Gjest Ispahan Skrevet 24. april 2019 #7141 Del Skrevet 24. april 2019 39 minutter siden, Nor skrev: Joda, hun har venner som er eldre enn henne også. Ganske mange faktisk . Og en del på sin egen alder. Kom du bare innom hennes Snap ? 🤔... og har du aldri vært klienter i hele ditt liv ??? Syntes innlegget ditt om en ditt var litt kleint.....🤭 Dette handler kanskje mer om modenhet enn alder. Jeg vet ikke hva du mener med "vært klienter", men prøver du å si at det var en jobbreise? I så fall er det på tide å minne om at det ikke alltid passer seg å ta med barn på jobb. På den hytta var det rølpefyll fra ankomst til avgang. Det var drikking fra de sto opp, til de ramlet i seng. Det var skriking og skråling, og så høy musikk at naboen ikke kunne sitte ute. Noe de ikke hadde dårlig samvittighet for i det hele tatt, de syntes det var gøy. Dette nivået av modenhet forbinder de fleste med ung alder, derav spørsmålet om hun ikke har eldre venner. Man burde kanskje skrive: Har hun ingen voksne venner? Du sier at hun har eldre venner. Det var veldig synd at ikke noen av disse inviterte henne på påskeferie, for grøftefylla og unger er en særdeles dårlig kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oppland Skrevet 24. april 2019 Populært innlegg #7142 Del Skrevet 24. april 2019 Å ha med ungene sine på ei hytte med fyll nærmest døgnet rundt er det glade vanvidd. Hvorfor ikke heller leie ei hytte hvor AB og ungene kunne kost seg og sikkert kunne funnet på mye gøy sammen. Det virker som de har en travel hverdag ellers, et slikt avbrekk hadde vært fint for alle tenker jeg, i stedet for rølpefyll-hytte-tur. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 24. april 2019 #7143 Del Skrevet 24. april 2019 Når AB var med på bloggerne i siste sesongen så ville jo han hu var sammen med feste og diverse på «ferien» som hu og han og unga var på. Men da ville jo ikke hu feste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 25. april 2019 #7144 Del Skrevet 25. april 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fullrulle Skrevet 27. april 2019 Populært innlegg #7145 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Jeg må si jeg reagerer litt på at hun og Isabelle eriksen nå er i gang med å arrangere barnebursdag? Dvs. 13 årsdag med sminke og med reklame for at Isabelle kan leies inn....🙄 fokus på utseende... Endret 27. april 2019 av Fullrulle 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 27. april 2019 #7146 Del Skrevet 27. april 2019 5 timer siden, Fullrulle skrev: Jeg må si jeg reagerer litt på at hun og Isabelle eriksen nå er i gang med å arrangere barnebursdag? Dvs. 13 årsdag med sminke og med reklame for at Isabelle kan leies inn....🙄 fokus på utseende... Er så enig. Blir helt MATT av fokuset hvor hun streber videre etter aksept og anseelse. Og dette programmet hun skal starte å lære andre å bli influencere....nå har jeg tilfeldig fått med meg et par av dem på nettet og den dagen de blir influencere med inntjening via reklame går jeg nok på vannet. Jaja. God natt 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 27. april 2019 Populært innlegg #7147 Del Skrevet 27. april 2019 7 timer siden, Fullrulle skrev: Jeg må si jeg reagerer litt på at hun og Isabelle eriksen nå er i gang med å arrangere barnebursdag? Dvs. 13 årsdag med sminke og med reklame for at Isabelle kan leies inn....🙄 fokus på utseende... Det er skikkelig stas, liksom: leie inn hun gærne fra pærra til en bursdag for å lære 13 åringer å sminke seg Den bursdagen hadde ikke min 13-åring fått lov til å gå i, faktisk. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 28. april 2019 #7148 Del Skrevet 28. april 2019 Fyllesyk var hun også, i følge egen blogg. Selvom jeg har vært ganske dårlig i dag på grunn av festlighetene i går har det vært en kjempe fin dag. Og hun skriver videre at hun skal rett på ny fest. Hva er det med den gjengen og alkohol rundt unger? https://isabelleeriksen.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg marthes Skrevet 28. april 2019 Populært innlegg #7149 Del Skrevet 28. april 2019 Bra jobba AB! Fortsett eksponeringen av barna når de har blitt truet tidligere. Du er faen meg ikke sann! 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg *Ariel* Skrevet 28. april 2019 Populært innlegg #7150 Del Skrevet 28. april 2019 Siste snap ang minsten: Nei, nei, nei. Dette deler du ikke med hele Norge! 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 28. april 2019 #7151 Del Skrevet 28. april 2019 Ti gode grunner til å dele bilder av barnet ditt på sosiale medier: http://frujohansen.no/?p=6211 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 28. april 2019 #7152 Del Skrevet 28. april 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 28. april 2019 Populært innlegg #7153 Del Skrevet 28. april 2019 Vil bare oppfordre folk her til å ikke bite på agnet til AB. Vært lite liv i tråden, så da kommer hun med noe hun forventer skal provosere; eksponering av barn blandet med provokasjon. Slapp av, AB. Det finnes ikke én eneste seriøs skole- eller læringsforsker/-teoretiker som støtter ditt syn på at alle kan få gode karakterer med hard jobbing. 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 28. april 2019 #7154 Del Skrevet 28. april 2019 Hun er jo helgemamma for yngste og har selvsagt ikke hovedansvar for at leksene blir gjort. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. april 2019 #7155 Del Skrevet 28. april 2019 Det er skikkelig ille. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. april 2019 #7156 Del Skrevet 28. april 2019 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er skikkelig ille. Det er det. Vi ser det hos mange av mammabloggerne. Interessen daler, og utleveringen øker/blir grovere. Jeg har ikke ord for hva jeg mener om disse omsorgspersonene... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellFrua Skrevet 28. april 2019 #7157 Del Skrevet 28. april 2019 Dagens Snapchat er rett og slett sjokkerende. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dark Star Skrevet 28. april 2019 Populært innlegg #7158 Del Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, FjellFrua skrev: Dagens Snapchat er rett og slett sjokkerende. Jeg tror den er aldeles velkalkulert. Det har vært flere dagers stillhet i tråden her, bare nevner det. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellFrua Skrevet 28. april 2019 #7159 Del Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, Dark Star skrev: Jeg tror den er aldeles velkalkulert. Det har vært flere dagers stillhet i tråden her, bare nevner det. Jeg mistenker det er godt planlagt ja. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 28. april 2019 Populært innlegg #7160 Del Skrevet 28. april 2019 1 time siden, FjellFrua skrev: Jeg mistenker det er godt planlagt ja. Skal vi alle ta en for laget og ikke diskutere dagens snap mer da? 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg