Gjest Anna Nas Skrevet 3. april 2019 #6981 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Slettet Endret 3. april 2019 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. april 2019 #6982 Del Skrevet 3. april 2019 3 minutter siden, Pust skrev: Det er sant, og vi vet jo ikke. Firmaet er ikke i Brønnøysundregisteret? Eneste jeg har funnet ut er at domenet franskemakroner.no eies av Anne-Brith AS. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. april 2019 #6983 Del Skrevet 6. april 2019 Hun reklamerer på instastory at hun ligger på 1 plass på bestselgerlisten, men jeg kan ikke se boken på listene i det hele tatt lenger. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. april 2019 #6984 Del Skrevet 6. april 2019 16 minutter siden, Infinity skrev: Hun reklamerer på instastory at hun ligger på 1 plass på bestselgerlisten, men jeg kan ikke se boken på listene i det hele tatt lenger. Listene i fantasiland er ikke tilgjengelig for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 6. april 2019 #6985 Del Skrevet 6. april 2019 45 minutter siden, Infinity skrev: Hun reklamerer på instastory at hun ligger på 1 plass på bestselgerlisten, men jeg kan ikke se boken på listene i det hele tatt lenger. Ups. Det er kanskje bare et triks for å få liv i denne tråden igjen. 🙄 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 6. april 2019 #6986 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) 52 minutter siden, Pust said: Ups. Det er kanskje bare et triks for å få liv i denne tråden igjen. 🙄 😂😂😂 Kanskje det. Så la oss la være å gi henne oppmerksomhet 👍 Endret 6. april 2019 av Bollapinnsvin103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. april 2019 #6987 Del Skrevet 6. april 2019 38 minutter siden, Pust skrev: Ups. Det er kanskje bare et triks for å få liv i denne tråden igjen. 🙄 Kanskje hun ikke har tenkt over at tråden hennes her også kan bli sliten og lei, og dermed "dø ut". For det kan jo også skje... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. april 2019 #6988 Del Skrevet 6. april 2019 4 timer siden, Isild skrev: Kanskje hun ikke har tenkt over at tråden hennes her også kan bli sliten og lei, og dermed "dø ut". For det kan jo også skje... Påsken i år blir super for denne tråden i så måte 😁 La den dø og AB glemmes 😎 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 6. april 2019 #6989 Del Skrevet 6. april 2019 20 minutter siden, miss summers skrev: Påsken i år blir super for denne tråden i så måte 😁 La den dø og AB glemmes 😎 Hun er nok langt på vei til å bli glemt , ikke bare i denne tråden , men i det store og hele . Tipper etter påske er hun helt uinteressant her på tråden og alle andre steder . 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 6. april 2019 #6990 Del Skrevet 6. april 2019 6 timer siden, Infinity skrev: Hun reklamerer på instastory at hun ligger på 1 plass på bestselgerlisten, men jeg kan ikke se boken på listene i det hele tatt lenger. Ser ut som du ser rett https://influencere.wordpress.com/2019/04/06/anne-brith-bok-og-toppliste/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 6. april 2019 Populært innlegg #6991 Del Skrevet 6. april 2019 Hva skjer med franskemakroner.no? I følge både hjemmesiden og Instagramprofilen til firmaet skulle nettbutikken åpnet 1. april. Nok et prosjekt som ender med å renne ut i sanden? Ellers er jo den "spørsmålsrunden" på Instastoryen til AB en studie i selvskryt. Joda, hun svarer på noen (ufarlige) spørsmål, men hun bruker mye plass til å svare på/takke for ros/hyllest. Svarene fra AB innledes med "Til dere som ønsker svar, og som ikke får det! Negative ting som gjør meg ufokusert og ikke gir meg annet enn negative vibes styrer jeg unna! Sorry, not sorry😅" under teksten "NO ANSWER IS ALSO AN ANSWER" i hvitt på sort bakgrunn. Business as usual med andre ord... 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 6. april 2019 #6992 Del Skrevet 6. april 2019 1 time siden, Lkk skrev: Hun er nok langt på vei til å bli glemt , ikke bare i denne tråden , men i det store og hele . Tipper etter påske er hun helt uinteressant her på tråden og alle andre steder . Vi kan jo la tråden stilne hen og se hva som skjer. Nå er løgnen om førsteplass på boklisten brukt opp, så da må det andre sprell til for å holde tråden i gang. Minner om bestselger-avsløringen som kom tidligere i tråden: Det er salget inn til bokhandlene de baserer tallene på i første omgang, etter hvert er det salg over disk. De listeplasseringene vi har sett er med andre ord basert på antall bøker bokhandlerne har kjøpt - fordi de trodde de skulle få inn en bestselger, og så viste det seg at det var en flopp - og salg over disk var ikke nok til å komme inn på listen en gang. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 7. april 2019 Populært innlegg #6993 Del Skrevet 7. april 2019 Foreslår at vi alle bare lar tråden bli liggende "brakk" etter påsken. Da innfrir vi hennes store ønske om å bli kvitt denne forferdelige mobbetråden også. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 7. april 2019 #6994 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Kan det være at feks Ark sine filialer lager egne bestselger lister (altså det som står i butikken i de «mest populære bøker» hyllene) etter hva som har solgt mest akkurat i deres butikk ? Også er det solgt kjempe mange på Sørumsand eller i Mosjøen kanskje? Fordi folk som kjenner henne vil se hva ståheien er? Endret 7. april 2019 av *Emma* 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 7. april 2019 #6995 Del Skrevet 7. april 2019 På 3.4.2019 den 23.22, Pust skrev: Det er sant, og vi vet jo ikke. Firmaet er ikke i Brønnøysundregisteret? https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=822413102 Blogghuset er det og disse makronene skal vel kanskje inn under det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 7. april 2019 #6996 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg skvatt i går i kassa på matbutikken da boka stod utstilt der. 😂 349,- kr. 😳 Gled stille forbi. 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 7. april 2019 #6997 Del Skrevet 7. april 2019 17 minutter siden, Speilvegg skrev: Jeg skvatt i går i kassa på matbutikken da boka stod utstilt der. 😂 349,- kr. 😳 Gled stille forbi. 👀 Det samme gjør den hos vår lokale butikk. Er 4 stk der og de 4 har stått der siste tre ukene 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 7. april 2019 #6998 Del Skrevet 7. april 2019 13 minutter siden, Littlewoman skrev: https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=822413102 Blogghuset er det og disse makronene skal vel kanskje inn under det? Vet du noe vi andre ikke vet? I mitt hode blir det i beste fall litt rart å legge salg av kaker inn under denne firmabeskrivelsen: «Mediebyrå som selger og bistår kunder med markedsføring via våre bloggere på blogg, YouTube, Snapchat, Instagram og øvrige kanaler.» Hvis Blogghuset er et mediebyrå og bistår sine kunder med markedsføring; hvem er så eieren av Norskemakroner? Alle eierne av Blogghuset? Bør ikke slik informasjon komme tydelig fram nå som nettbutikken er etablert? Kjøper Blogghuset kaker og selger videre? Baker Blogghuset kaker? Hvor bakes det og hvem baker? Hva sier Mattilsynet? Eller er nettbutikken bare en aprilspøk? 32 minutter siden, *Emma* skrev: Kan det være at feks Ark sine filialer lager egne bestselger lister (altså det som står i butikken i de «mest populære bøker» hyllene over hva som har solgt mest akkurat hos dem? Også er det solgt kjempe mange på Sørumsand eller i Mosjøen kanskje? Fordi folk som kjenner henne vil se hva ståheien er? Ja, hvem vet hva de driver med ... 🙄 Det som er sikkert er at boken har solgt like dårlig i Sørumsand som i Bergen, og at salg fra forlaget og ut til butikkene danner grunnlaget for de mystiske bestselgerlistene vi ser noen ganger, og da mener jeg de listene som dukker opp allerede en av de første dagene en bok er i salg, nesten før noen vet at boken eksisterer. Jeg anbefaler denne lille oversikten https://influencere.wordpress.com/2019/04/06/anne-brith-bok-og-toppliste/ 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 7. april 2019 #6999 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Som @Rosalie skrev her om dagen, for bare noen få innlegg siden, eies domenet franskemakroner.no av Anne-Brith AS. For å finne eier av et domene, søk her 👇🏻 https://www.norid.no/en/domeneoppslag/ Endret 7. april 2019 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 7. april 2019 #7000 Del Skrevet 7. april 2019 19 timer siden, Infinity skrev: Hun reklamerer på instastory at hun ligger på 1 plass på bestselgerlisten, men jeg kan ikke se boken på listene i det hele tatt lenger. Det er så rart hvordan hun bare kan juge om sånt. Skjønner ikke at det går an, jeg. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg