Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Puffin skrev:

Syns det er påfallende at Dagens Næringsliv nå har to saker om dette, mens andre riksmedia holder pent kjeft. Andre "småsaker" fra blogglandia kan de skrive om, men dette tar de ikke i? 

Det er en god inntektskilde å skrive harmløse saker om bloggere og kjendiser. Det genererer overraskende mange klikk, og er med på å finansiere gravejournalistikk á la Nedlasterne (VG). De tabloide avisene VG, Dagbladet, Nettavisen osv, kommer neppe til å røre det. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
5 minutter siden, Carrosen skrev:

NÅ er jeg virkelig tom for ord😱 Men mulig dette betyr at vi er vitne til et synkende skip sin siste desperate handling...

Du vet, det heter jo "art imitates life". For et par dager siden var det KNM Helge Ingstad som sank, om et par dager så går kanskje en blogger nedom og hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zeitgeist skrev:

Du vet, det heter jo "art imitates life". For et par dager siden var det KNM Helge Ingstad som sank, om et par dager så går kanskje en blogger nedom og hjem. 

Haha. Det er i hvert fall mange som har sittet og sett på og ropt: Drei Anne Brith! DREI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun omtaler eks-kjæresten relativt nedlatende på ig nå også. Kaller han bare for «pizzabudet». Ikke lenge siden han var hennes store kjærlighet og ga henne et luksusliv hun nå bare kan drømme om og nå er han nedgradert til «pizzabudet». 

Kommentarfeltet under det innlegget er fylt med støtteerklæringer krydret med emojis av typen 💞,🦄,💖, 🌸 etc. AB er visstnok best på galgenhumor...🤦‍♀️ 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466

Fra artikkelen

Eksperter uttaler at IP- grabbing er ulovlig. Mia Landsem vil ikke kommentere om det var hun som rådet AB til å sende linken med graveren. 

Jeg lurer på hvorfor....

Anne Brith har ikke besvart DN sine spørsmål om hvordan hun mener BOTB har skadet henne. 

Jeg lurer på hvorfor....

Forøvig minner jeg om at det finnes muligheter til å støtte BOTB økonomisk via Patreon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Christiane_W skrev:

Kommentarfeltet under det innlegget er fylt med støtteerklæringer krydret med emojis av typen 💞,🦄,💖, 🌸 etc. AB er visstnok best på galgenhumor...🤦‍♀️ 

Og kommentarer som «jeg liker bedre kake enn pizza», som blir møtt med 🤣🤣🤣...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Carrosen skrev:

Og kommentarer som «jeg liker bedre kake enn pizza», som blir møtt med 🤣🤣🤣...

Et stadig tilbakevendende argument fra de som støtter bloggere blindt uansett hva de foretar seg er at kritikerne driver med mobbing/netthets. Selvinnsikt er visst mangelvare for både AB selv og fansen hennes...🙄

Endret av Christiane_W
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

Må hun virkelig det? Hva med å gå fra "livsstilsblogger" og tilbake til bakeblogger?

Anne Brith  ikke blogge om seg selv. Og det har hun heller aldri gjort. Hun har vel knapt skrevet et blogginnlegg uten å involvere andre på en eller annen måte. Ofte i litt uklare, tåkete vendinger og med en negativ undertone, som nå etter bruddet med kjæresten. Eller mer rett på sak som med de grusomme nettrollene.

Hun selv står tilbake, som den gode. Alltid. Helten som kjemper mot alle disse menneskene som vil ødelegge for henne. Når dette glansbildet nå slår sprekker - hva skal hun da fylle bloggen med? Er hverdagen såpass interessant?

Flott hvis hun virkelig har bestemt seg for å slutte å skrive om barna. Håper hun har i bakhodet at snap også er eksponering av barn, og legger også den biten på hylla.

Enig, hun kan godt kutte ut innleggene om hvor fæle andre er mot henne, der hun fremstiller seg som den snille og rause: 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christiane_W skrev:

Et stadig tilbakevendende argument fra de som støtter bloggere blindt uansett hva de foretar seg er at kritikerne driver med mobbing/netthets. Selvinnsikt er visst mangelvare for både AB selv og fansen hennes...🙄

Bloggeren og fanskaren hennes minner om klassens bitch og hennes gjeng av usikre jenter som ikke fikk innpass andre steder i 8 klasse på ungdomsskolen.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...