Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
On 11/6/2018 at 11:39 PM, Justlooking said:

Hun skal til VG panelet i morgen for å snakke om bruddet.

Må være greit å være kjendis? Man slipper å betale for psykolog ved tøffe brudd, så lenge man synes det er ok å snakke til media om det...

:ironi: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, mikrobe skrev:

Jeg sitter igjen med et inntrykk av at hun anmelder for å få vite navnet til Adina. Selv AB må da se at en anmeldelse på dette grunnlaget ikke fører noen vei, og da gjenstår kun argumentet om personopplysningene til personen bak BOTB. Det er det eneste som gir "mening", tatt i betraktning at det er AB som står bak. 

Enig med deg. 

• Liker 29
Skrevet (endret)

AB har anmeldt Adina 🙄

Endret av Trollmora
Borte
  • Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Annihilator skrev:

Tenkte på det samme. Rart å lese også at ML enda virker å ha samme inntrykk av saken og mener hun selv også er hengt ut når dette som ble skrevet på fb virkelig ikke var noe en som ønsker å ligge lavt/er nøytral skriver. Skjønte de ikke at det kom til å bli et styr utav de truslene? For i mine øyne var det jo trusler de kom med.

Ettersom jeg forsto slettet ML de merkelige kommentarene sine, men noen har helt sikkert tatt bilder. Og telefonnummeret som er offentlig informasjon for alle å se er BOTB anmeldt for å vise? Hårreisende og utrolig barnslig av de begge..

• Liker 35
Gjest Zeitgeist
Skrevet

AB fortsetter å grave sin egen renommé-grav - med gravemaskin. Lurer på hvilke sprell hun finner på nå for å avlede oppmerksomheten. Typen har hun jo slått opp med og langet ut mot på nedrig vis, og familien fikk jo denne uka passet sitt påskrevet. Hva blir det neste A-innlegget? 

Skrevet
6 minutter siden, Zeitgeist skrev:

AB fortsetter å grave sin egen renommé-grav - med gravemaskin. Lurer på hvilke sprell hun finner på nå for å avlede oppmerksomheten. Typen har hun jo slått opp med og langet ut mot på nedrig vis, og familien fikk jo denne uka passet sitt påskrevet. Hva blir det neste A-innlegget? 

Det neste A-innlegget blir sikkert at hun skal avsløre personen bak BOTB. Ved å gjøre det vil hun bli populær blant bloggerne.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun kun anmelder BOTB. Hvorfor har ikke hun anmeldt alle «haterne» og «trollene» hvis hun har bevis?

• Liker 46
Gjest marie_82
Skrevet

Selv om AB skulle få vite Adinas navn gjennom anmeldelsen, så har hun strengt tatt ikke lov til å avsløre hvem Adina er. 

Skrevet

Hun anmelder BOTB for småtteri mens de som har HETSET henne slipper unna? Ulogisk. Jeg tror hun tuller fælt.

Skrevet
2 minutter siden, marie_82 skrev:

Selv om AB skulle få vite Adinas navn gjennom anmeldelsen, så har hun strengt tatt ikke lov til å avsløre hvem Adina er. 

Selv om hun ikke offentliggjør det på bloggen, er det neppe noe som hindrer henne fra å kontakte andre bloggere med informasjonen. Hun er slu. 

• Liker 41
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...