Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Pust skrev:

Og det aller, aller verste: En times grooming av en mindreårig blogger - uten å nevne prisen! Det er helt hårreisende og bortenfor all etikk innen markedsføring. Det er både ulovlig og ufint. Skulle ikke tro dette er en godt voksen kvinne med årevis av erfaring fra bloggbransjen. 

Enig! Aner ikke hvor gammel jenta er, men hvis hun er under 18 så er det helt tragisk å forsøke å lure på henne et kurs til 14 500,- kr ! "Influenserkurs" er ikke det en mindreårig burde bruke konfirmasjonspengene eller pengene fra Lørdagsjobben sin på. 

Hadde dette skjedd mot min datter hadde jeg blitt sint. 

• Liker 49
Skrevet

Å være elendig på regelverket er ikke særlig tillitsvekkende når du skal lære opp andre, tenker jeg. 

• Liker 41
Skrevet
13 minutter siden, absinthia skrev:

Bet meg merke i dette: "Det går ut på at eventuelt kommende opplag skal endres slik at kvinnens navn fjernes." Det tyder vel ikke på at salget går strålende når det skrives eventuelt kommende opplag? 

• Liker 44
Skrevet
3 minutter siden, Christiane_W skrev:

Bet meg merke i dette: "Det går ut på at eventuelt kommende opplag skal endres slik at kvinnens navn fjernes." Det tyder vel ikke på at salget går strålende når det skrives eventuelt kommende opplag? 

Nå tok jeg meg selv i å le på Disney villain vis. Selvfølgelig blir det ikke flere opplag. Boka floppet HARDT. 

• Liker 37
Gjest Ispahan
Skrevet

I tillegg til at kvinnen tydeligvis har blitt feilaktig anklaget for netthat og trolling i Hat-boka, gikk forlagger Elgøren altså ut i media og kalte henne feig og  anklaget henne for å være ute etter penger.

https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsen-og-panta-forlag-er-stevnet-for-retten/3423637275.html

Må si det er deilig at de fikk som fortjent, begge to. Og det må svi noe innmari for >Anne Brith at det sendes ut en pressemelding hvor hun beklager og legger seg såpass flat. Hun har, etter hva jeg kan huske, ikke beklaget en dritt i hele sitt liv. Ny og litt uvant opplevelse for henne😂

Skrevet
5 minutter siden, Ispahan skrev:

I tillegg til at kvinnen tydeligvis har blitt feilaktig anklaget for netthat og trolling i Hat-boka, gikk forlagger Elgøren altså ut i media og kalte henne feig og  anklaget henne for å være ute etter penger.

https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsen-og-panta-forlag-er-stevnet-for-retten/3423637275.html

Må si det er deilig at de fikk som fortjent, begge to. Og det må svi noe innmari for >Anne Brith at det sendes ut en pressemelding hvor hun beklager og legger seg såpass flat. Hun har, etter hva jeg kan huske, ikke beklaget en dritt i hele sitt liv. Ny og litt uvant opplevelse for henne😂

Det må jo svi som bare det å måtte BEKLAGE når hun trodde boken skulle bli the shit, for å bruke et uttrykk ungdommen forstår.. 

• Liker 37
Gjest Ispahan
Skrevet
4 minutter siden, DianaV skrev:

Det må jo svi som bare det å måtte BEKLAGE når hun trodde boken skulle bli the shit, for å bruke et uttrykk ungdommen forstår.. 

Hun har tydeligvis hatt en agenda med denne boka, og det var ikke å komme netthatet til livs. Det er ikke lenger noen hemmelighet hvem som står for hatet. Endelig får hun smake på konsekvensen av å henge ut mennesker hun ikke liker. Kanskje hun lærer av dette og videreformidler til ABIP-elevene sine at hat ikke lønner seg?

Skrevet
2 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun har tydeligvis hatt en agenda med denne boka, og det var ikke å komme netthatet til livs. Det er ikke lenger noen hemmelighet hvem som står for hatet. Endelig får hun smake på konsekvensen av å henge ut mennesker hun ikke liker. Kanskje hun lærer av dette og videreformidler til ABIP-elevene sine at hat ikke lønner seg?

Tror ikke vi skal holde pusten 🙄

• Liker 29
Gjest Ispahan
Skrevet
3 minutter siden, Halloi skrev:

Advokatene skriver også at kvinnen «ikke har foretatt seg noe som skulle tilsi at hun skulle bli en del av temaet i Davidsen sin bok, som omfatter nettrolling og nettmobbing.»

«Forlaget og Davidsen beklager dette», skriver advokatene i pressemeldingen.

Ikke bare har hun hengt ut en dame OG skrevet navnet hennes, så hun lett kan gjenkjennes. Men det var ikke en gang sant. 

Man kan jo lure på hvor mange andre av historiene om alle som har gjort henne urett som er sanne....

Skrevet
1 minutt siden, Ispahan skrev:

Man kan jo lure på hvor mange andre av historiene om alle som har gjort henne urett som er sanne....

Jeg tenkte akkurat på hvordan det går med saken om den politjenestemannen. 

• Liker 44
Skrevet
3 minutter siden, Ispahan skrev:

Det er jo aldri AB sin feil.. Aldri! 🙄

• Liker 25
Skrevet

Jeg kan ikke mye om dette og er ikke særlig oppdatert. Men noe har jeg da fått med meg. Så på storyen hennes (tror det var snap) at hun la ut skjermdump av en IG konto og «One to follow», altså en oppfordring til å følge vedkommende. Dette var en person uten mange følgere. Jeg vet ikke om dette er en person som har gått på kurset, men synes det lukter litt fishy av det. Men for alt jeg vet et det fullt lovlig. 

• Liker 14
Skrevet

Hvem er det hun omtaler i boken? Som hun nå har beklaget til?

• Liker 1
Gjest Ispahan
Skrevet
2 minutter siden, Gisse skrev:

Så godt at de har gått for igjennom alle konkurransene Anne Brith har hatt på Facebook da og at det er slår fast at hun ikke har hatt falske konkurranser/alle vinnere er bekreftet... 

Haha, det tror jeg går i glemmeboken hos de fleste som leser den pressemeldingen. Anne Brith har skrevet stygge løgner om noen, og blitt tatt med buksene nede. Omdømmet hennes er ødelagt for alltid, ingen kommer til å tro på noen av de tåredryppende offerhistoriene hennes noen gang igjen! Og Panta har betalt dyrt for å publisere løgnene hennes, noe jeg unner dem av hele mitt hjerte!

Og det er viktig å merke seg at det står at det ikke finnes holdepunkter for at hun har holdt falske konkurranser. Med tanke på at hun har slettet alle bevis, så kan vi aldri vite om de faktisk er falske, eller ikke. Det var det med troverdigheten hennes, da....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...