevet 31. mai 2019 (endret) Googlet han: Alexander Elgurén – Forlegger/PR – [email protected] Endret 31. mai 2019 av Viking-girl 3
Viking-girl Skrevet 31. mai 2019 #7516 Skrevet 31. mai 2019 7 minutter siden, Isild skrev: Tror Elguren er forlagssjefen hos Panta. Lurer på om advokaten fra Eldens advokatbyrå heter Vangen. Ja du har rett 2
Tran09 Skrevet 31. mai 2019 #7517 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Viking-girl skrev: En annen advokat, som jobber hos Elden. Er ikke selveste Elden selv om. Elden har mange ansatte/medarbeidere. Advokatfirma Elden & Co. Advokaten til AB sto jo og snappet riksvåpenet i bukseseler og kvit skjorte på AB sin Snap. Tror han heter Elgøren eller noe sånt. Og AB tok en selfie med sammenbitt munn og skreiv «møte, møte, møte» mens hun i realiteten var med Elgrøren? Advokatmøte da, siden det plutselig ble lagt ut en beklagelse fra sjølvaste AB. Det er det første gangen jeg kan huske, at hun har beklaget til noen. Sikkert under tvang denne gangen, og det satt nok jækli langt inne. AB er jo den som aldri gjør feil. Alt er jo alle andre sin feil. Den lista er lang, over folk som har gjort AB urett... Har AB beklaget seg? Hvor og når? 1
Pust Skrevet 31. mai 2019 #7518 Skrevet 31. mai 2019 34 minutter siden, Tran09 skrev: Har AB beklaget seg? Hvor og når? https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 «Advokatene skriver også at kvinnen «ikke har foretatt seg noe som skulle tilsi at hun skulle bli en del av temaet i Davidsen sin bok, som omfatter nettrolling og nettmobbing.» «Forlaget og Davidsen beklager dette», skriver advokatene i pressemeldingen.» 23
Populært innlegg Tran09 Skrevet 31. mai 2019 Populært innlegg #7519 Skrevet 31. mai 2019 15 minutter siden, Pust skrev: https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 «Advokatene skriver også at kvinnen «ikke har foretatt seg noe som skulle tilsi at hun skulle bli en del av temaet i Davidsen sin bok, som omfatter nettrolling og nettmobbing.» «Forlaget og Davidsen beklager dette», skriver advokatene i pressemeldingen.» Var det likksom beklagelsen? Det virker som at advokatfirmaet beklager på hennes vegne, litt slik som foreldre gjør når barnet har slått ett annet barn: "Lise, det er ikke lov å slå . Gå å si unnskyld til Peter for at du slo han" etterfulgt av en Lise som ikke sier unnskyld, så mamman til Lise går til mamman til Peter og Peter og sier "unnskyld for dette, Lise er lei seg for at hun slo". Hjelpes, hadde faktisk forventet mer av ei voksen forretnings dame. I det minste en effentlig og en privat unnskyldning fra Anne Brith Davidsel som leder av firmaet sitt til Damen som ble uskyldig frontet som ett troll og nettmobber. 50
Kollontaj Skrevet 31. mai 2019 #7520 Skrevet 31. mai 2019 Det har jo vært helt tyst fra ABD om dette, hun håper vel at færrest mulig får det med seg, for noe så flaut skal man lete lenge etter. Å bløffe for å selge bøker, er ikke akkurat noe å være stolt av. 47
Fremhevede innlegg