Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. november 2018 #701 Skrevet 14. november 2018 On 11/6/2018 at 11:39 PM, Justlooking said: Hun skal til VG panelet i morgen for å snakke om bruddet. Må være greit å være kjendis? Man slipper å betale for psykolog ved tøffe brudd, så lenge man synes det er ok å snakke til media om det...
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #702 Skrevet 14. november 2018 (endret) Så politiet kan uten videre fortelle journalisten at Adina er anmeldt, men anmeldelsen mot Engen er helt umulig å få bekreftet, selv av Engen selv - og det ukesvis etter at AB hevder å ha levert den. Endret 14. november 2018 av FruJohansen 99
Populært innlegg Marimba Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #703 Skrevet 14. november 2018 Nå kom det fryktelig mange innlegg fra meg på rappen her, men en ting jeg stusser litt på.... Truet ikke AB med politianmeldelse og skrev på bloggen sin at hun jobbet med politiet FØR BOBT hang seg på? Er det ikke dermed rart at BOBT er eneste anmeldte? 66
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #704 Skrevet 14. november 2018 Så alle «trussler» AB har kommet med gjennom lang tid når det gjelder anmeldelse er blitt til et bakebildet som ble fjernet fort og et tlf nr som alle kan finne hvis de vil? Virkelig? Selv har hun hengt ut mennesker som helt lovlig har sjekket skattelisten, tatt kontakt med flere lesere, hengt ut to i et blogginnlegg med beskyldninger for hets og forfølgelse, ringt til den enes arbeidsgiver osv osv. Wow, jeg har virkelig ikke ord! Og jeg biter meg merke i at den grabbingen av IP adressen hun ansatte ML for å gjøre som hun skrev i SoMe gruppa på FB var helt lovlig, ikke er det! Håper virkelig Adina og alle de som er blitt hengt ut av AB går til motanmeldelse! 97
Populært innlegg mikrobe Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #705 Skrevet 14. november 2018 Jeg sitter igjen med et inntrykk av at hun anmelder for å få vite navnet til Adina. Selv AB må da se at en anmeldelse på dette grunnlaget ikke fører noen vei, og da gjenstår kun argumentet om personopplysningene til personen bak BOTB. Det er det eneste som gir "mening", tatt i betraktning at det er AB som står bak. 98
Kollontaj Skrevet 14. november 2018 #706 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, mikrobe skrev: Jeg sitter igjen med et inntrykk av at hun anmelder for å få vite navnet til Adina. Selv AB må da se at en anmeldelse på dette grunnlaget ikke fører noen vei, og da gjenstår kun argumentet om personopplysningene til personen bak BOTB. Det er det eneste som gir "mening", tatt i betraktning at det er AB som står bak. Enig med deg. 29
Populært innlegg Annihilator Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #707 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, mikrobe skrev: Jeg sitter igjen med et inntrykk av at hun anmelder for å få vite navnet til Adina. Selv AB må da se at en anmeldelse på dette grunnlaget ikke fører noen vei, og da gjenstår kun argumentet om personopplysningene til personen bak BOTB. Det er det eneste som gir "mening", tatt i betraktning at det er AB som står bak. Tenkte på det samme. Rart å lese også at ML enda virker å ha samme inntrykk av saken og mener hun selv også er hengt ut når dette som ble skrevet på fb virkelig ikke var noe en som ønsker å ligge lavt/er nøytral skriver. Skjønte de ikke at det kom til å bli et styr utav de truslene? For i mine øyne var det jo trusler de kom med. 54
Trollmora Skrevet 14. november 2018 #708 Skrevet 14. november 2018 (endret) AB har anmeldt Adina 🙄 Endret 14. november 2018 av Trollmora Borte 10
Justlooking Skrevet 14. november 2018 #709 Skrevet 14. november 2018 Akkurat nå, Annihilator skrev: Tenkte på det samme. Rart å lese også at ML enda virker å ha samme inntrykk av saken og mener hun selv også er hengt ut når dette som ble skrevet på fb virkelig ikke var noe en som ønsker å ligge lavt/er nøytral skriver. Skjønte de ikke at det kom til å bli et styr utav de truslene? For i mine øyne var det jo trusler de kom med. Ettersom jeg forsto slettet ML de merkelige kommentarene sine, men noen har helt sikkert tatt bilder. Og telefonnummeret som er offentlig informasjon for alle å se er BOTB anmeldt for å vise? Hårreisende og utrolig barnslig av de begge.. 35
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #710 Skrevet 14. november 2018 Nå håper jeg Adina, Engen og ALLE de som ble hengt ut etter LOVLIG søk på skattelistene går til politiet og anmelder AB i morgen! Håper det ramler inn 10-15 anmeldelser på ABs lovbrudd. 95
Populært innlegg Marimba Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #711 Skrevet 14. november 2018 (endret) Fantastisk ingress i DN! Sitat I et forsøk på finne ut hvem som skrev kritiske nettsaker om henne, sendte blogger Anne Brith Davidsen en nettadresse for å avsløre IP-adressen til vedkommende. Nå blir bloggsaken en politisak. https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466 For det første så skriver de kritikk og ikke hets. Og for det andre skulle man jo ut ifra den ingressen tro at det var BOBT som anmeldte AB for pga dette. Men så er det faktisk motsatt Setter jo AB i et utrolig dårlig lys. Nesten så jeg ikke hadde blitt overrasket om det tikket inn en politianmeldelse mot DN om et par uker. Endret 14. november 2018 av Marimba Lærer av mine feil og legger inn sitat igjen, med kilde ;) 85
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #712 Skrevet 14. november 2018 Jeg mener på ingen måte å forsvare ML, MEN: Hun er jo veldig ung og sikkert mer enn litt høy på seg sjøl siden hun var "redningskvinnen" som hjalp Nora Mørk å spore opp folk som spredte nakenbildene av henne. ML har jo fått mye positiv oppmerksomhet i etterkant av det, både medieomtale og en pris. At hun kan gå "en smule" høyt ut uten å tenke på konsekvensene overrasker meg ikke. AB er derimot en godt voksen dame som burde vite bedre, men det virker som selvinnsikt er fremmedord der i gården. Som @Justlooking påpekte lærer jo de fleste av oss av våre feil og innser at vi ikke er perfekte, at vi tvert i mot har både feil og mangler. Men det gjør ikke AB. Tvert i mot. Det er alle mot henne. Hun har rett og alle andre tar feil. Alltid. 55
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. november 2018 #713 Skrevet 14. november 2018 AB fortsetter å grave sin egen renommé-grav - med gravemaskin. Lurer på hvilke sprell hun finner på nå for å avlede oppmerksomheten. Typen har hun jo slått opp med og langet ut mot på nedrig vis, og familien fikk jo denne uka passet sitt påskrevet. Hva blir det neste A-innlegget?
Gjest xx girl xx Skrevet 14. november 2018 #714 Skrevet 14. november 2018 Fantastisk at DN skriver om det!
Tiramy Skrevet 14. november 2018 #715 Skrevet 14. november 2018 6 minutter siden, Zeitgeist skrev: AB fortsetter å grave sin egen renommé-grav - med gravemaskin. Lurer på hvilke sprell hun finner på nå for å avlede oppmerksomheten. Typen har hun jo slått opp med og langet ut mot på nedrig vis, og familien fikk jo denne uka passet sitt påskrevet. Hva blir det neste A-innlegget? Det neste A-innlegget blir sikkert at hun skal avsløre personen bak BOTB. Ved å gjøre det vil hun bli populær blant bloggerne. Jeg skjønner ikke hvorfor hun kun anmelder BOTB. Hvorfor har ikke hun anmeldt alle «haterne» og «trollene» hvis hun har bevis? 46
Gjest marie_82 Skrevet 14. november 2018 #716 Skrevet 14. november 2018 Selv om AB skulle få vite Adinas navn gjennom anmeldelsen, så har hun strengt tatt ikke lov til å avsløre hvem Adina er.
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #717 Skrevet 14. november 2018 På Facebook/Instagram oppfordrer AB media og andre til å bruke spalteplass på bedre ting enn to mennesker som har gått fra hverandre. Ironisk på utallige nivåer. 104
Gjest Kokuyo Skrevet 14. november 2018 #718 Skrevet 14. november 2018 Hun anmelder BOTB for småtteri mens de som har HETSET henne slipper unna? Ulogisk. Jeg tror hun tuller fælt.
mikrobe Skrevet 14. november 2018 #719 Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, marie_82 skrev: Selv om AB skulle få vite Adinas navn gjennom anmeldelsen, så har hun strengt tatt ikke lov til å avsløre hvem Adina er. Selv om hun ikke offentliggjør det på bloggen, er det neppe noe som hindrer henne fra å kontakte andre bloggere med informasjonen. Hun er slu. 41
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 14. november 2018 Populært innlegg #720 Skrevet 14. november 2018 Jeg blir ikke overrasket om hun avslører Adinas egentlige navn på bloggen...den dama der har null sperrer! 52
Fremhevede innlegg