Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Men har seriøse bedrifte møter på lørdager? 

Jeg har aldri måttet inn på jobben på et møte for å "close a deal" på en Lørdag iallefall, ingen andre jeg kjenner heller. Kommer vel an på bransje sikkert. Aner ikke hvordan de gjør det i influencer-bransjen, eller hva slags møter det egentlig er snakk om (det forteller hun aldri) 

Jaja, jeg "lusker tilbake" til å ikke gjette, mene eller tenke noe særlig om AB og prosjektene. Den dagen det virkelig blir drømmehus, svinedyr SUV og suksess i forretninger (management, magasin, forfatterskap og alle de AS`ene vi ikke helt vet hva er ennå) så får vi nok høre det, til og med lese om det i avisen kanskje. 

Dette "Nå skal jeg noe veldig spennende"-gjettelek- opplegget på snap fenger ikke meg. Jeg skal ta av meg hatten, gratulere og bli imponert den dagen vi får se resultater av noe. Alle kan kle seg classy og se profesjonelle ut og skrive at de skal noe veldig spennende. Jeg har noen slike på vennelister selv faktisk. De som virkelig har viktige roller/stillinger og stor suksess skryter sjelden eller aldri av det selv. Da er det som regel ANDRE som skriver om suksessen (media) 

Det svirrer noen rykter om at hun skal få eget TV-program, det er jo i tilfelle ganske stort, og sikkert godt betalt også. Hvis det blir et populært program, så kan det jo være at hun blir kjent for noe som virkelig ER bra (og noe mer enn det vi finner når vi googler nå - som gir mest treff på "Blitt saksøkt" "Har anmeldt" osv) 

Endret av Isild
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle de omtalte As'ene ble behørlig filmet på snap, på den gammeldagse whiteboarden. Mener det var

• Anne Brith Holding
  • Anne Brith AS
  • Bake AS
  • Blogghuset
  • Konditori
  • Franskemakroner.no
  • KDTV
  • Fondet AL-AS
  • AB Influencer Program
  • Bokserie
Endret av Chrisssi
La til bullet
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chrisssi skrev:

Alle de omtalte As'ene ble behørlig filmet på snap, på den gammeldagse whiteboarden. Mener det var

• Anne Brith Holding
  • Anne Brith AS
  • Bake AS
  • Blogghuset
  • Konditori
  • Franskemakroner.no
  • KDTV
  • Fondet AL-AS
  • AB Influencer Program
  • Bokserie

Du verden! Det var ikke lite å holde på med samtidig!

Hun vil nok at vi skal bli imponert. Men frem til noe av dette virkelig blir til noe, så ser det mest litt "idè-rot" ut. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke hun og Isabel starte en podcast? De laget en egen Instagram og som heter «annebrithogisabel», som de på snap oppfordret til å følge. Jeg klarer ikke å finne noen episoder

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
2 minutter siden, maipai skrev:

I det ene øyeblikket blir hun kjempehissig og irrasjonell fordi folk har søkt på henne i skattelistene, i neste flasher hun tall, uten kontekst, på snap. Alt for oppmerksomhet!

Jeg skjønner godt at hun blir hissig og irrasjonell når folk søker henne opp på skattelistene. Det avslører at tallene på whiteboard-tavla overhode ikke har rot i virkeligheten. Hun blir tatt i løgn hvert eneste år, det er sikkert kjempeflaut!

Og nå har hun blitt så "berømt" at media offentliggjør skattetallene hennes. Hun får ikke engang hengt ut de som avslører henne. Sikkert fryktelig frustrerende 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos influencerprogrammet.. Jeg trodde vi nå hadde kommet dit at både folket og annonsørene sakte men sikkert begynner å få øynene opp for influencerbransjen. At storhetstiden er over og at de ikke lengre er fritt vilt, men får flere og flere krav og reglementer de må innordne seg etter.. Men kanskje det bare er ønsketenkning fra min side?

Jeg ville hvertfall rådet noen til å tenke seg svært godt om før de satser i den retningen.. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Zenhouse skrev:

Hun sikter seg hvertfall inn på 13-åringer.. snapper fra en «sminkebursdag» hos en 13-åring, der Paradise-Isabel Eriksen var trekkplaster. «Ta kontakt med blogghuset.no om du har lyst til å ha sminke-bursdag» sto det på snappen  

Modell mamma Donna Ioanna fikk 150 000 i bot for å henvende seg til jenter under 18 som hun ønsker skal delta på modell kurs( som koster noen tusen. ) 

Husets minstemann feirer 12 årsdag til uka. Bloggere og slike er kanskje de siste jeg ville kontaktet for bursdagen. Her blir det bowling og pizza sammen med venninnene!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marimba skrev:

Apropos influencerprogrammet.. Jeg trodde vi nå hadde kommet dit at både folket og annonsørene sakte men sikkert begynner å få øynene opp for influencerbransjen. At storhetstiden er over og at de ikke lengre er fritt vilt, men får flere og flere krav og reglementer de må innordne seg etter.. Men kanskje det bare er ønsketenkning fra min side?

Jeg ville hvertfall rådet noen til å tenke seg svært godt om før de satser i den retningen.. 

Jeg forstår ikke at det kan være enkelt å bli toppblogger lenger nå. Forstår at mange ønsker å bli det, men det må være tøft å klare å få seg en plass der i toppen. Det virker mer "trangt om plassen" enn det var før.

Selv flere av de største og mest profesjonelle har mistet mange lesere. De leserne som er igjen har blitt mer opplyste ift reklamemerking, clickbait, eksponering av barn, kroppspress, overforbruk mm. Og annonsørene begynner nok å bli mer oppmerksomme på omdømmet, engasjementratingen og hva influenceren står for før de velger den av de som skal fronte produktene deres. 

Bransjen er nok i en begynnende endring. Men jeg ønsker de som har fått plass i influencerprogrammet til AB lykke til. Håper de får til det de blir lovet og det de drømmer om  - og ikke blir skuffet. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokserie? Skal dama skrive bokserie? Det er jo fantastisk. Hva skal den handle om? Mitt liv; en stor bløff. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sideburn skrev:

Bokserie? Skal dama skrive bokserie? Det er jo fantastisk. Hva skal den handle om? Mitt liv; en stor bløff. 

Mat/baking tror jeg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Jeg forstår ikke at det kan være enkelt å bli toppblogger lenger nå. Forstår at mange ønsker å bli det, men det må være tøft å klare å få seg en plass der i toppen. Det virker mer "trangt om plassen" enn det var før.

Selv flere av de største og mest profesjonelle har mistet mange lesere. De leserne som er igjen har blitt mer opplyste ift reklamemerking, clickbait, eksponering av barn, kroppspress, overforbruk mm. Og annonsørene begynner nok å bli mer oppmerksomme på omdømmet, engasjementratingen og hva influenceren står for før de velger den av de som skal fronte produktene deres. 

Bransjen er nok i en begynnende endring. Men jeg ønsker de som har fått plass i influencerprogrammet til AB lykke til. Håper de får til det de blir lovet og det de drømmer om  - og ikke blir skuffet. 

I følge folk innen markedsføringsbrasjen, så er det med s.k. mikroinfluensere med spisset målgruppe det nå lønner seg å samarbeide. De har færre følgere med høyere engasjementsrate, men pga et tydelig budskap er følgerne mer trofaste. Også tar de ikke like sinnsyke priser for å reklamere som de største influenserne gjør, noe som tilsier at bedriften kan spre reklamen utover flere influensere.

Endret av Rosalie
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rosalie skrev:

I følge folk innen markedsføringsbrasjen, så er det med s.k. mikroinfluensere med spisset målgruppe det nå lønner seg å samarbeide. De har færre følgere med høyere engasjementsrate, men pga et tydelig budskap er følgerne mer trofaste. Også tar de ikke like sinnsyke priser for å reklamere som de største influenserne gjør, noe som tilsier at bedriften kan spre reklamen utover flere influensere.

Det leste jeg, og fikk så sansen. Hørtes supert ut både for annonsørene, målgruppene for de ulike produktene og ikke minst for mikroinfluenserne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Isild skrev:

Det leste jeg, og fikk så sansen. Hørtes supert ut både for annonsørene, målgruppene for de ulike produktene og ikke minst for mikroinfluenserne. 

Jepp. Og jeg tror det har noe med ekthet å gjøre. Jeg følger f.eks. ikke funkygine, men er ivrig følger av et par andre treningsinfluensere. De er lite polerte, og virker å være trofaste mot samarbeidspartnerne sine.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel at hvis noen skal få suksess som microinfluencere, kan de ikke følge oppskriften til AB med qlickbate-overskrifter, utlevering av unger, A og B- innlegg med sterke og rørende historier som A, annonsere for firmaer som ikke vil forbindes med deg (Gant, har imgur om trengs) og stort sett gå på akkord med alt som heter takt og tone. Økonomi har hun heller ikke troverdighet som rådgiver på. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, Firestone skrev:

Greia er vel at hvis noen skal få suksess som microinfluencere, kan de ikke følge oppskriften til AB med qlickbate-overskrifter, utlevering av unger, A og B- innlegg med sterke og rørende historier som A, annonsere for firmaer som ikke vil forbindes med deg (Gant, har imgur om trengs) og stort sett gå på akkord med alt som heter takt og tone. Økonomi har hun heller ikke troverdighet som rådgiver på. 

Jeg tror jeg bare har hørt om dette med Gant. Legg gjerne ut Imgur. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Firestone skrev:

Jeg vil også gjerne høre om Gant, jeg har aldri klart å få med meg hva greien med henne og de er.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser og ser bilder hun selv legger ut, blir jeg irritert på stormannsgalskapen og det kunstige jetset-livet, men når jeg ser levende bilder (altså film🙈) får jeg vondt av henne. Hun virker så usikker på seg selv. Fniser og prøver å finne riktige ord, og fremstår alt annet enn så selvsikker som hun gir inntrykk av selv. 

Jeg tror at hun har seriøse problemer med å gjennomføre noe som helst. Litt som en sommerfugl. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Isild skrev:

Jeg tror jeg bare har hørt om dette med Gant. Legg gjerne ut Imgur. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...