Isild Skrevet 28. mai 2019 #7441 Skrevet 28. mai 2019 Jeg har ikke sett dette whiteboardet, men har forstått det slik at det er der "veien til millionen(e)" målsettes og kartlegges. 22 AS høres bare tullete ut. Hun har kanskje fått så mange tilbakemeldinger på å være engasjert i de 6 AS`ene hun har skrytt av så langt - at hun dro til med en skikkelig bløff på whiteboardet sitt for å se om hun klarte å skape ytterligere klikk og rabalder ? 21
Blubird Skrevet 28. mai 2019 #7442 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, Chrisssi skrev: Det var hennes "upgrader" som skrev på whiteboard. Det er vel en eller annen slags mentor selv om det synes merkelig at den suksessfulle business woman Anne Brith skulle trenge en sådan. De bygger tydeligvis luftslott sammen 😳 Ahh, Ok, jeg så bare den siste snappen på Utforsk som forhåndsvisning, så fikk ikke med meg at det var en mentor der. Jeg kan ikke forestille meg hva 22 selskaper skal være godt for når hun ikke klarer å holde liv i et..? 6
Zurazurafina Skrevet 28. mai 2019 #7443 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, Gisse skrev: Må bare poengtere at det er STOR forskjell på et AS sin omsetning og en persons lønn. Med de summene hun skryter av burde fortsatt være mer enn nok igjen. Til egenkapital og bil! 8
Marthe75 Skrevet 28. mai 2019 #7444 Skrevet 28. mai 2019 22 AS kan jo også bety "22 Avdrag Skatt". Igjen kan 22 bety at den 22. juni skal avdraget betales, eller det kan bety 22 000 skal betales. Det kan egentlig bety hva som helst, eller ingenting som helst 19
EllaSays Skrevet 28. mai 2019 #7445 Skrevet 28. mai 2019 Men vet noen om hun faktisk har kjøpt hus? Jeg tenker at det å bruke tid på å se på kjøkken til et hus man enda ikke har kontrakt på, det er bortkastet tid for noen som har såpass mye å gjøre som hun gir inntrykk av å ha. Da vi kjøpte huset vi bor i nå, bodde vi her noen måneder før vi fant ut hvordan dette huset "virket" og så har vi tatt ting litt etter litt. Men ydmyk og litt etter litt er jo ikke ABs stil, jeg vet jo det. Her skal det være rett fra et enkelt krypinn til slott. 25
Chrisssi Skrevet 28. mai 2019 #7446 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, EllaSays skrev: Men vet noen om hun faktisk har kjøpt hus? Jeg tenker at det å bruke tid på å se på kjøkken til et hus man enda ikke har kontrakt på, det er bortkastet tid for noen som har såpass mye å gjøre som hun gir inntrykk av å ha. Da vi kjøpte huset vi bor i nå, bodde vi her noen måneder før vi fant ut hvordan dette huset "virket" og så har vi tatt ting litt etter litt. Men ydmyk og litt etter litt er jo ikke ABs stil, jeg vet jo det. Her skal det være rett fra et enkelt krypinn til slott. Om man har fulgt henne en stund har man sett at hun gjennom flere år har brukt mye energi både på hustegninger, kjøkkenprodusenter og annet som har med hus å gjøre, men det har aldri blitt noe hus. Får håpe hun får det på plass før de eldste flytter ut! 42
Lkk Skrevet 28. mai 2019 #7447 Skrevet 28. mai 2019 7 timer siden, EllaSays skrev: Men vet noen om hun faktisk har kjøpt hus? Jeg tenker at det å bruke tid på å se på kjøkken til et hus man enda ikke har kontrakt på, det er bortkastet tid for noen som har såpass mye å gjøre som hun gir inntrykk av å ha. Da vi kjøpte huset vi bor i nå, bodde vi her noen måneder før vi fant ut hvordan dette huset "virket" og så har vi tatt ting litt etter litt. Men ydmyk og litt etter litt er jo ikke ABs stil, jeg vet jo det. Her skal det være rett fra et enkelt krypinn til slott. Det er 2 år siden hun begynte å reise rundt på messer og butikker for å ta ut kjøkken 😂😂 31
miamiamia Skrevet 28. mai 2019 #7448 Skrevet 28. mai 2019 Hun skjelver så fælt på hånden når hun snapper, jeg klarer ikke se på lengre jeg 8
Oline12 Skrevet 28. mai 2019 #7449 Skrevet 28. mai 2019 Hva menes med i instastorien sin at hun søker etter gründere innenfor bla småbarn? 11
nirvania Skrevet 29. mai 2019 #7450 Skrevet 29. mai 2019 Skulle ikke huset hun bor i nå selges? Jeg skjønner ingenting jeg. Mener å huske at når hun var med i bloggerne snakket hun om at de måtte finne et annet sted å leie siden huset ble solgt????? Skjønner ikke den dama der. 10
Vipser Skrevet 29. mai 2019 #7451 Skrevet 29. mai 2019 (endret) 5 timer siden, nirvania skrev: Skulle ikke huset hun bor i nå selges? Jeg skjønner ingenting jeg. Mener å huske at når hun var med i bloggerne snakket hun om at de måtte finne et annet sted å leie siden huset ble solgt????? Skjønner ikke den dama der. Det er solgt, men ny eier fortsetter med utleie. Det er en tomannsbolig som ble solgt (prospekt). Endret 29. mai 2019 av Vipser 11
Gjest Ispahan Skrevet 29. mai 2019 #7452 Skrevet 29. mai 2019 2 timer siden, Vipser skrev: Det er solgt, men ny eier fortsetter med utleie. Det er en tomannsbolig som ble solgt (prospekt). Mulig ny eier skal pusse opp eller noe, før fortsatt utleie, for hun måtte ut i fjor sommer. Så fikk hun forlenget det til januar 2019. Huseieren er tydeligvis av det tålmodige slaget, for hun bor der enda. Men alle har en grense. Hvis hun faktisk skal bygge hus (ref mangfoldige snap), så er det rart hun kan flytte inn allerede. Det må være Norges raskeste snekkere! Kanskje hun har kjøpt et brukt hus i stedet tross byggeplanene. Eller kanskje det er samme løgnen hun har dratt i gud vet hvor mange år: Hun fortsetter som leietaker. Den som lever får se...
Populært innlegg Pust Skrevet 29. mai 2019 Populært innlegg #7453 Skrevet 29. mai 2019 Det er noe som er veldig, veldig feil når barn blir brukt for å gi foreldre oppmerksomhet på SoMe. Jeg kan forstå (ikke godta) at naive, unge mødre flommer over av meddelelsestrang når de opplever det mirakelet det er å få barn, men når en godt voksen kvinne - som til og med har fått hovedansvaret for tre barn - utleverer barnas private øyeblikk, bør det lyse i alle varsellamper. Jeg skal ikke beskrive her hva hun gjør, men det siste døgnets utleveringer (på snapchat) gjør vondt å se. Det er uopprettelig, bildene er for alltid på nettet, de blir ikke borte når snaptiden timer ut. 😔 71
Villroses hage Skrevet 29. mai 2019 #7454 Skrevet 29. mai 2019 Dette er sikkert ikke lagt ut for å provosere, spesielt ikke til debatt her inne. 🏳️ 24
Pust Skrevet 29. mai 2019 #7455 Skrevet 29. mai 2019 (endret) 3 timer siden, Villroses hage skrev: Dette er sikkert ikke lagt ut for å provosere, spesielt ikke til debatt her inne. 🏳️ Jadaneida, som jeg skrev: Barn blir brukt for å skaffe den voksne oppmerksomhet. Jeg håper på en lov som kan gi de voksne straff for å utlevere mindreårige. Endret 29. mai 2019 av Pust 33
EllaSays Skrevet 29. mai 2019 #7456 Skrevet 29. mai 2019 Hun skriver vitterlig på snap at hun sjonglerer diverse ting + huskjøp denne uka, så søsteren er på vei for å hjelpe med logistikken. Så da så. Da får vi se da. 13
Christina82 Skrevet 29. mai 2019 #7457 Skrevet 29. mai 2019 (endret) Ryddet for persondebatt, personangrep og avsporing Ninab82, mod Endret 29. mai 2019 av ninab82
neiognei Skrevet 29. mai 2019 #7458 Skrevet 29. mai 2019 12 timer siden, Villroses hage skrev: Dette er sikkert ikke lagt ut for å provosere, spesielt ikke til debatt her inne. 🏳️ Vel, da er hun mer tragisk enn ord kan beskrive. 16
Gjest Ispahan Skrevet 29. mai 2019 #7459 Skrevet 29. mai 2019 Asti har tatt en titt på Influencer-programmet hennes. Umerket reklame og uredelig markedsføring. Kan se ut som om kriteriene for å få være med er evnen til å betale. https://influencere.wordpress.com/2019/05/29/anne-brith-influencer-program/
Isild Skrevet 30. mai 2019 #7460 Skrevet 30. mai 2019 7 timer siden, Ispahan skrev: Asti har tatt en titt på Influencer-programmet hennes. Umerket reklame og uredelig markedsføring. Kan se ut som om kriteriene for å få være med er evnen til å betale. https://influencere.wordpress.com/2019/05/29/anne-brith-influencer-program/ Godt innlegg av Asti igjen 👏 Det virket som om dette var et opplegg man ble "trukket ut" til å være med på, at deltagerne var vinnere på en måte. Jeg fikk iallefall aldri inntrykk av at dette var et kurs til over 14 000 kr. Burde vel forstått og tenkt at "ingen gir bort noe gratis", men da mener jeg programmet burde vært tydelig merket med at det var annonsering av et kostbart kurs - Gjerne med en link til påmelding/info om pris så man kunne lese mer om dette. Blir litt "telefonsalg" over at prisen kom som en overraskelse etter en times samtale. Stygt redd du har rett. At det er de som hadde evne til å betale som ble "trukket ut". 41
Fremhevede innlegg