Rev. Revenge Skrevet 12. april 2019 #7081 Skrevet 12. april 2019 6 minutter siden, Heidegger skrev: Ok. Sååå tråden her er Kos med misnøye? Hæ? Er det det du konkluderer etter å ha lest hele tråden? 14
Kollontaj Skrevet 12. april 2019 #7082 Skrevet 12. april 2019 4 minutter siden, Heidegger skrev: Beklager! Matbok? Bakebok? Hun har ikke skrevet verken bakebok, kokebok eller matbok. 27
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. april 2019 #7084 Skrevet 13. april 2019 2 timer siden, Heidegger skrev: Ja. Har ikke lest alt. Skjønner ikke greia. Å være så opptatt av et annet menneske. Forstår ar hun har sine greier som ikke er bra mtp mye. Men likevel... Kanskje du skal lese deg litt opp på navnefaren din ...
Aricia Skrevet 13. april 2019 #7085 Skrevet 13. april 2019 7 timer siden, Heidegger skrev: Ja. Har ikke lest alt. Skjønner ikke greia. Å være så opptatt av et annet menneske. Forstår ar hun har sine greier som ikke er bra mtp mye. Men likevel... Takk for ditt bidrag! 30
Honey Dew Skrevet 13. april 2019 #7086 Skrevet 13. april 2019 (endret) 9 timer siden, Heidegger skrev: Beklager! Matbok? Bakebok? Hun har ikke gitt ut noen kokebok. Tror du blander henne sammen med en annen person som diskuteres under Data-forumet. Endret 13. april 2019 av Honey Dew 12
Lkk Skrevet 13. april 2019 #7087 Skrevet 13. april 2019 På 12.4.2019 den 13.20, xinnia skrev: Hun nevnte noe om det på en av live sendingene hun hadde i forbindelse med 100 dagers gruppen.. at opphavsretten/åndsverkloven, ikke gjaldt mat oppskrifter. Det var bare å Google og dele den oppskriften som var mest populær = mer trafikk til bloggen. Hvor lenge varte 100 dagers gruppen mon tro ? 5
Gjest CecilieX Skrevet 13. april 2019 #7088 Skrevet 13. april 2019 Tok meg en tur innom bloggen/magasinet og ble sittende å klø meg i hodet. Egentlig uten grunn for det er jo bare del 2 av AnneBrith gjennomfører ikke / utnytter andre. 13. mars gjennoppstod bloggen som magasin. Siden den tid er det publisert 6 (!!) innlegg. Bare 2 av disse er formodentlig skrevet av AB. Grunnen til at jeg skriver formodentlig er at de ikke er signert. Den som derimot har levert etter planen er forbrukerfrue, som etter hva det står skrevet skal levere innlegg hver mandag. Det siste innlegget er skrevet av Rine fra bnatural. De to usignerte innleggene er en reklame for Ellos og økonominnlegg fra 8.april som ved nærmere ettertanke jo var en mandag og da mest sannsynlig er forbrukerfrue sitt. Altså har AnneBrith da levert 1 eneste innlegg til magasinet og det var et anonnseinnlegg. Særlig forbrukerfrue bør føle seg lurt. Hva får hun igjen for å levere innlegg til et magasin der magasinets eier i navnet leverer nada? Ikke mye til samarbeidsprosjekt. ABD skrev følgende hun opprettet magasinet: «Jeg visste at annebrith.no var såpass godt besøkt at et magasin for voksne kvinner ville være perfekt. Denne nye reisen starter jeg sammen med mine partnere. Jeg har 4 nå! Vi 5 gleder oss masse til å dele inspirasjon her». https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/ Her er det åpenbart at ABD nok en gang har siktet høyt og nok en gang ikke evnet å gjennomføre. Det mangler forsåvidt innlegg fra de to siste partnerne, men mulig de luktet lunta. Men for all del sikkert flisespikkeri fra min side, jeg burde selvfølgelig heller anerkjenne målet om katedralen som skal reises i AB sitt businessimperium. I et av forbrukerfrues innlegg rådes leseren til å jobbe med et mål i gangen, så mulig mor sjøl bør ta til seg rådene fra eget magasin.
EllaSays Skrevet 13. april 2019 #7089 Skrevet 13. april 2019 41 minutter siden, CecilieX skrev: Tok meg en tur innom bloggen/magasinet og ble sittende å klø meg i hodet. Egentlig uten grunn for det er jo bare del 2 av AnneBrith gjennomfører ikke / utnytter andre. 13. mars gjennoppstod bloggen som magasin. Siden den tid er det publisert 6 (!!) innlegg. Bare 2 av disse er formodentlig skrevet av AB. Grunnen til at jeg skriver formodentlig er at de ikke er signert. Den som derimot har levert etter planen er forbrukerfrue, som etter hva det står skrevet skal levere innlegg hver mandag. Det siste innlegget er skrevet av Rine fra bnatural. De to usignerte innleggene er en reklame for Ellos og økonominnlegg fra 8.april som ved nærmere ettertanke jo var en mandag og da mest sannsynlig er forbrukerfrue sitt. Altså har AnneBrith da levert 1 eneste innlegg til magasinet og det var et anonnseinnlegg. Særlig forbrukerfrue bør føle seg lurt. Hva får hun igjen for å levere innlegg til et magasin der magasinets eier i navnet leverer nada? Ikke mye til samarbeidsprosjekt. ABD skrev følgende hun opprettet magasinet: «Jeg visste at annebrith.no var såpass godt besøkt at et magasin for voksne kvinner ville være perfekt. Denne nye reisen starter jeg sammen med mine partnere. Jeg har 4 nå! Vi 5 gleder oss masse til å dele inspirasjon her». https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/ Her er det åpenbart at ABD nok en gang har siktet høyt og nok en gang ikke evnet å gjennomføre. Det mangler forsåvidt innlegg fra de to siste partnerne, men mulig de luktet lunta. Men for all del sikkert flisespikkeri fra min side, jeg burde selvfølgelig heller anerkjenne målet om katedralen som skal reises i AB sitt businessimperium. I et av forbrukerfrues innlegg rådes leseren til å jobbe med et mål i gangen, så mulig mor sjøl bør ta til seg rådene fra eget magasin. Jeg tror du har helt rett. Det lukter skjemt her. Det businessimperiet tror jeg nok ikke vil oppstå på noen måte. 24
Lkk Skrevet 13. april 2019 #7090 Skrevet 13. april 2019 52 minutter siden, CecilieX skrev: Tok meg en tur innom bloggen/magasinet og ble sittende å klø meg i hodet. Egentlig uten grunn for det er jo bare del 2 av AnneBrith gjennomfører ikke / utnytter andre. 13. mars gjennoppstod bloggen som magasin. Siden den tid er det publisert 6 (!!) innlegg. Bare 2 av disse er formodentlig skrevet av AB. Grunnen til at jeg skriver formodentlig er at de ikke er signert. Den som derimot har levert etter planen er forbrukerfrue, som etter hva det står skrevet skal levere innlegg hver mandag. Det siste innlegget er skrevet av Rine fra bnatural. De to usignerte innleggene er en reklame for Ellos og økonominnlegg fra 8.april som ved nærmere ettertanke jo var en mandag og da mest sannsynlig er forbrukerfrue sitt. Altså har AnneBrith da levert 1 eneste innlegg til magasinet og det var et anonnseinnlegg. Særlig forbrukerfrue bør føle seg lurt. Hva får hun igjen for å levere innlegg til et magasin der magasinets eier i navnet leverer nada? Ikke mye til samarbeidsprosjekt. ABD skrev følgende hun opprettet magasinet: «Jeg visste at annebrith.no var såpass godt besøkt at et magasin for voksne kvinner ville være perfekt. Denne nye reisen starter jeg sammen med mine partnere. Jeg har 4 nå! Vi 5 gleder oss masse til å dele inspirasjon her». https://www.annebrith.no/2019/03/13/et-magasin/ Her er det åpenbart at ABD nok en gang har siktet høyt og nok en gang ikke evnet å gjennomføre. Det mangler forsåvidt innlegg fra de to siste partnerne, men mulig de luktet lunta. Men for all del sikkert flisespikkeri fra min side, jeg burde selvfølgelig heller anerkjenne målet om katedralen som skal reises i AB sitt businessimperium. I et av forbrukerfrues innlegg rådes leseren til å jobbe med et mål i gangen, så mulig mor sjøl bør ta til seg rådene fra eget magasin. Er ikke overrasket , det har blitt AB sitt «varemerke « Store ord , enorm tro på seg selv og sine prosjekter , men de ender oftest opp uten noe jordskjelv , de renner rett og slett ut i sanden . 22
Gjest CecilieX Skrevet 13. april 2019 #7091 Skrevet 13. april 2019 13 minutter siden, EllaSays skrev: Jeg tror du har helt rett. Det lukter skjemt her. Det businessimperiet tror jeg nok ikke vil oppstå på noen måte. Kort oppsummert: Magasinet følges ikke opp, få innlegg, AB deltar ikke. Blogghuset har 3 bloggere i stallen, få innlegg på Insta, lavt engasjement. Franske makroner er 13 dager på overtid hva gjelder oppstartsdato. Dette er status de tre store satsningene hennes. Men bevares, boka selger sikkert som hakka møkk, fordi det er det eneste vi ikke kan sjekke dokumentasjon på.
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 13. april 2019 Populært innlegg #7092 Skrevet 13. april 2019 På snap i dag: Bilde av AB i pysj (selvsagt (!?) med filter). Startet dagen med regnskap og "The influencer program". Skryt av å ha fått 211 mail fra folk som ønsker å leve av SoMe, så nå starter utvelgelsesprosessen med å finne de 10 hun skal hjelpe. Bilde av frokostblanding/melk. "Lørdag er for barna." Video av barn som lager kakerøre. Bilde av Volvo V90 med spørsmål om hun har noen på Snap som kan noe om bil. Hun skal nemlig bytte bil i forbindelse med sin "nye", (selvsagt) hemmelige jobb. Nok et bilde av Volvo V90. Hun vurderer kun 7-setere fra Volvo, BMW og Audi, men har også prøvekjørt Nissan og Seat. Blir en av disse. Lurer på div. rundt rekkevidden på hybrid. Og hvor hun bør prøvekjøre Volvo og BMW. Skjermdump av innkommende melding fra en som jobber for Volvo i Bergen med skryt av at når man har 100.000 følgere på Snap så får man råd på en lørdagskveld. Så stas altså.❤️ Jeg sliter med å få kombinasjonen av skattegjeld på 660K og kjøp av luksus-SUV til å gå opp... 85
Rev. Revenge Skrevet 13. april 2019 #7093 Skrevet 13. april 2019 Modus operandi: Sedvanlig juks og fanteri. Må vel sende en oppklarende e-post til rette vedkommende. #forbrukermakt 34
Isild Skrevet 14. april 2019 #7094 Skrevet 14. april 2019 6 timer siden, Christiane_W skrev: På snap i dag: Bilde av AB i pysj (selvsagt (!?) med filter). Startet dagen med regnskap og "The influencer program". Skryt av å ha fått 211 mail fra folk som ønsker å leve av SoMe, så nå starter utvelgelsesprosessen med å finne de 10 hun skal hjelpe. Bilde av frokostblanding/melk. "Lørdag er for barna." Video av barn som lager kakerøre. Bilde av Volvo V90 med spørsmål om hun har noen på Snap som kan noe om bil. Hun skal nemlig bytte bil i forbindelse med sin "nye", (selvsagt) hemmelige jobb. Nok et bilde av Volvo V90. Hun vurderer kun 7-setere fra Volvo, BMW og Audi, men har også prøvekjørt Nissan og Seat. Blir en av disse. Lurer på div. rundt rekkevidden på hybrid. Og hvor hun bør prøvekjøre Volvo og BMW. Skjermdump av innkommende melding fra en som jobber for Volvo i Bergen med skryt av at når man har 100.000 følgere på Snap så får man råd på en lørdagskveld. Så stas altså.❤️ Jeg sliter med å få kombinasjonen av skattegjeld på 660K og kjøp av luksus-SUV til å gå opp... Ikke mange dagene siden vi fikk høre at drømmehuset var på gang (igjen) også - og nå luksusbil? Det er jo supert for henne og barna at den økonomiske tilværelsen har endret seg så voldsomt på så kort tid. For hun "selger vel ikke skinnet før bjørnen er skutt" får vi håpe. 45
Gjest CecilieX Skrevet 14. april 2019 #7095 Skrevet 14. april 2019 7 timer siden, Christiane_W skrev: På snap i dag: ——— klipp, klipp ——- Jeg sliter med å få kombinasjonen av skattegjeld på 660K og kjøp av luksus-SUV til å gå opp... Jeg tenker at det henger veldig godt sammen. Begge deler vitner om null økonomisk innsikt. Ellers antar jeg at dette handler om fisking etter spons. Håpet evt sponsorer gjør undersøkelser rundt bloggeren før de slår til. Etter valg av temaer på bloggen å dømme (alenemødre, spare penger, 1000 kr i uka på mat) så må man jo anta at følgerne til AB ikke nødvendigvis er den typen lesere som vil være av interesse for bilfirmaer som vil selge luksus-SUV. Dumt å velge feil markedsføringskanal, det kan sikkert AB fortelle dem om, hun som er utdannet innen feltet. Ellers interessant innblikk i Snap, en kanal jeg finner totalt uinteressant. Men hun kjører åpenbart samme greie i alle kanaler.
Gisse Skrevet 14. april 2019 #7096 Skrevet 14. april 2019 8 timer siden, Christiane_W skrev: Jeg sliter med å få kombinasjonen av skattegjeld på 660K og kjøp av luksus-SUV til å gå opp... Jeg oppfattet det som at hun skulle skaffe seg bil ifm ny jobb, ikke sikkert det er hun sin skal betale da? Kan være en leasing avtale i en periode, betalt av en oppdragsgiver 🤔 Hvor mye gjeld hun har igjen per dags dato blir jo bare spekulasjon... 3
Aricia Skrevet 14. april 2019 #7097 Skrevet 14. april 2019 1 minutt siden, Gisse skrev: Jeg oppfattet det som at hun skulle skaffe seg bil ifm ny jobb, ikke sikkert det er hun sin skal betale da? Kan være en leasing avtale i en periode, betalt av en oppdragsgiver 🤔 Hvor mye gjeld hun har igjen per dags dato blir jo bare spekulasjon... Anne Brith lever av å generere spekulasjoner gjennom den vedvarende clickbaitingen sin, feks ved å dele informasjon som ikke går i hop. Så spekulasjon er tydeligvis ikke "bare" for henne - det framstår som selve forretningsmodellen. Hun må åpenbart ønske mest mulig av det siden hun gjør mest mulig for å fyre oppunder. 31
Gjest CecilieX Skrevet 14. april 2019 #7098 Skrevet 14. april 2019 (endret) 1 time siden, Gisse skrev: Jeg oppfattet det som at hun skulle skaffe seg bil ifm ny jobb, ikke sikkert det er hun sin skal betale da? Kan være en leasing avtale i en periode, betalt av en oppdragsgiver 🤔 Hvor mye gjeld hun har igjen per dags dato blir jo bare spekulasjon... Med erfaring fra tre konkurser hva gjelder «jobb» så tenker ville det jo være naturlig at hun kanskje hadde lært å være litt mer forsiktig med utgifter. Jo dyrere bil, jo dyrere leasingavtale. Økonomisk forståelse er dermed fortsatt relevant. Tilføyelse: Du kan ha rett i at det er noen andre som skal betale og at hun er vanlig ansatt. Men hun har jo i mange år nå satset på å drive for seg selv og startet egen business, så det ville være litt overraskende faktisk. Dog definitivt noe å applaudere for å sikre seg økonomisk. Endret 14. april 2019 av CecilieX
Gjest Ispahan Skrevet 14. april 2019 #7099 Skrevet 14. april 2019 9 timer siden, Christiane_W skrev: På snap i dag: Bilde av AB i pysj (selvsagt (!?) med filter). Startet dagen med regnskap og "The influencer program". Skryt av å ha fått 211 mail fra folk som ønsker å leve av SoMe, så nå starter utvelgelsesprosessen med å finne de 10 hun skal hjelpe. Bilde av frokostblanding/melk. "Lørdag er for barna." Video av barn som lager kakerøre. Bilde av Volvo V90 med spørsmål om hun har noen på Snap som kan noe om bil. Hun skal nemlig bytte bil i forbindelse med sin "nye", (selvsagt) hemmelige jobb. Nok et bilde av Volvo V90. Hun vurderer kun 7-setere fra Volvo, BMW og Audi, men har også prøvekjørt Nissan og Seat. Blir en av disse. Lurer på div. rundt rekkevidden på hybrid. Og hvor hun bør prøvekjøre Volvo og BMW. Skjermdump av innkommende melding fra en som jobber for Volvo i Bergen med skryt av at når man har 100.000 følgere på Snap så får man råd på en lørdagskveld. Så stas altså.❤️ Jeg sliter med å få kombinasjonen av skattegjeld på 660K og kjøp av luksus-SUV til å gå opp... I tillegg etterlyser hun entreprenør som kan gjøre grunnarbeidet til huset hun skal bygge. Huset på Snap koster drøye 1,8 som byggesett og familien ser allerede på fliser og maling. Kemneren er sikkert imponert over hvor fort de fikk inn pengene sine, for man skulle tro at hun måtte fullføre den nedbetalingsavtale først?
Pust Skrevet 14. april 2019 #7100 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, Gisse skrev: Jeg oppfattet det som at hun skulle skaffe seg bil ifm ny jobb, ikke sikkert det er hun sin skal betale da? Kan være en leasing avtale i en periode, betalt av en oppdragsgiver 🤔 Hvor mye gjeld hun har igjen per dags dato blir jo bare spekulasjon... Vi får da sannelig håpe det er en oppdragsgiver som har bestemt dette og at det er denne som skal betale gildet, for: Et nystartet AS med så dyr «firmabil», burde få alle varsellamper til å lyse. Hvorfor trenger Blogghuset AS (ABD har en eierandel), Anne-Brith AS, Franskemakroner.no (eies av Blogghuset AS?), eller Bake AS (styremedlem) en sjuseter? Davidsen har helt sikkert ikke tenkt å benytte bilen privat. Hun har jo utdannelse innen økonomi og har nok satt seg inn i skattereglene rundt dette. https://influencere.wordpress.com/2019/04/12/anne-brith-rett-person-til-a-hjelpe-andre/ 35
Fremhevede innlegg