Populært innlegg Puffin Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #721 Del Skrevet 14. november 2018 Syns det er påfallende at Dagens Næringsliv nå har to saker om dette, mens andre riksmedia holder pent kjeft. Andre "småsaker" fra blogglandia kan de skrive om, men dette tar de ikke i? 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 14. november 2018 #722 Del Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, Puffin skrev: Syns det er påfallende at Dagens Næringsliv nå har to saker om dette, mens andre riksmedia holder pent kjeft. Andre "småsaker" fra blogglandia kan de skrive om, men dette tar de ikke i? Det er en god inntektskilde å skrive harmløse saker om bloggere og kjendiser. Det genererer overraskende mange klikk, og er med på å finansiere gravejournalistikk á la Nedlasterne (VG). De tabloide avisene VG, Dagbladet, Nettavisen osv, kommer neppe til å røre det. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Carrosen Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #723 Del Skrevet 14. november 2018 NÅ er jeg virkelig tom for ord😱 Men mulig dette betyr at vi er vitne til et synkende skip sin siste desperate handling... 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rosmarin(ert) Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #724 Del Skrevet 14. november 2018 Dette her er jo helt vilt! Skulle likt å være flue på veggen når politiet spiser lunsj. Lurer på hva de tenker når de må sitte og ta imot tulleanmeldelser som dette her. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #725 Del Skrevet 14. november 2018 Akkurat nå, Rosmarin(ert) skrev: Dette her er jo helt vilt! Skulle likt å være flue på veggen når politiet spiser lunsj. Lurer på hva de tenker når de må sitte og ta imot tulleanmeldelser som dette her. Et eller annet sted på Østlandet sitter det en politiadvokat og sukker. 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #726 Del Skrevet 14. november 2018 Hun omtaler eks-kjæresten relativt nedlatende på ig nå også. Kaller han bare for «pizzabudet». Ikke lenge siden han var hennes store kjærlighet og ga henne et luksusliv hun nå bare kan drømme om og nå er han nedgradert til «pizzabudet». 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 14. november 2018 #727 Del Skrevet 14. november 2018 Hun bør passe seg så han ikke anmelder henne for ærekrenkelser, mulig han har lært noe av forholdet deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. november 2018 #728 Del Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, Carrosen skrev: NÅ er jeg virkelig tom for ord😱 Men mulig dette betyr at vi er vitne til et synkende skip sin siste desperate handling... Du vet, det heter jo "art imitates life". For et par dager siden var det KNM Helge Ingstad som sank, om et par dager så går kanskje en blogger nedom og hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissCortado Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #729 Del Skrevet 14. november 2018 Om skuta er synkende skal jeg ikke uttale meg om, men det er ingen tvil om at det er en løs kanon på dekk iallfall. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bibbi07 Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #730 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg tenker litt på at vi (eller i hvert fall jeg) sitter her og himler litt med øynene og lar meg underholde av mennesker fullstendig uten sosiale antenner. Men så er de altså virkelige mennesker. En mor, en venninne, en datter. Som lever livet sitt i full offentlighet. Som deler alt. Kjæresteturer, kjærestebrudd, økonomiske utfordringer og psykiske utfordringer. En mor som står opp med barn hver dag, som skal vise omsorg og stabilitet. Som må forklare barna for en'te gang at det ikke var ekte kjærlighet denne gangen heller. Det er jo bare uendelig trist. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 14. november 2018 #731 Del Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, Zeitgeist skrev: Du vet, det heter jo "art imitates life". For et par dager siden var det KNM Helge Ingstad som sank, om et par dager så går kanskje en blogger nedom og hjem. Haha. Det er i hvert fall mange som har sittet og sett på og ropt: Drei Anne Brith! DREI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 14. november 2018 #732 Del Skrevet 14. november 2018 Trådene ryddet for tekst med opphavsrett. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 14. november 2018 #733 Del Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hun omtaler eks-kjæresten relativt nedlatende på ig nå også. Kaller han bare for «pizzabudet». Ikke lenge siden han var hennes store kjærlighet og ga henne et luksusliv hun nå bare kan drømme om og nå er han nedgradert til «pizzabudet». Kommentarfeltet under det innlegget er fylt med støtteerklæringer krydret med emojis av typen 💞,🦄,💖, 🌸 etc. AB er visstnok best på galgenhumor...🤦♀️ 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #734 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) 12 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hun omtaler eks-kjæresten relativt nedlatende på ig nå også. Kaller han bare for «pizzabudet». Ikke lenge siden han var hennes store kjærlighet og ga henne et luksusliv hun nå bare kan drømme om og nå er han nedgradert til «pizzabudet». Er ikke dette meget rar oppførsel fra noen som skrev at hun måtte slå opp med ham, kalte ham sitt livs kjærlighet og skrev ordrett at dette er det verste bruddet av de alle (inkl bruddene med fedrene til barna som man skulle tro var helt jævlige pga barn i bildet) fordi han her var den rette og det var hun sikker på. Så hvordan kan hun rakke ned og være stygg med en hun påstår å elske så høyt? Ikke en gang bitre par som går fra hverandre oppfører seg sånn i ettertid. Jeg tenker nok Erik skulle sette seg ned og ta en prat om at ting har kommet ut av kontroll, og Anne Brith avbrøt ham og slo like godt opp før han rakk det. Den oppførselen hennes minner ikke om en kvinne som elsker en hun ikke kan være med, den minner mer om en hevnsyk bitch som skal ta igjen for noe. Som vanlig. Nei, pokker, nå er det fanken meg nok! Man kan si hva man vil om Erik, jeg vet jeg har gjort det, men når alt kommer til alt så forsøkte han å være en del av de ungenes liv, han var god mot dem og fikk god kontakt med dem, og de likte ham godt. Han var også god med Anne Brith og lot henne komme på familie eiendommen hans og leve som hun ville. Nå får det bli slutt på den såre Anne Brith som aldri ser det gode folk gjør for henne med en gang de gjør noe som helst som ikke stemmer i med henne. Med Anne Brith så er man enten helt med eller helt imot, herregud så tøft det må være å bare kutte ut mennesker over natta fordi de har gjort eller sagt noe du ikke er enig i. Det er faen meg unger i dette bildet som også får relasjoner til de menneskene som de mister over natta. Dama trenger hjelp, profesjonell hjelp og veiledning, det mener jeg! Endret 14. november 2018 av Stjernekikkeren La til en tanke eller to 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 14. november 2018 #735 Del Skrevet 14. november 2018 https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466 Fra artikkelen Eksperter uttaler at IP- grabbing er ulovlig. Mia Landsem vil ikke kommentere om det var hun som rådet AB til å sende linken med graveren. Jeg lurer på hvorfor.... Anne Brith har ikke besvart DN sine spørsmål om hvordan hun mener BOTB har skadet henne. Jeg lurer på hvorfor.... Forøvig minner jeg om at det finnes muligheter til å støtte BOTB økonomisk via Patreon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 14. november 2018 #736 Del Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, Christiane_W skrev: Kommentarfeltet under det innlegget er fylt med støtteerklæringer krydret med emojis av typen 💞,🦄,💖, 🌸 etc. AB er visstnok best på galgenhumor...🤦♀️ Og kommentarer som «jeg liker bedre kake enn pizza», som blir møtt med 🤣🤣🤣... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Puffin Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #737 Del Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, Christiane_W said: Kommentarfeltet under det innlegget er fylt med støtteerklæringer krydret med emojis av typen 💞,🦄,💖, 🌸 etc. AB er visstnok best på galgenhumor...🤦♀️ Huff. Jeg gikk inn for å se og fant en sånn hjertekommentar fra en person jeg kjenner. Pussig hvordan man kan se mennesker i et helt nytt lys plutselig! 🙄 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 14. november 2018 #738 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) 11 minutter siden, Carrosen skrev: Og kommentarer som «jeg liker bedre kake enn pizza», som blir møtt med 🤣🤣🤣... Et stadig tilbakevendende argument fra de som støtter bloggere blindt uansett hva de foretar seg er at kritikerne driver med mobbing/netthets. Selvinnsikt er visst mangelvare for både AB selv og fansen hennes...🙄 Endret 14. november 2018 av Christiane_W 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 14. november 2018 #739 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) 2 timer siden, formula skrev: Må hun virkelig det? Hva med å gå fra "livsstilsblogger" og tilbake til bakeblogger? Anne Brith MÅ ikke blogge om seg selv. Og det har hun heller aldri gjort. Hun har vel knapt skrevet et blogginnlegg uten å involvere andre på en eller annen måte. Ofte i litt uklare, tåkete vendinger og med en negativ undertone, som nå etter bruddet med kjæresten. Eller mer rett på sak som med de grusomme nettrollene. Hun selv står tilbake, som den gode. Alltid. Helten som kjemper mot alle disse menneskene som vil ødelegge for henne. Når dette glansbildet nå slår sprekker - hva skal hun da fylle bloggen med? Er hverdagen såpass interessant? Flott hvis hun virkelig har bestemt seg for å slutte å skrive om barna. Håper hun har i bakhodet at snap også er eksponering av barn, og legger også den biten på hylla. Enig, hun kan godt kutte ut innleggene om hvor fæle andre er mot henne, der hun fremstiller seg som den snille og rause: En oversikt over innlegg der AB har skrevet om sine vanskelige relasjoner med andre: https://influencere.wordpress.com/2018/11/14/ab-no-om-vanskelige-relasjoner/ Endret 14. november 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 14. november 2018 #740 Del Skrevet 14. november 2018 Akkurat nå, Christiane_W skrev: Et stadig tilbakevendende argument fra de som støtter bloggere blindt uansett hva de foretar seg er at kritikerne driver med mobbing/netthets. Selvinnsikt er visst mangelvare for både AB selv og fansen hennes...🙄 Bloggeren og fanskaren hennes minner om klassens bitch og hennes gjeng av usikre jenter som ikke fikk innpass andre steder i 8 klasse på ungdomsskolen. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg