Fru Uperfekt Skrevet 7. mai 2019 #7261 Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 8.06, Halle-Palle skrev: Men har seriøse bedrifte møter på lørdager? Ja noen ganger må en det, så stusser ikke på det. Stusser mer over at noen ønsker å bli assosiert med henne. 11
Isild Skrevet 7. mai 2019 #7262 Skrevet 7. mai 2019 57 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Jeg får 6 sifret baksmell år etter år, men jeg planlegger det noe jeg tviler på at hun gjør Samme her. Skatt er jo noe man vet man skal betale, og når man driver noe for seg selv, så må man ta ansvar for å sette av de pengene. Selv setter jeg det bort til en regnskapsfører. Aner ikke hva som skjedde som gjorde at hennes skatt kom som en "smell" fremfor at hun satt av penger i inntektsåret, men det var vel noe med sponsede produkter osv hvis jeg forsto det rett. 22
Littlewoman Skrevet 7. mai 2019 #7263 Skrevet 7. mai 2019 21 timer siden, Isild skrev: Er dette influencerprogrammet et type kurs? Noen som vet? Må deltagerne betale ? Hvis konseptet er "Vi gir deg en innføring i hva som skal til for å kunne leve av å være influencer - resten er opp til deg og din egen innsats"- så er det sikkert rom for å ta inn mange, da lover ikke hun/de noe ift resultat. Hvis hun/de lover deltagerne AT de skal lykkes, og det er i "pakka" at de skal følge de opp til de når til topps, så burde hun/de kanskje satset på noen få først ? (jeg skriver hun/de for jeg vet ikke om dette er et prosjekt AB skal ha alene, eller om det er i regi av Blogghuset?) Er faktisk bare oppriktig nysgjerrig på hva det går ut på .. Jeg tenker hun bygger et team hun skal ha i blogghuset....og hvis hun lærer bort det hun kan er det muligheter for at flere lykkes men om de overlever over tid er et annet spørsmål. Hvis trend analyser stemmer, og det er micro influencerne som kommer.....så er det mulig om hun har riktig forretningsmodell på plass. Tenker jeg 3
Gjest Ispahan Skrevet 7. mai 2019 #7264 Skrevet 7. mai 2019 26 minutter siden, Littlewoman skrev: Jeg tenker hun bygger et team hun skal ha i blogghuset....og hvis hun lærer bort det hun kan er det muligheter for at flere lykkes men om de overlever over tid er et annet spørsmål. Hvis trend analyser stemmer, og det er micro influencerne som kommer.....så er det mulig om hun har riktig forretningsmodell på plass. Tenker jeg I så fall må hun endre markedsføringen sin. Hun skriver : "Vil du bli den neste store influenceren?" og "Vil du bli toppblogger" i reklamene for influenser-programmet. Og hvis man sjekker de 3 som har gått ut med at de har meldt seg på, så tror de jo at det er dette de skal bli. Da kan hun ikke komme i ettertid å si at det var micro influencere hun siktet mot. I så fall blir de tre bloggerne lurt...
Isild Skrevet 7. mai 2019 #7265 Skrevet 7. mai 2019 45 minutter siden, Littlewoman skrev: Jeg tenker hun bygger et team hun skal ha i blogghuset....og hvis hun lærer bort det hun kan er det muligheter for at flere lykkes men om de overlever over tid er et annet spørsmål. Hvis trend analyser stemmer, og det er micro influencerne som kommer.....så er det mulig om hun har riktig forretningsmodell på plass. Tenker jeg Det tenker jeg du har rett i. Jeg trodde blogghuset ville satse på å få med seg noen etablerte influencere, men kanskje de satser på helt nye influencere. Hvis de satser på macroinfluencere så kan det til og med lykkes tenker jeg. (Det å bygge opp en stall med "millionbedrifter" tror jeg kan bli vanskelig. Markedet for store influencere virker litt mettet, og lesertall er på nedgang kan det virke som - (Anna Rasmussen, CBE for å ta noen eksempler på store veletablerte bloggere som hadde 100 000 + lesere da de var helt på topp) @Ispahan: Hvem er de 3 som går gått ut med at de har meldt seg på? Jeg har sett vloggen til hun ene, Wenhche tror jeg hun het. Hun var veldig begeistret og ser på dette som et stort karrieresprang virker det som. 14
Vipser Skrevet 7. mai 2019 #7266 Skrevet 7. mai 2019 Har stått på Jodel at kurset koster kr. 14000. 10
Hjarte Skrevet 7. mai 2019 #7267 Skrevet 7. mai 2019 31 minutter siden, Vipser skrev: Har stått på Jodel at kurset koster kr. 14000. Seriøst? 🙀 4
Isild Skrevet 7. mai 2019 #7268 Skrevet 7. mai 2019 22 minutter siden, Vipser skrev: Har stått på Jodel at kurset koster kr. 14000. Hvis det viser seg at noen av de ikke når hverken toppen eller midten - så håper jeg det er en pengene tilbake-garanti om ikke annet. (det er det sikkert ikke) Også håper jeg i den prisen at det ligger en selvskreven plass i blogg-stallen til blogghuset, - at man får en deal med manager. 18
Gjest tenkerFORmye Skrevet 7. mai 2019 #7269 Skrevet 7. mai 2019 Jeg er med i det første kurset og selv om vi nylig har startet, ser jeg at dette både er veldig gjennomført og bra. Vi, kursdeltakerne, er en fin gjeng med mye stå-på innsats. Oppfølgingen blir skreddersydd til hver enkelt av oss og utifra hvor vi står. Hun jobber ikke alene, da hun samarbeider med flere dyktige mennesker. Å ha troen på seg selv, er viktig og det jobber vi med. En kommer nemlig aldri langt uten 😊 Jeg er veldig fornøyd så langt og gleder meg til fortsettelsen
Isild Skrevet 7. mai 2019 #7270 Skrevet 7. mai 2019 11 minutter siden, tenkerFORmye skrev: Jeg er med i det første kurset og selv om vi nylig har startet, ser jeg at dette både er veldig gjennomført og bra. Vi, kursdeltakerne, er en fin gjeng med mye stå-på innsats. Oppfølgingen blir skreddersydd til hver enkelt av oss og utifra hvor vi står. Hun jobber ikke alene, da hun samarbeider med flere dyktige mennesker. Å ha troen på seg selv, er viktig og det jobber vi med. En kommer nemlig aldri langt uten 😊 Jeg er veldig fornøyd så langt og gleder meg til fortsettelsen Kjempebra at du er fornøyd! Flere som er litt nysgjerrige på hva det går ut på -så takk for at du deler. Masse lykke til 😄 35
Littlewoman Skrevet 7. mai 2019 #7271 Skrevet 7. mai 2019 4 timer siden, Ispahan skrev: I så fall må hun endre markedsføringen sin. Hun skriver : "Vil du bli den neste store influenceren?" og "Vil du bli toppblogger" i reklamene for influenser-programmet. Og hvis man sjekker de 3 som har gått ut med at de har meldt seg på, så tror de jo at det er dette de skal bli. Da kan hun ikke komme i ettertid å si at det var micro influencere hun siktet mot. I så fall blir de tre bloggerne lurt... Nei ikke enig. Hun spisser markedsføringen mot de som faktisk vil noe, som allerede er i gang men ønsker noe mer. Helt riktig strategi for så og bygge dem. Toppblogger er ikke vanskelig å bli om en bruker riktig strategi men om det er levedyktig om hun baserer seg på annonsesalg er usikkert. Hun har jo selv klart en del selvom vi alle er helt enige om strategien. Minuset er at for markedsførere der ute er hun Anne Brith som har vært på tv og i aviser......hun kan dette og derav om hun kan vise til tall, noe hun garantert er god på, lesertall da altså, så kan hun nok selge dem inn.....jeg tenker jeg avventer før jeg dømmer for ALLE grundere har gått på trynet MANGE ganger før de lykkes....om de lykkes. 1
Gjest Ispahan Skrevet 7. mai 2019 #7272 Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, Littlewoman skrev: jeg tenker jeg avventer før jeg dømmer for ALLE grundere har gått på trynet MANGE ganger før de lykkes....om de lykkes. Nei det har de ikke, jeg lykkes på første forsøk, og det er i grunnen fasiten i min vennekrets. 42 minutter siden, tenkerFORmye skrev: Jeg er med i det første kurset og selv om vi nylig har startet, ser jeg at dette både er veldig gjennomført og bra. Vi, kursdeltakerne, er en fin gjeng med mye stå-på innsats. Oppfølgingen blir skreddersydd til hver enkelt av oss og utifra hvor vi står. Hun jobber ikke alene, da hun samarbeider med flere dyktige mennesker. Å ha troen på seg selv, er viktig og det jobber vi med. En kommer nemlig aldri langt uten 😊 Jeg er veldig fornøyd så langt og gleder meg til fortsettelsen Veldig interessant å høre dine erfaringer, takk for det. Så bra at du er fornøyd med opplegget og føler at du blir bygget opp! Jeg håper du lykkes 😊
Pust Skrevet 7. mai 2019 #7273 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, Littlewoman skrev: Nei ikke enig. Hun spisser markedsføringen mot de som faktisk vil noe, som allerede er i gang men ønsker noe mer. Helt riktig strategi for så og bygge dem. Toppblogger er ikke vanskelig å bli om en bruker riktig strategi men om det er levedyktig om hun baserer seg på annonsesalg er usikkert. Hun har jo selv klart en del selvom vi alle er helt enige om strategien. Minuset er at for markedsførere der ute er hun Anne Brith som har vært på tv og i aviser......hun kan dette og derav om hun kan vise til tall, noe hun garantert er god på, lesertall da altså, så kan hun nok selge dem inn.....jeg tenker jeg avventer før jeg dømmer for ALLE grundere har gått på trynet MANGE ganger før de lykkes....om de lykkes. Det er ikke sant. Jeg har ikke «gått på trynet», tvert om. Det som mangler i setningen din er at de gründerne som ikke kan det de starter opp med, ikke har kontroll på økonomi, ikke makter å planlegge, etc, etc, - de gründerne «går på trynet». 33
Littlewoman Skrevet 7. mai 2019 #7274 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, Pust skrev: Det er ikke sant. Jeg har ikke «gått på trynet», tvert om. Det som mangler i setningen din er at de gründerne som ikke kan det de starter opp med, ikke har kontroll på økonomi, ikke makter å planlegge, etc, etc, - de gründerne «går på trynet». NJA ikke helt enig for veldig ofte handler det om ideen er god nok, om den selger bra nok og så selvfølgelig det andre du skriver. 2
Elaine Marley Skrevet 7. mai 2019 #7275 Skrevet 7. mai 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Pust Skrevet 7. mai 2019 #7276 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Littlewoman skrev: NJA ikke helt enig for veldig ofte handler det om ideen er god nok, om den selger bra nok og så selvfølgelig det andre du skriver. Er det ikke en selvfølge at det må ligge en god ide og et marked i bunnen? Det som ofte er årsaken til at gründere «går på trynet» er at de undervurderer mengden arbeid som må til - og overvurderer egen evne til å styre økonomi og logistikk. Det er krevende å starte opp. 29
Lkk Skrevet 7. mai 2019 #7277 Skrevet 7. mai 2019 Håper de som betaler 14000 blir med på et prosjekt som fullføres , det blir isåfall første gang AB fullfører noe med hell på de åra jeg har fulgt henne . 39
norovirus Skrevet 7. mai 2019 #7278 Skrevet 7. mai 2019 Hvorfor blir det linket til ABD.as sine samarbeidspartnere her? De får klikk, og ABD.as får cred for det. Kvinneguiden er en gjeng hønsehjerner. Slutt å bite på alt agn som blir slengt ut. Slutt å kommentere galskapen!! 15
Eveliina Skrevet 7. mai 2019 #7279 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, norovirus skrev: Hvorfor blir det linket til ABD.as sine samarbeidspartnere her? De får klikk, og ABD.as får cred for det. Kvinneguiden er en gjeng hønsehjerner. Slutt å bite på alt agn som blir slengt ut. Slutt å kommentere galskapen!! Pga reglene på forumet, en kan ikke diskutere noe uten å dokumentere og referere til kilde. Jeg antar de færreste har behov for å selv klikke seg inn på kildene - og folk i tråden er generelt sett ikke så naive at de ikke selv ser disse sammenhengene. Tvert imot. Det er feil å anta at link = klikk, det vet vi også fra tidligere, når Anne Brith selv la ut skjermbilde, som viste at svært få klikket seg inn på bloggen hennes via link fra KG. 31
Populært innlegg Navigasjon Skrevet 8. mai 2019 Populært innlegg #7280 Skrevet 8. mai 2019 Se siste bilde på AB sin IG konto. 786 likes på 1 time???........., og så går enn inn å ser på hvem som har gitt likes-.......... Fy f..... for noe lureri. Tatiana og vennene på kontoer som er kjøpt opp som følgere....... 54
Fremhevede innlegg