Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Ispahan
39 minutter siden, Nor skrev:

Joda, hun har venner som er eldre enn henne også. Ganske mange faktisk . Og en del på sin egen alder. Kom du bare innom hennes Snap ? 🤔... og har du aldri vært klienter i hele ditt liv ??? Syntes innlegget ditt om en ditt var litt kleint.....🤭

Dette handler kanskje mer om modenhet enn alder. Jeg vet ikke hva du mener med "vært klienter", men prøver du å si at det var en jobbreise? I så fall er det på tide å minne om at det ikke alltid passer seg å ta med barn på jobb. På den hytta var det rølpefyll fra ankomst til avgang. Det var drikking fra de sto opp, til de ramlet i seng. Det var skriking og skråling, og så høy musikk at naboen ikke kunne sitte ute. Noe de ikke hadde dårlig samvittighet for i det hele tatt, de syntes det var gøy. Dette nivået av modenhet forbinder de fleste med ung alder, derav spørsmålet om hun ikke har eldre venner. Man burde kanskje skrive: Har hun ingen voksne venner?

Du sier at hun har eldre venner. Det var veldig synd at ikke noen av disse inviterte henne på påskeferie, for grøftefylla og unger er en særdeles dårlig kombinasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når AB var med på bloggerne i siste sesongen så ville jo han hu var sammen med feste og diverse på «ferien» som hu og han og unga var på. Men da ville jo ikke hu feste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fullrulle skrev:

Jeg må si jeg reagerer litt på at hun og Isabelle eriksen nå er i gang med å arrangere barnebursdag? Dvs. 13 årsdag med sminke og med reklame for at Isabelle kan leies inn....🙄 fokus på utseende...

Er så enig. Blir helt MATT av fokuset hvor hun streber videre etter aksept og anseelse. Og dette programmet hun skal starte å lære andre å bli influencere....nå har jeg tilfeldig fått med meg et par av dem på nettet og den dagen de blir influencere med inntjening via reklame går jeg nok på vannet. Jaja. God natt

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ispahan

Fyllesyk var hun også, i følge egen blogg.

Selvom jeg har vært ganske dårlig i dag på grunn av festlighetene i går har det vært en kjempe fin dag.

Og hun skriver videre at hun skal rett på ny fest. Hva er det med den gjengen og alkohol rundt unger?

https://isabelleeriksen.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er skikkelig ille. 

Det er det. Vi ser det hos mange av mammabloggerne. Interessen daler, og utleveringen øker/blir grovere. Jeg har ikke ord for hva jeg mener om disse omsorgspersonene...

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Dark Star skrev:

Jeg tror den er aldeles velkalkulert. Det har vært flere dagers stillhet i tråden her, bare nevner det. 

Jeg mistenker det er godt planlagt ja.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...