Rubella Skrevet 24. mai 2019 #7401 Skrevet 24. mai 2019 Hvorfor har hun hånda foran panna på absolutt alle helfigurspeilselfiene hun har lagt ut på snap i det siste? 13
Littlewoman Skrevet 24. mai 2019 #7402 Skrevet 24. mai 2019 21 timer siden, FruJohansen skrev: Minner litt om en annen karakter i mediebildet om dagen, som hevder at pasienten selv er ansvarlig for en vellykket behandling ved å møte behandleren med den rette innstillingen... Jeg vil anbefale alle som ønsker å bygge en karriere på sosiale medier å følge Insta-kontoen til Blogg Bedre. Hun gjør det samme som AB har prøvd å få til med ABIP (hvordan i huleste uttaler man den forkortelsen? I mitt hode blir det a- bipp, som høres ut som en feilmelding på en teknisk innretning) - i alle fall, det er helt utrolig å se hvor ulikt et kurstilbud kan bygges opp og presenteres. Der AB lanserer noe half- assed, utydelig og utopisk klarer andre å bygge seg opp langsomt, med sjarm og ekte tilstedeværelse, blottet for drama og personlig utlevering - og lykkes! Ganske fascinernde å være vitne til! Sistnevnte sa opp jobben sin i fjor, flyttet til Bankok for å leve av "sin passion", som AB sier. Det gikk så bra at hun blir ett år til. Det er ekte resultater å vise til! Blogg bedre er veldig flink men dørgende kjedelig å følge....ergo om du inspireres av mennesker og ikke bare kunnskap er jeg sikker på at AB har en god del å lære bort....det som hun unngår å se er at det skal litt flaks til samt noe X Faktor for å bli toppblogger.....det mangler 80% av hennes deltagere og blir nok derfor døgnfluer. Om ikke AB skal skaffe samarbeid og bygge et team av microinfluencere hvor hun selger annonser via sine kontakter.. Tror jeg da. 1
Populært innlegg Zenhouse Skrevet 24. mai 2019 Populært innlegg #7403 Skrevet 24. mai 2019 Snap: «Skjørtet er vintage. Sorry til alle som spør!» Vel- jeg kjøpte nøyaktig samme skjørtet på H&M for 2 år siden... 🙄 85
Gjest tranedatter Skrevet 24. mai 2019 #7404 Skrevet 24. mai 2019 6 minutter siden, Zenhouse skrev: Snap: «Skjørtet er vintage. Sorry til alle som spør!» Vel- jeg kjøpte nøyaktig samme skjørtet på H&M for 2 år siden... 🙄 I Bloglandia er det andre regler for hva som kalles Vintage, en resten av verden. Brukt flere ganger? check! Mer en par sesonger siden den er kjøpt? check! SER litt vintage ut? check!
Lopploella Skrevet 24. mai 2019 #7405 Skrevet 24. mai 2019 7 minutter siden, Zenhouse skrev: Snap: «Skjørtet er vintage. Sorry til alle som spør!» Vel- jeg kjøpte nøyaktig samme skjørtet på H&M for 2 år siden... 🙄 Tiden går fortere i influensaverdenen. Så klær over seks måneder regnes som vintage. 34
FruJohansen Skrevet 24. mai 2019 #7406 Skrevet 24. mai 2019 3 timer siden, Littlewoman skrev: Blogg bedre er veldig flink men dørgende kjedelig å følge....ergo om du inspireres av mennesker og ikke bare kunnskap er jeg sikker på at AB har en god del å lære bort....det som hun unngår å se er at det skal litt flaks til samt noe X Faktor for å bli toppblogger.....det mangler 80% av hennes deltagere og blir nok derfor døgnfluer. Om ikke AB skal skaffe samarbeid og bygge et team av microinfluencere hvor hun selger annonser via sine kontakter.. Tror jeg da. Jeg inspireres av mennesker som får til ting. Som setter seg konkrete mål, og når dem. Hvis man ikke syns kunnskap er inpirerende nok i seg selv, så er man muligens ikke nok interessert i temaet? AB skal bygge et team av influencere som skal bedrive provoserende dyneløfting, trolljakt med mitraljøse og eksponering av barn til et fåtall følgere? Høres ut som en millionide. 35
enkefru Skrevet 24. mai 2019 #7407 Skrevet 24. mai 2019 11 timer siden, nirvania skrev: Har hun kjøpt hus nå? Ref. snap innkjøp til det nye huset?? Drømmen er vel fortsatt levende.... 6
Gjest Sorbus Skrevet 24. mai 2019 #7408 Skrevet 24. mai 2019 12 timer siden, nirvania skrev: Har hun kjøpt hus nå? Ref. snap innkjøp til det nye huset?? 'Litt inspirasjon til det nye huset' sto det. Trenger jo ikke nødvendigvis ha kjøpt; tenker jeg.
miss summers Skrevet 24. mai 2019 #7409 Skrevet 24. mai 2019 4 timer siden, Zenhouse skrev: Snap: «Skjørtet er vintage. Sorry til alle som spør!» Vel- jeg kjøpte nøyaktig samme skjørtet på H&M for 2 år siden... 🙄 🤣 18
DianaV Skrevet 24. mai 2019 #7410 Skrevet 24. mai 2019 59 minutter siden, miss summers skrev: 🤣 Jeg har SÅ mye vintage hvis denne logikken er korrekt! Kan jo prøve å tjene meg rik på det 😂 fremdeles et bedre prosjekt enn AB's.... 21
Pust Skrevet 24. mai 2019 #7411 Skrevet 24. mai 2019 6 timer siden, Littlewoman skrev: Blogg bedre er veldig flink men dørgende kjedelig å følge....ergo om du inspireres av mennesker og ikke bare kunnskap er jeg sikker på at AB har en god del å lære bort....det som hun unngår å se er at det skal litt flaks til samt noe X Faktor for å bli toppblogger.....det mangler 80% av hennes deltagere og blir nok derfor døgnfluer. Om ikke AB skal skaffe samarbeid og bygge et team av microinfluencere hvor hun selger annonser via sine kontakter.. Tror jeg da. Tror du det? Det kan hende du har rett. Men en microinfluencer kan ikke få like godt betalt som en toppblogger, så veien fram til «å leve av din passion» vil nok bli lang. Kurset annonserer jo at «elevene» skal lære hvordan de kan leve av å være influencer, ikke sant? Det blir i alle fall spennende å følge med på utviklingen hos kursistene, om de blir mer kreative, - for en microinfluencer som ikke kan lene seg på kvantiteten av følgere/seere/lesere, må skille seg ut ved å være original/ha kvalitetsmessige fortrinn. Kan man lære det på et kurs hos noen som bygget egen blogg på utlevering av privatliv og slemme utfall mot andre mennesker? 19
Rossici Skrevet 24. mai 2019 #7412 Skrevet 24. mai 2019 12 timer siden, Rubella skrev: Hvorfor har hun hånda foran panna på absolutt alle helfigurspeilselfiene hun har lagt ut på snap i det siste? Hun er veldig ukomfortabel med å vise sitt ansikt virker det som. Bare se på close up selfier og. Halve ansikt eller et filter som man får den ungdommelige glatte huden. Så henne på God kveld Norge og var ganske annerledes enn på selfiene. 25
Gjest Ispahan Skrevet 24. mai 2019 #7413 Skrevet 24. mai 2019 Noen som fikk med seg hvordan det gikk med dette lymfedrenasje-prosjektet hennes? Hun skulle kvitte seg med alt vannet hun hadde båret rundt på etter graviditetene. Jeg så bare et par kleine klipp av magen til Anne Brith, men hvordan ble det til slutt? Eller var dette enda ett av Anne Briths prosjekter som kokte bort i kålen? I så fall gjorde hun en dårlig jobb for kunden.
Elisabeth 123 Skrevet 24. mai 2019 #7415 Skrevet 24. mai 2019 Kan vi ikke bare glemme AB for en stund? Dette er jo reklame for henne. Hva er vitsen egentlig? 14
korallrev Skrevet 24. mai 2019 #7416 Skrevet 24. mai 2019 51 minutter siden, Elisabeth 123 skrev: Kan vi ikke bare glemme AB for en stund? Dette er jo reklame for henne. Hva er vitsen egentlig? All pr er ikke god pr 😊 28
Nevod Skrevet 24. mai 2019 #7417 Skrevet 24. mai 2019 «2014: Innlagt på psykiatrisk sengepost - 2019: Influencer» For en hederskvinne Anne Brith er, hun endrer virkelig livet til kursdeltagerne og gjør de til influencere. 21
Kinder Skrevet 25. mai 2019 #7418 Skrevet 25. mai 2019 16 timer siden, Elisabeth 123 skrev: Kan vi ikke bare glemme AB for en stund? Dette er jo reklame for henne. Hva er vitsen egentlig? Enig i dette. AB har lagt ned bloggen sin, og driver med andre prosjekter som ikke kommer i gang. Tråden her bidrar bare med å holde liv i et fenomen som egentlig ikke er noe lengre. 27
Moi04 Skrevet 25. mai 2019 #7419 Skrevet 25. mai 2019 19 timer siden, Nevod skrev: «2014: Innlagt på psykiatrisk sengepost - 2019: Influencer» For en hederskvinne Anne Brith er, hun endrer virkelig livet til kursdeltagerne og gjør de til influencere. Hvor ser man hvem som er med? 8
Fremhevede innlegg