Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX

Dette magasinet er like mye en gåte nå, som sist jeg sjekket. Det er et virvar av tekster der avsender er vanskelig å få øye på. Gjennomgående skrives det i «jeg-form», men det er uklart hvem som er jegpersonen. 

Dette er det eneste synlige prosjektet hennes, og det gjør meg ekstremt usikker på hva slags kompetanse hun har på å rådgi noen innen blogging. AB virker ikke å legge ned særlig med innsats. Instagram er en kvalmende overdose a pastellfarget bakverk der innleggene må sies å komme svært sporadisk. Igjen, hvor er innsatsviljen? 

De andre nysatsningen hennes er også uten «lift off». Det skjer jo ikke noe, og hun er totalt usynlig. 

Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan dette henger sammen med økonomisk suksess. Hun kan jo gjerne starte 100 prosjekter, men hun viser jo ingen utholdenhet eller innsats. 

Anyone? 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Rosalie skrev:

I følge folk innen markedsføringsbrasjen, så er det med s.k. mikroinfluensere med spisset målgruppe det nå lønner seg å samarbeide. De har færre følgere med høyere engasjementsrate, men pga et tydelig budskap er følgerne mer trofaste. Også tar de ikke like sinnsyke priser for å reklamere som de største influenserne gjør, noe som tilsier at bedriften kan spre reklamen utover flere influensere.

@Isild

vel, Telia valgte å bruke Mia Landsem (blogger-type) i mine øyne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kahaki skrev:

@Isild

vel, Telia valgte å bruke Mia Landsem (blogger-type) i mine øyne. 

Og det slo jo ikke så heldig ut -  utifra hva jeg fikk med meg. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært ute for en bedrift som peprer instastory med alle gratulasjonene bedriften har fått på sin bursdag. Jeg skjønner ikke meningen med at annebrith.no gjør dette. Kan det ha noe med selvskryt å gjøre? Så bedriftseieren kan vise hele verden hvor mye hun blir satt pris på og hvem hun kjenner? Vi har hvertfall fått med oss at bedriftseieren har hatt bursdag. Gratulerer med overstått 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dæven døtte meg jeg har blitt sletta fra snappen hennes. Kompliment, kanskje?

Eller så har hun slettet hele snappen 🤣🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, TinaG skrev:

Tror dæven døtte meg jeg har blitt sletta fra snappen hennes. Kompliment, kanskje?

Samme her😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, *Ariel* skrev:

Jeg har ikke vært ute for en bedrift som peprer instastory med alle gratulasjonene bedriften har fått på sin bursdag. Jeg skjønner ikke meningen med at annebrith.no gjør dette. Kan det ha noe med selvskryt å gjøre? Så bedriftseieren kan vise hele verden hvor mye hun blir satt pris på og hvem hun kjenner? Vi har hvertfall fått med oss at bedriftseieren har hatt bursdag. Gratulerer med overstått 

Jeg følger henne ikke på IG og på Snap, men tenker at hun kanskje har et behov for å vise at hun også får mye positiv oppmerksomhet (ikke bare hat og hets) ?  (uten å påstå at det er grunnen) Kanskje er det for å takke fansen for gratulasjonene og gi de oppmerksomhet tilbake - det setter fans pris på. Happy fans = trofaste fans. 

Uansett: Gratulerer så mye med dagen som var! :) 

Jeg følger henne ikke i de kanalene som sagt, nettopp fordi jeg ikke finner det som deles der interessant. -  hverken "selvskryt" eller "nå skjer det store ting"-møter vi aldri får høre noe mer om.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, TinaG skrev:

Mistenker at den er gjort "privat", slik at du må følge henne (evt være "venn") for å få sett story.
Jeg har søkt opp og sett story innimellom, men får nå ikke opp det valget lengre. Men kan ikke helt se hvorfor jeg skulle være blokkert, har aldri hatt noe interaksjon i noen av hennes kanaler...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gått glipp av verdensnyheter på snap.  Sønnen - han har mistet en tann. Ja og så er det åpnet for nytt kull influencere i programmet. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Isild skrev:

Det leste jeg, og fikk så sansen. Hørtes supert ut både for annonsørene, målgruppene for de ulike produktene og ikke minst for mikroinfluenserne. 

Så spennende, hvor leste du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Mistenker at den er gjort "privat", slik at du må følge henne (evt være "venn") for å få sett story.
Jeg har søkt opp og sett story innimellom, men får nå ikke opp det valget lengre. Men kan ikke helt se hvorfor jeg skulle være blokkert, har aldri hatt noe interaksjon i noen av hennes kanaler...

Jeg følger henne ikke verken på snap eller insta, men får henne opp på begge deler om jeg søker. Så det er ikke satt privat :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Littlewoman skrev:

Så spennende, hvor leste du det?

Det ligger noen artikler om det hvis man googler :) Kampanje har skrevet om det blandt annet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isild skrev:

Det ligger noen artikler om det hvis man googler :) Kampanje har skrevet om det blandt annet.

Tusen takk for svar...da skal jeg google litt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Sådetersagt skrev:

Ikke gått glipp av verdensnyheter på snap.  Sønnen - han har mistet en tann. Ja og så er det åpnet for nytt kull influencere i programmet. 

Er dette influencerprogrammet et type kurs? Noen som vet? Må deltagerne betale ?

Hvis konseptet er "Vi gir deg en innføring i hva som skal til for å kunne leve av å være influencer - resten er opp til deg og din egen innsats"- så er det sikkert rom for å ta inn mange, da lover ikke hun/de noe ift resultat.

Hvis hun/de lover deltagerne AT de skal lykkes, og det er i "pakka" at de skal følge de opp til de når til topps, så burde hun/de kanskje satset på noen få først ? 

(jeg skriver hun/de for jeg vet ikke om dette er et prosjekt AB skal ha alene, eller om det er i regi av Blogghuset?) 

Er faktisk bare oppriktig nysgjerrig på hva det går ut på ..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎05‎.‎2019 den 10.23, Chrisssi skrev:

Alle de omtalte As'ene ble behørlig filmet på snap, på den gammeldagse whiteboarden. Mener det var

• Anne Brith Holding
  • Anne Brith AS
  • Bake AS
  • Blogghuset
  • Konditori
  • Franskemakroner.no
  • KDTV
  • Fondet AL-AS
  • AB Influencer Program
  • Bokserie

Roller i norsk næringsliv er vel offentlige? Et kjapt søk viser at hun har 3 roller i norsk næringsliv pr dd 

image.thumb.png.0d96941fa78a8d73605d26a401160999.png

Alle de andre selskapene finner ikke jeg noe på hvert fall 😕

Så luftslott? ...ja, mye mulig.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, CamillaS skrev:

Roller i norsk næringsliv er vel offentlige? Et kjapt søk viser at hun har 3 roller i norsk næringsliv pr dd 

image.thumb.png.0d96941fa78a8d73605d26a401160999.png

Alle de andre selskapene finner ikke jeg noe på hvert fall 😕

Så luftslott? ...ja, mye mulig.

Blir kanskje sånn , når du er middelaldrende og ikke har lykkes med noe , men så fryktelig gjerne vil bli beundret . Kanskje fristende å vise frem noen lønnstall og bedrifter som kun er ønsketenkning , kanskje du til og med begynner å tro på det selv når du har gjentatt det mange nok ganger over flere år .

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lkk skrev:

Blir kanskje sånn , når du er middelaldrende og ikke har lykkes med noe , men så fryktelig gjerne vil bli beundret . Kanskje fristende å vise frem noen lønnstall og bedrifter som kun er ønsketenkning , kanskje du til og med begynner å tro på det selv når du har gjentatt det mange nok ganger over flere år .

Godt sagt! Dessverre tror jeg dette er noe av kjernen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 13.40, Navigasjon skrev:

Det er vel grunn ikke bare litt små rart, men veldig rart. Det er vel ikke sånn at selv om en skriver en kontrakt på en sum, så er det penger rett i lomma.......... Hun har selv dokumentert gang på gang at hun har absolutt null peiling på økonomi, og hvordan en driver ett firma. Har noen av hennes prosjekter gått i ++?, eller i det hele tatt blitt sluttført? Vi har jo sett at hun ikke engang er istand til å betale sin egen skatt. Greit nok å gå på en baksmell opptil kr. 50-60 000,- , men ikke kr. 600 000,-. da har en virkelig ikke oversikt. Hadde hun hatt ett firma som omsatte for 10-15 mill., så er det lettere å gå på en høy skatte smell, men vi snakker om en helt vanlig lønn i Bærum,

Jeg får 6 sifret baksmell år etter år, men jeg planlegger det noe jeg tviler på at hun gjør

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...