Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Pust skrev:

Det er sant, og vi vet jo ikke. Firmaet er ikke i Brønnøysundregisteret?

Eneste jeg har funnet ut er at domenet franskemakroner.no eies av Anne-Brith AS.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reklamerer på instastory at hun ligger på 1 plass på bestselgerlisten, men jeg kan ikke se boken på listene i det hele tatt lenger.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
16 minutter siden, Infinity skrev:

Hun reklamerer på instastory at hun ligger på 1 plass på bestselgerlisten, men jeg kan ikke se boken på listene i det hele tatt lenger.

Listene i fantasiland er ikke tilgjengelig for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Infinity skrev:

Ups. Det er kanskje bare et triks for å få liv i denne tråden igjen. 🙄

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollapinnsvin103
52 minutter siden, Pust said:

😂😂😂 Kanskje det. Så la oss la være å gi henne oppmerksomhet 👍

Endret av Bollapinnsvin103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Pust skrev:

Kanskje hun ikke har tenkt over at  tråden hennes her også kan bli sliten og lei, og dermed "dø ut". For det kan jo også skje... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Isild skrev:

Kanskje hun ikke har tenkt over at  tråden hennes her også kan bli sliten og lei, og dermed "dø ut". For det kan jo også skje... 

Påsken i år blir super for denne tråden i så måte 😁 La den dø og AB glemmes 😎

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, miss summers skrev:

Påsken i år blir super for denne tråden i så måte 😁 La den dø og AB glemmes 😎

Hun er nok langt på vei til å bli glemt , ikke bare i denne tråden , men i det store og hele . Tipper etter påske er hun helt uinteressant her på tråden og alle andre steder .

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lkk skrev:

Hun er nok langt på vei til å bli glemt , ikke bare i denne tråden , men i det store og hele . Tipper etter påske er hun helt uinteressant her på tråden og alle andre steder .

Vi kan jo la tråden stilne hen og se hva som skjer. Nå er løgnen om førsteplass på boklisten brukt opp, så da må det andre sprell til for å holde tråden i gang. 

Minner om bestselger-avsløringen som kom tidligere i tråden: Det er salget inn til bokhandlene de baserer tallene på i første omgang, etter hvert er det salg over disk. De listeplasseringene vi har sett er med andre ord basert på antall bøker bokhandlerne har kjøpt - fordi de trodde de skulle få inn en bestselger, og så viste det seg at det var en flopp - og salg over disk var ikke nok til å komme inn på listen en gang. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at feks Ark sine filialer lager egne bestselger lister (altså det som står i butikken i de «mest populære bøker» hyllene) etter hva som har solgt mest akkurat i deres butikk ? Også er det solgt kjempe mange på Sørumsand eller i Mosjøen kanskje? Fordi folk som kjenner henne vil se hva ståheien er?

Endret av *Emma*
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg

Jeg skvatt i går i kassa på matbutikken da boka stod utstilt der. 😂

349,- kr. 😳

Gled stille forbi. 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 minutter siden, Speilvegg skrev:

Jeg skvatt i går i kassa på matbutikken da boka stod utstilt der. 😂

349,- kr. 😳

Gled stille forbi. 👀

Det samme gjør den hos vår lokale butikk. Er 4 stk der og de 4 har stått der siste tre ukene

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Littlewoman skrev:

https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=822413102 Blogghuset er det og disse makronene skal vel kanskje inn under det?

Vet du noe vi andre ikke vet? I mitt hode blir det i beste fall litt rart å legge salg av kaker inn under denne firmabeskrivelsen: «Mediebyrå som selger og bistår kunder med markedsføring via våre  bloggere på blogg, YouTube, Snapchat, Instagram og øvrige kanaler.»

Hvis Blogghuset er et mediebyrå og bistår sine kunder med markedsføring; hvem er så eieren av Norskemakroner? Alle eierne av Blogghuset? Bør ikke slik informasjon komme tydelig fram nå som nettbutikken er etablert? Kjøper Blogghuset kaker og selger videre? Baker Blogghuset kaker? Hvor bakes det og hvem baker? Hva sier Mattilsynet? Eller er nettbutikken bare en aprilspøk? 

32 minutter siden, *Emma* skrev:

Kan det være at feks Ark sine filialer lager egne bestselger lister (altså det som står i butikken i de «mest populære bøker» hyllene over hva som har solgt mest akkurat hos dem? Også er det solgt kjempe mange på Sørumsand eller i Mosjøen kanskje? Fordi folk som kjenner henne vil se hva ståheien er?

Ja, hvem vet hva de driver med ... 🙄 Det som er sikkert er at boken har solgt like dårlig i Sørumsand som i Bergen, og at salg fra forlaget og ut til butikkene danner grunnlaget for de mystiske bestselgerlistene vi ser noen ganger, og da mener jeg de listene som dukker opp allerede en av de første dagene en bok er i salg, nesten før noen vet at boken eksisterer. Jeg anbefaler denne lille oversikten https://influencere.wordpress.com/2019/04/06/anne-brith-bok-og-toppliste/

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Infinity skrev:

Det er så rart hvordan hun bare kan juge om sånt. Skjønner ikke at det går an, jeg. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...