Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper annonsørene følger litt mer med på hvor de har kjøpt rådyr annonseplass. De fleste produkter virker billige når det sauses inn i en blogg der det sutres og klages over det mest private. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Christiane_W skrev:

I det de siste to blogginnleggene avslører vel AB at hun ikke akkurat er i mål med egenkapitalsparingen sin og at hun sikter urealistisk høyt på boligmarkedet? Selv om alle i følge henne selv kan få til alt de drømmer om så lenge de vil det nok. 

Fra gårsdagens innlegg

Og dagens:

Ellers benyttet hun jo (selvsagt) dagens innlegg der hun langer ut mot familie og venner som ikke stiller opp for henne til litt selvskryt:

Og i kommentarfeltene hagler det med støtte krydret med hjerter.  Jeg skjønner ikke at det er mulig, særlig etter artikkelen i DN, men de i kommentarfeltet til mor godhjerta leser vel ikke den typen aviser. Går vel mer i selvhjelpsbøker og sånt kanskje...?

Ifølge snap er det nye som tyder på at det er selvhjelpsbøker det går i, både hos den ene og den andre🤦‍♀️😅

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumassistent

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt og svar til dette. Veldig mange kommentarer er slettet fordi de siterer eller svarer på regelbrudd, de var ikke regelbrudd i seg selv. 

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Berga said:

Jeg håper annonsørene følger litt mer med på hvor de har kjøpt rådyr annonseplass. De fleste produkter virker billige når det sauses inn i en blogg der det sutres og klages over det mest private. 

Dette er veldig sant.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Christiane_W skrev:

I det de siste to blogginnleggene avslører vel AB at hun ikke akkurat er i mål med egenkapitalsparingen sin og at hun sikter urealistisk høyt på boligmarkedet? Selv om alle i følge henne selv kan få til alt de drømmer om så lenge de vil det nok. 

Fra gårsdagens innlegg

Og dagens:

Ellers benyttet hun jo (selvsagt) dagens innlegg der hun langer ut mot familie og venner som ikke stiller opp for henne til litt selvskryt:

Og i kommentarfeltene hagler det med støtte krydret med hjerter.  Jeg skjønner ikke at det er mulig, særlig etter artikkelen i DN, men de i kommentarfeltet til mor godhjerta leser vel ikke den typen aviser. Går vel mer i selvhjelpsbøker og sånt kanskje...?

Har lurt på det samme, hvordan er det mulig å støtte den dama med hjerter og smilefjes?? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 17.16, Viernes skrev:

Har nå skrevet til Proviant for å få et svar på utsagnet til merkevaresjefen, det om at de har mottatt en anonym henvendelse av samme art. (som den Gry sendte)

-snip-

Fikk svar av Proviant i går. Charles er merkevaresjefen, han som uttalte seg i artikkelen.

"Hei igjen, Jeg har fått følgende tilbakemelding fra Charles:
"Takk for informasjonen. We skal gå igennom databasen igjen og tar kontakt med journalisten om det blir nødvendig."

Jeg ga de ikke noe spesiell informasjon, så den skjønte jeg ikke helt. Jeg henviste til artikkelen og spurte om det stemte at det bare var mottatt en anonym henvendelse.

Endret av Viernes
Edit: Liten rettelse til teksten min: Det jeg ga av info var at jeg visste om flere som hadde sendt henvendelse.
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke poste kommentar på bloggen hennes?

Når jeg trykker send så forsvinner hele meldingen min. Får ikke opp feilmelding eller noe. Andre som opplever dette? Er jeg blokkert, kanskje 😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Viernes skrev:

Fikk svar av Proviant i går. Charles er merkevaresjefen, han som uttalte seg i artikkelen.

"Hei igjen, Jeg har fått følgende tilbakemelding fra Charles:
"Takk for informasjonen. We skal gå igennom databasen igjen og tar kontakt med journalisten om det blir nødvendig."

Jeg ga de ikke noe spesiell informasjon, så den skjønte jeg ikke helt. Jeg henviste til artikkelen og spurte om det stemte at det bare var mottatt en anonym henvendelse.

Proviant er like useriøst som AB-bloggen. Jeg har aldri fått noe vettuge svar - selv med henvendelser i fult og ekte navn.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Bibbi07 skrev:

Jeg får ikke poste kommentar på bloggen hennes?

Når jeg trykker send så forsvinner hele meldingen min. Får ikke opp feilmelding eller noe. Andre som opplever dette? Er jeg blokkert, kanskje 😂😂

Hun slipper ikke kommentaren din igjennom rett og slett - hun har presisert flere ganger at hun vil kun ha positivitet og hjerter og enhjørninger i kommentarfeltet sitt

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Fader skrev:

Hun slipper ikke kommentaren din igjennom rett og slett - hun har presisert flere ganger at hun vil kun ha positivitet og hjerter og enhjørninger i kommentarfeltet sitt

Men hun vet jo ikke hva jeg skriver? Den blir ikke lagt til moderasjon, den bare forsvinner når jeg trykker på send🤣

Kommentarene er ikke ufine, men inneholder heller ikke hjerter og ros. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Proviant er like useriøst som AB-bloggen. Jeg har aldri fått noe vettuge svar - selv med henvendelser i fult og ekte navn.

Helt seriøst så kjenner jeg noen som antagelig ville ha prøvd proviant. Som har prøvd Adams matkasse som de voksne likte veldig godt men som barna (som er litt sære i matveien) ikke var fullt så begeistret for dessverre. Og derfor ble det litt dyrt og tungvint om barna likevel må ha litt annen mat noen dager. Kjenner også flere travle familier som sikkert ville ha prøvd en kasse proviant om de hadde visst den fantes. Folk som ikke leser blogger eller KG.

Jeg har avventet litt med å anbefale denne leverandøren pga diverse. Hvis det er tilfelle at markedssjefen glatt lyver til avisen, som han tydeligvis gjør, er det selvsagt helt uaktuelt å anbefale noe som helst.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har AB bestemt seg for ikke blogge om barna (igjen) håper det stemmer denne gangen . Nå skal det handle om henne selv  , er vel derfor hun har skrevet 5 innlegg om bruddet . Vurderer også å slutte med blogging , ja har du ikke et interessant nok liv , har du vel ingenting å blogge om heller . 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...