Lopploella Skrevet 18. mai 2019 #7361 Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) Det magasinet er jo totalt uinteressant. Det som ga AB lesere var vel egentlig mest togkræsj-effekten. At hun skal komme med økonomitips (etter flere konkurser og luftslott og urealistiske matbudsjett og restskatt og idiotiske valg) og skjønnhetstips (spraytan og fillers og extensions) faller liksom på sin egen urimelighet. Endret 18. mai 2019 av Lopploella 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 18. mai 2019 #7362 Del Skrevet 18. mai 2019 Hører ikke noe om den berømte boken lengre, gikk salget dårlig kanskje🤔 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 18. mai 2019 #7363 Del Skrevet 18. mai 2019 Problemet er ( sånn jeg ser det) at alle disse ballene ble kastet opp i lufta, og så falt alle sammen rett ned igjen - og DET var uventet for AB. Hun hadde kanskje trodd at de ble værende der oppe sånn at alle kunne gå med hodene opp og beundre hva hun hadde fått til og ikke se ned på hva de faktisk går og sparker i. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 18. mai 2019 #7364 Del Skrevet 18. mai 2019 38 minutter siden, Flettfrid skrev: Hører ikke noe om den berømte boken lengre, gikk salget dårlig kanskje🤔 Det ser ut som den «floppet». 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. mai 2019 #7365 Del Skrevet 18. mai 2019 2 timer siden, Pust skrev: Den største feilen med magasinet, tror jeg, er at det ikke har en tydelig profil. Hva er essensen her? Hvem er målgruppen? Hvis jeg søker på temaer jeg er interessert i, vil da dette magasinet komme opp som et av resultatene? Og hva med navnet? Hvorfor i all verden heter det annebrith.no? Navnet tilsier jo, som @FruJohansen sier, at det skal handle om Anne Brith Davidsen. Nei, dette er ikke ferdig tenkt, eller tenkt i det hele tatt. Innholdet er så langt kjedelig. Økonomitipsene er selvfølgeligheter og litt «sånn redder du deg ut av luksusfellen», og skjønnhetsspalten - har den falt helt ut? Og hvor er annonsørene? Ingen gidder vel skrive hvis man ikke får betalt? Veldig godt poeng det med navnet på magasinet. Det har jeg ikke engang tenkt på. Hun tok nok for gitt at bloggnavnet er en solid merkevare som er enkel å spinne videre på. Men det er jo ikke nødvendigvis sånn at hennes "gamle moro" (bloggnavnet) gir uttelling for de andre som skal skrive for magasinet. De 4 (3?) (1?) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 18. mai 2019 #7366 Del Skrevet 18. mai 2019 Men det samme vi er i gang med etterlysninger: Hva skjer egentlig med influenser-programet? Da hun lanserte det påsto hun at hun hadde fått 211(?) henvendelser for de 10 plassene. Likevel etterlyste hun flere deltakere, hun manglet visst lenge en til den siste plassen. Så skulle hun ha et kurs til, og søkte enda flere kandidater. Man skulle tro at 211 kandidater var flere enn nok å ta av? Enten var antallet henvendelser kraftig overdrevet, eller så var kvaliteten på søkerne for dårlig. Og når man ser på kvaliteten på de som er med i ABIP, så er ikke kravene til kvalitet fryktelig høy. Det er eksponering av barn, utleveringer av nære og kjære, offentlige skittentøyvask og påstander om hat fra kommentarfelt og KG. Krydret med selfies og dårlig språk. De er kopier av kursholderen, men uten evnen til å provosere på samme måte. Kursavgiften er på 8000 kroner og Anne Brith skal dele dette med tre andre. I tillegg har hun forpliktet seg til å følge de opp et helt år. Jeg tror hun må få nettbutikken, podcasten, magasinet, managerrollen og kakefatene opp og gå hvis hun skal få kjøpt seg det huset hun prater om, for jeg tror ikke hun blir fet av ABIP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 18. mai 2019 #7367 Del Skrevet 18. mai 2019 3 minutter siden, Ispahan skrev: Men det samme vi er i gang med etterlysninger: Hva skjer egentlig med influenser-programet? Da hun lanserte det påsto hun at hun hadde fått 211(?) henvendelser for de 10 plassene. Likevel etterlyste hun flere deltakere, hun manglet visst lenge en til den siste plassen. Så skulle hun ha et kurs til, og søkte enda flere kandidater. Man skulle tro at 211 kandidater var flere enn nok å ta av? Enten var antallet henvendelser kraftig overdrevet, eller så var kvaliteten på søkerne for dårlig. Og når man ser på kvaliteten på de som er med i ABIP, så er ikke kravene til kvalitet fryktelig høy. Det er eksponering av barn, utleveringer av nære og kjære, offentlige skittentøyvask og påstander om hat fra kommentarfelt og KG. Krydret med selfies og dårlig språk. De er kopier av kursholderen, men uten evnen til å provosere på samme måte. Kursavgiften er på 8000 kroner og Anne Brith skal dele dette med tre andre. I tillegg har hun forpliktet seg til å følge de opp et helt år. Jeg tror hun må få nettbutikken, podcasten, magasinet, managerrollen og kakefatene opp og gå hvis hun skal få kjøpt seg det huset hun prater om, for jeg tror ikke hun blir fet av ABIP. Eller så var ikke betalingsviljen så stor - kurset har vel ikke vært reklamert for med pris? Ikke som jeg har sett i hvert fall? Mange nysgjerrige er ikke det samme som at mange er villige til å betale mye penger for noe.https://www.influencerprogram.no/information Generelt sett er det et vanlig markedsføringstriks, spesielt om en skal markedsføre noe med høy kostnad - ikke gå ut med pris, men sats på at folk skal bli nysgjerrige nok av hype'en en bygger opp, til at de vil ta kontakt selv. Ideen er vel at i personlig dialog er veien til salg kortere, og at en får plukket ut de menneskene som har reell interesse - og lettere kan la seg overtale til å betale en høy pris. I praksis er det vel ikke riktig like enkelt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 18. mai 2019 Populært innlegg #7368 Del Skrevet 18. mai 2019 Rekk opp hånda alle som tror AB vil klare å følge opp 10 aspirerende influencere med råd og veiledning i et helt år.......... 🙋♀️ Det er det de har betalt for. Et visst antall telefonsamtaler med inspiratoren selv. I ett år. Hvis hun faktisk har 200 betalende deltagere, så må hun i det minste jobbe for penga. Hva sier Forbrukerombudet om kurs som ikke holder det de lover i markedsføringen? 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. mai 2019 #7369 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) Ett år!? Det var et langvarig kurs. Da håper jeg alle deltagerne er like fornøyde og over seg av begeistring lenger utover i kurset også. Veldig ofte så oppstår det spørsmål og tilbakemeldinger begge veier i løpet av en kursperiode nemlig. ( Til og med kritiske, i værste fall misnøye) - Jeg håper for de alles skyld at dette kurset blir fritt for konflikter. Det må være lov å si at man ikke har inntrykk av at AB er den beste på å håndtere kritiske spørsmål og tilbakemeldinger. Endret 19. mai 2019 av Isild 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 19. mai 2019 #7370 Del Skrevet 19. mai 2019 Spør folk virkelig HELE tiden på snap hvor klærne er fra?? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 19. mai 2019 #7371 Del Skrevet 19. mai 2019 På Instagramen hennes der hun er tagget i bilder kan man se noen av de som går på kurs hos henne... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 19. mai 2019 #7372 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) Den siden om influencerprogrammet er jo helt tåpelig. Jeg er veldig dårlig på rettskrivning, men den siden tar kaka. Og den dama Hilde P som ska holde kurset om Instagram, hennes side er full av dårlig språk (i teksten om å skrive bra...). Dessuten har hun selv bare 3100 følgere. https://www.instagram.com/hspalladino/ Endret 19. mai 2019 av tranedatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 19. mai 2019 #7373 Del Skrevet 19. mai 2019 47 minutter siden, Minipilla skrev: Spør folk virkelig HELE tiden på snap hvor klærne er fra?? SEFF! Dama er jo Queen of fashion! 🤣 Jeg har alt for mange år på baken her i bloggverden til å gå på den! Bloggere dikter opp ganske mye av disse "spørsmålene" de får daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg panfobi Skrevet 19. mai 2019 Populært innlegg #7374 Del Skrevet 19. mai 2019 7 timer siden, Minipilla skrev: Spør folk virkelig HELE tiden på snap hvor klærne er fra?? 107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 21. mai 2019 #7375 Del Skrevet 21. mai 2019 Mange som spør: hun har fortsatt thigh gap, jf snap. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 21. mai 2019 #7376 Del Skrevet 21. mai 2019 Akkurat nå, foreveralone skrev: Mange som spør: hun har fortsatt thigh gap, jf snap. Ja, for akkurat dét er jo veldig viktig 🙄🙄🙄 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg GhostHug Skrevet 21. mai 2019 Populært innlegg #7377 Del Skrevet 21. mai 2019 «En av norges råeste på instagram» Haha, med 10 000 følgere. Marcus og Martinus har 1,5 mill 😂 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 21. mai 2019 #7378 Del Skrevet 21. mai 2019 4 timer siden, foreveralone skrev: Mange som spør: hun har fortsatt thigh gap, jf snap. Det spørs om hun leser her inne, og har slettet det, for finner ikke noe snap der hun skriver dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 21. mai 2019 #7379 Del Skrevet 21. mai 2019 Hun burde nesten skrevet om gapet i en bok... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 22. mai 2019 #7380 Del Skrevet 22. mai 2019 16 timer siden, Korsihalsen skrev: Hun burde nesten skrevet om gapet i en bok... Ikke gi ideer nå ! 🤪 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg