Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 29.4.2019 den 19.55, Frubabys skrev:

Hvem er jenta som kalles besties på snap nå?

Sikkert ei på 20. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De regnestykkene hun presenterte på Snap i går, kjenner at jeg blir ganske kvalm. Hver gang hun har snudd smørsida til og vist hvor "perfekt" alt er, så går det kun kort tid før det kommer noe om hvor ille alt var akkurat da. Det er umulig for publikummet hennes å stole på det hun viser/sier. At hun gidder! Og at det kan være en god businesstrategi? 

• Liker 38
Skrevet
27 minutter siden, EllaSays skrev:

De regnestykkene hun presenterte på Snap i går, kjenner at jeg blir ganske kvalm. Hver gang hun har snudd smørsida til og vist hvor "perfekt" alt er, så går det kun kort tid før det kommer noe om hvor ille alt var akkurat da. Det er umulig for publikummet hennes å stole på det hun viser/sier. At hun gidder! Og at det kan være en god businesstrategi? 

Hva presenterte hun på snap? Tror vi er flere som etterhvert følger veldig lite med - nettopp av den grunnen du påpeker her, vi "publikum" stoler ikke på så mye av det hun sier lenger. Når til og med "haterne" (kritikerne) slutter å følge, vel.. kanskje folk begynner å bli lei - på ordentlig. 

Next... 

• Liker 31
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

Hva presenterte hun på snap? Tror vi er flere som etterhvert følger veldig lite med - nettopp av den grunnen du påpeker her, vi "publikum" stoler ikke på så mye av det hun sier lenger. Når til og med "haterne" (kritikerne) slutter å følge, vel.. kanskje folk begynner å bli lei - på ordentlig. 

Next... 

Greia gikk ut på at hun så godt som doblet målene for 2019. Strøk over de gamle og skrev nye tall: fra 2 mill til 4 mill, og 3,75 mill til 5 mill (fritt etter hukommelsen). Jeg følger henne heller ikke på Snap, men hun kom opp direkte fra noe annet jeg hadde sett på, og jeg ble sittende og se. 

Hun er ikke til å stole på. Jeg blir uvel av løgnene hun har presentert i media - ref Asti sin gode dokumentasjon https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ 

• Liker 34
Skrevet
57 minutter siden, EllaSays skrev:

Greia gikk ut på at hun så godt som doblet målene for 2019. Strøk over de gamle og skrev nye tall: fra 2 mill til 4 mill, og 3,75 mill til 5 mill (fritt etter hukommelsen). Jeg følger henne heller ikke på Snap, men hun kom opp direkte fra noe annet jeg hadde sett på, og jeg ble sittende og se. 

Hun er ikke til å stole på. Jeg blir uvel av løgnene hun har presentert i media - ref Asti sin gode dokumentasjon https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ 

Er dette mål for AB personlig eller firmaene hennes?

Om det er for firmaene er det jo mulig de har høyere omsetning enn ventet og ikke nødvendigvis unaturlig at budsjett/mål derfor økes, men det er viktig å huske på at høy omsetning ikke nødvendigvis betyr at firmaet er lønnsomt.  Norwegian omsatte for 19,93 milliarder i 2017, men endte med et driftsresultat på MINUS 1,96 milliarder og et resultat før skatt på MINUS 36,7 millioner. Til tross for høy omsetning har de høyere utgifter enn inntekter. Langt fra ABs tall, det er jeg klar over, men jeg regner med at dere skjønner poenget mitt.

• Liker 28
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Skal hun bli med i Bloggerene på TV2 ? Ref. Snap. 

Skrevet
5 minutter siden, Loke37 skrev:

Skal hun bli med i Bloggerene på TV2 ? Ref. Snap. 

Hvorfor det i såfall? Hun er jo ikke blogger lenger, hun har et magasin :ironi:

• Liker 39
Skrevet

Hun kjører hardt på narrativet "suksessfull-forretningskvinne" på Snap i dag. Selvskryt av å signere sin første 7-sifrede avtale og den travle dagen hun har foran seg, med to møter, frisør og tre telefonmøter i ettermiddag. 

• Liker 28
Skrevet
19 minutter siden, Christiane_W skrev:

Hun kjører hardt på narrativet "suksessfull-forretningskvinne" på Snap i dag. Selvskryt av å signere sin første 7-sifrede avtale og den travle dagen hun har foran seg, med to møter, frisør og tre telefonmøter i ettermiddag. 

Ja, det er sikkert første bud i influencer-programmet hennes; jug og overdriv så mye at du tror på det selv

• Liker 31
Gjest tranedatter
Skrevet

Er blogghuset prosjektet lagt ned? Siste post var 13 mars. Bare 9 posts totalt. 312 followers var vel heller ikke så mye å skryte av...

Skrevet
3 timer siden, Ellenn skrev:

Hvorfor det i såfall? Hun er jo ikke blogger lenger, hun har et magasin :ironi:

Hun har tydeligvis blokkert meg på snap...hun har tydeligvis bare begynt å blokkere random folk for jeg har aldri kommentert noe til hun der. Ikke at jeg fulgte hun men hun dukket opp i feeden min.

• Liker 8
Skrevet
47 minutter siden, FruJohansen skrev:

Veldig spesielt at en kontrakt verdt et syvsifret beløp kan signeres med kun fornavn.

Reagerte på det samme! 

• Liker 19
Skrevet
13 timer siden, Christiane_W skrev:

Er dette mål for AB personlig eller firmaene hennes?

Om det er for firmaene er det jo mulig de har høyere omsetning enn ventet og ikke nødvendigvis unaturlig at budsjett/mål derfor økes, men det er viktig å huske på at høy omsetning ikke nødvendigvis betyr at firmaet er lønnsomt.  Norwegian omsatte for 19,93 milliarder i 2017, men endte med et driftsresultat på MINUS 1,96 milliarder og et resultat før skatt på MINUS 36,7 millioner. Til tross for høy omsetning har de høyere utgifter enn inntekter. Langt fra ABs tall, det er jeg klar over, men jeg regner med at dere skjønner poenget mitt.

Tror det må være for firmaene hennes. Ser absolutt poenget ditt! Jeg reagerte bare på at hun liksom ønsker å fremstå vellykket og vise "tallenes tale". Mange tenker nok at det er penger som skal i hennes lomme, og sånn ønsker hun nok at det skal fremstå også. 

• Liker 24
Gjest CecilieX
Skrevet

Er det ikke litt smårart å ha et så stort behov for å fronte sin økonomiske suksess? Og hvorfor bedrive antydningens kunst? Reell suksess lar seg jo dokumentere og snakker for selv. 

Skrevet
2 timer siden, FruJohansen skrev:

Veldig spesielt at en kontrakt verdt et syvsifret beløp kan signeres med kun fornavn.

Døh! Du har vel hørt om Prince og Adele? Er man stor nok er ett navn alt man trenger. 

• Liker 39
Skrevet
24 minutter siden, CecilieX skrev:

Er det ikke litt smårart å ha et så stort behov for å fronte sin økonomiske suksess? Og hvorfor bedrive antydningens kunst? Reell suksess lar seg jo dokumentere og snakker for selv. 

Det er vel grunn ikke bare litt små rart, men veldig rart. Det er vel ikke sånn at selv om en skriver en kontrakt på en sum, så er det penger rett i lomma.......... Hun har selv dokumentert gang på gang at hun har absolutt null peiling på økonomi, og hvordan en driver ett firma. Har noen av hennes prosjekter gått i ++?, eller i det hele tatt blitt sluttført? Vi har jo sett at hun ikke engang er istand til å betale sin egen skatt. Greit nok å gå på en baksmell opptil kr. 50-60 000,- , men ikke kr. 600 000,-. da har en virkelig ikke oversikt. Hadde hun hatt ett firma som omsatte for 10-15 mill., så er det lettere å gå på en høy skatte smell, men vi snakker om en helt vanlig lønn i Bærum,

• Liker 32
Skrevet

Aner egentlig ikke hva hun hverken driver eller driver på med lenger. Det er alltid hemmelig, men å hinte om en voldsom økonomisk vekst - det er tydeligvis viktig å formidle. 

• Liker 32
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...