persona Skrevet 11. april 2019 #7041 Del Skrevet 11. april 2019 31 minutter siden, Elisabeth 123 skrev: Tenker at det er ikke hjelpe hun skal. Hun tar nok betalt Selvfølgelig. Er jo jobben hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Navigasjon Skrevet 11. april 2019 Populært innlegg #7042 Del Skrevet 11. april 2019 29 minutter siden, Elisabeth 123 skrev: Tenker at det er ikke hjelpe hun skal. Hun tar nok betalt Hjelpe og hjelpe?, kan ikke skjønne hva hun skal hjelpe til med? Alt hun tar i, blir konkurs, eller ender i en gedigen skattesmell! Jeg ville ikke tatt imot noen råd fra henne, da blir en ledet rett i grøfta! 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. april 2019 #7043 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Så nå går hun igang som bloggmanager da, det var jo en av planene. Er det egentlig "plass" til 10 nye toppbloggere? Det "tyter" jo rimelig greit i toppen allerede. Nå kommer det vel et nytt "lass" med Paradise-blogger også som skal kjempe om plassene om ikke så lenge. Markedet er vel litt mettet snart. Endret 11. april 2019 av Isild 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Perle Skrevet 11. april 2019 Populært innlegg #7044 Del Skrevet 11. april 2019 På 8.4.2019 den 23.13, Fjugur skrev: Litt hemmelighetsfull på snap for tiden, holder på med (skulle gjøre) noe hun har drømt om i 16 år, men vil ikke røpe... selvsagt. På foto shoot med sin "nye", unge venninne, Isabell og en eller annen fyr... kjempespennende! Kan nesten ikke vente på at hun røper mer..... 🙄🙄 -eller ikke Her om dagen hadde hun visst også sovet godt for første gang på seksten år. 🙄 Seksten er det nye «åtte». 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TulleteKatt Skrevet 11. april 2019 #7045 Del Skrevet 11. april 2019 The blind leading the blind... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. april 2019 #7046 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Tok meg en runde på Instagram, blant annet Blogghuset og AnneBrith sine konti. Blogghusets konti inneholder promo av 3 bloggere + AnneBrith. 9 innlegg siden 31. januar da første innlegg ble publisert. Ideen ser ut til å være at bloggerne som vil være med skal inn på eiersiden. Ansatte må opprette enkeltmannsforetak, noe jeg finner pussig. De skal altså ikke ha ansatte i vanlig forstand, men mer en type franchise. Antar det betyr at du som ansatt ikke får lønn på vanlig vis. Virker seriøst og solid . Håper interessenter oppfatter at risikoen nå er flyttet over på bloggerne og de ansatte. Ganske kynisk egentlig. Annebrith sin Instagram er også et underlig skue. Blant annet ser det ut til at det postes bilder av bakverk fra andre instagrammere og når det kommenteres at AnneBrith har laget fine makroner, så er det ingen som korrigere dem. Ellers går det selvfølgelig i skryt om hvilken suksess AnneBrith har. Nå er det husplanlegging og kontraktsskriving om hverandre. Høsten 2019 blir fantastisk og det skal skrives bøker i flertall. I lys av suksessen finner jeg det pussig at løpet av de siste 2 månedene finnes det ikke et eneste reklameinnlegg eller henvisning til magasinnlegg med reklame. Det jeg derimot finner er en hel haug av andre influencere som klør AnneBrith på ryggen og takker for at hun følger dem. Hun klør tilbake. Så må det tilføyes at hun kjører på med noen filosofiske engelske tekster (et språk der hun ikke behersker rettskrivingen av helt vanlige ord). Den ene var et svar på en følgers spørsmål om hvorfor hun fortsatt hadde «bloggfeed» i headingen, hvorpå mor sjøl nedlatende svarer at hun ikke bryr seg om slike detaljer og en påfølgende engelsk tekst om å ikke fokusere på en stein, men katedralen du skal bygge. Høhø. Jeg vil gjerne minne om at en katedral ikke blir særlig solid om den enkelte stein ikke er solid. Jeg har sluttet å følge med på AnneBrith og sett engasjementet i tråden dale. Utifra dette antatt at hun faktisk har endret strategi. Men jeg ser jo nå at intet har endret seg. Det er grandiose planer, selvskryt uten rot i virkeligheten og i grunnen business as usual. Endret 11. april 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth 123 Skrevet 11. april 2019 #7047 Del Skrevet 11. april 2019 37 minutter siden, CecilieX skrev: Tok meg en runde på Instagram, blant annet Blogghuset og AnneBrith sine konti. Blogghusets konti inneholder promo av 3 bloggere + AnneBrith. 9 innlegg siden 31. januar da første innlegg ble publisert. Ideen ser ut til å være at bloggerne som vil være med skal inn på eiersiden. Ansatte må opprette enkeltmannsforetak, noe jeg finner pussig. De skal altså ikke ha ansatte i vanlig forstand, men mer en type franchise. Antar det betyr at du som ansatt ikke får lønn på vanlig vis. Virker seriøst og solid . Håper interessenter oppfatter at risikoen nå er flyttet over på bloggerne og de ansatte. Ganske kynisk egentlig. Annebrith sin Instagram er også et underlig skue. Blant annet ser det ut til at det postes bilder av bakverk fra andre instagrammere og når det kommenteres at AnneBrith har laget fine makroner, så er det ingen som korrigere dem. Ellers går det selvfølgelig i skryt om hvilken suksess AnneBrith har. Nå er det husplanlegging og kontraktsskriving om hverandre. Høsten 2019 blir fantastisk og det skal skrives bøker i flertall. I lys av suksessen finner jeg det pussig at løpet av de siste 2 månedene finnes det ikke et eneste reklameinnlegg eller henvisning til magasinnlegg med reklame. Det jeg derimot finner er en hel haug av andre influencere som klør AnneBrith på ryggen og takker for at hun følger dem. Hun klør tilbake. Så må det tilføyes at hun kjører på med noen filosofiske engelske tekster (et språk der hun ikke behersker rettskrivingen av helt vanlige ord). Den ene var et svar på en følgers spørsmål om hvorfor hun fortsatt hadde «bloggfeed» i headingen, hvorpå mor sjøl nedlatende svarer at hun ikke bryr seg om slike detaljer og en påfølgende engelsk tekst om å ikke fokusere på en stein, men katedralen du skal bygge. Høhø. Jeg vil gjerne minne på at en katedral ikke blir særlig solid om inn den enkelte stein er solid. Jeg har sluttet å følge med på AnneBrith og sett engasjementet i tråden dale. Utifra dette antatt at hun faktisk har endret strategi. Men jeg ser jo nå at intet har endret seg. Det er grandiose planer, selvskryt uten rot i virkeligheten og i grunnen business as usual. Likte den høhø 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 11. april 2019 #7048 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Skal Anne-Brith lære opp de nye bloggerne i A, B og C-innlegg slik at vi kan gremme oss i hauger av nye clickbaits og utleveringer? Eller går hun for en annen strategi enn den hun har hatt suksess med selv? Endret 11. april 2019 av Marimba Autocorrectfail 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 11. april 2019 #7049 Del Skrevet 11. april 2019 1 time siden, Marimba skrev: Skal Anne-Brith lære opp de nye bloggerne i A, B og C-innlegg slik at vi kan gremme oss i hauger av nye clickbaits og utleveringer? Eller går hun for en annen strategi enn den hun har hatt suksess med selv? Hun har vel ikke annet å lære bort enn hvordan legge ut klikk-åte, utlevere ekskjærester og eksponere barn? Kan ikke huske at den bloggen har vært noe annet. Å, jo. Litt overpyntet muffins og noen andre sukkerkaker. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. april 2019 #7050 Del Skrevet 11. april 2019 Egentlig, HVA skal vi med flere bakebøker på markedet?? Folk henter inspirasjon fra Internett i dag. YouTube og Google. Disse bakebøkene blir nok en flopp, sann mine ord! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. april 2019 #7051 Del Skrevet 11. april 2019 Bare kort innpå.. Hadde et ærend på et stort senter på Østlandet i dag. Gikk innom en stor bokhandler i en stor landsomspennende kjede. Sveipet rundt hele butikken og der var flere sjokkselgere (oppstilte pappreoler med populære bøker) og de ti mest solgte bøker i flere genre langs veggene. Så ikke snurten av en viss bok og spurte heller ikke.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 11. april 2019 #7052 Del Skrevet 11. april 2019 39 minutter siden, Viking-girl skrev: Egentlig, HVA skal vi med flere bakebøker på markedet?? Folk henter inspirasjon fra Internett i dag. YouTube og Google. Disse bakebøkene blir nok en flopp, sann mine ord! Enig! Hun har jo en YouTube-kanal, den kunne hun sikkert utviklet. Men hun gikk lei halvvegs i julekalenderen sin, og hoppet over til neste prosjekt. Den dama fullfører ingen ting, og jeg ser ikke for meg at hun blir kokebok-forfatter heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 11. april 2019 #7053 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) 1 time siden, Ispahan skrev: Enig! Hun har jo en YouTube-kanal, den kunne hun sikkert utviklet. Men hun gikk lei halvvegs i julekalenderen sin, og hoppet over til neste prosjekt. Den dama fullfører ingen ting, og jeg ser ikke for meg at hun blir kokebok-forfatter heller. Jeg husket feil, så jeg tok bort det smått ironiske innlegget mitt her. Endret 11. april 2019 av FruJohansen Dårlig hukommelse 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 11. april 2019 #7054 Del Skrevet 11. april 2019 1 time siden, Justlooking skrev: Bare kort innpå.. Hadde et ærend på et stort senter på Østlandet i dag. Gikk innom en stor bokhandler i en stor landsomspennende kjede. Sveipet rundt hele butikken og der var flere sjokkselgere (oppstilte pappreoler med populære bøker) og de ti mest solgte bøker i flere genre langs veggene. Så ikke snurten av en viss bok og spurte heller ikke.. Da ble du vel glad 👍 Jeg er en av de som har kjøpt og lest boken helt frivillig . Selve boken brukte jeg nok mindre tid på å komme gjennom enn hva noen i denne tråden bruker av tid PR dag av livet sitt på denne damen dere ikke en gang liker 😎 Ikke noe fengende eller supergod og spennende bok, men har lest verre. Om halvparten av det hun skriver er sant om hetsingen hun har opplevd er sann, så er det vel noen som er både dummere og enklere enn henne...... Når jeg er innom denne tråden ser jeg jo hun er troverdig. Her håper en hun mislykkes, mange godter seg når hun mislykkes, godet jobbes aktivt med å få oppdragsgiverne hennes til å boikotte henne. Mulig jeg misforsto innlegget ditt. Kanskje du ikke godtet deg over at boken ikke var å se, men gledet deg over at den sikkert var utsolgt. 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oline12 Skrevet 11. april 2019 Populært innlegg #7055 Del Skrevet 11. april 2019 10 minutter siden, Nor skrev: Da ble du vel glad 👍 Jeg er en av de som har kjøpt og lest boken helt frivillig . Selve boken brukte jeg nok mindre tid på å komme gjennom enn hva noen i denne tråden bruker av tid PR dag av livet sitt på denne damen dere ikke en gang liker 😎 Ikke noe fengende eller supergod og spennende bok, men har lest verre. Om halvparten av det hun skriver er sant om hetsingen hun har opplevd er sann, så er det vel noen som er både dummere og enklere enn henne...... Når jeg er innom denne tråden ser jeg jo hun er troverdig. Her håper en hun mislykkes, mange godter seg når hun mislykkes, godet jobbes aktivt med å få oppdragsgiverne hennes til å boikotte henne. Mulig jeg misforsto innlegget ditt. Kanskje du ikke godtet deg over at boken ikke var å se, men gledet deg over at den sikkert var utsolgt. 😉 Nå vet ikke jeg hva @Justlooking ville frem til, men jeg forsto det som hva vi andre har diskutert endel i tråden her, at hva AB sier ofte ikke stemmer. For eksempel at boken var nummer 1 på lista over best solgte bøker. Noe som ikke stemte. Derfor er det rart at ei bestselgerbok ikke er å se da, i bokhandleren. Nå vet jeg heller ikke hva du ville frem til, men på generell basis er jeg lei av at mange her på KG blir beskyldt for å ha en hat-agenda, at vi godter oss når ting ikke går bra og at vi ikke har et liv. Jeg syns det er helt innafor å påpeke at det har blitt sagt mye av AB som er rett ut løgn, og det er ikke greit! 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. april 2019 #7056 Del Skrevet 11. april 2019 15 minutter siden, Nor skrev: Da ble du vel glad 👍 Jeg er en av de som har kjøpt og lest boken helt frivillig . Selve boken brukte jeg nok mindre tid på å komme gjennom enn hva noen i denne tråden bruker av tid PR dag av livet sitt på denne damen dere ikke en gang liker 😎 Ikke noe fengende eller supergod og spennende bok, men har lest verre. Om halvparten av det hun skriver er sant om hetsingen hun har opplevd er sann, så er det vel noen som er både dummere og enklere enn henne...... Når jeg er innom denne tråden ser jeg jo hun er troverdig. Her håper en hun mislykkes, mange godter seg når hun mislykkes, godet jobbes aktivt med å få oppdragsgiverne hennes til å boikotte henne. Mulig jeg misforsto innlegget ditt. Kanskje du ikke godtet deg over at boken ikke var å se, men gledet deg over at den sikkert var utsolgt. 😉 Hvorfor skulle jeg bli glad? Jeg kun observerte, verken mer eller mindre. Jeg unner verken ABD eller noen noe vondt. Hvorfor skulle jeg det? Det har vært diskutert om hun lå på førsteplass eller ikke, og det så ikke sånn ut akkurat. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. april 2019 #7057 Del Skrevet 11. april 2019 33 minutter siden, Oline12 skrev: Nå vet ikke jeg hva @Justlooking ville frem til, men jeg forsto det som hva vi andre har diskutert endel i tråden her, at hva AB sier ofte ikke stemmer. For eksempel at boken var nummer 1 på lista over best solgte bøker. Noe som ikke stemte. Derfor er det rart at ei bestselgerbok ikke er å se da, i bokhandleren. Nå vet jeg heller ikke hva du ville frem til, men på generell basis er jeg lei av at mange her på KG blir beskyldt for å ha en hat-agenda, at vi godter oss når ting ikke går bra og at vi ikke har et liv. Jeg syns det er helt innafor å påpeke at det har blitt sagt mye av AB som er rett ut løgn, og det er ikke greit! Takk! Du forsto meg 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. april 2019 #7058 Del Skrevet 11. april 2019 Flere kokebøker? Beklager, men tidenes klikk-åtebaserte kokebok er allerede publisert, og dets like fins ikke. Lite kan overgå den. https://www.amazon.com/Fifty-Shades-Chicken-Parody-Cookbook/dp/0385345224 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zurazurafina Skrevet 11. april 2019 #7059 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg ser at AB sin @franskemakroner som hun linker til på instagram skulle komme med nettbutikk 1.4, ingenting å se.... blir spennende å se om den dukker opp eller bare forsvinner hen.... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 12. april 2019 #7060 Del Skrevet 12. april 2019 10 timer siden, Viking-girl skrev: Egentlig, HVA skal vi med flere bakebøker på markedet?? Folk henter inspirasjon fra Internett i dag. YouTube og Google. Disse bakebøkene blir nok en flopp, sann mine ord! Ha kan sies det samme om matbøker.... Trine matblogg topper listene m sine bøker hele tiden, tross blogg m emnet. Så ikke helt enig i det. Mange liker forsatt bøker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg